Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Розвінчання міфів: Вертоліт виробництва МОТОР СІЧ повністю задовольняє всі потреби Нацгвардії.

Наша сеть партнеров Banwar

Центр досліджень армії, конверсії і роззброєння (ЦДАКР) провів круглий стіл на актуальну тему: «Проблеми реформування ОПК України

Центр досліджень армії, конверсії і роззброєння (ЦДАКР) провів круглий стіл на актуальну тему: «Проблеми реформування ОПК України. Шляхи і можливості реалізації реформи », передає Прес-Центр .

Серед учасників заходу Валентин Бадрак - директор ЦДАКР, Павло Букін - генеральний директор ДК «Укроборонпром», Артем В'юнник - директор НПП «Атлон Авіа», глава ОС «Всеукраїнський громадський центр безпеки», Віктор Галасюк - глава комітету Верховної Ради з питань промислової політики і підприємництва, заступник лідера Радикальної партії, Сергій Згурець - директор інформаційно-консалтингової компанії Defense Express, Віктор Плахута - виконавчий директор Фонду «Вільна Україна», Іван Божков - радник президента АТ «МОТОР СІЧ», Андрій Сенченко - голова Всеукраїнського громадського правозахисного руху «Сила права» та інші експерти.

В ході круглого столу директором Центру досліджень армії, конверсії і роззброєння Валентином Бадраком був озвучений заклик створити в Україні «справжнє лобі українських розробників і виробників військової техніки». Ідея була підтримана головою Віктором Галасюк, з акцентом на необхідність прийняття закону, що передбачає реалізацію принципу «Купуй українське - плати українцям!» В ході виступу Валентин Бадрак в якості симптоматичного негативного прикладу навів рішення МВС України закупити 55 французьких вертольотів (з яких 21 - «беушний ») на суму 550 млн євро, - в той час, коли в Україні існує власне вертолітне виробництво.

У свою чергу радник президента АТ «МОТОР СІЧ» Іван Божков в деталях розповів про плани підприємства, вказавши на можливі шляхи подальшого розвитку авіаційної галузі України в цілому. Головним чином підприємство є членом найбільшого в країні об'єднання «Ліга оборонних підприємств України», являє собою найбільше і унікальне в своєму роді високотехнологічне виробництво. Досить сказати, що на момент створення концерну «Укроборонпром» обсяги експорту МОТОР СІЧ відповідали обсягами експорту всього державного об'єднання. На підприємстві працює близько 22 тисяч чоловік.

Радник президента компанії на конкретному прикладі розкритикував подвійність позиції української влади з найважливіших питань економіки. Перш за все, в контексті ратифікованого парламентом міжурядової угоди між Україною і Францією про закупівлю 55 вертольотів.

- Документ має красиву назву - «Угода по офіційної підтримки в створенні єдиної системи авіаційної безпеки та захисту України», - каже Іван Божков. - За нього було б складно не проголосувати. І я, якби був народним депутатом і не вивчав, про що там йде мова, і на яких кабальних умовах це буде реалізовано, теж би напевно проголосував. Не хочу бути опонентом, критикувати або аналізувати зміст цього тепер вже закону, прийнятого і ратифікованої ВР. Для цього є спеціальні служби, органи влади, управління та структури, які в змозі проаналізувати і оцінити, чи вигідна реалізація цього закону для нашої держави або завдає шкоди.

Я просто хочу розвіяти деякі міфи навколо нашого підприємства, які, на жаль, мали місце при підготовці до ратифікації зазначеного документа і прийнятті остаточного рішення. Наші опоненти, по суті, дискредитували всю авіапромисловість в цілому і зокрема - АТ «МОТОР СІЧ». Наша позиція щодо цієї угоди неодноразово лунала до всіх рівнів влади, і ми не приховуємо, що нас таким чином витісняють не тільки з світових, але вже і з вітчизняного ринку. Звідси і така реакція на подібного роду закони.

Міф перший. Українська влада переконували українську громадськість, що МОТОР СІЧ нездатний виробляти в достатній кількості відповідно до потреб МВС нову вертолітну техніку. Відразу зазначу: контракт, який планується укласти з французами на поставку трьох типів вертольотів H225, H145, Н125, і кредит, який, за нашими розрахунками, становить приблизно 700-800 млн євро, передбачає закупівлю вертольотів такого ж типу, як і вертольоти, які випускає МОТОР СІЧ. Але, щоб не було ілюзій, мова йде про вертольоти, сконструйованих 30, 40 і навіть 50 років тому. Це французькі вертольоти фірми «Єврокоптер».

Далі: за 7 років МОТОР СІЧ практично з нуля створив потужний, сучасний у всіх відносинах вертольотобудівний завод, оснащений найсучаснішим обладнанням і верстатний парк світового рівня. Хочу як приклад привести реакцію військових аташе, які два роки тому побували у нас з візитом. Вони не вірили, після того, що чули і читали про нашу країну, що в Україні є таке сучасне підприємство, оснащене за європейськими стандартами найбільш передовою технікою.

Два слова про те, що таке вертоліт. Це корпус, двигун, редуктор, несучі гвинти і авіоніка. Для вирішення завдання з виробництва вертольотів було створено конструкторське бюро, в ньому працює близько 500 осіб. За наші кошти в Харківському авіаційному інституті відкрита кафедра і готують фахівців в області вертольотобудування. Ми створили нові цехи з виробництва та ремонту редукторів, закупили американську лінію і технологію за кілька десятків мільйонів доларів. Сьогодні готується виробництво несучих і рульових гвинтів для всіх типів вертольотів, які експлуатуються в Україні, в т.ч. нашими Збройними силами. Це, перш за все, несучі гвинти для вертольота Мі-24.

Ми займаємося другим, завершальним етапом по створенню і виробництву двох типів вертольотів. Це польський вертоліт Мі-2, який хоча і був спроектований в КБ імені Міля в радянські часи, але випускався аж до недавнього часу в Польщі.

Так ось, ми беремо оболонку цього вертольота. І якщо є висновок фахівців, насичуємо обладнанням, для початку двигунами. Це наші, сучасні двигуни, сконструйовані державним підприємством «Івченко-Прогрес», яке входить в структуру «Укроборонпрому». Прекрасні двигуни, добре себе зарекомендували. До речі, австрійці успішно використовують їх на своїх літаках «Даймонд».

Ми виготовляємо редуктор, несучі гвинти і авіоніку на цей вертоліт, який поки називається Мі-2МСБ. У перспективі маємо намір, використовуючи корпус з композиційних матеріалів, виробляти класичний новий вертоліт злітною масою до 6 тонн під назвою «Надія». Ми пропонуємо цю машину українським споживачам, в т.ч. МВС.

Другий тип вертольота - це базовий вертоліт Мі-8, один з кращих в світі серед представників свого класу. Працюємо по тій же схемі: беремо корпус і насичуємо його сучасним обладнанням та новими вузлами, тобто новими двигунами п'ятого покоління, новим редуктором і новими несучими гвинтами. Рівень якості і можливості обох названих вертольотів відповідають світовим зразкам для свого класу.

На підтвердження моїх слів - два аргументи. Мі-8МСБ встановив 13 світових рекордів, зафіксованих Міжнародною федерацією. Є відео, де наші потенційні замовники приймають вертольоти і на камеру розповідають про можливості машин виробництва МОТОР СІЧ.

Вертольоти Мі-2МСБ складаються на озброєнні структурно входить до складу МВС Національної гвардії України. І її нинішній командувач прямо у вертольота після випробувального польоту говорить про те, що це виключно потрібний, корисний вертоліт виробництва МОТОР СІЧ, який повністю задовольняє всі потреби Нацгвардії.

Знову ж таки, про це мало хто знає. Дехто вважає, що ми чи не гаражне виробництво створили і знаходимося все ще на самому початку створення вертолітної техніки. Хочу спростувати слова таких горе-фахівців і повідомити, що на сьогодні нами поставлені і успішно експлуатуються ВСУ 23 одиниці машин Мі-8МСБ і 10 машин Мі-2МСБ. І є укладення наших українських пілотів (ВСУ, НГУ) про високі якості вертольотів і відповідно їх світовим стандартам.

Другий міф - наші вертольоти нібито по ТТХ поступаються французьким. Так, як будь-яка техніка, вони мають свої переваги і свої недоліки. Але є два головні аргументи, які вигідно відрізняють наші вертольоти. Так, французька машина того ж класу, що і наш Мі-2МСБ - це Н-125 і Н-145. Але Н-145 коштує 9,8 млн євро, а вартість нашого вертольота для ЗСУ - 1,5 млн. Вартість льотної години 1870 доларів, нашого - 340.

Така ж картина і по середнім вертольотам. Новий Н-225 коштує 21 млн євро, а новий Мі-8МСБ - в 4 рази дешевше. Вартість нормо-години експлуатації - близько 4 тис. Євро, нашого - одна тисяча, - підкреслив Іван Божков.

Далі він зазначив, що на побутовому рівні прийнято порівнювати наш авіапром зі світовими компаніями подібно до того, як порівнюють «Запорожець» з іномаркою, навіть зі старою, де той явно програє. Але насправді це далеко не так, і МОТОР СІЧ разом з ДП «Івченко-Прогрес» входять до п'ятірки з близько 20 країн - кращих виробників авіаційних двигунів в світі.

Наприклад, всесвітньо відома французька компанія «Снекма», яка виробляє двигуни для «Боїнгів» при чисельності працівників до 15 тисяч чоловік, випускає 15 типів двигунів, у нас на сьогодні - 40 типів і модифікацій двигунів і 22 тисячі працівників відповідно. Це шість заводів і 247 підприємств-суміжників і контрагентів. А також створене КБ чисельністю 500 осіб спеціально під вертолітний програму.

- Нарешті, міф третій: виробництво вертольотів не можна сприймати позитивно, тому що воно нібито базується на російських комплектуючих, - продовжує Іван Божков. - У створенні вертолітної техніки ми активно займаємося імпортозаміщенням, щоб перейти на власне виробництво. Так ось, в переважній більшості Мі-2МСБ і Мі-8МСБ складаються тільки з українських комплектуючих. Як виняток використовуються закупівлі деяких компонентів на Заході. Комплектуючі для наших вертольотів виготовляються в т.ч. на підприємствах «Укроборонпрому».

Але у нас є і реальні проблеми, для вирішення яких потрібна підтримка держави. У нас труднощі з новими матеріалами, спеціальними сталями, сплавами і композиційними матеріалами. При наявності ряду металургійних підприємств в країні ми не в силах їх зобов'язати робити те, що потрібно авіаційної промисловості. Все обмежується закликами, тоді як реальних змін дуже мало. Тому ми пішли шляхом закупівлі необхідних матеріалів в європейських країнах. З російських складових поки залишаються спеціальні сплави.

Якщо наша українська авіаційна промисловість отримає підтримку у себе в країні, і не буде відчувати таких ударів, про які ми говоримо, то Україна зможе залишатися в світовій десятці виробників авіадвигунів і двадцятці виробників літаків. В іншому випадку ризикуємо все це втратити. Наприклад, та ж Польща, яка раніше займалася виробництвом літаків, вертольотів і двигунів, на сьогодні повністю втратила ці можливості. Там зараз задають тон зовсім інші фірми ... - підсумував Іван Божков.

Перший онлайн-журнал Запоріжжя

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов