Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

російські раритети

  1. На Тушинському поле
  2. Збори в Черноусова
  3. Музей техніки Вадима Задорожного

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобільна життя Росії в останні роки стрімко набирає темпи: проводяться різноманітні виставки та фестивалі, проходять ретропробегі і навіть відкриваються приватні музеї. Про деякі з них - у нашому репортажі.

Про деякі з них - у нашому репортажі

У середині липня в Москві, на поле Тушинского аеродрому зібралися шанувальники антикварної і ексклюзивної техніки, аматори тюнінга і колекціонери історичних артефактів-десять днів і дев'ять ночей тут панував 12-й за рахунком фестиваль «Автоекзотика».

На Тушинському поле

Серед учасників «Автоекзотика» на цей раз можна було зустріти досить рідкісні екземпляри. Почнемо з головного шоу-стоппера - французького автомобіля Millot (фото в заголовку). Невелика французька фірма, заснована в 1896 році братами Міло, відома тільки знавцям. Скупі рядки енциклопедії підказали, що проіснувала ця фірма в місті Грей тільки до 1902 року, а загальна кількість випущених екземплярів так і залишилося загадкою. Проте, один з них виявився в зборах відомого реставратора і колекціонера В'ячеслава Лена. Машина, яку він привіз із Франції, повністю відреставрована і знаходиться в повній «бойовій готовності», т. Е. На ходу. Одноциліндровий двигун розташований під заднім сидінням, а спереду встановлена ​​оригінальна стрічкова пила. Правда, на час фестивалю її гостру стрічку демонтували. Так, про всяк випадок ...

Ще одна новинка від В'ячеслава Лена - тривісний армійський Dodge часів Другої світової війни. Машина, що мала заводське позначення Т223, серійно випускалася в двох версіях: базова - WC62 і оснащена лебідкою - WC63. Букви WC - абревіатура від weapons carrier - «носій озброєння»: автомобілі призначалися в першу чергу для транспортування важкої зброї разом з розрахунками. В кузові могло розміститися 1,5 т вантажу або 12 осіб - на лавках уздовж бортів. Бензинова «шістка» робочим об'ємом 3,8 л розвивала потужність 92 л. с. Максимальна швидкість становила 65 км / год. У 1943-1945 рр. було виготовлено 43224 таких машин. Але в Радянський Союз по ленд-лізу (угода про оренду) вони майже не поставлялися. Тому, на відміну від поширеного у нас WC51 з колісною формулою 4х4, модель WC63 - дійсно приємний сюрприз для шанувальників військової техніки часів Другої світової.

Збори в Черноусова

У Тульській губернії, в маленькому селі Черноусова живе унікальна людина на ім'я Михайло Красінец. Колишній гонщик-випробувач і механік АЗЛК ось уже 10 років колекціонує радянську автомобільну техніку. Коли зберігати все накопичене в рідній Москві стало неможливо, він продав квартиру і поселився в 300 км від першопрестольної. Благо, його підтримали в місцевій адміністрації, виділили землю і навіть зареєстрували в якості музею.

Збори Михайла Юрійовича викликає суперечливі почуття. З одного боку, це унікальна колекція, а з іншого - купа металобрухту під відкритим небом. У колекціонера грандіозні плани по відновленню автомобілів. Єдина проблема - самостійно впоратися з таким завданням неможливо. Для цього потрібні сила-силенна часу і грошей, а також наявність більш-менш професійної майстерні. Що ж стосується самої колекції, то в ній є кілька воістину унікальних машин, в тому числі прототип позашляховика «Москвич-415» 1957 року або експериментальний «Москвич З 3-5-5», виготовлений в 1972 році.

«Москвич-415» створювався з ініціативи І. А. Гладіліна, який тоді був заступником головного конструктора Московського заводу малолітражних автомобілів МЗМА. Перший прототип, зовні сильно нагадував фронтовий Willys MB, був виготовлений в 1957 р Роком пізніше з'явилася поліпшена версія, схожа на післявоєнний Jeep CJ5. У 1960 році машина отримала вже цілком самостійну зовнішність, хоча чимось все ж нагадувала модель Toyota Land Cruiser тих років. У неї було два варіанти кузова: зі знімним брезентовим верхом і жорсткий універсал. На автомобіль встановлювалися двигун «Москвич-407» (1358 см куб., 45 л. С.), 4-ступінчаста КП і 2-ступінчаста роздавальна коробка. Підвіска - залежна, на поздовжніх листових ресорах.

Керівництво Мінавтопрому порахувало випуск цієї машини недоцільним, оскільки у виробництві тоді вже перебували інші повнопривідні машини ЗМА: седан «Москвич-410Н» і універсал «Москвич-411». Зауважимо, що кузова у них були несучими, в той час як «Москвич- 415» мав міцну лонжеронну раму.

Музей техніки Вадима Задорожного

Якщо герой попереднього оповідання давно втратив відчуття реальності, то президент російської гільдії антикварів Вадим Задорожний цілком адекватний, хоча багато хто назвав би його диваком. Справа в тому, що, будучи за своєю природою людиною щедрим і відкритим, він вирішив не відвозити свою постійно збільшується колекцію автомобілів за тридев'ять земель, а створив перший в Росії приватний музей техніки. За останні роки його колекція поповнилася різними типами зброї, військової техніки і навіть літаками.

Багато з експонатів цього унікального зібрання дивом уникли відправки в металобрухт. Музейний комплекс, крім виставкових залів, включає в себе СТО по обслуговуванню антикварних автомобілів, реставраційний центр повного циклу і навіть автомобільний ресторан. Тут можна познайомитися з урядовими лімузинами і кабріолетами, обслуговували перших осіб радянської держави, і багатою колекцією автомобілів, що включає такі марки як Alfa Romeo, BMW, Delahaye, Horch, Mercedes і ін. Всі машини чудово відреставровані і можуть в будь-який момент відправитися своїм ходом на чергову виставку або взяти участь в ретропробеге.

Одна з родзинок музею Володимира Задорожного - оригінальний всюдихід Hotchkiss W15T. У 30-ті роки минулого століття французька фірма Laffly випускала кілька моделей з колісною формулою 4х4 і 6х6. Характерна їх особливість - дві пари додаткових, непровідних коліс малого діаметру. Одна розташовувалася спереду, на місці бампера, друга - посередині бази, під днищем. Ці пристрої допомагали машині долати вертикальні перешкоди, не зачіпаючи їх рамою.

Автомобіль W15T випускався з 1938 р і був тривісним. Він відрізнявся від побратимів низьким силуетом і тому використовувався для розвідки і буксирування невеликих 47-мм протитанкових гармат. Бензиновий двигун потужністю 52 л. с. дозволяв розвивати швидкість до 50 км / ч. Ця модель вироблялася по ліцензії та іншої французької фірмою - Hotchkiss ( «Гочкіс»). Представлена ​​в музеї машина має осінньо-зимову камуфляжну забарвлення.

Сергій Іванов
фото автора

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов