Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ремонт колінчастого вала двигуна

  1. Пристрій клонували автомобіля, пристрій колінчастого вала
  2. Перевірка геометрії колінчастого вала
  3. Шліфування колінчастого валу
  4. Виправлення клонували професійно!

Наша сеть партнеров Banwar

Колінчастий вал являє собою деталь складної форми, що має кілька шийок, на які кріпляться шатуни Колінчастий вал являє собою деталь складної форми, що має кілька шийок, на які кріпляться шатуни. Колінвал отримує від шатунів зусилля і потім перетворює його в крутний момент. Є складовою частиною кривошипно-шатунного механізму. Ремонт колінчастого вала полягає в перешліфовуванні його шийок, корінних і шатунних, під ремонтний розмір.

Зміст статті:

Пристрій клонували автомобіля, пристрій колінчастого вала

Колінчастий вал складається з наступних основних елементів: Колінчастий вал складається з наступних основних елементів:

  1. Корінні шийки - опори вала, що лежать в корінних підшипниках, розташованих в картері двигуна;
  2. Шатунниє шийки - опори, з допомогою яких вал з'єднується з шатунами;
  3. Щоки (цапфи) клонували - з'єднують корінні і шатунні шийки;
  4. Вихідна частина клонували - частина колінчастого вала, на якій встановлюється шестерня або шків відбору потужності для приводу ГРМ (газорозподільного механізму) і інших допоміжних агрегатів, вузлів і систем;
  5. Противаги - розвантажують корінні підшипники від відцентрових інерційних сил першого порядку, викликаних неврівноваженими масами кривошипа і нижній частині шатуна.

Колінчасті вали бувають розбірні і нерозбірні. В автомобілях застосовуються нерозбірні колінчаті вали.

Перевірка геометрії колінчастого вала

Перед тим, як відправити колінчастий вал на шліфування, потрібно перевірити геометрію валу і, вже виходячи з результатів перевірки, вибирати відповідну технологію ремонту.

Перед початком перевірки вал встановлюють крайніми корінними шийками на призми і за допомогою індикаторного стійки вимірюють биття середніх шийок. Потім перевіряють биття поверхонь сальників і хвостової частини, з максимальною ретельністю вимірюють діаметри корінних і шатунних шийок. Особливу увагу звертають на знос середньої і крайніх корінних шийок, і на елліпсность шатунних шийок. Елліпсность заміряють в декількох площинах для отримання більш точних вимірювань.

Виходячи з отриманих результатів, вибирають спосіб ремонту. Якщо величина биття середніх корінних шийок вала щодо крайніх не перевищує 0,1 мм, то вив можна відшліфувати. У разі перевищення цього показника вал необхідно правити.

Перед тим, як приступити до ремонту, потрібно проконтролювати кілька важливих моментів.

Якщо вал шліфували раніше, потрібно перевірити співвісність хвостовика і поверхонь сальників корінним шийок і уточнити наявність вкладишів потрібного ремонтного розміру. Особливо необхідно таке уточнення при ремонті валів двигунів багатьох іномарок, так як непоодинокі випадки, коли вкладишів потрібного ремонтного розміру немає в продажу, вони існують тільки в каталогах.

Якщо вал має шийки, сильно перегріті після руйнування підшипників, його слід перевірити магнітним дефектоскопом на відсутність тріщин. Тріщини, що йдуть глибоко в тіло вала або явно помітні неозброєним поглядом є підставою для його вибракування.

Колінчастий вал також вибраковується в разі, коли знос шийок перевищує максимальний ремонтний розмір. В крайньому випадку, зношені шийки вала можна спробувати відновити методами наварки або наплавлення.

Завершує підготовку до ремонту колінчастого вала операція з видалення заглушок і промиванні внутрішніх каналів. Це процедура носить обов'язковий характер, так як у внутрішніх каналах накопичується велика кількість бруду, яка здатна зіпсувати самий якісний ремонт колінчастого вала.

Шліфування колінчастого валу

Колінчасті вали шліфують на спеціалізованих шліфувальних верстатах, що мають пристосування, які дозволяють зміщувати вісь корінних шийок щодо осі обертання валу в верстаті. Це потрібно для шліфування шатунних шийок. Крім того, результат ремонту багато в чому залежить від стану шліфувального верстата і точності його налагодження.

До початку шліфування необхідно провести ще одну перевірку. Вал встановлюють в центрах і заміряють биття хвостовика і поверхні заднього сальника, який мав би перевищувати 0,01-0,02 мм. Якщо биття перевищує допуск, то буде неможливо шліфувати корінні шийки вала, в цьому випадку необхідна правка центрових фасок вала. Фаски правляться декількома способами: протачіваніем, притиранням і шабрением.

Шліфувати колінчастий вал починають з шатунних шийок. Це пов'язано з тим, що після обробки шатунних шийок можуть різко змінити значення внутрішня напруга в їх поверхневому шарі, що може бути причиною деформації всього валу. І якщо спочатку були зашліфовані корінні шийки, то їх вісь зігнеться, а шийки отримають взаємне, іноді зовсім не мале, биття. Тобто, вся робота піде нанівець.

Таким деформацій особливо схильні до вали, шатунні шийки яких мають малий діаметр і не мають повноцінних противаг Таким деформацій особливо схильні до вали, шатунні шийки яких мають малий діаметр і не мають повноцінних противаг. Такі вали стоять на деяких двигунах Mercedes, Volvo, Chrysler, Lincoln та на багатьох «японцях».

Іноді перед початком шліфування шатунних шийок необхідно попередньо обробити поверхні вала, котрі тримаються кулачками. Це відбувається у випадках, коли такі поверхні є некондиційними (наприклад, відновлені наварюванням металу). Це потрібно для того, щоб не «втратити» базу для обробки шатунних шийок.

І це знову ще далеко не все. Встановивши вал в патрони верстата необхідно усунути дисбаланс, викликаний зсув валу. Для цього на планшайбах проти патронів верстата закріплюються спеціальні балансувальні вантажі, маса і розташування яких підбирається виходячи з маси самого вала і радіусу кривошипа. Потім потрібно домогтися збігу осі обертання валу з віссю шийки, що піддається обробці. А ще краще, якщо вийде домогтися збігу з віссю «парних» шийок. Це дозволить досягти найвищої якості шліфування. І лише тільки після цього можна починати шліфувати шатунні шийки вала.

Наступний етап ремонту полягає в обробці корінних шийок. Для їх обробки колінчастий вал встановлюють в центрах, Задній центр при цьому нерухомо фіксується стопором, щоб уникнути прослизання вала в центровий фаске. Також важливо, щоб центру затискали вал з мінімальним зусиллям, інакше вал в верстаті деформується.

Залишається тільки перевірити і відрегулювати величину биття різних поверхонь і можна починати обробку корінних шийок.

Шатунниє і корінні шийки починають шліфувати з тих, які мають максимальний знос, щоб визначити в якій вони вийдуть ремонтний розмір.

При грамотному виконанні всіх операцій по шліфуванню колінчастого вала можна домогтися того, що конусність, елліпсность і взаємне биття шийок матимуть кращі значення, ніж у нових валів.

Після обробки колінчастого вала на шліфувальному верстаті обов'язково необхідно видалити мікронерівності і згладити гострі кромки мастильних отворів. Така операція називається доведенням.

Здійснюють доведення двома способами: суперфінішне обробкою і поліруванням.
У першому випадку досягається більш високий результат, але процес досить складний, вимагає застосування спеціального устаткування і застосовується в основному в масовому виробництві.

Процес полірування простіше і набагато доступніше. Відшліфовані шийки вала вручну полірують спочатку дрібнозернистим наждачним папером, вставленої в спеціальні захвати, а потім абразивної пастою.

Кінцевий результат - надійна і довговічна робота колінчастого вала - багато в чому залежить професіоналізму механіка-моториста, характеристик і точності шліфувального обладнання і, звичайно, від майстерності фахівця-шлифовщика.

Виправлення клонували професійно!

Правити колінчастий вал слід в тому випадку, коли, як було написано вище, биття середніх шийок коленвала перевищує 0,1 мм щодо крайніх.

Фахівцям відомо кілька способів редагування колінчастого вала, але більшість з них мають різні недоліки, які були враховані при розробці унікального способу, який отримав назву «метод поелементного холодної правки» або метод Буравцева.

Даний метод дозволяє правити колінчаті вали, що мали початкову биття шийок більше 1 мм з кінцевим результатом всього 0,01 мм! Такий результат не давав жоден з раніше відомих способів правки колінчастих валів. Більш того, якісна правка здатна замінити шліфування, особливо це стосується нових «заводських» колінчастих валів, які часто мають неприпустимо велике биття (від 0,05 мм і більше).

Досягнення високої якості ремонту колінчастого вала можливо тільки при правильному виконанні всіх технологічних прийомів під час шліфування і доведення робочих поверхонь шийок і гаптелей клонували.

Фахівці Автопрайд якісно виконають необхідні роботи по ремонту, шліфовці колінчастих валів двигунів будь-яких автомобілів іноземного виробництва не старше 2000 року випуску. Капітальний ремонт двигуна вимагає серйозного підходу.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов