Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Renault Megane, Toyota Corolla, Fiat Bravo / Brava, Peugeot 306: Почім практичність для народу?

  1. Renault Megane
  2. Вартість від $ 6,0 тис. До $ 12,5 тис.
  3. Toyota Corolla
  4. Вартість від $ 8,0 тис. До $ 12,7 тис.
  5. Fiat Bravo / Brava
  6. Вартість від $ 5,7 тис. До $ 11 тис.
  7. Peugeot 306
  8. Вартість від $ 5,0 тис. До $ 12,5 тис.
  9. Розставимо крапки над «I»

Наша сеть партнеров Banwar

В наш огляд ми включили моделі, які перейшли в розряд старих автомобілів відносно недавно - 3-4 роки тому В наш огляд ми включили моделі, які перейшли в розряд старих автомобілів відносно недавно - 3-4 роки тому. Серед них два «француза» - Renault Megane і Peugeot 306, один «японець» - Toyota Corolla і один «італієць» - Fiat Bravo / Brava.

Для покупки будь-якого з цих автомобілів знадобиться від $ 5 тис. (Стільки просять на авторинку за Peugeot 306 перших років випуску) до $ 12,7 тис. (Вартість самих «молодих» Toyota Corolla). А при порівнянні цін на машини одних і тих же років випуску найбільш доступним виявиться Fiat Bravo / Brava. Це пояснюється невисокою популярністю італійських машин у нас в країні, але, забігаючи наперед, зауважимо, що абсолютно не варто скидати цю модель з рахунків!

«Італієць» і «триста шостий» представлені двома модифікаціями з кузовом хетчбек. До речі, кожен з хетчбеків Fiat має своє ім'я: «трехдверка» - Bravo, а «пятідверка» - Brava. Хетчбеки Megane бувають лише п'ятидверними, а Corolla - трьохдверний ( «пятідверка» має дещо інший кузов - ліфтбек).

Найкращою пасивною безпекою відрізняється Megane - за результатами краш-тестів, що проводилися в 1998 р за методикою EuroNCAP, він став кращим в своєму класі, завоювавши 4 зірки з 5 можливих. Друге місце розділили між собою Corolla (3 зірки в 1998 році) і Peugeot 306 (3 зірки в 1997 році). Гірше за всіх захищений Fiat Brava - 2 зірки з 5 можливих в 1998 році.

Більшість автомобілів цього класу оснащені 4-циліндровими бензиновими і дизельними двигунами, хоча Bravo / Brava може здивувати ще й 5-циліндровими. Megane і Corolla в Україні експлуатуються переважно з бензиновими агрегатами, а ось дизельні версії легше знайти серед Peugeot 306 і Bravo / Brava.

Для всіх розглянутих автомобілів характерна передньопривідна компоновка трансмісії (повнопривідні модифікації Corolla призначалися тільки для внутрішнього ринку, і знайти такі версії в нашій країні дуже важко).

Передн. / Задн. (барабанний.) гальмівні колодки Renault Megane Toyota Corolla FiatBravo / Brava Peugeot 306 36/48 40/27 35/28 55/60 Повітряний фильтр 9 10 7 8 Паливний фільтр 13 30 10 20 Масляний фільтр 4 7 5 6 Амортизатор передн. / задн . 45/63 80/120 81/55 74/63 Зчеплення (комплект) 181 200 170 150 Ремінь ГРМ 18 20 23 21 Натяжна ролик ГРМ 42 35 35 53

Renault Megane

Вартість від $ 6,0 тис. До $ 12,5 тис.

Підвищення пасивної безпеки негативно відбилося на оглядовості - її перекриває передня ліва стійка. Незважаючи на те, що кузов оцинкований, задні колісні арки в місцях стиків зварних швів на машинах перших років випуску можуть поржавіти. Багажне відділення дуже містке.

Салон досить зручний і зможе прийняти п'ять чоловік, до того ж багато Megane добре «нафаршировані»: в них є кондиціонер, подушки безпеки, електросклопідйомники, електропривод регулювання дзеркал, центральний замок і іммобілайзер. Всією електронікою автомобіля управляє центральний блок комутації, який вимагає кваліфікованого сервісу - застосування спеціального фірмового обладнання та роботи грамотних фахівців.

Ресурс двигунів вітчизняні мотористи визначають на рівні 300 - 400 тис. Км. Двигуни дуже чутливі до температурного режиму роботи. Всі мотори, крім «шестнадцатиклапанник», потребують регулювання теплових зазорів клапанів. У 1,4-літровому 16-клапанному двигуні відзначені течі антифризу з-під корпусу термостата. А в 1,4- і 1,6-літрових 8-клапанних моторах він тече з-під шпильок кріплення випускного колектора, які входять в сорочку системи охолодження. Якщо застосовують неякісний бензин, швидко виходить з ладу каталізатор відпрацьованих газів, а в «восьміклапанника» ще й тріскається випускний колектор. У дизелях з часом зношується терморегулятор системи підтримки холостого ходу.

Слабке місце «механіки» - текти сальника куліси перемикання передач. Його заміна - процес трудомісткий, і цю процедуру краще всього приурочити до заміни зчеплення. Згодом виходять з ладу фторопластові втулки тяг перемикання передач.

Кульові опори і сайлент-блоки передніх важелів можуть прослужити близько 80 тис. Км. Термін служби задніх амортизаторів менше, ніж передніх через їх похилого розміщення.

У рульовому управлінні з г / у згодом може підтікати робоча рідина з-під датчика тиску масла в системі, що виводить його з ладу.

Супорти задніх дискових гальм не мають захисного щитка, через що швидше зношуються гальмівні колодки і диски.

Toyota Corolla

Вартість від $ 8,0 тис. До $ 12,7 тис.

Колісна база Corolla менше, ніж у інших розглянутих моделей, тому навіть у людей середнього зросту, що сидять в другому ряду, коліна присунені практично впритул до спинок передніх сидінь. Та й багажник у «японця» дуже малий.

Автомобілі, продані офіційними дилерами в Україні, добре укомплектовані. У них є центральний замок, гідропідсилювач, водійська подушка безпеки, кондиціонер, іммобілайзер, електросклопідйомники і електрорегулювання зовнішніх дзеркал. Через окислення штекерних роз'ємів проводки іноді відмовляли електросклопідйомники.

При грамотній експлуатації до заміни кілець двигуни виходжують 250 - 400 тис. Км. Завдяки застосуванню 16-клапанних головок блоку циліндрів і фірмовою системи зміни фаз газорозподілу VVT-i все агрегати відрізняються високою літрової потужністю. Ремінь ГРМ має більший, ніж у конкурентів, термін служби - 100 тис. Км. При його заміні необхідно відрегулювати теплові зазори клапанів. До пробігу в 200 тис. Км можуть дати текти сальники коленвала.

Механічні КПП дуже чутливі до якості масла - несвоєчасність його заміни нерідко ставала причиною виходу з ладу опорних підшипників первинного і вторинного валів. Зчеплення з гідроприводом і автоматичні КПП, як правило, проблем не доставляють.

Стійки стабілізаторів служать близько 100 тис. Км, сайлент-блоки передніх важелів і втулки задніх тяг - близько 150 тис. Км. Кожні 50 тис. Км бажано перевірити сходження передніх і задніх коліс.

Рульове теж довговічне - навіть наконечники рульових тяг здатні «виходити» близько 100 тис. Км.

Fiat Bravo / Brava

Вартість від $ 5,7 тис. До $ 11 тис.

Ззаду хетчбеки істотно відрізняються один від одного, що в разі кузовного ремонту створює складності з пошуком запчастин. Згодом тріскається гумове покриття зовнішніх дверних ручок.

Завдяки найбільшій колісній базі і ширині салони «італійців» найбільш місткі в порівнянні з конкурентами. За твердженням фахівців, моторесурс двигунів складає близько 300 тис. Км. Обслуговує агрегат об'ємом 1,4 л обходиться дорожче, ніж інших (відрізняється більш дорогими (практично вдвічі) натяжним роликом ременя ГРМ і високовольтними дротами). Шестерня приводу масляного насоса на моторах 1,6 л, випущених до 1996 року, не мала обмежувача, що нерідко призводило до зміщення ременя ГРМ і його обриву. Бензинові двигуни чутливі до якості палива - якщо воно погане, це відразу ж позначається на динаміці. Кожні 40 - 60 тис. Км дизельні агрегати потребують регулювання теплових зазорів клапанів.

5-ступінчаста »механіка« вимагає застосування тільки напівсинтетичного масла в'язкістю 75W90 - «мінералка» може вивести коробку з ладу. У версії об'ємом 2,4 л демпферні пружини зчеплення встановлені прямо на маховику, а їзда з зношеним веденим диском призводить до виходу пружин з ладу (маховик в зборі - близько $ 700).

Передня підвіска не відрізняється довговічністю - сайлент-блоки і кульові опори «виходжують» 40 - 50 тис. Км, а ось задня служить близько 100 тис. Км.

Гідропідсилювач рульового управління Bravo / Brava надто потужний, що погіршує зворотний зв'язок на кермі.

Peugeot 306

Вартість від $ 5,0 тис. До $ 12,5 тис.

Завдяки вдалій плануванні внутрішнього простору вільного місця від колін до спинок передніх крісел в «триста шостому» цілком достатньо навіть для рослих пасажирів, а ось багажник вийшов не надто містким. Пластикові втулки ригелів дверних замків не відрізняються великим ресурсом, а при виході їх з ладу замки починають неприємно деренчати на нерівностях. Згодом дроти, що проходять між дверима і стійкою двері, переламуються, що призводить до відмов електросклопідйомників і електродзеркал. Скористатися «запаскою», підвішеною зовні під підлогою багажника, в потрібний момент вдається не завжди через корозію кріпильного болта.

При грамотній експлуатації моторесурс двигунів складає близько 300 тис. Км. Кожні 80 тис. Км всі силові агрегати потребують комплексного обслуговування - заміні ременя ГРМ, регулювання теплових зазорів клапанів (виняток - 2,0-літрові бензинові версії), перевірці стану «помпи», а дизельні - ще і в очищенні і регулюванню тиску паливних форсунок і перевірку стану сальника паливного насоса. Характерна несправність «інжекторних» версій - засмічення регулятора холостого ходу.

Згодом в КПП ( «механіці» і «автоматі») дають текти сальники півосей. Потрібно уважно стежити за станом пильовиків Шрусов - їх розрив призводить до виходу з ладу «гранати», яка змінюється тільки в зборі з полуосью.

В середньому сайлент-блоки передніх важелів служать приблизно 60 - 80 тис. Км. Такий же термін служби мають і голчасті підшипники торсіонної балки. Якщо їздити на «убитих» підшипниках, то згодом доведеться змінити не тільки їх, але і палець важеля торсіонної балки, а це задоволення не з дешевих.

Наконечники рульових тяг здатні протриматися близько 50 тис. Км. На машинах з пробігом за 200 тис. Км може вийти з ладу хрестовина рульового вала. В задніх барабанних механізмах з часом іржавіє механізм самоподвода гальмівних колодок.

Розставимо крапки над «I»

Самим просторим салоном відрізняється Fiat Bravo / Brava - в цьому автомобілі п'ять чоловік будуть відчувати себе найбільш комфортно, а от найменше внутрішньо простір у Toyota Corolla, де навіть для людей середнього зросту мало вільного місця від колін до спинок передніх сидінь. Крім того, у Corolla найменше багажне відділення - його обсяг становить всього 280 л. Тим, хто часто користується вантажним відсіком, варто знати, що в «похідному» стані найбільше поклажі поміститься в «5-дверку» Fiat Brava - 380 л, а ось при складених задніх сидіннях вперед виходить Renault Megane - 1210 л.

Разом з тим, «японець» має право пишатися самими безпроблемними двигунами, які, до того ж, відрізняються високою літрової потужністю і паливною економічністю. А ось силові агрегати Megane і Bravo / Brava досить перебірливі - вони чуйно реагують на неякісне паливо, застосування якого може призвести до виникнення різних проблем.

У всіх розглянутих автомобілях, за винятком Megane, обслуговування підвіски обходиться недешево. В Corolla «гумки» змінюються разом з передніми важелями і задніми тягами, а задній підшипник - разом з маточиною. Передні сайлент-блоки на Peugeot 306 в оригіналі поставляються в зборі з важелями. Тільки з передніми важелями в оригіналі поставляються і кульові опори і сайлент-блоки на Bravo / Brava.

З точки зору практичності автомобіля для сім'ї пальму першості ми вирішили віддати Fiat Bravo / Brava. «Італієць» відрізняється найбільш доступною ціною, причому як самої машини, так і її обслуговування в цілому. На вибір представлені відразу два хетчбека - 3- і 5-дверний. Ці модифікації відрізняються самими просторими салонами, трансформуються і досить місткими багажниками.

Практично наступає на п'яти лідеру Renault Megane. Його підвіска довговічніші, ніж у Fiat Bravo / Brava, рівень пасивної безпеки вище, а максимальний обсяг багажника - більше. Однак «мінуси» Megane (див. Підсумки) виявилися досить значимими.

Передостаннє місце дісталося Peugeot 306. При його незаперечних переваги, недоліки у цієї машини також багато, що, власне кажучи, і вплинуло на те, що пропозиція «триста шосте» на вітчизняному ринку старих автомобілів невелике. Втім, автомобіль сподобається тим, хто вважає за краще їздити з зручністю - в порівнянні з конкурентами його «ходова» і салон найбільш комфортабельні. До того ж завдяки застосуванню задньої пасивної підрулюючою підвіски ця машина відрізняється високою стійкістю.

Toyota Corolla - найменш практична модель в нашому огляді. Її покупку можна порекомендувати молодим людям, які вважають за краще їздити максимум удвох і не обтяжені численними родичами, дачею чи фермерським господарством. Машина підійде і жінці, максимальні вимоги якої до місткості транспортного засобу обмежуються посадкою ще одну людину і завантаженням тижневого запасу продуктів з супермаркету. При цьому «малятко» Corolla з великим відривом лідирує серед своїх конкурентів по надійності - що не кажи, «японка»!

1 Наш вибір
Fiat Bravo / Brava


2 Наш вибір
Renault Megane


3 Наш вибір
Peugeot 306


4 Наш вибір
Toyota Corolla

Загальні дані

Тип кузова хетчбеки Дверей / місць 5/5 3/5 3/5 і 5/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4130/1700/1420 4100/1690/1390 4025/1755/1420 і 4185/1740/1420 4030/1680/1360 База, мм 2580 Кількість 2465 2612 2580 Маса споряджена / повна, кг 1015/1580 1040/1580 1010/1510 і 1040/1570 1010/1480 Обсяг багажника, л 350/1210 280 280/1030 і 380/1165 340 / 640 Обсяг бака, л 60 50 63 60 Двигуни Бензинові 4-циліндр .: 1,4 л (75 л. с.), 1,4 л 16V (95 л. с.), 1,6 л (90 л. с.), 1,6 л 16V (107 л. с.), 1,8 л 16V (116 л. с.), 2,0 л (114 л. с.), 2,0 л 16V (150 л . с.) 1,3 л 12V (75 л. с.), 1,3 л 16V (86 л. с.), 1,4 л 16V (97 л. с.), 1,6 л 16V (110 л. с.), 1,8 л 16V (110 л. с.) 1,2 л 16V (82 л. с.), 1,4 л 16V (80 л. с.), 1,6 л 16V ( 90 к. с.), 1,6 л 16V (103 л. с.), 1,8 л 16V (113 л. с.) 1,1 л (60 л. с.), 1,4 л (75 л. с.), 1,6 л (88 л. .), 1,8 л (101 л. С.), 1,8 л 16V (110 л. С.), 2,0 л 16V (133 л. С.), 2,0 л 16V (163 л. с.) Бензинові 5-циліндр .: немає ні 2,0 л 20V (154 л. с.), 2,0 л 20V Turbo (182 л. с.) немає дизельного. 4-циліндр .: 1,9 л (64 л. С.), 1,9 л Turbo (98 л. С.), 1,9 л Turbo (102 л. С.) 1,9 л (69 л. с.), 2,0 л (72 л. с.), 2,0 л 16V Turbo (90 л. с.) 1,9 л (75 л. с.), 1,9 л Turbo (105 л. с.) 1,9 л (69 л. с.), 1,9 л Turbo (90 л. с.) дизельне. 5-циліндр .: немає ні 2,4 л Turbo (131 л. С.) Немає Трансмісія Тип приводу передній передн. або повн. передній КПП 5-ст. механ. або 4-ст. автомат. 5- і 6-ст. механ. або 4-ст. автомат. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / барабанний. або диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Торс. неза. / неза. неза. / полузав. неза. / торс. 175/65 R14, 175/70 R13, 185/60 R15, 195/50 R15 165/70 R14, 175/65 R14, 185/65 R15 175/65 R14, 195/55 R15 175/65 R13, 185 / 65 R14, 195/55 R15

Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк

Редакція дякує СТО компанії «Кий Авто», «Автосаміт ЛТД», Fiat Autoservise Ukraine і «ІЛТА» за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов