Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Реле регулятор генератора газель. Перевірка генератора на автомобілі газель

  1. Схема генератора Газелі
  2. Типи генераторів «Газель»
  3. Ремінь генератора Газель
  4. заміна генератора
  5. Тип
  6. можливі несправності
  7. Причина несправності
  8. Як зняти генератор на «Газелі»?
  9. процес зняття
  10. взаємозамінність
  11. розбирання
  12. Перевірка стану деталей
  13. Перевірка генератора після ремонту
  14. Установка динамо на двигун
  15. Перевірка генератора на автомобілі
  16. Перевірка генератора на автомобілях з двигуном типу ЗМЗ-402
  17. Перевірка генератора на автомобілях з двигуном типу ЗМЗ-405, ЗМЗ-406

Наша сеть партнеров Banwar

На будь-якому автомобілі генератор виконує дві важливі функції - забезпечує всі споживачі необхідною електроенергією, заряджає акумуляторну батарею. Генератор «Газель» виробляє електричний змінний струм, а постійна напруга , Необхідне для бортової мережі, досягається за допомогою випрямляча.

Від працездатності джерела енергії залежить дуже багато чого - з несправним генератором автомобіль експлуатувати неможливо.

Схема генератора Газелі

Генератор на автомобілях Газель - це синхронна трифазна електромашина, в обмотках збудження якої виробляється електричний струм . Ротор (якір) обертається в корпусі і знаходиться всередині постійного магнітного поля , Яке створюється статором (обмоткою). Електрика тут виробляється в такий спосіб:

  • з запуском двигуна від колінчастого вала через приводний ремінь рух передається на шків генераторної установки;
  • разом зі шківом починає обертатися ротор, між обмотки і якірної обмоткою виникає магнітне поле;
  • за рахунок електромагнітної індукції виробляється ЕРС, з'являється змінний струм;
  • діодний міст, що складається з діодів різної полярності, випрямляє електричний струм, роблячи його постійним;
  • потім струм з колектора ротора передається на щітки і подається на реле-регулятор;
  • регулятор обмежує напругу, забезпечуючи безпечну роботу споживачів.

Схема генератора «Газелі» дуже проста, вузол складається з наступних деталей:

  • корпусу, він з двох половинок - алюмінієвих передньої і задньої кришки;
  • нерухомою обмотки - статора;
  • обертового вала - ротора (якоря);
  • шківа і крильчатки;
  • діодного (випрямного) моста;
  • двох підшипників, на яких обертається якір;
  • щіткового вузла;
  • реле-регулятора (регулятор напруги).

Слід зазначити, що регулятор напруги не на всіх моделях «Газелей» знаходиться безпосередньо на генераторі, на автомобілях з двигуном ЗМЗ-402 реле-регулятор може кріпитися на лонжероні. Слід зазначити, що регулятор напруги не на всіх моделях «Газелей» знаходиться безпосередньо на генераторі, на автомобілях з двигуном ЗМЗ-402 реле-регулятор може кріпитися на лонжероні

Типи генераторів «Газель»

Тип встановлюваного генератора на комерційні автомобілі «Газель» залежить від моделі двигуна - на перших автомашинах ГАЗ-3302 йшли два види моторів:

На другому поколінні «Газелей» стали встановлюватися двигуни ЗМЗ-405 і Chrysler 2.4, автомобілі «Газель Бізнес», що випускаються з 2010 року, комплектуються моторами УМЗ-4216 і Cummins, відповідно, на них встановлюється інші типи генераторних пристроїв.

Генератори бувають різними по потужності, і здатні виробляти різний за величиною струм. Стандартне джерело струму розраховується з невеликим запасом по потужності, але тут не береться до уваги додаткове споживання електроенергії. Додатковими споживачами енергії можуть бути:

  • електросклопідйомники;
  • електроантенна:
  • аудіосистема;
  • кондиціонер;
  • додатковий вентилятор охолодження в салоні;
  • додатковий моторчик пічки.

Якщо генератор виявиться слабким, його зарядки буде не вистачати, в результаті може розряджатися акумулятор. Тому в багатьох випадках власники «Газелей» намагаються встановити більш потужне джерело струму - від запасу потужності автомобіль ніяк не постраждає. Для газелі існують генератори, що виробляють струм 65/75/90/100/115/120/135 Ампер. Існує помилкове уявлення - якщо потужність генераторного пристрою велика, можливе закипання електроліту в акумуляторі. Але це невірно - генератор видає струм в залежності від навантаження, а надмірне напруження обмежується реле-регулятором. У потужного генератора є тільки два недоліки:

Генератор, як і будь-яка інша деталь в автомобілі, має властивість ламатися, всього існує кілька видів несправностей:

  • повністю пропадає зарядка;
  • йде «недозаряд»;
  • з'являється велика напруга в мережі (понад 14,7 Вольт);
  • генератор починає шуміти.

Причин виникнення шуму може бути кілька:

  • зношені або встановлені дефектні підшипники;
  • має дефекти приводний ремінь;
  • натяжка ременя слабка, і тому виникає свист;
  • крильчатка зачіпає за ремінь або корпус генератора;
  • пошкоджений шків;
  • відкрутити генераторний кріплення.

Якщо напруга в бортовій мережі автомобіля вище допустимої норми, причина несправності тут одна - вийшов з ладу реле регулятор. З цієї ж причини може бути і недозаряд - регулятор напруги не справляється зі своїми функціями.

Якщо зарядки не вистачає, або вона повністю відсутня, причин виникнення таких проблем може бути кілька:

  • зношені щітки в щітковому вузлі;
  • присутні обриви або замикання в обмотці якоря;
  • ці ж самі дефекти є в обмотці статора;
  • несправний діодний міст.

На автомобілі «Газель» генератор досить легко можна відремонтувати, але якщо дефектів в ньому занадто багато (наприклад, несправні одночасно ротор і статор), легше купити новий вузол і поміняти його.
На автомобілі «Газель» генератор досить легко можна відремонтувати, але якщо дефектів в ньому занадто багато (наприклад, несправні одночасно ротор і статор), легше купити новий вузол і поміняти його

Ремінь генератора Газель

На автомобілях Газель генераторний ремінь приводить в рух генератор, тим самим забезпечуючи обертання ротора, за рахунок чого виробляється необхідний для бортової мережі електрострум. Різні моделі двигунів комплектуються різними типами і розмірами ременів:

  • ЗМЗ-402 - зубчастий або гладкий поліклинові ремінь, розмір - 10х1030 мм;
  • УМЗ-4216 - такого ж типу, як і на моторі ЗМЗ-402, розмір - 13х1040;
  • ЗМЗ-406 (405) з гідропідсилювачем керма - многоручейкового типу, довжина - 1420 мм;
  • ЗМЗ-406 (405) без ГУР - многоручейкового типу, 1220 мм;
  • Chrysler - поліклинового типу, 1750 мм;
  • Cummins 2.8 - многоручейкового типу, тисяча двісті двадцять шість мм.

Залежно від моделі двигуна і виробника генераторні ремені можуть бути різними за ціною, згодом вони зношуються, і підлягають заміні. Так як ремінна передача забезпечує ще обертання водяного насоса, при занадто сильної натяжки генераторного ременя з'являється шум підшипників помпи і самого генератора. Дуже слабку натяжку теж робити не можна:

  • пропадає зарядка;
  • слабо качає водяний насос, відповідно, починає перегріватися двигун;
  • з'являється дуже неприємний свист ременя.

Для автомобілів «Газель» і «Соболь» генератори випускають різні виробники, найбільш відомими фірмами є:

  • ELDIX (Болгарія);
  • ПРАМ-ІСКРА (місто Ржев);
  • КЗАТЕ (стара назва КАТЕК, Самара);
  • БАТЕ (Білорусь).

У 2016 році генератори на комерційні автомобілі ГАЗ в середньому коштують від 4000 до 9000 рублів, вартість вузла багато в чому залежить від заводу-виготовлювача, моделі двигуна і потужності самого генератора. Найбільш дорогими є деталі для турбодизеля Cummins, ціни на запчастини знаходяться в межах від 8 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, найбільш дорогими є деталі оригінального виробництва. Генератор ЗМЗ-402 виробництва КЗАТЕ на 65 Ампер коштує відносно недорого - в середньому 4,5-5 тис. Руб. У 2016 році генератори на комерційні автомобілі ГАЗ в середньому коштують від 4000 до 9000 рублів, вартість вузла багато в чому залежить від заводу-виготовлювача, моделі двигуна і потужності самого генератора

заміна генератора

Генераторний вузол цілком на автомобілі міняють в наступних випадках:

  • якщо багато деталей в пристрої вимагають заміни, і ремонт вузла економічно не вигідний - простіше і дешевше купити новий генератор;
  • потрібно терміново їхати в рейс, і немає часу займатися ремонтом;
  • новий генератор встановлюється, а старий ремонтується і забирається про запас - він є резервним.

Складність заміни генераторного вузла також залежить від моделі двигуна, але на будь-якому моторі робота проводиться досить швидко, так як вона все ж проста на всіх марках машин «Газель». Найпростіше замінити генератор на авто з 402-м двигуном, роботу виконуємо так;

Найпростіше замінити генератор на авто з 402-м двигуном, роботу виконуємо так;

  • після виробленої натяжки ременя кріпимо до кінця болти з гайками - вони знаходяться тепер під генератором, і дістатися до них вже трохи складніше.

Щоб закріпити генератор надійно, необхідно на болти встановити по дві гайки, і обов'язково прокласти між болтом і гайкою по гравера - на моторах ЗМЗ-402 (втім, як і на УМЗ-4216) кріплення від вібрації має схильність до відкручування.

Якщо в генераторі зношуються підшипники, в генераторному вузлі з'являється шум (гул). Деякий час з таким шумом їздити можна, але небажано, а затягувати з ремонтом надовго не можна - підшипники можуть заклинити і згоріти. Змінюються підшипники завжди на знятому генераторі , І щоб зробити заміну, генераторний вузол необхідно розібрати. Подібну роботу можна зробити самостійно, але слід враховувати, що підшипники запресовуються, і для демонтажу їх потрібно спеціальний знімач. Задній підшипник жорстко напресовується на вал ротора, і без знімача тут практично не обійтися.
Якщо в генераторі зношуються підшипники, в генераторному вузлі з'являється шум (гул)

У деяких випадках в передній кришці корпусу підшипник закипає намертво, і в такому випадку його легше замінити в зборі з кришкою.

Електрообладнання даного автомобіля зроблено по однопровідною схемою: мінусові клеми приладів і обладнання приєднані до «масі» - кузову і іншим механізмам авто, які грають роль другого приводу. Бортова мережа «Газелі» дорівнює 12В постійного струму . для включення електричного кола служить замок запалювання, який складається з контактного приводу і протиугінного замка. У той час, коли двигун не запущений, всі електричні споживачі беруть харчування від акумулятора, а при запущеному двигуні харчування здійснюється від генератора змінного струму . У той час як елемент працює - відбувається зарядка батареї, а бортова ланцюг харчується через два запобіжника.

Ланцюг освітлювальних приладів оснащена запобіжником на 40 А, а ланцюг додаткового обладнання і механізмів - запобіжником на 60 А. Вони розміщені в який встановлений в підкапотному просторі. Також ланцюга всіх споживачів мають захист завдяки додатковим запобіжників з меншим струмовим спрацьовуванням. Розміщуються вони під панеллю приладів з боку водія.

Тип

Генератор «Газелі» є синхронну трифазну машину з електромагнітним збудженням і призначений для перетворення обертального руху в електричну енергію . Автомобіль оснащується моделями 2502.3771 або 9422.3701, потужність яких становить близько 1000 Вт. Установка генератора на «Газель» своїми руками здійснюється за допомогою кріпильного кронштейна з правого боку силового агрегату. Привід його здійснюється клиноподібним ременем від храповика колінчастого вала. Працює він в парі з вмонтованим регулятором напруги Я212А11Е, який тримає напругу на виході в заданому робочому режимі.

можливі несправності

При несправності генератора «Газелі» порушується робота всіх електронних приладів, а акумуляторна батарея нічого заряджається. Про поломки цієї деталі водія інформує спеціальний покажчик на приладовій панелі. При такій несправності запуск двигуна і рух автомобіля все ж можливі, але до тих пір, поки акумуляторна батарея повністю не розрядиться. Нормальним чином пересуватися на такому автомобілі неможливо.

До основних несправностей генератора можна віднести наступні: порушення цілісності проводів зарядної ланцюга, вихід з ладу підшипників, пошкодження діодного моста , Замикання витковой обмотки статора, поломку регулятора напруги, знос струмознімальних кілець, надмірний знос щіток.


До основних несправностей генератора можна віднести наступні: порушення цілісності проводів зарядної ланцюга, вихід з ладу підшипників, пошкодження   діодного моста   , Замикання витковой обмотки статора, поломку регулятора напруги, знос струмознімальних кілець, надмірний знос щіток

Генератор «Газелі», як і будь-який механізм автомобіля, може мати як механічні пошкодження, так і електричні. Тому і спосіб усунення поломки, і види операцій мають різний характер.

До механічних пошкоджень можна віднести знос і пошкодження підшипників кочення, пружин, порушення цілісності корпусу, шківа і ременя приводу.

До несправностей, які називаються електричним, можна зарахувати обрив обмотки статора, тріщини і знос щіток, поломку реле-регулятора, Підплавлення ізоляційного покриття витків, міжвиткові замикання.

При будь-якому з цих видів поломок генератор автомобіля не в повній мірі виконує свої функції або ж повністю виходить з ладу, що позначається на роботі всіх електронних приладів і двигуна в цілому.

Причина несправності

Звичайна корозія, знос і волога можуть стати причиною різноманітних несправностей. Поломки механічного характеру найчастіше відбуваються з причини тривалого використання транспортного засобу і втоми матеріалу, застосування при виготовленні генератора матеріалів низької якості, недотриманні умов експлуатації виробу і порушенні нормального робочого режиму, при впливі зовнішніх факторів, таких як пил, волога, підвищена температура і солі.

Як зняти генератор на «Газелі»?

Тепер розглянемо питання демонтажу. Здійснюючи ремонтні операції на автомобілі марки «Газель», зняття генератора необхідно проводити згідно з усіма технологічними інструкціями та дотримуватися правил техніки безпеки при проведенні робіт. У тому випадку, якщо двигун автомобіля гарячий, необхідно дати йому охолонути, щоб уникнути можливості отримати опік.

У разі виникнення проблем генератора його знімають з двигуна автомобіля і проводять діагностичні та ремонтні операції. Для цього можна звернутися в сервісні майстерні або ж провести ремонт самостійно. Багато автолюбителів, які вперше зіткнулися з цією проблемою, задаються питанням про те, як поміняти генератор на «Газелі». Операція зі зняття та встановлення даної деталі не відноситься до складних технологічних і ремонтних процесів, і здійснити її можна в домашніх умовах. Для цього знадобиться стандартний набір інструментів.

процес зняття

Перед тим як замінити генератор на «Газелі», важливо витягти негативну тим самим знеструмивши мережа автомобіля, а також відключити електропроводи від деталі. Далі необхідно послабити натяг ременя за допомогою спеціального механізму і зняти її. Потім, відкрутивши два кріпильні болти генератора з картера двигуна, вилучаємо сам генератор з підкапотного простору.

При виході з ладу щіток провести їх заміну не складе особливих труднощів.


При виході з ладу щіток провести їх заміну не складе особливих труднощів

Необхідно лише викрутити два шурупи кріплення щіток і зняти їх з корпусу. Але при більш серйозних несправності елемент підлягає розбиранню і детальному аналізу несправностей.

взаємозамінність

У тому випадку, якщо автомобіль не може довгий час перебувати на ремонті, оригінального фірмового генератора немає в наявності, а несправний потребує детального ремонті, його можна замінити, встановивши, таким чином, генератор ВАЗ на «Газель». Він здатний забезпечити автомобіль необхідною кількістю електроенергії, так як має подібні продуктивні показники.

