Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Розробки АТ «НДІ« Елпа »: датчик кутових швидкостей для систем навігації військової техніки, роботів і автомобілів

Наша сеть партнеров Banwar

11:27 / 5 травня 2017

Перші розробки датчиків кутових швидкостей почалися в АТ «НДІ« Елпа »ще в середині 2000-х років. За більш ніж 10 років роботи цей напрям пройшло великий шлях. Було створено кілька конструкцій, кожна з яких була розроблена під строго певні завдання і сфери застосування.

Було створено кілька конструкцій, кожна з яких була розроблена під строго певні завдання і сфери застосування

Датчики кутових швидкостей

Датчик кутових швидкостей (ДУС) необхідний для вимірювання швидкості обертання об'єкта навколо осі, на який він встановлений. Наприклад, колесо велосипеда робить один оборот за одну секунду. Це означає, що його кутова швидкість дорівнює 360 ° в секунду.

Основною областю, для якої в АТ «НДІ« Елпа » були створені ці вироби, є військова техніка, що володіє високими вимогами до систем навігації, складовою частиною яких є ДУС. Можливе застосування датчиків і в «мирних» галузях: автомобілебудування, різного роду гаджети, робототехніка, безпілотні літальні апарати «дрони» і багато іншого.

Робота датчика кутових швидкостей грунтується на впливі сили Коріоліса на пьезокерамический чутливий елемент. Він володіє п'єзоелектричними властивостями, він перетворює механічну енергію деформації в електричні сигнали пропорційно зовнішніх діючих силам, які спричинили цю деформацію, що дозволяє нам оцінювати величину кутової швидкості при зчитуванні цих сигналів.

В АТ «НДІ« Елпа »розроблені вже кілька конструкцій ДУС, кожна з яких має ряд унікальних переваг, таких як стійкість до великих перевантажень або підвищена стабільність в діапазоні температур.

В даний момент ведуться відразу кілька розробок, пов'язаних з ДУС, цілями яких серед іншого є виконання на вітчизняній елементній базі і підвищення точностних характеристик.

Дмитро Шахворостов - талановитий молодий учений, головний конструктор АТ «НДІ« Елпа »

Біля витоків розробки стояли Дмитро Шахворостов, який зараз є головним конструктором АТ «НДІ« Елпа »і Іван Макан, нинішній начальник відділу частотно-селективних пристроїв.

На фото: Олександр палітурників, провідний інженер, оператор поворотною установки АТ «НДІ« Елпа »(зліва) і Максим Шиков, оператор установки розпилювання, інженер-технолог (праворуч)

Зараз цим напрямком займаються провідний інженер Олександр палітурників і інженер Максим Шиков.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов