Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Renault Kangoo, Skoda Roomster, Peugeot Partner: «А на асфальті каблучки» - Колеса.ру

  1. Renault Kangoo, Skoda Roomster, Peugeot Partner: «А на асфальті каблучки» Для кого-то з цих автомобілів...
  2. ціни
  3. вантажні відсіки Renault Kangoo (наші виміри):
  4. Технічні характеристики Peugeot Partner 1.4 МКП (дані виробника):
  5. ціни
  6. вантажні відсіки Peugeot Partner (наші виміри):
  7. Технічні характеристики Skoda Roomster 1.4 МКП (дані виробника):
  8. ціни
  9. вантажні відсіки Skoda Roomster (наші виміри):
  10. Renault Kangoo, Skoda Roomster, Peugeot Partner: «А на асфальті каблучки»
  11. Технічні характеристики Renault Kangoo 1.4 МКП (дані виробника):
  12. ціни
  13. вантажні відсіки Renault Kangoo (наші виміри):
  14. Технічні характеристики Peugeot Partner 1.4 МКП (дані виробника):
  15. ціни
  16. вантажні відсіки Peugeot Partner (наші виміри):
  17. Технічні характеристики Skoda Roomster 1.4 МКП (дані виробника):
  18. ціни
  19. вантажні відсіки Skoda Roomster (наші виміри):
  20. Renault Kangoo, Skoda Roomster, Peugeot Partner: «А на асфальті каблучки»
  21. Технічні характеристики Renault Kangoo 1.4 МКП (дані виробника):
  22. ціни
  23. вантажні відсіки Renault Kangoo (наші виміри):
  24. Технічні характеристики Peugeot Partner 1.4 МКП (дані виробника):
  25. ціни
  26. вантажні відсіки Peugeot Partner (наші виміри):
  27. Технічні характеристики Skoda Roomster 1.4 МКП (дані виробника):
  28. ціни
  29. вантажні відсіки Skoda Roomster (наші виміри):
  30. Renault Kangoo, Skoda Roomster, Peugeot Partner: «А на асфальті каблучки»
  31. Технічні характеристики Renault Kangoo 1.4 МКП (дані виробника):
  32. ціни
  33. вантажні відсіки Renault Kangoo (наші виміри):
  34. Технічні характеристики Peugeot Partner 1.4 МКП (дані виробника):
  35. ціни
  36. вантажні відсіки Peugeot Partner (наші виміри):
  37. Технічні характеристики Skoda Roomster 1.4 МКП (дані виробника):
  38. ціни
  39. вантажні відсіки Skoda Roomster (наші виміри):

Renault Kangoo, Skoda Roomster, Peugeot Partner: «А на асфальті каблучки»

Наша сеть партнеров Banwar

Для кого-то з цих автомобілів починається малий бізнес, для кого-то - щасливе сімейне життя. А іноді - і те, і інше одночасно. Компактні універсали - саме так називають в Європі машини, подібні Skoda Roomster, Renault Kangoo і Peugeot Partner. «Каблучки» - це вже російське визначення. Залишається тільки зрозуміти, чи можна говорити про них як про «однокласниках».

Залишається тільки зрозуміти, чи можна говорити про них як про «однокласниках»

«Крихітки з кошиком». - Така дитяча сентенція крутилося у мене на мові під час тесту. А що? Це дійсно дуже компактні машинки: найдовший - Renault Kangoo - недотягує до 420 см! Зате «лукошки» у кожного - ого-го!

Образно кажучи, ці автомобілі прийшли до нас з різних світів. для Peugeot Partner і Renault Kangoo основне завдання - перевезення вантажу, тоді як Skoda Roomster - виріс з Fabia практичний «сім'янин» з пропорціями, порушеними «на користь» багажника і заднього ряду сидінь.

Але, разом з тим, перші два не виключають привітність до пасажирів, а Roomster пропонує великий вантажний відсік. І варто перевірити, конкуренти вони або мають лише портретну схожість.

Один з рекламних символів Roomster - якийсь агрегат з передком літака і «кормою» будиночка. Виглядає ефектно; та й рекламне посилання цікавий: символізує ця композиція вічне бажання споживача отримати все і відразу - практичний і, в той же час, не нудний автомобіль.

Класична «фабіавская» мордочка переходить в дуті боковини і непомірно високу дах. Хіба перед нами - трудяга- «каблук»? Ні, швидше за демонстрація новітнього підходу до створення невеликого сімейного автомобіля.

Що стоїть поруч Peugeot Partner соромливо ховає свої майже квадратні очі-фари. Цей герой малого бізнесу на ринку 12 років, але з усіх сил приховує свій вік. Майже плоскі кузовні панелі є сусідами з геометрично правильними формами всього автомобіля в цілому.

Задні бічні двері, на відміну від Roomster, в Partner зсувні, що й зрозуміло - комерційна складова Peugeot має на увазі, що машина буде багато штовхатися по загачений торговим вуличках.

Задні бічні двері, на відміну від Roomster, в Partner зсувні, що й зрозуміло - комерційна складова   Peugeot   має на увазі, що машина буде багато штовхатися по загачений торговим вуличках

Renault Kangoo , Здається, не до кінця розлучився з іміджем развозного вантажівки. Точніше, універсальної машини, чиє призначення - щодня доставляти продукти в ларьки або піцу в офіси. Дах височенна! Задні стулки - як двері супермаркету! Втім, в Європі такі машинки все одно вперто звуть «універсали». Так, дивіться, ось він, пасажирський ряд сидінь, і навіть дві зсувні двері - по обидва боки.

Зовні Kangoo дуже схожий на Partner, але з поправкою на зростання - Renault помітно вище. А ось заявлену виробником «дизайнерську експресію» ми так і не знайшли, як не старалися. Тому саме час відкрити двері: головні переваги машин повинні бути всередині.

Практичний господар почне оцінку салону таких машин не спереду, а ззаду. Так і зробимо.

орні двері Peugeot можуть відкриватися на 90 градусів, а зі знятим обмежувачем - і на все 270. В Renault - та ж «лепота», хіба що обмежувач знімати не так зручно (він не накидний, а «входить» усередину двері); до того ж, добротно змазаний олією: без рукавичок краще не підходити!

А ось в «Шкоді» все «по легковому» - задні двері відкриваються вгору. Отвір виходить найскромніший (див. Заміри), та й поріжок багажника заважає розвантаженні «волоком». Нарешті, вантажу на борт Roomster бере 515 кг - це на 115 кг менше, ніж Partner, і на 125 - ніж Kangoo. Нарешті, у Peugeot і Renault підлоги вантажних відсіків - рівні, і оброблені зносостійким пластиком; в Skoda ж постелений гарний, але не дуже практичний сірий ворс.

Зате задні пасажири Roomster явно відчують себе «персонами грата». До їхніх послуг - і надзвичайно зручна двері (звичайна, орні, але висока і з широченним прорізом), і роздільні, добре відформовані сидіння з індивідуальним регулюванням.

Зручність посадки в Partner і Kangoo пасажири оцінять хіба що на щільній парковці. Самі дверні отвори і у того, і в іншого автомобіля завузькі, а задні дивани прийнятні хіба що для недовгих подорожей.

Сівши на водійське місце Partner і взявшись за кермо, хочеться вимагати з пасажирів плату за проїзд: все дуже «по-маршруткового». Як не регулює кермо (можна тільки по висоті), посадка все одно залишається автобусної. Важіль коробки причаївся десь внизу - високому водієві доведеться за ним тягнутися. Зате огляд - феноменальний на всі чотири сторони, а місця над головою вистачить, щоб взимку не знімати вушанку.

В інтер'єрі оці зачепитися нема за що, хіба що сам кермо порадував симпатичним виконанням і зручною для хвата формою.

Салон Kangoo нагадує сталінські квартири. Де там стеля? По-він там, високо! Мабуть, не вистачає тільки гіпсової ліпнини по периметру. Ось і антресоль є: полку над вітровим склом легко вмістить парасольку чи атлас, а заодно - і всі томи «Війни і миру».

Все інше - одноманітний сірий пластик без якихось яскравих елементів. Зате посадка більш зручна, ніж в Peugeot : Кермо нахилений до водія, та й за важелем тягнутися не доводиться.

Потрапляючи ж всередину Skoda Roomster , Сам з собою починаєш грати в гру «знайди 10 відмінностей». У всіх «Шкод» салони - однакові! Одна і та ж комбінація приладів, ті ж три «крутилки» на «бороді» консолі ...

Одна і та ж комбінація приладів, ті ж три «крутилки» на «бороді» консолі

Зате пластик не виглядає бідним, сидіння - по-німецьки жорсткі, з хорошою бічною підтримкою, а посадка за кермом може служити еталоном для машин малого класу. Ось вона, «самолетная» частина з рекламного символу! Ергономіка і зручність тут в пошані.

Всі тестові машини оснащені однаковими - за обсягом - моторами 1.4. Але характери у автомобілів дуже різні.

Органи управління Peugeot надзвичайно чутливі. Якщо не сказати «нервові». Один необережний натискання на газ сильніше необхідного - і відчутно чується удар в трансмісії. Чи не до вподоби Peugeot такий стиль водіння! Renault їде набагато м'якше. Тут позначаються і інші настройки підвіски, і не настільки чутлива педаль газу.

Рульове управління Partner більше підходить для міста: легке, майже без зворотного зв'язку, воно, тим не менш, послужить хорошу службу в маневрах по загачених вулицях.

У Kangoo воно куди більш гостре, з дуже непоганим реактивним зусиллям. Стихія такої машини - якась траса «середнього бою». Чи не спасує Renault і на поганому покритті: у нього, з нашої трійки, - найдовші ходи підвісок і вельми непоганий кліренс (180 мм). Так що, на розбитому ділянці дорозі Kangoo обійшов всіх.

Так що, на розбитому ділянці дорозі Kangoo обійшов всіх

Випробування на ходу Skoda Roomster хочеться виділити в окрему главу або навіть до статті. Ось де все стає на свої місця! Чіпкий, гострий в управлінні, цей автомобільчик демонструє чудові ходові якості. Кермо - з дуже ясним зусиллям, коробка передач - з чітким, коротким ходом важеля провокують на активну їзду. Мотор TSI відмінно відгукується на газ , І радує, до всього, непоганий тягою «на низах».

Власне, технології Volkswagen , Реалізовані в чеському «компакті», заслуговують щонайменше поваги. І викликають бажання затриматися в Roomster ще кілька кіл.

На закінчення необхідно відзначити, що автомобілі, уявлення в цьому тесті, не надто популярні в Росії. Мабуть, і Peugeot Partner , і Renault Kangoo сприймають у нас виключно як міні-вантажівки - «місця в партері» в них дістаються предметів неживих: т. е. зовсім вимогливим до комфорту. Тому і попит на ці машини невеликий - вантажі перехоплюють дешевші вітчизняні моделі.

Тому і попит на ці машини невеликий - вантажі перехоплюють дешевші вітчизняні моделі

Skoda Roomster показує, яким має бути компакт-вен з позначкою «сімейний»: він не дуже пристосований для постійного завантаження-розвантаження, хоча і не поступається «каблучка» в можливостях трансформації салону.

А в плані комфорту і ходових якостей Roomster обставляє Partner і Kangoo в два рахунки: легкові коріння, чи знаєте ...

Технічні характеристики Renault Kangoo 1.4 МКП
(дані виробника):

Габарити, мм (Д х Ш х В)

4040x1670x1820 Дорожній просвіт, мм 180 Споряджена маса, кг 1065 Об'єм багажника, л 650/2600 Об'єм двигуна і потужність, л (л. С. При об / хв) 1.4 (75/5500) Максимальний крутний момент, Нм при об / хв 114 (2800) Розгін до 100 км / год, с 13.7 Максимальна швидкість, км / год 153 Витрата палива (місто / шосе) л / 100 км 9.5 / 6.3

ціни

Базова ціна Renault Kangoo - 433 850 руб. За ці гроші в автомобілі буде водійська подушка безпеки, заднє сидіння, складатися тільки повністю, і сталева захист двигуна. За 447 100 - додатково з'являться друга подушка безпеки, ящик рукавички, і центральний замок. За 506 700 запропонують багатшу обробку салону, кондиціонер, підголівники, електроприводи передніх стекол і ABS.

Гарантія - 2 роки без обмеження пробігу.

вантажні відсіки Renault Kangoo
(наші виміри):

Висота від підлоги до даху, мм

128 Ширина від арки до арки, мм 115 Довжина від порога до крісел (крісла розібрані / складені), мм 99/144 Навантажувальна висота, мм 55

Технічні характеристики Peugeot Partner 1.4 МКП
(дані виробника):

Габарити, мм (Д х Ш х В)

4140х1720х1800 Дорожній просвіт, мм 180 Споряджена маса, кг 1163 Обсяг багажника, л (min / max) 624/2800 Об'єм двигуна і потужність, л (л. С. При об / хв) 1.4 (75/5500) Максимальний крутний момент, Нм при об / хв 120 (3400) Розгін до 100 км / год, с 14.5 Максимальна швидкість, км / год 150 Витрата палива (місто / шосе) л / 100 км 9.7 / 6.2

ціни

Базова ціна Peugeot Partner 1.4 - 438 000 руб. Ця комплектація включає гідропідсилювач, водійську подушку безпеки, електостеклопод'емнікі. За ABS потрібно доплатити 20100 руб., За кондиціонер - ще 28 500 руб. З мотором 1.6 (110 к.с.) автомобіль коштує от 543 500 руб.

Гарантія - 2 роки без обмеження пробігу.

вантажні відсіки Peugeot Partner
(наші виміри):

Висота від підлоги до даху, мм

117 Ширина від арки до арки, мм 119 Довжина від порога до крісел (крісла розібрані / складені), мм 87/140 Навантажувальна висота, мм 60

Технічні характеристики Skoda Roomster 1.4 МКП
(дані виробника):

Габарити, мм (Д х Ш х В)

4205x1684x1607 Дорожній просвіт, мм 140 Споряджена маса, кг 1150 Обсяг багажника, л (min / max) 450/1780 Об'єм двигуна і потужність, л (л. С. При об / хв) 1.4 (86/5000) Максимальний крутний момент, Нм при об / хв 132 (3800) Розгін до 100 км / год, з 13 Максимальна швидкість, км / год 171 Витрата палива (місто / шосе) л / 100 км 8.9 / 5.6

ціни

З найслабшим мотором 1.2 (70 к.с.) Skoda Roomster коштує 399 000 руб. З корисного в машині будуть іммобілайзер, регулювання керма в двох площинах, і водійська подушка безпеки. Автомобіль з двигуном 1.4 (86 к.с.) коштує 445 000-525 000 руб. - там передбачені мікроліфт водійського крісла, підігрів передніх сидінь, подушка безпеки пасажира і ABS. Кондиціонер передбачений у версії від 509 000 руб. Skoda Roomster 1.6 (105 к.с.) буде коштувати вже 538 000 - 584 000 руб. Є і дизель - 1.9 (105 к.с.). З таким мотором автомобіль пропонують за 634 000 - 680 000 руб.

вантажні відсіки Skoda Roomster
(наші виміри):

Висота від підлоги до даху, мм

101 Ширина від арки до арки, мм 105 Довжина від порога до крісел (крісла розібрані / складені), мм 75/129 Навантажувальна висота, мм 65

Renault Kangoo, Skoda Roomster, Peugeot Partner: «А на асфальті каблучки»

Для кого-то з цих автомобілів починається малий бізнес, для кого-то - щасливе сімейне життя. А іноді - і те, і інше одночасно. Компактні універсали - саме так називають в Європі машини, подібні Skoda Roomster, Renault Kangoo і Peugeot Partner. «Каблучки» - це вже російське визначення. Залишається тільки зрозуміти, чи можна говорити про них як про «однокласниках».

Залишається тільки зрозуміти, чи можна говорити про них як про «однокласниках»

«Крихітки з кошиком». - Така дитяча сентенція крутилося у мене на мові під час тесту. А що? Це дійсно дуже компактні машинки: найдовший - Renault Kangoo - недотягує до 420 см! Зате «лукошки» у кожного - ого-го!

Образно кажучи, ці автомобілі прийшли до нас з різних світів. для Peugeot Partner і Renault Kangoo основне завдання - перевезення вантажу, тоді як Skoda Roomster - виріс з Fabia практичний «сім'янин» з пропорціями, порушеними «на користь» багажника і заднього ряду сидінь.

Але, разом з тим, перші два не виключають привітність до пасажирів, а Roomster пропонує великий вантажний відсік. І варто перевірити, конкуренти вони або мають лише портретну схожість.

Один з рекламних символів Roomster - якийсь агрегат з передком літака і «кормою» будиночка. Виглядає ефектно; та й рекламне посилання цікавий: символізує ця композиція вічне бажання споживача отримати все і відразу - практичний і, в той же час, не нудний автомобіль.

Класична «фабіавская» мордочка переходить в дуті боковини і непомірно високу дах. Хіба перед нами - трудяга- «каблук»? Ні, швидше за демонстрація новітнього підходу до створення невеликого сімейного автомобіля.

Що стоїть поруч Peugeot Partner соромливо ховає свої майже квадратні очі-фари. Цей герой малого бізнесу на ринку 12 років, але з усіх сил приховує свій вік. Майже плоскі кузовні панелі є сусідами з геометрично правильними формами всього автомобіля в цілому.

Задні бічні двері, на відміну від Roomster, в Partner зсувні, що й зрозуміло - комерційна складова Peugeot має на увазі, що машина буде багато штовхатися по загачений торговим вуличках.

Задні бічні двері, на відміну від Roomster, в Partner зсувні, що й зрозуміло - комерційна складова   Peugeot   має на увазі, що машина буде багато штовхатися по загачений торговим вуличках

Renault Kangoo , Здається, не до кінця розлучився з іміджем развозного вантажівки. Точніше, універсальної машини, чиє призначення - щодня доставляти продукти в ларьки або піцу в офіси. Дах височенна! Задні стулки - як двері супермаркету! Втім, в Європі такі машинки все одно вперто звуть «універсали». Так, дивіться, ось він, пасажирський ряд сидінь, і навіть дві зсувні двері - по обидва боки.

Зовні Kangoo дуже схожий на Partner, але з поправкою на зростання - Renault помітно вище. А ось заявлену виробником «дизайнерську експресію» ми так і не знайшли, як не старалися. Тому саме час відкрити двері: головні переваги машин повинні бути всередині.

Практичний господар почне оцінку салону таких машин не спереду, а ззаду. Так і зробимо.

орні двері Peugeot можуть відкриватися на 90 градусів, а зі знятим обмежувачем - і на все 270. В Renault - та ж «лепота», хіба що обмежувач знімати не так зручно (він не накидний, а «входить» усередину двері); до того ж, добротно змазаний олією: без рукавичок краще не підходити!

А ось в «Шкоді» все «по легковому» - задні двері відкриваються вгору. Отвір виходить найскромніший (див. Заміри), та й поріжок багажника заважає розвантаженні «волоком». Нарешті, вантажу на борт Roomster бере 515 кг - це на 115 кг менше, ніж Partner, і на 125 - ніж Kangoo. Нарешті, у Peugeot і Renault підлоги вантажних відсіків - рівні, і оброблені зносостійким пластиком; в Skoda ж постелений гарний, але не дуже практичний сірий ворс.

Зате задні пасажири Roomster явно відчують себе «персонами грата». До їхніх послуг - і надзвичайно зручна двері (звичайна, орні, але висока і з широченним прорізом), і роздільні, добре відформовані сидіння з індивідуальним регулюванням.

Зручність посадки в Partner і Kangoo пасажири оцінять хіба що на щільній парковці. Самі дверні отвори і у того, і в іншого автомобіля завузькі, а задні дивани прийнятні хіба що для недовгих подорожей.

Сівши на водійське місце Partner і взявшись за кермо, хочеться вимагати з пасажирів плату за проїзд: все дуже «по-маршруткового». Як не регулює кермо (можна тільки по висоті), посадка все одно залишається автобусної. Важіль коробки причаївся десь внизу - високому водієві доведеться за ним тягнутися. Зате огляд - феноменальний на всі чотири сторони, а місця над головою вистачить, щоб взимку не знімати вушанку.

В інтер'єрі оці зачепитися нема за що, хіба що сам кермо порадував симпатичним виконанням і зручною для хвата формою.

Салон Kangoo нагадує сталінські квартири. Де там стеля? По-він там, високо! Мабуть, не вистачає тільки гіпсової ліпнини по периметру. Ось і антресоль є: полку над вітровим склом легко вмістить парасольку чи атлас, а заодно - і всі томи «Війни і миру».

Все інше - одноманітний сірий пластик без якихось яскравих елементів. Зате посадка більш зручна, ніж в Peugeot : Кермо нахилений до водія, та й за важелем тягнутися не доводиться.

Потрапляючи ж всередину Skoda Roomster , Сам з собою починаєш грати в гру «знайди 10 відмінностей». У всіх «Шкод» салони - однакові! Одна і та ж комбінація приладів, ті ж три «крутилки» на «бороді» консолі ...

Одна і та ж комбінація приладів, ті ж три «крутилки» на «бороді» консолі

Зате пластик не виглядає бідним, сидіння - по-німецьки жорсткі, з хорошою бічною підтримкою, а посадка за кермом може служити еталоном для машин малого класу. Ось вона, «самолетная» частина з рекламного символу! Ергономіка і зручність тут в пошані.

Всі тестові машини оснащені однаковими - за обсягом - моторами 1.4. Але характери у автомобілів дуже різні.

Органи управління Peugeot надзвичайно чутливі. Якщо не сказати «нервові». Один необережний натискання на газ сильніше необхідного - і відчутно чується удар в трансмісії. Чи не до вподоби Peugeot такий стиль водіння! Renault їде набагато м'якше. Тут позначаються і інші настройки підвіски, і не настільки чутлива педаль газу.

Рульове управління Partner більше підходить для міста: легке, майже без зворотного зв'язку, воно, тим не менш, послужить хорошу службу в маневрах по загачених вулицях.

У Kangoo воно куди більш гостре, з дуже непоганим реактивним зусиллям. Стихія такої машини - якась траса «середнього бою». Чи не спасує Renault і на поганому покритті: у нього, з нашої трійки, - найдовші ходи підвісок і вельми непоганий кліренс (180 мм). Так що, на розбитому ділянці дорозі Kangoo обійшов всіх.

Так що, на розбитому ділянці дорозі Kangoo обійшов всіх

Випробування на ходу Skoda Roomster хочеться виділити в окрему главу або навіть до статті. Ось де все стає на свої місця! Чіпкий, гострий в управлінні, цей автомобільчик демонструє чудові ходові якості. Кермо - з дуже ясним зусиллям, коробка передач - з чітким, коротким ходом важеля провокують на активну їзду. Мотор TSI відмінно відгукується на газ , І радує, до всього, непоганий тягою «на низах».

Власне, технології Volkswagen , Реалізовані в чеському «компакті», заслуговують щонайменше поваги. І викликають бажання затриматися в Roomster ще кілька кіл.

На закінчення необхідно відзначити, що автомобілі, уявлення в цьому тесті, не надто популярні в Росії. Мабуть, і Peugeot Partner , і Renault Kangoo сприймають у нас виключно як міні-вантажівки - «місця в партері» в них дістаються предметів неживих: т. е. зовсім вимогливим до комфорту. Тому і попит на ці машини невеликий - вантажі перехоплюють дешевші вітчизняні моделі.

Тому і попит на ці машини невеликий - вантажі перехоплюють дешевші вітчизняні моделі

Skoda Roomster показує, яким має бути компакт-вен з позначкою «сімейний»: він не дуже пристосований для постійного завантаження-розвантаження, хоча і не поступається «каблучка» в можливостях трансформації салону.

А в плані комфорту і ходових якостей Roomster обставляє Partner і Kangoo в два рахунки: легкові коріння, чи знаєте ...

Технічні характеристики Renault Kangoo 1.4 МКП
(дані виробника):

Габарити, мм (Д х Ш х В)

4040x1670x1820 Дорожній просвіт, мм 180 Споряджена маса, кг 1065 Об'єм багажника, л 650/2600 Об'єм двигуна і потужність, л (л. С. При об / хв) 1.4 (75/5500) Максимальний крутний момент, Нм при об / хв 114 (2800) Розгін до 100 км / год, с 13.7 Максимальна швидкість, км / год 153 Витрата палива (місто / шосе) л / 100 км 9.5 / 6.3

ціни

Базова ціна Renault Kangoo - 433 850 руб. За ці гроші в автомобілі буде водійська подушка безпеки, заднє сидіння, складатися тільки повністю, і сталева захист двигуна. За 447 100 - додатково з'являться друга подушка безпеки, ящик рукавички, і центральний замок. За 506 700 запропонують багатшу обробку салону, кондиціонер, підголівники, електроприводи передніх стекол і ABS.

Гарантія - 2 роки без обмеження пробігу.

вантажні відсіки Renault Kangoo
(наші виміри):

Висота від підлоги до даху, мм

128 Ширина від арки до арки, мм 115 Довжина від порога до крісел (крісла розібрані / складені), мм 99/144 Навантажувальна висота, мм 55

Технічні характеристики Peugeot Partner 1.4 МКП
(дані виробника):

Габарити, мм (Д х Ш х В)

4140х1720х1800 Дорожній просвіт, мм 180 Споряджена маса, кг 1163 Обсяг багажника, л (min / max) 624/2800 Об'єм двигуна і потужність, л (л. С. При об / хв) 1.4 (75/5500) Максимальний крутний момент, Нм при об / хв 120 (3400) Розгін до 100 км / год, с 14.5 Максимальна швидкість, км / год 150 Витрата палива (місто / шосе) л / 100 км 9.7 / 6.2

ціни

Базова ціна Peugeot Partner 1.4 - 438 000 руб. Ця комплектація включає гідропідсилювач, водійську подушку безпеки, електостеклопод'емнікі. За ABS потрібно доплатити 20100 руб., За кондиціонер - ще 28 500 руб. З мотором 1.6 (110 к.с.) автомобіль коштує от 543 500 руб.

Гарантія - 2 роки без обмеження пробігу.

вантажні відсіки Peugeot Partner
(наші виміри):

Висота від підлоги до даху, мм

117 Ширина від арки до арки, мм 119 Довжина від порога до крісел (крісла розібрані / складені), мм 87/140 Навантажувальна висота, мм 60

Технічні характеристики Skoda Roomster 1.4 МКП
(дані виробника):

Габарити, мм (Д х Ш х В)

4205x1684x1607 Дорожній просвіт, мм 140 Споряджена маса, кг 1150 Обсяг багажника, л (min / max) 450/1780 Об'єм двигуна і потужність, л (л. С. При об / хв) 1.4 (86/5000) Максимальний крутний момент, Нм при об / хв 132 (3800) Розгін до 100 км / год, з 13 Максимальна швидкість, км / год 171 Витрата палива (місто / шосе) л / 100 км 8.9 / 5.6

ціни

З найслабшим мотором 1.2 (70 к.с.) Skoda Roomster коштує 399 000 руб. З корисного в машині будуть іммобілайзер, регулювання керма в двох площинах, і водійська подушка безпеки. Автомобіль з двигуном 1.4 (86 к.с.) коштує 445 000-525 000 руб. - там передбачені мікроліфт водійського крісла, підігрів передніх сидінь, подушка безпеки пасажира і ABS. Кондиціонер передбачений у версії від 509 000 руб. Skoda Roomster 1.6 (105 к.с.) буде коштувати вже 538 000 - 584 000 руб. Є і дизель - 1.9 (105 к.с.). З таким мотором автомобіль пропонують за 634 000 - 680 000 руб.

вантажні відсіки Skoda Roomster
(наші виміри):

Висота від підлоги до даху, мм

101 Ширина від арки до арки, мм 105 Довжина від порога до крісел (крісла розібрані / складені), мм 75/129 Навантажувальна висота, мм 65

Renault Kangoo, Skoda Roomster, Peugeot Partner: «А на асфальті каблучки»

Для кого-то з цих автомобілів починається малий бізнес, для кого-то - щасливе сімейне життя. А іноді - і те, і інше одночасно. Компактні універсали - саме так називають в Європі машини, подібні Skoda Roomster, Renault Kangoo і Peugeot Partner. «Каблучки» - це вже російське визначення. Залишається тільки зрозуміти, чи можна говорити про них як про «однокласниках».

Залишається тільки зрозуміти, чи можна говорити про них як про «однокласниках»

«Крихітки з кошиком». - Така дитяча сентенція крутилося у мене на мові під час тесту. А що? Це дійсно дуже компактні машинки: найдовший - Renault Kangoo - недотягує до 420 см! Зате «лукошки» у кожного - ого-го!

Образно кажучи, ці автомобілі прийшли до нас з різних світів. для Peugeot Partner і Renault Kangoo основне завдання - перевезення вантажу, тоді як Skoda Roomster - виріс з Fabia практичний «сім'янин» з пропорціями, порушеними «на користь» багажника і заднього ряду сидінь.

Але, разом з тим, перші два не виключають привітність до пасажирів, а Roomster пропонує великий вантажний відсік. І варто перевірити, конкуренти вони або мають лише портретну схожість.

Один з рекламних символів Roomster - якийсь агрегат з передком літака і «кормою» будиночка. Виглядає ефектно; та й рекламне посилання цікавий: символізує ця композиція вічне бажання споживача отримати все і відразу - практичний і, в той же час, не нудний автомобіль.

Класична «фабіавская» мордочка переходить в дуті боковини і непомірно високу дах. Хіба перед нами - трудяга- «каблук»? Ні, швидше за демонстрація новітнього підходу до створення невеликого сімейного автомобіля.

Що стоїть поруч Peugeot Partner соромливо ховає свої майже квадратні очі-фари. Цей герой малого бізнесу на ринку 12 років, але з усіх сил приховує свій вік. Майже плоскі кузовні панелі є сусідами з геометрично правильними формами всього автомобіля в цілому.

Задні бічні двері, на відміну від Roomster, в Partner зсувні, що й зрозуміло - комерційна складова Peugeot має на увазі, що машина буде багато штовхатися по загачений торговим вуличках.

Задні бічні двері, на відміну від Roomster, в Partner зсувні, що й зрозуміло - комерційна складова   Peugeot   має на увазі, що машина буде багато штовхатися по загачений торговим вуличках

Renault Kangoo , Здається, не до кінця розлучився з іміджем развозного вантажівки. Точніше, універсальної машини, чиє призначення - щодня доставляти продукти в ларьки або піцу в офіси. Дах височенна! Задні стулки - як двері супермаркету! Втім, в Європі такі машинки все одно вперто звуть «універсали». Так, дивіться, ось він, пасажирський ряд сидінь, і навіть дві зсувні двері - по обидва боки.

Зовні Kangoo дуже схожий на Partner, але з поправкою на зростання - Renault помітно вище. А ось заявлену виробником «дизайнерську експресію» ми так і не знайшли, як не старалися. Тому саме час відкрити двері: головні переваги машин повинні бути всередині.

Практичний господар почне оцінку салону таких машин не спереду, а ззаду. Так і зробимо.

орні двері Peugeot можуть відкриватися на 90 градусів, а зі знятим обмежувачем - і на все 270. В Renault - та ж «лепота», хіба що обмежувач знімати не так зручно (він не накидний, а «входить» усередину двері); до того ж, добротно змазаний олією: без рукавичок краще не підходити!

А ось в «Шкоді» все «по легковому» - задні двері відкриваються вгору. Отвір виходить найскромніший (див. Заміри), та й поріжок багажника заважає розвантаженні «волоком». Нарешті, вантажу на борт Roomster бере 515 кг - це на 115 кг менше, ніж Partner, і на 125 - ніж Kangoo. Нарешті, у Peugeot і Renault підлоги вантажних відсіків - рівні, і оброблені зносостійким пластиком; в Skoda ж постелений гарний, але не дуже практичний сірий ворс.

Зате задні пасажири Roomster явно відчують себе «персонами грата». До їхніх послуг - і надзвичайно зручна двері (звичайна, орні, але висока і з широченним прорізом), і роздільні, добре відформовані сидіння з індивідуальним регулюванням.

Зручність посадки в Partner і Kangoo пасажири оцінять хіба що на щільній парковці. Самі дверні отвори і у того, і в іншого автомобіля завузькі, а задні дивани прийнятні хіба що для недовгих подорожей.

Сівши на водійське місце Partner і взявшись за кермо, хочеться вимагати з пасажирів плату за проїзд: все дуже «по-маршруткового». Як не регулює кермо (можна тільки по висоті), посадка все одно залишається автобусної. Важіль коробки причаївся десь внизу - високому водієві доведеться за ним тягнутися. Зате огляд - феноменальний на всі чотири сторони, а місця над головою вистачить, щоб взимку не знімати вушанку.

В інтер'єрі оці зачепитися нема за що, хіба що сам кермо порадував симпатичним виконанням і зручною для хвата формою.

Салон Kangoo нагадує сталінські квартири. Де там стеля? По-він там, високо! Мабуть, не вистачає тільки гіпсової ліпнини по периметру. Ось і антресоль є: полку над вітровим склом легко вмістить парасольку чи атлас, а заодно - і всі томи «Війни і миру».

Все інше - одноманітний сірий пластик без якихось яскравих елементів. Зате посадка більш зручна, ніж в Peugeot : Кермо нахилений до водія, та й за важелем тягнутися не доводиться.

Потрапляючи ж всередину Skoda Roomster , Сам з собою починаєш грати в гру «знайди 10 відмінностей». У всіх «Шкод» салони - однакові! Одна і та ж комбінація приладів, ті ж три «крутилки» на «бороді» консолі ...

Одна і та ж комбінація приладів, ті ж три «крутилки» на «бороді» консолі

Зате пластик не виглядає бідним, сидіння - по-німецьки жорсткі, з хорошою бічною підтримкою, а посадка за кермом може служити еталоном для машин малого класу. Ось вона, «самолетная» частина з рекламного символу! Ергономіка і зручність тут в пошані.

Всі тестові машини оснащені однаковими - за обсягом - моторами 1.4. Але характери у автомобілів дуже різні.

Органи управління Peugeot надзвичайно чутливі. Якщо не сказати «нервові». Один необережний натискання на газ сильніше необхідного - і відчутно чується удар в трансмісії. Чи не до вподоби Peugeot такий стиль водіння! Renault їде набагато м'якше. Тут позначаються і інші настройки підвіски, і не настільки чутлива педаль газу.

Рульове управління Partner більше підходить для міста: легке, майже без зворотного зв'язку, воно, тим не менш, послужить хорошу службу в маневрах по загачених вулицях.

У Kangoo воно куди більш гостре, з дуже непоганим реактивним зусиллям. Стихія такої машини - якась траса «середнього бою». Чи не спасує Renault і на поганому покритті: у нього, з нашої трійки, - найдовші ходи підвісок і вельми непоганий кліренс (180 мм). Так що, на розбитому ділянці дорозі Kangoo обійшов всіх.

Так що, на розбитому ділянці дорозі Kangoo обійшов всіх

Випробування на ходу Skoda Roomster хочеться виділити в окрему главу або навіть до статті. Ось де все стає на свої місця! Чіпкий, гострий в управлінні, цей автомобільчик демонструє чудові ходові якості. Кермо - з дуже ясним зусиллям, коробка передач - з чітким, коротким ходом важеля провокують на активну їзду. Мотор TSI відмінно відгукується на газ , І радує, до всього, непоганий тягою «на низах».

Власне, технології Volkswagen , Реалізовані в чеському «компакті», заслуговують щонайменше поваги. І викликають бажання затриматися в Roomster ще кілька кіл.

На закінчення необхідно відзначити, що автомобілі, уявлення в цьому тесті, не надто популярні в Росії. Мабуть, і Peugeot Partner , і Renault Kangoo сприймають у нас виключно як міні-вантажівки - «місця в партері» в них дістаються предметів неживих: т. е. зовсім вимогливим до комфорту. Тому і попит на ці машини невеликий - вантажі перехоплюють дешевші вітчизняні моделі.

Тому і попит на ці машини невеликий - вантажі перехоплюють дешевші вітчизняні моделі

Skoda Roomster показує, яким має бути компакт-вен з позначкою «сімейний»: він не дуже пристосований для постійного завантаження-розвантаження, хоча і не поступається «каблучка» в можливостях трансформації салону.

А в плані комфорту і ходових якостей Roomster обставляє Partner і Kangoo в два рахунки: легкові коріння, чи знаєте ...

Технічні характеристики Renault Kangoo 1.4 МКП
(дані виробника):

Габарити, мм (Д х Ш х В)

4040x1670x1820 Дорожній просвіт, мм 180 Споряджена маса, кг 1065 Об'єм багажника, л 650/2600 Об'єм двигуна і потужність, л (л. С. При об / хв) 1.4 (75/5500) Максимальний крутний момент, Нм при об / хв 114 (2800) Розгін до 100 км / год, с 13.7 Максимальна швидкість, км / год 153 Витрата палива (місто / шосе) л / 100 км 9.5 / 6.3

ціни

Базова ціна Renault Kangoo - 433 850 руб. За ці гроші в автомобілі буде водійська подушка безпеки, заднє сидіння, складатися тільки повністю, і сталева захист двигуна. За 447 100 - додатково з'являться друга подушка безпеки, ящик рукавички, і центральний замок. За 506 700 запропонують багатшу обробку салону, кондиціонер, підголівники, електроприводи передніх стекол і ABS.

Гарантія - 2 роки без обмеження пробігу.

вантажні відсіки Renault Kangoo
(наші виміри):

Висота від підлоги до даху, мм

128 Ширина від арки до арки, мм 115 Довжина від порога до крісел (крісла розібрані / складені), мм 99/144 Навантажувальна висота, мм 55

Технічні характеристики Peugeot Partner 1.4 МКП
(дані виробника):

Габарити, мм (Д х Ш х В)

4140х1720х1800 Дорожній просвіт, мм 180 Споряджена маса, кг 1163 Обсяг багажника, л (min / max) 624/2800 Об'єм двигуна і потужність, л (л. С. При об / хв) 1.4 (75/5500) Максимальний крутний момент, Нм при об / хв 120 (3400) Розгін до 100 км / год, с 14.5 Максимальна швидкість, км / год 150 Витрата палива (місто / шосе) л / 100 км 9.7 / 6.2

ціни

Базова ціна Peugeot Partner 1.4 - 438 000 руб. Ця комплектація включає гідропідсилювач, водійську подушку безпеки, електостеклопод'емнікі. За ABS потрібно доплатити 20100 руб., За кондиціонер - ще 28 500 руб. З мотором 1.6 (110 к.с.) автомобіль коштує от 543 500 руб.

Гарантія - 2 роки без обмеження пробігу.

вантажні відсіки Peugeot Partner
(наші виміри):

Висота від підлоги до даху, мм

117 Ширина від арки до арки, мм 119 Довжина від порога до крісел (крісла розібрані / складені), мм 87/140 Навантажувальна висота, мм 60

Технічні характеристики Skoda Roomster 1.4 МКП
(дані виробника):

Габарити, мм (Д х Ш х В)

4205x1684x1607 Дорожній просвіт, мм 140 Споряджена маса, кг 1150 Обсяг багажника, л (min / max) 450/1780 Об'єм двигуна і потужність, л (л. С. При об / хв) 1.4 (86/5000) Максимальний крутний момент, Нм при об / хв 132 (3800) Розгін до 100 км / год, з 13 Максимальна швидкість, км / год 171 Витрата палива (місто / шосе) л / 100 км 8.9 / 5.6

ціни

З найслабшим мотором 1.2 (70 к.с.) Skoda Roomster коштує 399 000 руб. З корисного в машині будуть іммобілайзер, регулювання керма в двох площинах, і водійська подушка безпеки. Автомобіль з двигуном 1.4 (86 к.с.) коштує 445 000-525 000 руб. - там передбачені мікроліфт водійського крісла, підігрів передніх сидінь, подушка безпеки пасажира і ABS. Кондиціонер передбачений у версії від 509 000 руб. Skoda Roomster 1.6 (105 к.с.) буде коштувати вже 538 000 - 584 000 руб. Є і дизель - 1.9 (105 к.с.). З таким мотором автомобіль пропонують за 634 000 - 680 000 руб.

вантажні відсіки Skoda Roomster
(наші виміри):

Висота від підлоги до даху, мм

101 Ширина від арки до арки, мм 105 Довжина від порога до крісел (крісла розібрані / складені), мм 75/129 Навантажувальна висота, мм 65

Renault Kangoo, Skoda Roomster, Peugeot Partner: «А на асфальті каблучки»

Для кого-то з цих автомобілів починається малий бізнес, для кого-то - щасливе сімейне життя. А іноді - і те, і інше одночасно. Компактні універсали - саме так називають в Європі машини, подібні Skoda Roomster, Renault Kangoo і Peugeot Partner. «Каблучки» - це вже російське визначення. Залишається тільки зрозуміти, чи можна говорити про них як про «однокласниках».

Залишається тільки зрозуміти, чи можна говорити про них як про «однокласниках»

«Крихітки з кошиком». - Така дитяча сентенція крутилося у мене на мові під час тесту. А що? Це дійсно дуже компактні машинки: найдовший - Renault Kangoo - недотягує до 420 см! Зате «лукошки» у кожного - ого-го!

Образно кажучи, ці автомобілі прийшли до нас з різних світів. для Peugeot Partner і Renault Kangoo основне завдання - перевезення вантажу, тоді як Skoda Roomster - виріс з Fabia практичний «сім'янин» з пропорціями, порушеними «на користь» багажника і заднього ряду сидінь.

Але, разом з тим, перші два не виключають привітність до пасажирів, а Roomster пропонує великий вантажний відсік. І варто перевірити, конкуренти вони або мають лише портретну схожість.

Один з рекламних символів Roomster - якийсь агрегат з передком літака і «кормою» будиночка. Виглядає ефектно; та й рекламне посилання цікавий: символізує ця композиція вічне бажання споживача отримати все і відразу - практичний і, в той же час, не нудний автомобіль.

Класична «фабіавская» мордочка переходить в дуті боковини і непомірно високу дах. Хіба перед нами - трудяга- «каблук»? Ні, швидше за демонстрація новітнього підходу до створення невеликого сімейного автомобіля.

Що стоїть поруч Peugeot Partner соромливо ховає свої майже квадратні очі-фари. Цей герой малого бізнесу на ринку 12 років, але з усіх сил приховує свій вік. Майже плоскі кузовні панелі є сусідами з геометрично правильними формами всього автомобіля в цілому.

Задні бічні двері, на відміну від Roomster, в Partner зсувні, що й зрозуміло - комерційна складова Peugeot має на увазі, що машина буде багато штовхатися по загачений торговим вуличках.

Задні бічні двері, на відміну від Roomster, в Partner зсувні, що й зрозуміло - комерційна складова   Peugeot   має на увазі, що машина буде багато штовхатися по загачений торговим вуличках

Renault Kangoo , Здається, не до кінця розлучився з іміджем развозного вантажівки. Точніше, універсальної машини, чиє призначення - щодня доставляти продукти в ларьки або піцу в офіси. Дах височенна! Задні стулки - як двері супермаркету! Втім, в Європі такі машинки все одно вперто звуть «універсали». Так, дивіться, ось він, пасажирський ряд сидінь, і навіть дві зсувні двері - по обидва боки.

Зовні Kangoo дуже схожий на Partner, але з поправкою на зростання - Renault помітно вище. А ось заявлену виробником «дизайнерську експресію» ми так і не знайшли, як не старалися. Тому саме час відкрити двері: головні переваги машин повинні бути всередині.

Практичний господар почне оцінку салону таких машин не спереду, а ззаду. Так і зробимо.

орні двері Peugeot можуть відкриватися на 90 градусів, а зі знятим обмежувачем - і на все 270. В Renault - та ж «лепота», хіба що обмежувач знімати не так зручно (він не накидний, а «входить» усередину двері); до того ж, добротно змазаний олією: без рукавичок краще не підходити!

А ось в «Шкоді» все «по легковому» - задні двері відкриваються вгору. Отвір виходить найскромніший (див. Заміри), та й поріжок багажника заважає розвантаженні «волоком». Нарешті, вантажу на борт Roomster бере 515 кг - це на 115 кг менше, ніж Partner, і на 125 - ніж Kangoo. Нарешті, у Peugeot і Renault підлоги вантажних відсіків - рівні, і оброблені зносостійким пластиком; в Skoda ж постелений гарний, але не дуже практичний сірий ворс.

Зате задні пасажири Roomster явно відчують себе «персонами грата». До їхніх послуг - і надзвичайно зручна двері (звичайна, орні, але висока і з широченним прорізом), і роздільні, добре відформовані сидіння з індивідуальним регулюванням.

Зручність посадки в Partner і Kangoo пасажири оцінять хіба що на щільній парковці. Самі дверні отвори і у того, і в іншого автомобіля завузькі, а задні дивани прийнятні хіба що для недовгих подорожей.

Сівши на водійське місце Partner і взявшись за кермо, хочеться вимагати з пасажирів плату за проїзд: все дуже «по-маршруткового». Як не регулює кермо (можна тільки по висоті), посадка все одно залишається автобусної. Важіль коробки причаївся десь внизу - високому водієві доведеться за ним тягнутися. Зате огляд - феноменальний на всі чотири сторони, а місця над головою вистачить, щоб взимку не знімати вушанку.

В інтер'єрі оці зачепитися нема за що, хіба що сам кермо порадував симпатичним виконанням і зручною для хвата формою.

Салон Kangoo нагадує сталінські квартири. Де там стеля? По-він там, високо! Мабуть, не вистачає тільки гіпсової ліпнини по периметру. Ось і антресоль є: полку над вітровим склом легко вмістить парасольку чи атлас, а заодно - і всі томи «Війни і миру».

Все інше - одноманітний сірий пластик без якихось яскравих елементів. Зате посадка більш зручна, ніж в Peugeot : Кермо нахилений до водія, та й за важелем тягнутися не доводиться.

Потрапляючи ж всередину Skoda Roomster , Сам з собою починаєш грати в гру «знайди 10 відмінностей». У всіх «Шкод» салони - однакові! Одна і та ж комбінація приладів, ті ж три «крутилки» на «бороді» консолі ...

Одна і та ж комбінація приладів, ті ж три «крутилки» на «бороді» консолі

Зате пластик не виглядає бідним, сидіння - по-німецьки жорсткі, з хорошою бічною підтримкою, а посадка за кермом може служити еталоном для машин малого класу. Ось вона, «самолетная» частина з рекламного символу! Ергономіка і зручність тут в пошані.

Всі тестові машини оснащені однаковими - за обсягом - моторами 1.4. Але характери у автомобілів дуже різні.

Органи управління Peugeot надзвичайно чутливі. Якщо не сказати «нервові». Один необережний натискання на газ сильніше необхідного - і відчутно чується удар в трансмісії. Чи не до вподоби Peugeot такий стиль водіння! Renault їде набагато м'якше. Тут позначаються і інші настройки підвіски, і не настільки чутлива педаль газу.

Рульове управління Partner більше підходить для міста: легке, майже без зворотного зв'язку, воно, тим не менш, послужить хорошу службу в маневрах по загачених вулицях.

У Kangoo воно куди більш гостре, з дуже непоганим реактивним зусиллям. Стихія такої машини - якась траса «середнього бою». Чи не спасує Renault і на поганому покритті: у нього, з нашої трійки, - найдовші ходи підвісок і вельми непоганий кліренс (180 мм). Так що, на розбитому ділянці дорозі Kangoo обійшов всіх.

Так що, на розбитому ділянці дорозі Kangoo обійшов всіх

Випробування на ходу Skoda Roomster хочеться виділити в окрему главу або навіть до статті. Ось де все стає на свої місця! Чіпкий, гострий в управлінні, цей автомобільчик демонструє чудові ходові якості. Кермо - з дуже ясним зусиллям, коробка передач - з чітким, коротким ходом важеля провокують на активну їзду. Мотор TSI відмінно відгукується на газ , І радує, до всього, непоганий тягою «на низах».

Власне, технології Volkswagen , Реалізовані в чеському «компакті», заслуговують щонайменше поваги. І викликають бажання затриматися в Roomster ще кілька кіл.

На закінчення необхідно відзначити, що автомобілі, уявлення в цьому тесті, не надто популярні в Росії. Мабуть, і Peugeot Partner , і Renault Kangoo сприймають у нас виключно як міні-вантажівки - «місця в партері» в них дістаються предметів неживих: т. е. зовсім вимогливим до комфорту. Тому і попит на ці машини невеликий - вантажі перехоплюють дешевші вітчизняні моделі.

Тому і попит на ці машини невеликий - вантажі перехоплюють дешевші вітчизняні моделі

Skoda Roomster показує, яким має бути компакт-вен з позначкою «сімейний»: він не дуже пристосований для постійного завантаження-розвантаження, хоча і не поступається «каблучка» в можливостях трансформації салону.

А в плані комфорту і ходових якостей Roomster обставляє Partner і Kangoo в два рахунки: легкові коріння, чи знаєте ...

Технічні характеристики Renault Kangoo 1.4 МКП
(дані виробника):

Габарити, мм (Д х Ш х В)

4040x1670x1820 Дорожній просвіт, мм 180 Споряджена маса, кг 1065 Об'єм багажника, л 650/2600 Об'єм двигуна і потужність, л (л. С. При об / хв) 1.4 (75/5500) Максимальний крутний момент, Нм при об / хв 114 (2800) Розгін до 100 км / год, с 13.7 Максимальна швидкість, км / год 153 Витрата палива (місто / шосе) л / 100 км 9.5 / 6.3

ціни

Базова ціна Renault Kangoo - 433 850 руб. За ці гроші в автомобілі буде водійська подушка безпеки, заднє сидіння, складатися тільки повністю, і сталева захист двигуна. За 447 100 - додатково з'являться друга подушка безпеки, ящик рукавички, і центральний замок. За 506 700 запропонують багатшу обробку салону, кондиціонер, підголівники, електроприводи передніх стекол і ABS.

Гарантія - 2 роки без обмеження пробігу.

вантажні відсіки Renault Kangoo
(наші виміри):

Висота від підлоги до даху, мм

128 Ширина від арки до арки, мм 115 Довжина від порога до крісел (крісла розібрані / складені), мм 99/144 Навантажувальна висота, мм 55

Технічні характеристики Peugeot Partner 1.4 МКП
(дані виробника):

Габарити, мм (Д х Ш х В)

4140х1720х1800 Дорожній просвіт, мм 180 Споряджена маса, кг 1163 Обсяг багажника, л (min / max) 624/2800 Об'єм двигуна і потужність, л (л. С. При об / хв) 1.4 (75/5500) Максимальний крутний момент, Нм при об / хв 120 (3400) Розгін до 100 км / год, с 14.5 Максимальна швидкість, км / год 150 Витрата палива (місто / шосе) л / 100 км 9.7 / 6.2

ціни

Базова ціна Peugeot Partner 1.4 - 438 000 руб. Ця комплектація включає гідропідсилювач, водійську подушку безпеки, електостеклопод'емнікі. За ABS потрібно доплатити 20100 руб., За кондиціонер - ще 28 500 руб. З мотором 1.6 (110 к.с.) автомобіль коштує от 543 500 руб.

Гарантія - 2 роки без обмеження пробігу.

вантажні відсіки Peugeot Partner
(наші виміри):

Висота від підлоги до даху, мм

117 Ширина від арки до арки, мм 119 Довжина від порога до крісел (крісла розібрані / складені), мм 87/140 Навантажувальна висота, мм 60

Технічні характеристики Skoda Roomster 1.4 МКП
(дані виробника):

Габарити, мм (Д х Ш х В)

4205x1684x1607 Дорожній просвіт, мм 140 Споряджена маса, кг 1150 Обсяг багажника, л (min / max) 450/1780 Об'єм двигуна і потужність, л (л. С. При об / хв) 1.4 (86/5000) Максимальний крутний момент, Нм при об / хв 132 (3800) Розгін до 100 км / год, з 13 Максимальна швидкість, км / год 171 Витрата палива (місто / шосе) л / 100 км 8.9 / 5.6

ціни

З найслабшим мотором 1.2 (70 к.с.) Skoda Roomster коштує 399 000 руб. З корисного в машині будуть іммобілайзер, регулювання керма в двох площинах, і водійська подушка безпеки. Автомобіль з двигуном 1.4 (86 к.с.) коштує 445 000-525 000 руб. - там передбачені мікроліфт водійського крісла, підігрів передніх сидінь, подушка безпеки пасажира і ABS. Кондиціонер передбачений у версії від 509 000 руб. Skoda Roomster 1.6 (105 к.с.) буде коштувати вже 538 000 - 584 000 руб. Є і дизель - 1.9 (105 к.с.). З таким мотором автомобіль пропонують за 634 000 - 680 000 руб.

вантажні відсіки Skoda Roomster
(наші виміри):

Висота від підлоги до даху, мм

101 Ширина від арки до арки, мм 105 Довжина від порога до крісел (крісла розібрані / складені), мм 75/129 Навантажувальна висота, мм 65

А що?
Хіба перед нами - трудяга- «каблук»?
Де там стеля?
А що?
Хіба перед нами - трудяга- «каблук»?
Де там стеля?
А що?
Хіба перед нами - трудяга- «каблук»?
Де там стеля?
А що?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов