Наша сеть партнеров Banwar
Міністерство оборони Російської Федерації планує оснастити російську колісну військову техніку боестойкімі шинами NU402, розробленими в науково-технічному центрі «Кама». Головною особливістю цих шин є броньованої вставка, закріплена безпосередньо на ободі колісного диска і дозволяє бронемашині продовжувати рух навіть на пробитих колесах.
«Покришки NU402 будуть встановлені на пересувні протитанкові ракетні комплекси« Корнет-Е », змонтовані на шасі бронеавтомобіля« Тигр », - заявив представник Міноборони Росії на сторінках газети« Известия ». - В даний час боестойкіе шини NU402 успішно пройшли внутрішньозаводські тести. До кінця року вони будуть встановлені на «Корнет-ЕМ», після чого почнуться їх військові тести ». У разі успішних результатів тестів Міноборони планує встановити вітчизняні боестойкіе шини на все бронеавтомобілі сімейства «Тигр».
Як повідомляє розробник шини, вона витримує підрив міни потужністю 400 грамів у тротиловому еквіваленті, множинні попадання автоматних і кулеметних куль і осколків, забезпечуючи рухливість військової техніки для виходу із зони бойових дій на швидкості до 50 км / ч. Відзначимо, що в даний час єдиним постачальником боестойкіх коліс для бронетехніки є французька компанія Hutchinson.
«Міноборони вчасно звернуло увагу на наші розробки, коли закупівлі аналогічної іноземної продукції, на зразок французьких коліс Hutchinson, стали вже неможливі, - пояснює незалежний військовий експерт Олег Желтоножко. - У російській армії використовуються броньовані покришки ще радянських розробок, які захищені за технологією, аналогічною громадянської технології Run-Flat, тобто при пошкодженні гуми вони не дають техніці сісти на диски за рахунок того, що у них максимально посилена боковина. Таке рішення не позбавлене недоліків - при пробитті таких шин техніка може пересуватися тільки з невеликою швидкістю і з мінімальним навантаженням. Крім цього такі шини сильно гріються при їзді в спущеному стані через зайву жорсткості і зростаючого тертя об поверхню. Ці застарілі покришки виконують свою функцію лише при дуже невеликих пошкодженнях - потрапляння кількох патронів і тим більше наїзд на міну не дозволять техніці на таких шинах продовжити рух. Застосування боестойкіх коліс дасть машині можливість продовжити рух навіть при повністю вигорілих шинах. В такому випадку останньою крапкою контакту з дорогою буде металевий корд, на якому машина зможе покинути зону бойових дій ».