розбирання

В даному розділі описаний поетапний процес, який допоможе правильно розібрати генератор «Газелі».

Отже, для початку необхідно зняти з корпусу пластикову захисну кришку. Потім відкрутити блок щіток і регулятор напруги, попередньо від'єднавши від нього проводку. Далі слід викрутити чотири стяжних шпильки корпусу генератора і демонтувати кришку корпусу спільно зі статором. Потім, від'єднавши клеми обмотки від діодного моста, потрібно зняти статор, а при потребі і сам

Потім, від'єднавши клеми обмотки від діодного моста, потрібно зняти статор, а при потребі і сам

Здійснити процес діагностики деталей генератора можна за допомогою вимірювальних приладів : Е236 або спеціальної контрольної лампочки.

Перевірка стану деталей

Незалежно від того, який генератор на «Газелі» встановлено, причини несправності, як правило, можуть мати однаковий характер.

Чи не повинні мати відколів і тріщин, при натисканні на них пальцем руки вони повинні безперешкодно потопати в каналах щіткотримача, а під впливом пружини повертатися у вихідне положення.


Чи не повинні мати відколів і тріщин, при натисканні на них пальцем руки вони повинні безперешкодно потопати в каналах щіткотримача, а під впливом пружини повертатися у вихідне положення

Довжина щіток не повинна бути менше 4 мм, а при наявності сильного зносу їх замінюють новими.

Статор перевіряють на наявність замикання виткових обмоток на корпус.


Це здійснюється шляхом приєднання однієї клеми контрольної лампочки до корпусу, а другу по черзі приєднують до одного з трьох висновків витків. При цьому, якщо є наявність факту замикання на корпус, контрольна лампочка зажевріє. Виявивши такий вид несправності, її усувають або ж повністю замінюють статор.

Для перевірки статора на наявність замикання між витками контрольну лампу черзі приєднують до двох висновків обмоток. При цьому якщо лампочка загориться, то обриву витків немає.

Випрямний блок генератора слід очистити від пилу і грязьових відкладень. Далі слід здійснити перевірку діодів, використовуючи контрольну лампу. Через те, що діоди різної полярності розміщені в кожній секції, перевірку таких здійснюють при різній полярності підключення акумулятора. У тому випадку, якщо виявлений несправний блок замінюється.

Перевірка генератора після ремонту

Здійснивши детальний огляд і заміну дефектних елементів, генератор збирають. Збірка відбувається в зворотній послідовності. Після того як генератор «Газелі» зібраний, важливо провести діагностику. Справний стан і правильність його складання можна визначити перевіркою частоти обертання, під час якої генератор віддає струм, рівний 40 А і 70 А. Здійснюють діагностику на спеціальному стенді. Електродвигун перевірочного стенду плавно змінює частоту обертання ротора. При цьому здійснюються заміри показників генератора, а також визначається ступінь його справності.

Установка динамо на двигун

Монтаж на двигун здійснюється з дотриманням певного технологічного процесу.

Спочатку вікручуємо Кріпильні гайки кронштейнів генератора до картера. Далі встановлюємо динамо и закріплюємо передній кріпільній болт. Потім пересуваємо передній кронштейн и добіваємося співвісності храповика клонувалі з приводним маховиком деталі и приводом помпи. Переміщаючі кронштейн, добіваємося Усунення зазору между петлею генератора. Встановлюємо задній болт кріплення і міцно закручуємо кріпильні гайки кронштейнів до картера двигуна. Далі одягаємо ремінь приводу на шківи і натягуємо його за допомогою натяжітельний скоби. Здійснюємо контрольну перевірку затягування всіх різьбових з'єднань. Підключаємо деталь до електромережі авто і надягаємо клеми на акумулятор.

Тому вирішити подібне питання не складає особливих труднощів, і до того ж сам процес займає невелику кількість часу. Можна відчутно заощадити на послугах автомеханіка.

Перевірка генератора на автомобілі

Встановивши деталь на місце, необхідно запустити двигун автомобіля. Далі потрібно включити максимальну кількість електроприладів, наявних у вашому транпортная засобі (вентилятор обігрівача салону, двірники, автомагнітолу, освітлення салону) і включити світло фар. При цьому навіть на холостих обертах двигуна напруга в бортовій мережі має становити 13,8 В. При такому показнику експлуатація авто не буде доставляти ніяких проблем.

Отже, ми з'ясували, як поміняти генератор на «Газелі».

Первісну експрес-перевірку генератора можна виконати безпосередньо на автомобілі.

Перевірка генератора на автомобілях з двигуном типу ЗМЗ-402

На автомобілі з двигунами ЗМЗ-4025 і ЗМЗ-4026 встановлюють генератори 16.3701 або 191.3701, неоснащені вбудованим регулятором напруги. Ці генератори працюють спільно з виносним транзисторним регулятором напруги типу 13.3702-01 або 50.3702, які мають електронну захист від короткого замикання в ланцюзі обмотки збудження генератора.

Роботу зручніше виконувати вдвох.

Пускаємо двигун, даємо йому попрацювати кілька хвилин, потім, натиснувши на педаль «газу», доводимо обороти колінчастого валу до 3000 хв -1. Включаємо споживачі: дальнє світло фар; вентилятор обігрівача; склоочисник; аварійну сігналізацію. У такому режимі заміряємо напруга на висновках акумуляторної батареї, яка повинна бути вище 12 В. Якщо це не так, несправні обмотки генератора (обрив або замикання), регулятор напруги з щітковим вузлом, окислені або замаслені контактні кільця, зношені або «зависли» щітки. Для того щоб переконатися в несправності регулятора напруги - вимикаємо все споживачі крім габаритного світла і заміряємо напруга при оборотах 1000 ... 1200 хв -1, яке повинно знаходитися в межах 13,8 ... 14,5 В.

2. До висновку «Ш» колодки, і корпусу регулятора напруги приєднуємо вольтметр або контрольну лампу. включаємо запалювання

Якщо напруги немає (лампа не горить) - можлива одна з таких несправностей: порушення контакту обмотки збудження з контактними кільцями; обрив обмотки збудження; «Зависання» щіток в каналах щіткотримача; підгоряння, окислення і сильний знос контактних кілець ротора.

Перевірка генератора на автомобілях з двигуном типу ЗМЗ-405, ЗМЗ-406

На двигуни сімейств ЗМЗ-406 і ЗМЗ-405 встановлюють генератори 9422.3701 або 5122.3771 з вбудованими інтегральними регуляторами напруги.

Пускаємо двигун, даємо йому попрацювати кілька хвилин, потім, натиснувши на педаль «газу», доводимо обороти колінчастого валу до 3000 хв -1. Включаємо споживачі: дальнє світло фар; вентилятор обігрівача; склоочисник; аварійну сігналізацію. Заміряємо напруга на висновках акумуляторної батареї, яка повинна бути вище 12 В. Якщо це не так, несправні обмотки генератора (обрив або замикання), регулятор напруги з щітковим вузлом, окислені або замаслені кільця обмотки збудження, зношені або «зависли» щітки.

Для того щоб переконатися в несправності регулятора напруги - відключаємо, всі споживачі крім габаритного світла і заміряємо напруга при 1000 ... 1200 хв -1, яке повинно знаходитися в межах 13,5 ... 14,2 В.

Знятий регулятор напруги можна перевірити в такий спосіб. Підключаємо між щітками лампу (21 ... 35 Вт, 12 В). До висновку «D» підключаємо +12 В, а до висновку «маса» - «мінус». Лампа при цьому повинна горіти, а при підвищенні напруги джерела в межах 13,5-14,2 В - згаснути. Якщо лампа горить в обох випадках, замінюємо регулятор.

Перевірку діодів випрямного блоку і додаткових діодів см. «Зняття і ремонт генератора». Випрямний блок при виході з ладу його елементів рекомендуємо міняти в зборі. Допускається заміна окремих діодів, однак буде потрібно їх Перепресовка в утримувач - операція, що вимагає акуратності і досвіду.

Як зняти генератор на «Газелі»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов