- Революційний двигун, який спантеличив весь автомир 10 серпня 2014 року, 2:19 Переглядів: Роторний...
- ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
- Орфографічна помилка в тексті:
- ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
- Орфографічна помилка в тексті:
Революційний двигун, який спантеличив весь автомир
Наша сеть партнеров Banwar
10 серпня 2014 року, 2:19 Переглядів:
Роторний мотор. Фото: & nbsp; autopilot.kiev.ua.
Простота і компактність - ось головні переваги роторного мотора, в якому років сорок-п'ятдесят тому багато фахівців бачили більш ніж серйозного конкурента звичним поршневі двигуни, передає Автопілот .
Здавалося, що механікам в сервіс-центрах ось-ось буде пора розібратися з "епітрохоїді" (складна траєкторія, по якій рухається ротор), а впускні канали і колінчастий вал викинути з голови, замінивши їх на впускні вікна і вал балансовий.
Перший робочий зразок роторного двигуна був створений в 1958 році, а вже через десять років машина з таким мотором - німецький NSU Ro 80 - стала "Автомобілем року". При робочому об'ємі менше літра її двигун видавав 115 к.с., на що поршневі двигуни серійних машин здатні не були.
Новий силовий агрегат швидко увійшов в моду: представники одних компаній були впевнені в його перспективності, інші приймалися за роботу на всякий випадок, боячись прогавити технологічний прорив (як зараз деякі компанії працюють і над гібридами, і над електромобілями, і над водневими моторами - так як просто не знають, за якою саме технологією майбутнє).
У першій половині сімдесятих, наприклад, ідеєю використання роторного мотора були одночасно захоплені і американські інженери (створили прототип Chevrolet Corvette з таким силовим агрегатом), і радянські фахівці, чия діяльність в підсумку закінчилася запуском у виробництво дрібносерійної "сімки" з двигуном потужністю 135 к.с.
Коли NSU Ro 80 назвали "Автомобілем року", ще не було відомо, що багато роторні двигуни доведеться піддати капремонту вже через 50 000 км. Проте, автомобіль протримався на конвеєрі рівно 10 років.
Головними проблемами роторних двигунів виявилися низька економічність і екологічність. В результаті здалася навіть головний прихильник роторної ідеї - компанія Mazda , Що випускала різноманітні машини з такими двигунами не один десяток років.
Останньою з них на сьогодні є купе RX-8, ахіллесовою п'ятою якого став саме мотор: силовий агрегат Renesis нового покоління виявився несподівано слабким і ненадійним. Капремонт йому часом був потрібний вже через 50 000 кілометрів (цікавий збіг з NSU Ro-80), і заміна його на більш витривалий двигун від більш раннього купе RX-7 стала цілком типовий процедурою. Через силу модель дотягла до кінця свого життєвого циклу в 2012 році - і після припинення її виробництва серійних легковиків з роторними двигунами в світі не залишилося.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Революційний двигун, який спантеличив весь автомир". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Революційний двигун, який спантеличив весь автомир
10 серпня 2014 року, 2:19 Переглядів:
Роторний мотор. Фото: & nbsp; autopilot.kiev.ua.
Простота і компактність - ось головні переваги роторного мотора, в якому років сорок-п'ятдесят тому багато фахівців бачили більш ніж серйозного конкурента звичним поршневі двигуни, передає Автопілот .
Здавалося, що механікам в сервіс-центрах ось-ось буде пора розібратися з "епітрохоїді" (складна траєкторія, по якій рухається ротор), а впускні канали і колінчастий вал викинути з голови, замінивши їх на впускні вікна і вал балансовий.
Перший робочий зразок роторного двигуна був створений в 1958 році, а вже через десять років машина з таким мотором - німецький NSU Ro 80 - стала "Автомобілем року". При робочому об'ємі менше літра її двигун видавав 115 к.с., на що поршневі двигуни серійних машин здатні не були.
Новий силовий агрегат швидко увійшов в моду: представники одних компаній були впевнені в його перспективності, інші приймалися за роботу на всякий випадок, боячись прогавити технологічний прорив (як зараз деякі компанії працюють і над гібридами, і над електромобілями, і над водневими моторами - так як просто не знають, за якою саме технологією майбутнє).
У першій половині сімдесятих, наприклад, ідеєю використання роторного мотора були одночасно захоплені і американські інженери (створили прототип Chevrolet Corvette з таким силовим агрегатом), і радянські фахівці, чия діяльність в підсумку закінчилася запуском у виробництво дрібносерійної "сімки" з двигуном потужністю 135 к.с.
Коли NSU Ro 80 назвали "Автомобілем року", ще не було відомо, що багато роторні двигуни доведеться піддати капремонту вже через 50 000 км. Проте, автомобіль протримався на конвеєрі рівно 10 років.
Головними проблемами роторних двигунів виявилися низька економічність і екологічність. В результаті здалася навіть головний прихильник роторної ідеї - компанія Mazda , Що випускала різноманітні машини з такими двигунами не один десяток років.
Останньою з них на сьогодні є купе RX-8, ахіллесовою п'ятою якого став саме мотор: силовий агрегат Renesis нового покоління виявився несподівано слабким і ненадійним. Капремонт йому часом був потрібний вже через 50 000 кілометрів (цікавий збіг з NSU Ro-80), і заміна його на більш витривалий двигун від більш раннього купе RX-7 стала цілком типовий процедурою. Через силу модель дотягла до кінця свого життєвого циклу в 2012 році - і після припинення її виробництва серійних легковиків з роторними двигунами в світі не залишилося.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Революційний двигун, який спантеличив весь автомир". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Спасибі! Повідомлення надіслано.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Революційний двигун, який спантеличив весь автомир
10 серпня 2014 року, 2:19 Переглядів:
Роторний мотор. Фото: & nbsp; autopilot.kiev.ua.
Простота і компактність - ось головні переваги роторного мотора, в якому років сорок-п'ятдесят тому багато фахівців бачили більш ніж серйозного конкурента звичним поршневі двигуни, передає Автопілот .
Здавалося, що механікам в сервіс-центрах ось-ось буде пора розібратися з "епітрохоїді" (складна траєкторія, по якій рухається ротор), а впускні канали і колінчастий вал викинути з голови, замінивши їх на впускні вікна і вал балансовий.
Перший робочий зразок роторного двигуна був створений в 1958 році, а вже через десять років машина з таким мотором - німецький NSU Ro 80 - стала "Автомобілем року". При робочому об'ємі менше літра її двигун видавав 115 к.с., на що поршневі двигуни серійних машин здатні не були.
Новий силовий агрегат швидко увійшов в моду: представники одних компаній були впевнені в його перспективності, інші приймалися за роботу на всякий випадок, боячись прогавити технологічний прорив (як зараз деякі компанії працюють і над гібридами, і над електромобілями, і над водневими моторами - так як просто не знають, за якою саме технологією майбутнє).
У першій половині сімдесятих, наприклад, ідеєю використання роторного мотора були одночасно захоплені і американські інженери (створили прототип Chevrolet Corvette з таким силовим агрегатом), і радянські фахівці, чия діяльність в підсумку закінчилася запуском у виробництво дрібносерійної "сімки" з двигуном потужністю 135 к.с.
Коли NSU Ro 80 назвали "Автомобілем року", ще не було відомо, що багато роторні двигуни доведеться піддати капремонту вже через 50 000 км. Проте, автомобіль протримався на конвеєрі рівно 10 років.
Головними проблемами роторних двигунів виявилися низька економічність і екологічність. В результаті здалася навіть головний прихильник роторної ідеї - компанія Mazda , Що випускала різноманітні машини з такими двигунами не один десяток років.
Останньою з них на сьогодні є купе RX-8, ахіллесовою п'ятою якого став саме мотор: силовий агрегат Renesis нового покоління виявився несподівано слабким і ненадійним. Капремонт йому часом був потрібний вже через 50 000 кілометрів (цікавий збіг з NSU Ro-80), і заміна його на більш витривалий двигун від більш раннього купе RX-7 стала цілком типовий процедурою. Через силу модель дотягла до кінця свого життєвого циклу в 2012 році - і після припинення її виробництва серійних легковиків з роторними двигунами в світі не залишилося.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Революційний двигун, який спантеличив весь автомир". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Спасибі! Повідомлення надіслано.