Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Регулювання реле тиску насосної станції: конструкція реле, настройка з нуля, поширені помилки

  1. конструкція
  2. Підготовка бака-накопичувача
  3. Налаштування реле тиску насосної станції
  4. Налаштування «з нуля»
  5. поширені помилки
  6. Мала пружина перетягнена
  7. Тиск Poff становить понад 80% від максимально допустимого для даної моделі реле
  8. Тиск Pon встановлено настільки високо (перетягнена велика пружина), що насос не може подолати його...
  9. Особливості реле від деяких виробників

Наша сеть партнеров Banwar

Регулювання реле тиску насосної станції - ключовий етап настройки автономної системи водопостачання заміського будинку.

Дана операція особливої ​​складності не представляє, але для правильного її виконання необхідно знати кілька правил, про які ми і поговоримо далі. Розглянемо, також, і найбільш поширені помилки, які можуть мати місце при регулюванні.

конструкція

Реле тиску насосної станції - це електронно-механічний пристрій, що здійснює запуск і відключення насоса при певних значеннях тиску в мережі водопостачання Реле тиску насосної станції - це електронно-механічний пристрій, що здійснює запуск і відключення насоса при певних значеннях тиску в мережі водопостачання.

Випускаються різними виробниками реле конструктивно дуже схожі, відмінності, як правило, полягають в незначних деталях. Подача або відключення живлення насоса здійснюється шляхом замикання і розмикання контактної групи - головного елемента реле.

Крім неї до складу пристрою входять поршень з мембраною і дві пружини, які в більшості випадків мають різні розміри.

Після приєднання реле до спеціального перехідника насосної станції тиск води починає впливати на мембрану, а та - на поршень, який приєднаний до контактної групи.

З протилежного боку на контактну групу впливає велика пружина, силу стиснення якої можна регулювати за допомогою відповідної гайки.

Якщо через водорозбору тиск в системі водопостачання падає, пружина долає вплив з боку поршня і контактна група замикається, подаючи харчування на насос.

Зі збільшенням тиску в трубопроводі поршень буде поступово зміщувати платформу з контактами, перемагаючи протидію пружини. Але контакти розмикаються не відразу, а тільки після переміщення на деяку відстань, яке залежить від ступеня стиснення другий - малої - пружини. Як і більша, вона посаджена на шток з гайкою. Після розмикання контактів насос відключається.

Після розмикання контактів насос відключається

Пристрій типового реле тиску насосної станції

Таким чином, регулюючи силу стиснення більшою пружини, користувач задає тиск включення насоса або, як його ще називають, нижній тиск - Pon. Для установки тиску відключення (верхнього) - Poff - застосовується мала пружина, сила стиснення якої фактично визначає різницю між Poff і Pon.

На етапі передпродажної підготовки виробник виконує настройку реле. Pon зазвичай встановлюють в межах 1,5 - 1,8 атм (або бар, що одне й те саме), Poff - в межах від 2,5 до 3 атм. Якщо настройки користувачеві не підходять або вони збилися, вдаються до регулювання реле.

Однак, перш ніж це зробити, необхідно підготувати накопичувальний бак.

Підготовка бака-накопичувача

Накопичувальний бак або гідроакумулятор являє собою герметичну ємність з розташованої усередині гумовою грушею Накопичувальний бак або гідроакумулятор являє собою герметичну ємність з розташованої усередині гумовою грушею.

Остання підключається до водопроводу, внаслідок чого вона може наповнюватися водою. У простір між грушею і стінками бака за допомогою звичайного автомобільного насоса закачується повітря.

Ця пневмопружина обжимає грушу з водою і деякий час підтримує тиск в мережі водопостачання на прийнятному рівні без включення насоса.

Тиск повітря в гидроаккумуляторе необхідно підібрати правильно, інакше система не буде працювати в оптимальному режимі.

Якщо воно буде занадто низьким або високим, насос буде включатися дуже часто, що негативно позначиться на терміні його служби.

Крім того, при низькому тиску повітря надмірно розтягується груша гідроакумулятора, внаслідок чого вона також швидко виходить з ладу.

Перед закачуванням повітря, так само як і перед перевіркою його тиску, воду з трубопроводів необхідно дренувати, відкривши найнижчий кран. При цьому спорожніє і груша накопичувального бака.

Ось тепер можна закачувати повітря і перевіряти його тиск. Воно повинно бути на 10% менше Pon. Якщо ж система ще не була налаштована і з тиском включення ви поки не визначилися, тиск розвивають до наступних величин:

  • 1,4 - 1,7 атм при обсязі гідроакумулятора 20 - 25 л;
  • 1,7 - 1,9 атм при обсязі 50 - 100 л.

Тиск повітря в баку-накопичувачі слід перевіряти приблизно раз на місяць.

Не залишайте надовго грушу гідроакумулятора без води. Її стінки можуть злипнутися або розсохтися.

Налаштування реле тиску насосної станції

[Sticky-ad id = 13532]

Якщо тиск повітря в баку-накопичувачі виявилося правильним і всі фільтри в системі очищені від засмічень, можна приступати до регулювання реле тиску води для насосної станції. Для цього необхідно дотримуватися такої послідовності дій:

  1. Відключивши насос від мережі, необхідно злити воду з водопроводу через найнижчий кран і зняти кришку з реле (для цього знадобиться звичайна викрутка або відповідний гайковий ключ).
  2. Тепер слід включити насос, почавши таким чином заповнення системи водою.
  3. Коли насос вимкнеться, запишіть показання манометра. Це буде поточне значення Poff.
  4. Тепер необхідно злегка відкрити кран, розташований в найвищій точці водопроводу або максимально віддалений від насоса (при однорівневої системи). Як тільки тиск в мережі впаде до певного рівня, насос знову включиться. У цей момент необхідно знову записати свідчення манометра, визначивши таким чином поточне значення Pon і різниця тисків, яку Ви настроїли реле. Заодно постарайтеся визначити, чи влаштовує вас натиск, з яким текла вода в цей момент. Нагадаємо, що перевірки кран повинен розташовуватися вище або далі всіх інших, тобто в точці, де напір води є найменшим.
  5. Якщо напір в момент пуску насоса видався недостатнім, тиск Pon необхідно підняти. Для цього харчування установки знову відключають, після чого підтискають відповідної гайкою найбільшу пружину в реле. Якщо ж ви вважаєте, що напір можна зменшити, звільніть пружину.
  6. Тепер слід зайнятися налаштуванням різниці тисків Poff і Pon, яку ви вже вирахували. Оптимальне її значення становить 1,4 атм. Якщо ви отримали менший результат, то водопостачання буде більш рівномірним, але насос буде запускатися частіше, що призведе до скорочення терміну його служби. Якщо ж різниця між Poff і Pon виявилася більше 1,4 атм, то установка буде працювати в більш щадному режимі, але різниця між максимальним і мінімальним напорами буде набагато більш помітною. Для підстроювання даного параметра необхідно обертати гайку другий - малої - пружини. Збільшуючи силу її стиснення, ми збільшуємо різниця тисків і, відповідно, Poff. Ослаблення пружини призведе до зворотного ефекту.
  7. Після регулювання необхідно перевірити, наскільки правильно вона була виконана. Водопровід знову дренируется, насос включається в мережу і запускається. Далі всі дії повторюються в тому ж порядку.

Зверніть увагу: чутливість у другій пружини, що відповідає за підстроювання різниці тисків, більше ніж у першій. Тому силу її стиснення слід коригувати обережно, повертаючи гайку на невеликий кут.

Налаштування «з нуля»

Іноді доводиться мати справу з реле, пружини якого повністю ослаблені. В такому випадку поступають так:

  1. Включивши насос, тиск в мережі нагнітають до того рівня, при якому вода з найбільш віддаленого або високо розташованого крана ллється з прийнятним напором. Припустимо, манометр показав при цьому 1,5 атм. Після цього насос необхідно відключити.
  2. Відключивши станцію від електромережі і знявши кришку з реле, підтягують велику пружину доти, поки реле не клацне, замкнувши контакти.
  3. Закривши реле, насос включають і доводять тиск до 2,9 атм (1,5 + 1,4).
  4. Знову відключивши насос і відкривши реле, підтягують малу пружину, поки контактів не розімкнуться.
  5. Тепер реле налаштоване на Pon = 1,5 атм і Poff = 2.9 атм. Необхідно закрити його кришкою і включити станцію в електромережу.

Налаштування реле тиску

поширені помилки

Регулювання реле не завжди проходить гладко. Ось які ситуації трапляються найчастіше:

Мала пружина перетягнена

Внаслідок чого тиск відключення перевищило максимальний напір насоса.

У цьому випадку насос просто не буде відключатися.

Що необхідно зробити:

  • подати харчування на насос і запустити його;
  • як тільки тиск на манометрі перестане рости, станцію потрібно вимкнути;
  • відкривши будь-який з кранів, злити невелику кількість води;
  • переконавшись, що обладнання повністю відключено від мережі, зняти кришку з реле і послаблювати малу пружину доти, поки контакти з характерним зафіксувалась розімкнуться;

Тепер можна ставити кришку на місце і включати насос.

Тиск Poff становить понад 80% від максимально допустимого для даної моделі реле

Реле більшості насосних станцій розраховане на тиск в 5 - 5,5 атм Реле більшості насосних станцій розраховане на тиск в 5 - 5,5 атм. Цей параметр наведено в паспорті виробу або на упаковці.

Отже, тиск Poff для такого пристрою не повинен перевищувати 4 - 4,4 атм.

Якщо цього для комфортного водопостачання недостатньо, доведеться встановлювати реле з великим граничним тиском.

Тиск Pon встановлено настільки високо (перетягнена велика пружина), що насос не може подолати його і «дістатися» до робочого діапазону

При цьому станція знову ж таки не буде відключатися.

Що необхідно зробити: перед початком регулювання вивчіть паспорт насоса і знайдіть максимальне значення розвиває їм напору. Зазвичай воно вказується в метрах водяного стовпа (м.в.ст.). Щоб перетворити його в атмосфери, наведене значення слід розділити на 10,34. При будь-яких умовах величини Pon і Poff повинні бути менше найбільшого напору, на який здатний насос.

Особливості реле від деяких виробників

Деякі моделі реле можуть мати додаткові елементи, які часто ставлять малодосвідчених власників насосних станцій в глухий кут.

Найбільш типовими є: Найбільш типовими є:

  1. Важіль механізму захисту від сухого ходу: найчастіше зустрічається в дорогих імпортних моделях, які поставляються з повною комплектацією.
  2. Додаткова пружина, що запобігає мимовільне проворачивание гайок на регулювальних пружинах: такий пристрій можна спостерігати в реле РДМ-5, що встановлюються на насосних станціях російської компанії Джілекс Джамбо.

Наявність цих елементів не повинно вас бентежити, виконуйте налаштування відповідно до наведеної інструкцією.

Також слід згадати про особливості, характерних для станцій Marina і Pedrollo (Італія). У перших граничний тиск для реле складає всього 3,2 атм і пружини в ньому доводиться підтягувати кожні півроку. Для других є рекомендація виробника щодо тиску повітря в гидроаккумуляторе: воно повинно бути на 0,2 атм менше тиску Pon, яке при стандартних налаштуваннях становить 1,4 атм.

Реле з сильно затягнутими пружинами швидко зношуються. Намагайтеся підбирати модель з достатнім запасом по тиску.

У секторі приватного будівництва часто відсутня можливість проведення центральних комунікацій, в тому числі водопостачання У секторі приватного будівництва часто відсутня можливість проведення центральних комунікацій, в тому числі водопостачання. Занурювальні насоси для колодязів з автоматикою - відмінний спосіб забезпечити своє господарство водою. Установка і монтаж насоса.

З технологією очищення води від заліза ви можете ознайомитися в цьому матеріалі.

Відео на тему


 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов