Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

RM9WY = ATX блок живлення - переробка для трансивера

Наша сеть партнеров Banwar

Жив-був комп'ютерний БП фірми "microlab". Працював вірою і правдою в чиємусь комп'ютері, годував "мізки" і "пам'ять", крутив "гвинти" поки не "захворів" ... Але "господар" возиться-лікувати не став, а просто поміняв на інший, молодий і здоровий , а несправний закинув в дальній кут.

Ось так і попався мені на очі валявся в кутку курний БП ... А звернув на нього увагу тому, що скоро повинен був з'явиться у мене новий трансивер. Старий добрий YAESU-FT840 був проданий в хороші руки разом з усіма приладдям і пристроями, включаючи і саморобний блок живлення з ATX. Відразу обмовлюся, що брак вільного часу спочатку підштовхувала мене на придбання готового малогобаритні імпульсного БП. Однак, "перелопативши" в інтернеті купу інформації про готових рішеннях, я розчарувався, оскільки найбільш малогабаритні блоки живлення, доступні на той момент, перевищували за розмірами передбачуваний трансивер. Робити кострукцию з нуля - було "ліниво". Тим більше, що він був досвід переробки та експлуатації показав, що з АТС можна досить простими методами отримати легкий, надійний, і, головне, "малошумящий" імпульсний блок живлення.

Попереджаю! Усі переробки і модернізації ви робите на свій страх і ризик, перш ніж братися за подібні переробки, добре подумайте - чи готові ви до цього!
І будь ласка, бережіть своє життя і здоров'я, дотримуйтесь правил техніки безпеки!

Принципові захисники трансформаторних блоків для трансиверів нервово курять в стороні - при правильному підході до розробки конструкції немає жодної причини для відмови від використання імпульсних БП на користь трансформаторних крім додаткової можливості використання трансформаторного БП для накачування м'язів Принципові захисники трансформаторних блоків для трансиверів нервово курять в стороні - при правильному підході до розробки конструкції немає жодної причини для відмови від використання імпульсних БП на користь трансформаторних крім додаткової можливості використання трансформаторного БП для накачування м'язів.

До того-ж, плата в конкретному БП - низькопрофільна, так як досить велике місце по висоті займає вентилятор великого діаметра, і радіатори транзисторів і діодів теж незвичайної конструкції, низькопрофільні.

По минулому досвіду переробки, тепловий режим блоку при звичайній моїй роботі в ефірі в основному, на пошук, вельми легкий (підвищену швидкість обдування регульований вентилятор включав тільки під час випробування бп при навантаженні 15А (3-ма лампами дальнього світла - більше не знайшлося) в протягом півгодини!)

Іноді попадається думку, що можна використовувати комповий блок живлення і без переробки взагалі, лише замкнувши ланцюг запуску, слід відкинути відразу. Справа в тому, що основний імпульсний перетворювач стабілізує лише одне напруга - + 5V. Навіть + 3,3V виходить додатковим перетворенням з + 5V. +12 взагалі не стабілізується і може трохи зміняться в ту чи іншу сторону в залежності від навантаження по + 5V. Рада навантажити + 5V - теж не зовсім коректний, оскільки не усуває падіння напруги + 12V, особливо при підвищеному струмі навантаження. Та й вихідного струму по +12 V не вистачить для забезпечення нормальної роботи більшості трансиверів.
Так що переробляти однозначно!

    Суть всіх переробок зводиться до наступного:
  • 1. Віддаляються випрямлячі і їх конденсатори на напруги -5V -12V + 3,3V та й + 5V в переважній більшості варіантів виконання БП теж виявляється зайвим!
  • 2. Випрямні діодні збірки + 12V замінюються на більш потужні, додаються дополнітельник електролітичні конденсатори в 12V ланцюг.
  • 3. Дросель у вторинному ланцюзі або перемотано товщим проводом, або перемикається так, щоб в ланцюг 12V випрямляча була включена обмотка від 5V. Решта обмотки можна не підключати, не слід подбає від ізоляції їх висновків.
  • 4. Відключення ланцюга зворотного зв'язку від виходу 5V та підключення до виходу 12V через додатковий резистор, який слід розрахувати виходячи з уже існуючого резистивного дільника на вході керуючої мікросхеми. Так-же имеено цим резистором здійснюється точна установка вихідної напруги.
  • 5. Найбільша творча частина - переробка або обман системи захисту від перевищення або відсутності інших вихідних напруг :-).

Варіантів опису переробки AT і ATX блоків живлення в інтернеті дуже багато, тоді як самі варіанти - близнюки і брати. напімер,
Джерело живлення 13,5В / 15А з АТ блоку живлення комп'ютера
Переробка блоку живлення для ПК POWER MAN IW-P350 в блок живлення для трансивера 13,8V 22А.
Взагалі, дуже багато посилань на цю тему тут і тут.

Публікація UA4NX - смикає Е.Ю. на мою думку, одна з кращих присвячена темі переробки блоків ATX. хоча пропонований варіант по мостовому випрямляння напруги 5-вольтової обмотки здався мені сумнівним - по току така обмотка все одно не забезпечує 100% цикл роботи під повним навантаженням, а втрати, а отже, і тепловиділення на двох послідовних діодах вище, ніж на одному. Кратковремнно ж 12-вольта обмотка в стані віддати необхідний струм.

Переробку схемного рішення блоку живлення описувати не буду - таких описів в інтернеті багато, і конкретний варіант залежить від вихідної схемотехніки ИПБ. Загальна рада - це заміна 12-вольтової діодним збирання на більш потужну і високовольтну, обов'язкова переробка ланцюга зворотного зв'язку на стабілізацію 12-вольт випрямляча, підвищення вихідної напруги до 13-14 вольт і введення пасивного захисту від перенапруги за допомогою стабілітрона на 15 вольт. (Стабілітрон повинен бути обов'язково російського виробництва, так як імпортні стабілітрони мають неприємною особливістю - при сильному перегріві мають тенденцію обривати, а вітчизняні -пробіваются накоротко!)

Для потенційної можливості використовувати цей блок живлення для зарядки автомобільного акумулятора передбачена можливість ступінчастого регулювання вихідної напруги 12,5 13,5 14,5 вольт.

Піддавши переробці корпус, я поставив собі завдання максимально зменшити порожнє місце в корпусі, а значить, і мінімізувати габарити корпусу.

Піддавши переробці корпус, я поставив собі завдання максимально зменшити порожнє місце в корпусі, а значить, і мінімізувати габарити корпусу

Перед обклеюванням корпусів плівкою дуже бажано знежирити зовнішні поверхні спиртом або бензином. Це поліпшить "прилипання" плівки.

Це поліпшить прилипання плівки

21 21.02.2007 Дуже цікава ідея зустрінута на форумі QRZ.RU. Для тих, хто не вміє або не хоче боротися з перешкодами окремих невдалих варіантів виконання БП "нашими китайськими товаришами". Можна буде спробувати!

    Цитата:

    "UR3AIG: взагалі-то я хотів, що б цей ибп включався тільки на передачу. Чи є можливість переводити ибп від компа в черговий режим без його повного відключення?
    RV3DLX: Чому б і ні. Якщо наприклад переробити АТХ джерело, то в ньому є постійно працює черговий джерело. Можна подавати керуючий сигнал від комп'ютера наприклад на 4-ю ніжку мікросхеми TL94 і тим самим включати або вимикати джерело.
    До речі кажучи, це непогане технічне рішення для тих хто боїться перешкод від імпульсного джерела. У мене в саморобному трансивері приблизно так і зроблено, стоїть маленький мережевий трансформатор для живлення малосигнальної частини, а на передачу включається імпульсний джерело. "

ІМХО (RA9WOY) При наявності невеликого (до 2 А) трансформаторного блоку живлення з АТС блоку живлення можна вилучити черговий джерело живлення, живити схему управління від трансформаторного блоку. Причому, вмикати або вимикати імпульсної частини можна зробити автоматичне. Ідея приблизно така: Якщо вихідна напруга імпульсного блоку живлення бише порогового, то керуюча схема відключить перетворювач до тих пір, поки напруга не опуститься нижче порогового. Трансформаторний джерело слід зробити по також діаграма стабілізатора з обмеженням по напрузі і струму. Вихідна напруга трансформаторного джерела слід вибрати кілька (~ 0.5 B) більше, ніж порогове напряденіе імпульсного джерела, а струм обмеження - трохи більше, ніж при споживає трансивер в режимі прийому на нормальної гучності. Виходи трансформаторного і імпульсного джерел слід з'єднати разом. Тоді при невеликому струмі споживання (трансивер в прийомі) імпульсний джерело замкнений підвищеним (щодо граничного) напругою. При зростанні споживаного струму трансформаторний джерело перейде в режим обмеження струму, і вихідна напруга почне зменшаться. Як тільки напруга зменшиться нижче порогового (для імпульсного бп), автоматично включиться імпульсний джерело. При зменшенні споживаного струму відбудеться підвищення напруги, і імпульсний джерело відключиться власною системою регулювання напруги. ІМХО (RA9WOY) При наявності невеликого (до 2 А) трансформаторного блоку живлення з АТС блоку живлення можна вилучити черговий джерело живлення, живити схему управління від трансформаторного блоку Таким чином, для коректної поєднати роботи не потрібно ніякої додаткової автоматики.

PS Це не більше, ніж ідея, яка вимагає перевірки на практиці.
PS Це не більше, ніж ідея, яка вимагає перевірки на практиці 18.12.2007 Тема блоку живлення так і "заглохла". А 25.06.2007 в www.tangenta.ru був придбаний блок живлення MFJ-1425. подробиці - тут
Sorry, але на доведення вищеописаної саморобки часу катастрофічно немає, а потрібно лише уточнити параметри захисту - іноді провалюється напруга при скачках напруги при зниженому напрузі в мережі. Може коли-небудь.....
12.04.2012 Іноді в листах з приводу цієї статті мене запитують - "дай конкретну схему переробки конкретного блоку живлення". Не дам! Так як у мене їх просто немає, і кілька перероблених блоків дозволяють стверджувати, що для переробки схема не потрібна! Якщо хтось конкретно ніяк не може сам вирішити аознікающіе при переробці проблеми, то я порекомендую і не братися за це. Менше буде спаленого обладнання та отриманих ударів струмом!
А схема? Ну ось недавно совcем попалася наприклад, така!



Ну і на тему схем і конкретних рекомендацій по переробкам, благо зараз в інтернеті стали з'являтися конкретні опису Ну і на тему схем і конкретних рекомендацій по переробкам, благо зараз в інтернеті стали з'являтися конкретні опису. Ось наприклад!
Дуже велика колекція схем та іншої інформації з сайту electro-tech.narod.ru
Переробка комп'ютерного БП LC-200C в зарядний пристрій для автомобільних акумуляторів Є вихідна схема і схема доробок, в тому числі, ланцюгів захисту, з детальними фотографіями друкованої плати.
Ще одна статейка - Зарядний пристрій на основі блоку живлення ATX , Де описана переробка FSP ATX-300PAF.
Переробка ATX в лабораторний БП . В результаті, вийшов БП регульований по напрузі 0 - 32.3V, по току 0 - 9.99А. Є друковані плати і прошивки котроллера!

Права на всі матеріали, використані вище, належать їх власникам

Чи є можливість переводити ибп від компа в черговий режим без його повного відключення?
А схема?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов