Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Розвиваюча іграшка: Toyota Prius

  1. синергетика руху
  2. спритний тролейбус
  3. Парктронік не потрібен
  4. Спори про смаки

Наша сеть партнеров Banwar

Третє покоління гібридного автомобіля Toyota Prius нарешті почали офіційно продавати в Росії.

Так уже склалося, що в Росії багато цікавих речей набирають популярність з деяким запізненням. Наприклад, мультсеріал «Південний парк» вперше побачив світ у 1997 році і досить давно почав транслюватися на російських телеканалах. Але дійсно всенародну популярність мультик придбав тільки після торішнього скандалу з телеканалом «2х2», коли влада мала намір закрити весь канал за демонстрацію нібито непристойних сцен з «Південного парку». А от у всьому іншому світі сам серіал давно став мірилом популярності. Якщо про якийсь персонажа або явище зняли серію «Південного парку», значить, вони дійсно всесвітньо значимі. Творці мультика висміяли президента Обаму і професора Толкіна, розраховані на багато користувачів онлайн-ігри і кав'ярні Starbucks, пластичні операції і теорію змови 11 вересня.

Коли я їхав по Москві на одному з перших в країні Toyota Prius третього покоління і, що важливо, перший офіційно продається в Росії гібриді, люди не те що не оберталися - ніхто навіть дорогу не поступився. Тим часом «Пріус» присвячена ціла серія «Південного парку». В Японії, Америці і Європі за гібридними «Тойотами» стоять довгі черги. Нарешті і нам не доведеться їхати за кордон, щоб випробувати в справі новий Toyota Prius третього покоління.

Поки що Prius оснащується нікель-металлогидридной силовий батареєю Поки що Prius оснащується нікель-металлогидридной силовий батареєю. Toyota стверджує, що її надійності з запасом вистачає на весь термін служби автомобіля, і дає гарантію на 8 років або 160 км пробігу. Батарея складається з 28 акумуляторів по 6 осередків в кожному і видає напругу трохи більше 200 вольт при ємності 6,5 ампер-годин. З її допомогою автомобіль може проїхати до 2 км на електротязі зі швидкістю до 45 км / ч. В кінці минулого року світ побачили 500 досвідчених Prius з новою літій-іонною батареєю. З таким акумулятором автомобіль може подолати на електротязі до 14 км. Причому заряджатися літій-іонна батарея зможе не тільки від генератора, але і від побутової мережі електроенергії. Для коротких поїздок такий Prius можна буде взагалі не заправляти - досить включити автомобіль на ніч у розетку. Основний недолік літій-іонних акумуляторів - висока вартість, яка не може не позначитися на ціні і без того недешевого автомобіля.

синергетика руху

Інформація про пристрій трансмісії Hybrid Synergy Drive ми не раз розповідали на сторінках журналу. Однак гібридний привід Prius третього покоління зазнав деяких змін по відношенню до попередньої моделі. Як і раніше, бензиновий і електричний двигуни взаємодіють з головною передачею і генератором за допомогою планетарного диференціала. У новій моделі планетарних механізмів стало два. Кільцева шестерня у них загальна, вона з'єднана з головною передачею. Водило першої планетарної передачі зафіксовано, а сонячна шестерня наводиться електродвигуном. Ця передача служить знижувальним редуктором для електромотора. Його наявність - це головна відмінність нової моделі від попередньої, де мотор приводив головну передачу безпосередньо. Новий високооборотний електродвигун Prius став значно компактніше і легше, при цьому потужність його збільшилася з 67 до 80 к.с.

Друга планетарна передача служить диференціалом між бензиновим двигуном (водило), генератором (сонячна шестерня) і головною передачею. Ця схема дозволяє всіма джерелами і споживачам енергії ділитися крутним моментом, обертаючись при цьому з будь-якій зручній для них швидкістю. Комп'ютер є вільним у будь-який момент і при будь-якій швидкості руху змінювати обороти ДВС, включати або вимикати генератор, перетворюючи енергію руху автомобіля в заряд батареї і навпаки.

Удосконалена схема планетарного редуктора і новий потужний електродвигун дозволили зробити силову установку нового Prius ще більш компактною і легкою Удосконалена схема планетарного редуктора і новий потужний електродвигун дозволили зробити силову установку нового Prius ще більш компактною і легкою. Значну частину підкапотного простору займає електронний блок управління.

Двигун Prius працює не по циклу Отто, як у всіх звичних автомобілях, а по циклу Аткінсона. Його сенс полягає в тому, щоб більш повно використовувати енергію палива, що згорає, дозволяючи йому довше розширюватися всередині циліндра, а не догоряти в випускному колекторі глушника. Для цього хід поршня збільшується. Однак при цьому збільшується і геометрична ступінь стиснення палива - в новому Prius вона досягає 13: 1. Якщо так сильно стиснути суміш на основі звичайного 95-го бензину, вона здетонує раніше, ніж спрацює свіча запалювання. Щоб зменшити фактичну ступінь стиснення, впускні клапани залишаються відкритими трохи довше, ніж зазвичай, дозволяючи піднімається нагору поршня виштовхнути частина суміші з циліндра назад у впускний колектор.

Основний недолік циклу Аткінсона полягає в нестабільній роботі двигуна на низьких оборотах. Однак для Prius такої проблеми не існує: планетарний механізм дозволяє мотору працювати в максимально ефективному режимі на будь-якій швидкості руху автомобіля. А холостий хід на гібридах відсутній як клас. Робочий об'єм двигуна в третьому поколінні збільшився з 1,5 до 1,8 л, при цьому витрата палива зменшився: за рахунок високого крутного моменту мотор в більшості режимів працює на більш низьких оборотах. Це позначилося і на акустичному комфорті водія і пасажирів. Потужність ДВС збільшилася з 76 до 98 к.с. На жаль, потужність електричного і бензинового моторів можна просто скласти. Сумарна максимальна потужність гібридної силової установки нового Prius становить 136 к.с.

Інтер'єр салону розташовує до далеким подорожам Інтер'єр салону розташовує до далеким подорожам. Модна сьогодні «плаває консоль» дозволяє покласти в ємність під нею масу речей, не перетворюючи салон в смітник.

спритний тролейбус

Перше враження, яке одержує не знайомий з гібридами людина, сівши в Prius, - в салоні досить шумно. Коли автомобіль стоїть на місці включається двигун, щоб не допустити розряду батареї, його робота виразно чути. Ми звикли, що на холостих обертах двигун сучасного автомобіля працює беззвучно. Однак двигун Prius ніколи не працює на холостих обертах: він включається, тільки коли дійсно потрібен для руху або підзарядки акумулятора. Тому за короткі хвилини приглушеного бурчання двигуна водій з лишком винагороджується повною тишею при русі в пробці або на малій швидкості - повністю на електричній тязі. А ось по частині шумоізоляції колісних арок новий Prius значно поступається навіть недорогим хетчбека С-класу.

Головне позитивне враження від їзди на гібриді - тяга завжди під рукою. Хвалені преселективна автомати і варіатори вміють перемикатися без розриву потоку потужності тільки на підвищені передачі. Якщо ж потрібно включити знижену, щоб раптово прискоритися, - з моменту команди педаллю газу доведеться почекати, поки двигун зробить перегазовку і розкрутиться до оборотів максимальної потужності. Двигуну Prius такі паузи не потрібні - і розкрутитися до потрібного режиму, і швидше розігнати автомобіль йому допоможе електродвигун, «тролейбусна тяга» якого доступна на будь-яких оборотах починаючи з нуля. М'який і економічний Prius не відрізняється ураганної динамікою - розгін до "сотні" займає у нього 10,4 с (на рівні середнього сімейного седана), а їхати швидше 140 км / год не хочеться через гуркіт зимових шин. Однак в міській штовханині гібрид відчуває себе куди впевненіше сусідів по потоку за рахунок гарантованої блискавичної реакції на газ.

Електродвигун Prius третього покоління (праворуч) в порівнянні з попередньою моделлю (зліва) втратив у вазі, але додав в потужності: 80 к Електродвигун Prius третього покоління (праворуч) в порівнянні з попередньою моделлю (зліва) втратив у вазі, але додав в потужності: 80 к.с. проти 67.

Prius - комфортний автомобіль. М'яка підвіска робить його схожим на більшу і важку машину. А звук мотора - поняття відносне. У звичайному автомобілі шум двигуна супроводжує процес водіння, озвучуючи найменший рух водія ноги. Він змінюється з кожним поворотом, розгоном і гальмуванням, і це стомлює найбільше. В Prius двигун живе своїм життям, не підкоряючись наказам водія і дорожню обстановку. Цим він схожий скоріше на звук сусідньої машини за вікном або компресора холодильника, до якого швидко звикаєш і перестаєш помічати, особливо якщо їхати з включеною аудіосистемою. Також потрібно врахувати і те, що Prius нерідко дає водієві можливість повністю відпочити від шуму двигуна-коли їде на електротязі.

Парктронік не потрібен

Неподалік від нашої редакції є велика автомийка, на якій мийники самі переганяють машини з місця на місце, щоб черга просувалася. Залишити їм ключ від Prius і піти погуляти - відмінна жарт: управління гібридом злегка відрізняється від звичайного. Велика кнопка Start праворуч від керма включає автомобіль, але не заводить двигун. Місце селектора «автомата» займає крихітний джойстик, який з будь-якого становища тут же повертається у вихідне. Поки ти не відпустиш педаль гальма, до останнього моменту не віриш, що гібрид поїде.

В Prius застосована маса зручних ергономічних інновацій. Наприклад, машину можна відкрити, не виймаючи ключ із кишені, а просто потягнувши за ручку дверей. Точно так же, торкнувшись контакту на зовнішній ручці, можна без ключа замкнути автомобіль. Кнопки на кермі, керуючі магнітолою і кліматом, оснащені системою Touch Tracer. Злегка торкнувшись кнопки, ми бачимо її зображення на приладовій панелі. Система дозволяє «цілитися в кнопки», не опускаючи очі до керма і не відволікаючись від дороги. Мабуть, це скоріше ефектна іграшка, ніж корисна функція. А ось проекційний спідометр і покажчик навігації - дійсно корисні речі: великі цифри і стрілки малюються на лобовому склі, як ніби парять прямо над дорогою. Один з дисплеїв на приладовій панелі постійно демонструє мультики на екологічну тематику: на нього можна вивести різноманітні діаграми витрати палива, а також анімовану схему розподілу енергії.

У Росії Prius продається в практично максимальній комплектації «престиж»: не вистачає тільки люка з сонячною батареєю, яка живить вентилятор на парковці в спекотні дні, адаптивного радарного круїз-контролю, що підтримує дистанцію до попереду машини, що йде (звичайний круїз-контроль є), і порту USB для аудіосистеми з жорстким диском. Тим часом і просунута аудіосистема з Bluetooth, і російськомовна навігаційна система з 10-гігабайтним HDD, і камера заднього виду з лініями підказки в російську комплектацію входять.

Тим часом і просунута аудіосистема з Bluetooth, і російськомовна навігаційна система з 10-гігабайтним HDD, і камера заднього виду з лініями підказки в російську комплектацію входять

Входить в неї і просунута система автоматичного паркування. На сьогоднішній день тільки Prius вміє виконувати не тільки паралельну парковку, але і заїзд заднім ходом в гараж. Причому, на відміну від конкурентів, процес парковки не обов'язково починати і завершувати за один прийом. При активації системи автомобіль постійно сканує весь навколишній простір, запам'ятовуючи його конфігурацію. У будь-який момент можна вибрати вільне місце прямо на екрані автомобіля. Якщо заїзд на дане місце можливий з точки зору геометрії, рамка на екрані перетвориться з червоною в зелену і автомобіль зможе приступити до автоматичної парковці. Правда, звертатися з педаллю гальма слід вкрай уважно: на електричній тязі гібрид дуже швидко розганяється заднім ходом.

Спори про смаки

Особисто мені автомобіль дуже сподобався. Кажу про це сміливо, тому що стільки негативних відгуків, скільки про Prius, я не чув ні про один іншому автомобілі. Дійсно, це автомобіль не для всіх. Він не підійде любителю активної їзди, так як зворотній зв'язок з машиною в Prius знищена на ідеологічному рівні. Завдання гібрида - відвезти водія за призначенням, не обтяжуючи зайвим участю в процесі. Чи не порадує Prius і любителів розкоші - без малого 1 200 000 руб. його покупець платить за технології і, мабуть, навіть за імідж. А шкіряно-дерев'яні апартаменти краще пошукати в великих чорних седанах, благо за цю ціну вони цілком доступні.

Prius не можна переробити під свій звичний стиль водіння. Гібрид сповідує особливий стиль пересування і життя в цілому, і робить це дуже м'яко, але наполегливо. Скажімо, крім спідометра на проекційний дисплей постійно виводиться своєрідний гібридний «тахометр» - смужка, яка показує, витрачається в даний момент паливо або, навпаки, запасається енергія. Дивлячись на нього, спочатку смієшся, а потім мимоволі включаєшся в цю гру, намагаючись тримати покажчик в правій, економічною, частини шкали.

Prius вчить бути уважніше до себе і оточуючих. За кілька днів їзди я кілька разів мало не «наздогнав» попереду йде машину, загравшись з гаджетами на центральній консолі. А ще пару раз мало не постраждали пішоходи: вони настільки не очікують, що автомобіль з вимкненим двигуном поїде, що втрачають будь-яку обережність. Потрібно думати за них. До речі, в Японії вже обговорюється перспектива оснащення гібридів імітаторами звуку двигуна. Уявляєте, «надішліть смс на номер і скачайте звук Shelby Mustang 1965 роки для вашого Prius!»

До речі, чомусь саме старі американські мускул-кари найчастіше згадують в пориві красномовства противники Prius. Мовляв, ось раніше був дизайн, була душа, а зараз роблять всякі обмилки (і яка різниця, що у «змилка» коефіцієнт Cx дорівнює рекордним 0,25)! Тільки ось ні у кого з ораторів немає мускул-кара, а пересуватися вони часто вважають за краще на метро. Toyota Prius - це машина не для того, щоб обговорювати її в барі за кухлем пива або розвішувати фотографії на фанатських форумах. Це автомобіль для життя - повсякденному, спокійною і комфортною.

Стаття опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №1, Январь 2010 ).

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов