Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ремонт головки блоку циліндрів ВАЗ-2110, 21102, 21103, 21104

Наша сеть партнеров Banwar

Прокладка головки блоку разова, тому при кожному знятті головки блоку прокладку необхідно замінювати.

При виявленні течі моторного масла або охолоджуючої рідини в місцях з'єднання головки блоку з блоком циліндрів зніміть головку і замініть її прокладку. Текти може виникнути також через викривлення головки блоку внаслідок перегріву.

  1. Зніміть головку блоку циліндрів.
  2. Відверніть дві гайки кріплення і зніміть рим. Прокладка головки блоку разова, тому при кожному знятті головки блоку прокладку необхідно замінювати
  3. Відверніть на один-два оберти гайку кріплення і зніміть кронштейн труби, що підводить водяного насоса.
  4. Відверніть гвинт кріплення держателя паливних трубок і зніміть тримач.
  5. Відверніть три гайки кріплення ресивера і дві гайки кріплення кронштейна паливних трубок.
  6. Зніміть кронштейн паливних трубок.
  7. Відверніть залишилися дві гайки кріплення ресивера.
  8. Ослабте затягування гайки кріплення кронштейна ресивера.
  9. Зніміть ресивер.
  10. Відверніть три гайки кріплення кронштейна ресивера і зніміть кронштейн.
  11. Викрутіть чотири гайки кріплення впускний труби.
  12. Зніміть вхідну трубу.
  13. Відверніть дві гайки кріплення випускного колектора і зніміть колектор.
  14. Зніміть дві прокладки впускної труби і випускного колектора. Замініть пошкоджені і сильно обтиснуті прокладки.
  15. Встановіть головку блоку циліндрів корпусами підшипників вгору, підклавши під неї дерев'яні прокладки, щоб не пошкодити клапани.
  16. Відверніть дві гайки і болт кріплення задньої кришки головки блоку. При цьому зверніть увагу, що під головкою болта встановлено кільце ущільнювача. Зніміть задню кришку головки блоку.
  17. Виверніть свічки запалювання.
  18. Відверніть рівномірно чотири гайки кріплення переднього 1 і шість гайок кріплення заднього 2 корпусів підшипників розподільного вала і зніміть шайби. Потім зніміть обидва корпуси.
  19. Якщо шпонка в пазу розподільного вала сидить не щільно, вийміть її, щоб не втратити.
  20. Зніміть розподільний вал з головки блоку.
  21. Зніміть сальник з розподільного вала.
  22. Вийміть штовхачі клапанів. Промаркіруйте штовхачі або розкладіть їх по порядку, щоб потім поставити на те саме місце. При цьому без необхідності не виймайте регулювальні шайби 1 з штовхачів, щоб не переплутати їх.
  23. Очистіть камери згоряння від нагару. Огляньте головку блоку. Якщо на ній є тріщини або сліди прогара в камерах згоряння, замініть головку. Приберіть задирки і забоїни на площині головки блоку.
  24. Перевірте площинність поверхні, що прилягає до блоку циліндрів. Для цього поставте лінійку ребром на поверхню головки спочатку посередині уздовж, а потім по діагоналях і щупом виміряйте зазор між площиною головки і лінійки. Замініть головку, якщо зазор перевищить 0,1 мм.
  25. Для перевірки герметичності головки, відвернувши дві гайки кріплення, зніміть патрубок.
  26. Заглушіть отвір в голівці блоку під патрубок. Це можна зробити, наприклад, встановивши глуху прокладку з щільного картону під патрубок і звернув гайки його кріплення.
  27. Залийте гас в канали водяної сорочки. Якщо рівень гасу знижується, значить, в голівці є тріщини і її треба замінити. Після перевірки не забудьте зняти картонну прокладку.
  28. Перевірте стан опорних поверхонь під шийки вала на голівці блоку і корпусах підшипників. Якщо хоча б на одному з них є сліди зносу, задираки або глибокі ризики, замініть головку і корпусу підшипників.
  29. Промийте масляні канали. Для цього заглушите вертикальний масляний канал з боку камери згоряння (канал знаходиться між 3-м і 4-м циліндрами) ...
  30. ... залийте бензин в масляні канали у всіх опорах розподільчого вала і витримайте 15-20 хв. Вилийте бензин, вийміть заглушку і остаточно промийте канали бензином за допомогою груші.
  31. Для перевірки герметичності клапанів залийте гас в камери згоряння. Якщо протягом трьох хвилин гас НЕ просочиться з камер згоряння - клапани герметичні. В іншому випадку прітріте або замініть клапани.
  32. Встановіть під знімається клапан відповідний упор, наприклад підшипник 1.
  33. Встановіть пристосування для стиснення пружин клапанів і стисніть з його допомогою пружини клапана. Вийміть за допомогою викрутки або пінцета два сухаря.
  34. Вийміть верхню тарілку пружини, зовнішню і внутрішню пружини клапана. Аналогічним чином вийміть сухарі, тарілки і пружини інших клапанів.
  35. Промаркіруйте клапани номерами циліндрів, наприклад накерніть.
  36. Підштовхнувши клапани знизу, вийміть їх з головки блоку.
  37. Зніміть маслос'емниє ковпачки пристосуванням або пассатижами.
  38. Зніміть нижні тарілки пружин клапанів.
  39. Очистіть нагар з клапанів відповідним інструментом (наприклад, металевою щіткою). Потім уважно огляньте клапани.
  40. Замініть клапани з наступними дефектами: глибокі ризики і подряпини на робочій фаски 1, тріщини, деформація стрижня 3 клапана, викривлення тарілки 2 клапана, сліди прогара. Неглибокі ризики і подряпини на робочій фаски можна вивести притиранням клапанів.
  41. У спеціалізованій майстерні пошкодження робочої фаски клапанів, які неможливо вивести притиранням, можна прошлифовать на спеціальному верстаті. При шліфуванні треба витримати розміри, зазначені на малюнку.
  42. Перевірте стан сідел клапанів. На робочих фасках сідел не повинно бути слідів зносу, раковин, корозії і т.п. Сідла клапанів можна замінити в спеціалізованій майстерні. Незначні пошкодження (дрібні ризики, подряпини та ін.) Можна вивести притиранням клапанів.
  43. Більш значні дефекти сідел клапанів усуваються шліфуванням. При шліфуванні витримаєте розміри, зазначені на малюнку: а - сідло впускного клапана; б - сідло випускного клапана; I - нове сідло; II - сідло після ремонту. Сідла рекомендується шліфувати в спеціалізованій майстерні.
  44. Маючи слюсарний навик, можна це зробити вручну за допомогою набору спеціальних фрез. Спочатку обробляється фаска а під кутом 15 °, потім фаска б під кутом 20 ° і фаска в під кутом 45 °. Після шліфування необхідно притертися клапани.
  45. Перевірте стан зовнішньої і внутрішньої пружин клапанів. Викривлені, поламані або мають тріщини пружини замініть.
  46. Для перевірки пружності зовнішньої пружини виміряйте її висоту в вільному стані, а потім під двома різними навантаженнями. Якщо пружина не відповідає необхідним параметрам, замініть її.
  47. Для перевірки пружності внутрішньої пружини виміряйте її висоту в вільному стані, а потім під двома різними навантаженнями. Якщо пружина не відповідає необхідним параметрам, замініть її.
  48. Огляньте штовхачі клапанів. Якщо на робочій поверхні 1 штовхача є задираки, подряпини та ін., Замініть штовхачі. На робочих поверхнях регулювальних шайб 2 не повинно бути задирів, забоїн, подряпин, слідів ступеневої або нерівномірного зносу, натираючи металу. При таких дефектах шайби треба замінити. На шайбах допускаються концентричні сліди підробітки з кулачками розподільного вала.
  49. Перевірте зазор між напрямними втулками і клапанами. Зазор обчислюється як різниця між діаметром отвору у втулці і діаметром стрижня клапана. Перевірку зазору рекомендується виконувати в спеціалізованій майстерні, так як для вимірювання діаметра втулок потрібен спеціальний інструмент (нутромер). Номінальний зазор для впускних клапанів 0,022-0,055 мм, для випускних клапанів 0,029-0,062 мм. Гранично допустимий зазор для впускних і випускних клапанів - 0,3 мм.
  50. Якщо зазор не досяг гранично допустимого, можна спробувати усунути його заміною клапана. Якщо це не вдається або зазор перевищує гранично допустимий, замініть направляючу втулку. Для цього випрессуйте з боку камери згоряння дефектну втулку спеціальної оправкой.
  51. У запасні частини поставляються втулки зі стопорними кільцями 1. Втулки мають збільшений зовнішній діаметр і зменшений діаметр отвору під клапан.
  52. Змастивши втулку моторним маслом, вставте її в спеціальну оправку і запресо з боку розподільного вала до упору стопорного кільця в головку блоку. Розгорніть отвір у втулці за допомогою розгортки до 8,022-8,040 мм для впускних клапанів і до 8,029-8,047 мм - для випускних.
  53. Якщо встановлюється старий клапан, зніміть задирки з проточек під сухарі. Після цього необхідно притертися клапан до сідла.
  54. Встановіть клапани в головку блоку відповідно до раніше зробленої маркуванням, попередньо змастивши їх стрижні моторним маслом.
  55. Встановіть нижні тарілки пружин клапанів.
  56. Встановіть маслос'емниє ковпачки.
  57. Замініть розподільний вал, якщо на його шейках і кулачках є сліди зносу, задираки і глибокі ризики. У майстернях, обладнаних спеціальним інструментом і пристосуваннями, можна перевірити радіальне биття шийок розподільного вала (воно не повинно перевищувати 0,02 мм) і зазор між отворами опор і шийками розподільного валу, який не повинен перевищувати 0,2 мм (зазор для нових деталей 0,069 -0,11 мм).
  58. Встановіть розподільний вал і корпусу підшипників
  59. Встановіть прокладки, випускний колектор і вхідну трубу. Зверніть увагу, що під гайками (4 шт.), Що кріплять одночасно вхідну трубу і випускний колектор, встановлені шайби 1 більшого діаметру, ніж шайби 2 під іншими гайками, а ...
  60. ... під гайками кріплення кронштейна ресивера шайби не встановлюються.
  61. Встановіть головку на блок циліндрів, перевірте зазори в приводі клапанів і при необхідності відрегулюйте їх .

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:

Сподобалася стаття?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов