Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ремонт двигуна ВАЗ 2106: опис робіт

  1. Двигун ВАЗ 2106 зсередини
  2. Процес розбирання двигуна
  3. Можливі поломки, причини
  4. Про несправності двигуна ВАЗ 2106
  5. Основні несправності
  6. зняття ГБЦ
  7. думка експерта

Наша сеть партнеров Banwar

Капітальний ремонт двигуна ВАЗ 2106 зробити власноруч не так вже й складно, вистачає всього лише базових знань щодо його пристрою Капітальний ремонт двигуна ВАЗ 2106 зробити власноруч не так вже й складно, вистачає всього лише базових знань щодо його пристрою. Мотор - «серце» машини. Якщо він починає барахлити, то і весь автомобіль починає видавати несправності. Капітальний ремонт двигуна ВАЗ може знадобитися при недбалої експлуатації авто, а саме:

  • їзда по пересіченій місцевості без асфальтованих доріг;
  • надмірні навантаження;
  • несвоєчасна заміна масла;
  • моторне масло в двигун ВАЗ заливається, не тої призначення;
  • не дотримується температурний режим.

І це ще не всі причини, які можуть привести до капремонту двигуна ВАЗ. Щоб розібратися з поломкою, точніше визначити її вид, слід мати під рукою спеціальне обладнання. За допомогою нього можна визначити розмір неприємності. Діагностиці піддаються всі вузли і агрегати: система запалювання, система подачі палива, вимір компресії і т. Д.


Двигун ВАЗ 2106 зсередини

Завдяки сучасній літературі можна при бажанні зайнятися ремонтом двигуна ВАЗ самостійно. Один з моментів, який сприяє проведенню такої операції, це те, що вітчизняна продукція легко дається в руки новачкові. Тому навіть в гаражних умовах є можливість привести автомобіль в справний стан. Це, в свою чергу, дуже навіть корисно, адже є можливість придбати знання в ремонті двигуна ВАЗ, істотно заощадити гроші.

Капремонт двигуна - це процес, під час якого поламані деталі замінюються новими. Для того щоб це здійснити, необхідно попередньо двигун витягти і розібрати на складові елементи. До речі, тут відразу варто відзначити той факт, що досить часто двигун починає погано працювати від програвав. І цей момент може виникати по абсолютно різних причин.


Після того як двигун ВАЗ вилучено з автомобіля, його слід правильно промити і просушити. Далі бажано ознайомитися з «внутрішнім світом» двигуна, який складається з багатьох елементів, а саме:

  • шківа колінчастого вала;
  • ременя генератора;
  • переднього сальника колінчастого вала;
  • ланцюга приводу розподільного вала;
  • тарілки пружини;
  • направляючої втулки;
  • клапана;
  • внутрішньої і зовнішньої пружин;
  • важеля пружини;
  • регулювального болта;
  • важеля від приводу клапана;
  • самого распредвала;
  • кришки маслоналивной горловини;
  • свічки запалювання;
  • головки блоку циліндрів і її кришки;
  • махового колеса;
  • заднього сальника колінчастого вала;
  • датчиків, що показують тиск масла;
  • поршня;
  • зливний пробки;
  • шатуна;
  • піддону під картер;
  • приводного валика для допоміжних систем;
  • самого колінчастого вала.

Автомобільний двигун в розрізі

Знаючи конструктивні елементи, вже легше буде розбирати, ремонтувати і збирати назад двигун ВАЗ.


Процес розбирання двигуна

Капітальний ремонт двигуна ВАЗ самостійно цілком здійснимо. Але ось тільки до нього слід ретельно підготуватися. Для цього в першу чергу необхідно ретельно ознайомитися зі структурою двигуна, після чого почитати про те, як здійснюється процес ремонту. І тільки тоді можна братися за справу. Підготуйте робочий інструмент:

  • розвідні ключі;
  • молоток;
  • викрутку;
  • запасні складові мотора.

Розбирання двигуна виглядає наступним чином.

  1. Спочатку необхідно розкрутити болт, який кріпить раму. Далі відпускається хомут, знімається шланг від насоса, за яким надходить паливо.
  2. Демонтується насос за допомогою відкручування фіксують його гайок.
  3. Під ним буде знаходитися проставка, яку теж слід видалити.
  4. Між проставкой і блоком циліндрів знаходиться прошарок. Її теж прибирають.
  5. Роз'єднуються дроти на свічках запалювання.
  6. Витягується притискна пластина.
  7. Шланг і вакуумний регулятор роз'єднувати між собою.
  8. Знімається розподільник запалювання.
  9. Далі слід розкрутка гайок, після чого знімаються шайби, ремінь генератора і сам агрегат.
  10. Щоб зняти насос охолоджуючої рідини, необхідно послабити відповідні болти.
  1. Далі слід зняття шлангів карбюратора і системи вентиляції картера. Цей елемент вилучається і в системі розрядження в регуляторі розподілу запалювання.
  2. Звільняється вісь від шайби.
  3. Знімаються тяги приводу клапанної заслінки.
  4. Далі йде демонтаж масляного фільтра.
  5. Щоб зняти кришку сапуна, необхідно відкрутити гайку. Паралельно знімається маслоуказатель.
  6. Далі слід витяг датчика тиску мастила.
  7. Від кріплення блоку двигуна відкручується гайка, щоб була можливість зняти шків колінчастого вала.
  8. Розкручуються болти і гайки, щоб була можливість демонтувати кришку з блоку з циліндрами. Її знімають разом з пластинами, кронштейнами і вакуумним шлангом.
  9. Далі відбувається вилучення прокладки.
  10. Знімаються натягувач ланцюга.
  11. Щоб зняти зірочку валика приводу для допоміжних систем, необхідно провернути і відкрутити болт кріплення. Після цього знімається і ланцюг у розподільного вала. Також знімається зірочка колінчастого вала.
  12. Потім видаляють кріпильні болти і «башмак» у натяжителя, щоб звільнити остов підшипника.
  13. Знімається прокладка ГБЦ з мотора.
  14. Демонтується передня кришка картера зчеплення і маховик.
  15. Далі знімаються масляний картер, масляний насос з прокладкою, валик приводу.
  16. Після цього витягується шестерня в приводі розподільника.
  17. Видаляються також маслоотделитель, зливна трубка, кришка шатуна в першому циліндрі. Якщо на цьому етапі виникнуть труднощі, можна скористатися молотком.
  18. Витягуються поршні з шатунами.
  19. Діставши колінчастий вал, необхідно розібрати його на складові частини.

Якщо капремонт двигуна проводиться в перший раз своїми руками, то незайвим буде позначати порядок розбору. А всі складові викладати в тому порядку, в якому вони діставалися. Таким чином, при складанні проблемних ситуацій виникнути не повинно.

Кожен елемент повинен бути ретельно оглянутий. Кожна поламана деталь замінюється новою. Огляд потрібно і для того, щоб ще на початковій стадії запобігти поломку. Після визначення причин та заміни несправності мотор збирають в зворотному порядку.


Можливі поломки, причини

Поломки можуть траплятися по абсолютно різних причин. Не обов'язково, щоб це був дефект в одній з деталей. Може трапитися і так, що сам корпус отримав тріщину, це зажадає здійснити ремонтні роботи. Якщо автомобілем довгий час користувалися, при цьому не обтяжували себе профілактичними оглядами, тобто ймовірність появи механічних пошкоджень. Такий дефект також може з'являтися і через пориви внутрішніх механізмів.

В цьому випадку капітальний ремонт двигуна ВАЗ включатиме в себе і роботу з блоком. Не можна забувати і про той момент, що після здійснення капремонту двигуна, його слід обкатати. Ця процедура допомагає новим деталям «встати на свої місця» правильно. Для цього знадобиться пробіг 2-3 тис. Км. Якщо автомобілем користуються вже не перший рік, то навіть за кольором диму з вихлопної труби можна зрозуміти, що у транспортного засобу є проблеми.

  1. Синій відтінок вказує на те, що в камеру згоряння потрапляє масляна рідина.
  2. Сильний і постійний дим свідчить про те, що циліндро-поршневі деталі вже сильно зношені.
  3. Якщо з'являється дим в процесі гальмування або на холостому ходу - це ознака потреби заміни малос'емних ковпачків клапана.
  4. Чорний відтінок диму вказує на неправильне регулювання карбюратора.
  5. Сизий відтінок диму з вологою означає попадання тосола в камеру згоряння. Це відбувається, коли пошкоджується прокладка головки блоку з циліндрами.
  6. Білий колір задимлення - нормальне явище, особливо в холодну пору року.

Нерідко на дорогах зустрічаються машини з піднятим капотом, з-під якого йшла пара. Це пряме свідчення перегріву силового агрегату. Для того щоб цього уникнути, необхідно частіше звірятися з температурним покажчиком. У такій ситуації ні в якому разі не можна відразу глушити мотор, так як він може після охолодження не завестися.

Необхідно, щоб двигун деякий час попрацював на холостому ходу, а вже потім його зупиняти. Пам'ятайте, що тільки правильна і дбайлива експлуатація автомобіля сприяє більш тривалого терміну роботи не тільки двигуна, а й усіх його деталей і вузлів.


Про несправності двигуна ВАЗ 2106

Як показала практика, мотори «шістки» стали одними з найбільш витривалих і невибагливих з усього сімейства класики ВАЗа. Але і вони вимагають рано чи пізно лагодження. Їх ресурс зазвичай не перевищує 150 000 км пробігу, після цього пора задуматися про капітальний ремонт двигуна.


Основні несправності

Умовно поломки двигуна поділяють на ті, які можна усунути своїми руками, і на ті, які під силу усунути тільки фахівцям. Почати варто з поломок, з якими автолюбитель може впоратися самостійно.

Далеко не завжди ремонт двигуна ВАЗ 2106 вимагає фінансових вкладень, часом потрібно пожертвувати тільки своїм часом. Буває така ситуація, коли в карбюратор надходить недостатня кількість паливно-повітряної суміші. Відбувається це через забитий брудом або іржею з бензобака паливопроводу. Щоб не допустити подібної ситуації, досить вчасно міняти паливний і повітряний фільтр. Якщо ж проблема подібного плану все-таки виникла, потрібно промити і продути стисненим повітрям паливопровід і жиклери карбюратора. Не зайвим буде і промивання паливного бака.

Більш серйозна і від того не менш поширена проблема - це падіння компресії в циліндрах. Движок при цьому може глухнути, пропадає динаміка (автомобіль погано розганяється і не може працювати в повну потужність). Для двигуна ВАЗ 2106 оптимальна компресія для кожного циліндра 11 атмосфер. Якщо ці показники значно відрізняються в більшу або меншу сторону, це свідчить про серйозні несправності мотора.

Однак двигун може глухнути і через карбюратора. І найчастіше через те, що в циліндри надходить занадто бідна суміш, де кількість повітря більше, ніж палива в значній мірі. Відбувається це через підсосу повітря з навколишнього середовища, наприклад, коли є пошкодження повітряного шланга або ослабли хомути в місцях з'єднання.

Наступна причина полягає в некоректній регулюванню гвинтів, що відповідають за якість і кількість палива. Провести швидку регулювання своїми руками нескладно, для цього досить закрутити гвинти до упору, а потім відкрутити гвинт якості на півтора обороту, після чого викрутити на 4 обороту гвинт кількості.

Якщо завмер компресії показав оптимальні значення і карбюратор працює справно, значить, несправність ховається в інших агрегатах. Наприклад, це може бути кулачковий вал. Налаштовувати доведеться безпосередньо на двигуні: якщо вузол зняти, то велика ймовірність його назад вже не зібрати.


зняття ГБЦ

Однак найчастіше головною ознакою поломки все ж залишається низька компресія. Здебільшого причина криється в зношених вкладишах на шатунах поршнів. Для заміни вкладишів потрібно демонтувати головку блоку циліндрів і ГРМ (газорозподільний механізм). Під голівкою блоку циліндрів знаходиться прокладка, яка може прогоріти, і починається підсмоктування повітря, одна з причин низької компресії. Після заміни прокладки ГБЦ двигун збирається в зворотній послідовності.

Капремонт силового агрегату - процедура складна, трудомістка і проводиться не часто. При такому ремонті змінюються основні вузли двигуна:

  • колінчастий вал (може допомогти розточування і шліфування шийок);
  • клапана;
  • сальники;
  • распредвал;
  • прокладка ГБЦ;
  • поршнева група і т. д.

Капітальний ремонт двигуна проводиться тільки після зняття його з автомобіля. Без досвіду таких робіт вкрай не рекомендується займатися ремонтом мотора, т. К. Можна нанести більше шкоди, ніж користі.


думка експерта

Руслан Константинов

Детальніше про експерта

Руслан Константинов - досвід професійного ремонту автомобілів 10 років. Закінчив Іжевський державний технічний університет імені М.Т. Калашникова за фахом «Експлуатація ТРАНСПОРТНО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ МАШИН І КОМПЛЕКСІВ». Спеціалізація робіт різна, від діагностики і ремонту двигунів та трансмісії до консультації з придбання витратних матеріалів. Досвід робіт по ремонту електронних вузлів.

На ВАЗ 2106 капітальний ремонт двигуна не сьогодні неактуальний. Зараз простіше і дешевше купити інший мотор в зборі. Тим більше що за новими правилами він вважається запасний частиною, немає проблем з реєстрацією номера і т. Д. До того ж якщо раніше не доводилося мати справу з такою процедурою, є ризик взагалі не зібрати движок назад. І доведеться знову ж купувати інший агрегат або звертатися за допомогою до того, хто зможе зібрати. Це зайві витрати часу, сил, нервів і грошей. Хоча є і ті, хто займається перебиранням заради задоволення - тут нічого не скажеш, у кожного свої хобі.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов