Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Русский з китайцем - взагалі не брати. Тест-драйв Lada Vesta і Geely Emgrand

  1. розвідка боєм
  2. багажник
  3. Задній ряд сидінь
  4. Передній ряд сидінь
  5. Маневри в місті
  6. Керованість і динаміка
  7. Що в підсумку?

Наша сеть партнеров Banwar

Що якщо одна машина - чорний седан, а друга - білий хетч? Одна - російська новинка, а друга - вже заробив таку собі репутацію «китаєць»? Одна з двигуном 1,6, друга 1,8? Перша - на «роботі», друга - на вариаторе? Чи можна їх порівнювати? А то!

Отже, у нас в черговий раз щось (все) пішло не так. Не було погоди і підходящої машини в спаринг-партнери нашої Весті. Вдалося знайти тільки хетчбек (причому через пару днів таки знайшовся ідеально підходить нам білий седан, але було пізно), а коли ми зустрілися в день зйомок, з'ясувалося, що господар Емгранда вже перевзув машину в «літо», в той час як Веста ще цокала по асфальту зимовими «кігтями». Коротше, намічалася славна бійка бульдога з носорогом. Ну а що? Гонг!

розвідка боєм

Трохи заспокоївшись і розібравшись, ми зрозуміли, що в нашій дивній парі порівняти дійсно є що. Адже Веста, на жаль, поки пропонується тільки в кузові седан, і при всій народної російської нібито любові до седанам, вона (ця сама любов) у великій мірі міф: багато вибирають не трьох-, а двохоб'ємний кузов в силу більшої утилітарною корисності останнього. Тут у Емгранда є перевага (в його сімействі є хетч і седан), і воно не єдине.

Другий плюс - комплектація і ціна. Дивіться: Емгранд (і седан, і хетчбек) в тій самій комплектації, що у нас на тесті - це «серединка», Comfort коштує 579 000 рублей. І чого в ньому за ці гроші тільки немає: читаюча диски і флешки аудіосистема, чотири динаміка і два високочастотника, дві подушки безпеки, чотири стеклопод'емника, клімат-контроль (на відміну від вестовского кондиціонера), шкіряний салон ... Причому водійське сидіння має висотну регулювання, а також настройку поперекового підпору, яка, до слова, в нашій Весті вже працює погано ... Так, у цього «середнього» Емгранда немає кнопок на кермі і мультимедійного комплексу з тачскріном, але ці «плюшки» є в «максималка», яка все одно виявляється дешевше нашої топової Вести з її тканинним салоном і односцепленним «роботом» - 639 000 рублей проти 658 000! І у такого «китайця» будуть травмобезопасниє склопідйомники, а сидіння буде регулюватися кнопочками! У Емгранда адже і варіатор, який «не смикається», і мотор аж на 126 "конячок", і шкіра, і ... ні, ось з приводу пики давайте поговоримо пізніше. Знаю, знаю, багатьох з вас не потрібно зайвий раз переконувати в тому, що практично будь-який «китаєць» по-любому краще «таза». А тому зауважу, що не все тут так просто. По-перше, якщо дивитися на комплектації, то у Вести є речі, недоступні на Емгранде ні за які гроші. І головні з них - це система ESC і обігрів лобового скла. Обидві штуки чертовски важливі і смію стверджувати, що для частини покупців входять в список принципових позицій при виборі автомобіля. Крім того, Веста в одну хвіртку виграє у «китайця» по частині дизайну: вона помітна, самобутня, що приковує погляди і згортати шиї. У провінції на Весті ви ризикуєте стати знаменитістю місцевого масштабу. Скажімо, в селищі шлюзові, де ми знімали машини, від цікавляться відбою не було. А Емгранд ... ні, він не потворний (з, так би мовити, пикою, все не так погано), він просто звичайний. Занадто звичайний. І дуже схожий вигляд збоку на Хетбчек Cruze і Lacetti. Звичайно, для великої частини цільової групи це скоріше плюс, але ось осередки корозії на кузові трёхгодовалого хетча, що був у нас на тесті, чи комусь сподобаються ... Гаразд, ржа на кузові, розміром з сірникову головку, дурниця якась! До того ж нормальна людина розуміє, що абсолютно будь-яку машину потрібно продавати через три-п'ять років (в ідеалі - відразу після закінчення гарантії), а далі нехай з нею кохається той, кому це заняття до душі. Російська поголоска не дарма давно пророкує Емгранду титул «кращого з« китайців »- у нього, між іншим, чотири зірки за рейтингом EuroNCAP! Втім, у Вести теж чотири зірки в не менше просунутому ARCAP, а дилерська мережа Lada в Росії куди більш розвинена, ніж у Geely (331 автосалон проти 94), і не скорочується, на відміну від китайської , А навіть навпаки.

багажник

Втім, якщо конкретно у вас під боком є ​​дилер або хоча б яке-небудь мультибрендових-гаражне СТО, можете на це наплювати. Краще зверніть увагу на багажник «китайця», він же куди більш підходить для перевезення чогось дачного, ну або що ви там возите в багажнику (я ось, наприклад, вожу там собаку). Серйозно, в «номінальному» стані багажник Geely Emgrand, звичайно, скромніші, ніж у седана Lada Vesta (390 л проти 480 л), але якщо скласти спинки і там і там, переваги хетча стають очевидними: вся його задня частина перетворюється в вантажний відсік , в той час як у седана відкривається тільки досить вузький «лаз», в який холодильник «Бірюса», на жаль, вже не пропхати.

На фото багажник Geely Emgrand

Але будуть з цим складності і в разі з Емграндом - сам отвір багажника явно вузькуватий. Зате підлогу у «китайця» виходить умовно рівний, а у «росіянки» зі сходинкою. При цьому в обох машин задня частина кузова зсередини оброблена досить бюджетно - шумоізоляція подекуди лежить неакуратно, там і сям видно голий метал - але повірте, ми бачили рівно те ж саме і на машинах в три рази дорожче. Так що нема чого тут.

На фото багажник Lada Vesta

Задній ряд сидінь

По зручності на задньому ряду, мабуть, паритет. Салони обох машин дозволяють з стерпним комфортом розміститися людині зростом близько 180 см, не спираючись ні на що ні головою, ні плечима, ні ногами. Але Емгранд, незважаючи на легкі потертості, що виникли в результаті трирічної експлуатації, все ще виробляє більше «багате» враження, ніж нова Веста: шкіра сидінь плюс тканинні вставки в картах дверей роблять свою справу - вам здається, що ви в трохи більш «статусному» автомобілі, ніж коли сидите в матерчату-пластиковому нутрі Lada Vesta. Коли пересідаєш вперед, то спочатку це відчуття навіть начебто посилюється: до «картині світу» в Geely Emgrand додається шкіряний кермо, велика кількість кнопок на центральній консолі, солідно виглядає селектор варіатора ...

Передній ряд сидінь

Але прилади мають відверто азіатський вид і поганенько читаються, а розсип кнопок менш зручна в користуванні, ніж тачскрін - для кого-то це буде приводом все ж вибрати люксовий варіант «китайця». З іншого боку, сенсорний екран нашої Вести, схоже, знову раскалібровался, але ж все чотири місяці тому ми вже калібрували його . А ось передні сидіння в Емгранде, дарма що шкіряні і виглядають добре спрофільоване, на перевірку виявляються більш тісними і менш зручними, ніж у Весті. До того ж водійське при русі автомобіля скрипить на всі лади! Але ж і Веста, незважаючи на ніжний в порівнянні з Емграндом вік (їй всього півроку, хоча пробіг у машин можна порівняти, близько 25 000 кілометрів), любить поскріпеть петлями дверей! Звук настільки потужний, що на петлях можна зіграти Імперський марш з "Зоряних воєн", ми пробували ... «окулярник» у Емгранда розташований в блоці з плафоном освітлення салону, а у Вести над дверима водія, але окуляри, здатні налезть на середньостатистичну голову, не поміщаються ні в одному з них. Зате в Емгранде є відмінний підлокітник, у якого аж два «поверхи» для зберігання дрібниць, і нижній - просто величезний. Підлокітник у Весті ... Ні-ні, на відміну від більшості «Обзорщіков» , У нас не було до нього особливих претензій. Так, він тільки для водійського ліктя, так, під ним немає місця для зберігання, але ми відразу розібралися з тим, як він регулюється і користувалися цілком успішно - до певного моменту. Справа в тому, що я його зламав, і ми докладно писали про цей момент в матеріалі про зміну стійок стабілізатора . Так що тепер (сподіваємося, що тимчасово) у Вести підлокітника немає.

Маневри в місті

А ось відмовило було функція допомоги при старті в гору на Весті несподівано ожила (!) І в нашому порівняльному випробуванні на підйомі відпрацювала як годинник: ви відпускаєте ногу з педалі гальма, автомобіль стоїть з «прикушеного» гальмами (тривалість цього «прикусу» - 2 -3 секунди), ви переносите ногу на газ і рушаєте - в тому випадку, якщо селектор «робота» знаходиться в положенні А (автоматичний режим) або обрана перша передача в положенні M (мануальний). У вариаторе Емгранда все трохи по-іншому - там реалізований класичний для «автоматів» принцип «повзучої передачі», коли машина відразу починає рух, якщо селектор стоїть в драйві, а нога відпущена з педалі гальма. Що зручніше? На це рахунок єдиної думки немає, і саме тому в світі поширені обидва варіанти. Ми придумали ще один Мікротест - на реальний радіус розвороту. На безлюдній доріжці ми ставимо машини впритул до розділової лінії і, викрутивши кермо до упору, починаємо розгортатися на «зустрічку». «Китаєць» цей тест виграв - на ньому вдається розгорнутися в один прийом, в той час як «росіянка» впирається колесом в бордюр і для закінчення розвороту вимагає додаткових маневрів.

Керованість і динаміка

Ну а як з керованістю? Всі хвалять керованість Вести, але Емгранд за цим показником не гірше - по крайней мере, виходячи з суб'єктивних відчуттів. У нього варто класичний «гидрач» (на відміну від електропідсилювача Вести), який, звичайно, віджирали якусь потужність у ДВС, але вам про це нічого не скаже, зате на кермі завжди буде чіткий «нуль» і хороша, натуральна зворотний зв'язок . А ось підвіска в порівнянні з вестовской жестковата. Хочеш зробити машину з претензією на «драйв» для Росії? В топку ідеальну поведінку на дузі з досконалого асфальту! Зроби так, щоб машина могла скакати по вибоїнах без наслідків для підвіски і коліс - ось це я розумію, драйв! У «китайця» з цим сутужно - ледь починаються ямки (які Веста ковтає, майже не замислюючись), швидкість в місті краще скидати практично до «пішохідної»: незважаючи на менший розмір колеса (15 дюймів проти 16 у Вести) і більш високий профіль гуми , в салоні починає відчутно трусить, а з-під капота лунає стукіт - не інакше, помирають стійки стабілізатора! Так-так, «болячки» передньої підвіски у Емгранда дуже схожі на вестовскіе - і швидко виходять з ладу «лінки», і початківці скрипіти гумові подушки стабілізатора, які бувалі емграндоводи рекомендують міняти на поліуретанові ... Під завісу нашого тесту ми все ж вирішили провести сеанс драг-рейсингу, незважаючи на різницю по гумі. І зрозуміли, що справа зовсім не в ній. Тобто Веста програла в старті з місця не тому, що була взута в шипи, і не тому, що її мотор розвиває всього 106 л. с. проти 126 у «китайця», а тому, що має коробку АМТ. Спочатку «росіянка» може навіть вирватися вперед, але буквально на полколеса і пару секунд. Тому що як тільки справа доходить до перемикання з першої на другу, Емгранд несеться геть. Його варіатору не потрібно нічого перемикати, він виставляє двигун на 5 000 об / хв, і під його рівний виття прискорює Емгранд. Незважаючи на однакове паспортне час розгону до «сотні» у 12,8 секунди (втім, дані для Емгранда неофіційні, виробник такої інформації чомусь не дає), у Вести не було жодного шансу і, схоже, ми в черговий раз довели очевидне : коробка АМТ - не для динамічної їзди.

Що в підсумку?

«Китаєць», який сьогодні у нас на тесті, дійсно из ряда вон - ця модель продається не в приклад краще за інших машин з Піднебесної. За перший квартал 2016 року дилери продали 1 449 автомобілів - це майже 80% від усіх продажів Geely в Росії і на 909 Емграндов більше, ніж роком раніше. І все б дуже вражало, якби не показники Lada Vesta: тільки в березні російський седан розійшовся тиражем близько 4 600 примірників і увійшов в десятку бестселерів ринку, а в Поволжі навіть потрапив в Топ-3 . І у цього «народного вибору», звичайно, є пояснення. Веста, незважаючи на свої «дитячі хвороби», недорогі пластик і тканина в салоні і не дуже кмітливий «робот», в цілому сприймається як автомобіль більш цілісний, сучасний, стильний і навіть елегантний, особливо якщо порівнювати з досить безликим, вторинним дизайном Емгранда. «Китаєць» дешевше, у нього відмінний, істинно китайський «фарш», але він жорсткий на ходу і у нього теж є «хвороби» (передня підвіска, механічна коробка, стартер, швидка втрата гарантії на половину комплектуючих, недовговічна «шкіра» салону) і іржавіє кузов. Кому-то на це наплювати, хто-то в іржавому кузові прегарний відвезе на дачу розсаду, але ось до дівчини на такий машині не підкаті. А на Весті - дуже навіть. Тому в цьому напруженому бою перемогу за очками (з перевагою буквально в пару ударів) завойовує Веста. Але ми точно знаємо, що Емгранд, цей реально «кращий з китайських» автомобіль, забажає взяти реванш. У Джилі, і, зокрема, у моделі Емгранд, чимало проблем: крім скорочується числа дилерів, Емгранд пережив відкличну компанію в зв'язку з поганим закріпленням задніх гальмівних трубок, а складання машин на російському заводі «Дервейс» в Черкеську, судячи з усього, припинилася і переїжджає до Білорусі. Але в наступному році має з'явитися нове покоління Geely Emgrand , І з урахуванням того, що ця машина чертовски непогано виглядає і має платформу, розроблену спільно з Volvo, зовсім неважливо, де вона буде збиратися (може бути, у білоруських машин виявиться менше проблем з корозією «кузовщини»?), Коли новий Емгранд добереться до Росії, його будуть брати. І якщо ціна виявиться хорошою, то будуть брати так само, як зараз беруть Весту. Так що ця битва ще не закінчена.

Що якщо одна машина - чорний седан, а друга - білий хетч?
Одна - російська новинка, а друга - вже заробив таку собі репутацію «китаєць»?
Одна з двигуном 1,6, друга 1,8?
Перша - на «роботі», друга - на вариаторе?
Чи можна їх порівнювати?
Ну а що?
Що зручніше?
Хочеш зробити машину з претензією на «драйв» для Росії?
Що в підсумку?
Може бути, у білоруських машин виявиться менше проблем з корозією «кузовщини»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов