- Маленькі, та молодецькі
- Не тільки малолітражки
- Найекономічніші за 2015 рік
- Рекордсмени серед дизельних авто
- Економія сьогодні коштує грошей
Наша сеть партнеров Banwar
Привабливий зовнішній вигляд, комфортабельність і, звичайно, невелика витрата. Ці вимоги найчастіше пред'являють жителі міст до своїх автомобілів. А в умовах кризи економічність все актуальнішою, а тому це далеко не самий останній аспект при виборі нового автомобіля. При цьому потенційні покупці, звичайно, завжди враховують витрата в змішаному циклі. Сьогодні для зниження витрат на бензин автомобілебудівники роблять багато. Дуже часто задумане вдається втілити в життя. Щорічно на світових автосалонах автомобільні гіганти представляють новинки, одну економічніше інший. Сьогодні вибір автомобілів з невеликою витратою палива величезний. Серед них можна зустріти:
- бензинові малолітражки;
- дизельні авто;
- гібридні авто;
- електромобілі;
- машини з низьким рівнем викиду СО2.
Найекономічнішими прийнято вважати малолітражки
Маленькі, та молодецькі
Ми звикли думати, що самі економічні автомобілі - це, як правило, малолітражки. Машинки для міської їзди об'ємом до 1,5 літрів виробляються багато автоконцерни. Серед них, наприклад, Kia Picanto, Alfa Romeo MiTo, Fiat 500, Smart fortwo, Peugeot 208, Audi A3. Виробники вказують у цих авто витрата, що починається з 4,2 літра на 100 км. Ці малятка не тільки економічні, а й компактні. З паркуванням ніколи не виникне особливих проблем . Можна паркуватися де завгодно і сміливо здавати назад. Та й давно вже змінилася зовнішність економічних маляток. Дизайнери зараз роблять малолітражки харизматичними і цікавими, і зовсім не милими, а, головне, зовсім не нудними і потворними, як це було ще в недалекому минулому.
Не тільки малолітражки
Автоконцерни сперечаються між собою, який автомобіль найнадійніший і економічний. А тому створюють позашляховики з низькою витратою. Ми звикли думати, що власники позашляховиків змушені їздити від заправки до заправки, і так було довгі роки. Але тепер це не завжди так. Дивно, але яскравий тому приклад японський позашляховик Toyota Urban Cruiser. Зараз ця модель комплектується економічним дизельним агрегатом. Презентували цей джип ще в 2009 році. Японський автомобільний гігант для Європи випускає позашляховик з дизельним мотором об'ємом 1,4 літра потужністю в дев'яносто кінських сил. «Їсть» в місті така машина всього 5,3 літра на сто кілометрів. По трасі витрата складає всього 4 літри на «сотку». Що стосується бензинових позашляховиків, то найекономічнішим з них можна назвати Ford Escape Hybrid. Обсяг мотора цього красеня складає 2,3 літра, а потужність 133 коня. Оснащений американський джип також електромотором, який додає ще 94 кінські сили. Витрата позашляховика в порівнянні зі своїми побратимами відносно невеликий. «Їсть» позашляховик 7 до 7,8 літра на сто кілометрів.
Найекономічніші за 2015 рік
Існують різні топи-10. Цей складений за принципом самі економічні автомобілі. У список можна внести хетчбек BMW i3. Ціна цього німця близько 50 тисяч доларів. Він відноситься до лінійки гібридних на електричному ходу машин. зарядити акумулятор можливо за допомогою електричної розетки. Є в автомобілі і бензиновий двигун. Він забезпечує зовсім маленький витрата на сто кілометрів. Потужність машинки становить 170 кінських сил.
У рейтинг економічних автомобілів потрапив і електромобіль з бензиновим мотором Vauxhall Ampera за чималеньку суму в 52 тисячі доларів. При роботі двигуна заряджається електроакумуляторів, що дозволяє економити на бензині. Тобто заряджається автомобіль прямо на ходу.
Серед найбільш економічних і японський гібридний Mitsubishi Outlander PHEW вартістю від 55 до 70 тисяч доларів, а також гібридний хетчбек японського виробництва Toyota Prius вартістю від 30 до 50 тисяч доларів.
У десятку найбільш економічних можна включити і хетчбек Peugeot 308. Витрата палива француза становить всього 2,58 літра на сто кілометрів. Малюк обладнаний системою очищення вихлопних газів. І це не єдиний француз в рейтингу найбільш економічних автомобілів. До нього ввійшов і Citroen C4 Cactus. Витрата такий же, як і у співвітчизника. До речі, місткість Кактуса шість чоловік. Місткий і економічний.
Як це не дивно, але в список економічних також увійшов приголомшливий Porsche Panamera. Правда, заплатити за нього доведеться чимало. Але він того вартий! А вартість його варіюється від 100 до 200 тисяч доларів. Витрата палива гібридного автомобіля також становить 2,58 літра на 100 кілометрів. Розщедрившись один раз, потім можна економити . Але їздити адже на Porsche Panamera одна насолода. Ще й все обертаються!
Не обійшлося в списку і без класичних німців. Заплатити за економічний стильний і модний міський Volkswagen Golf доведеться від 25 до 40 тисяч «американських рублів», але зате можна економити на бензині. Витрата німецького стиляги становить 2,67 літра на 100 кілометрів.
У список можна внести і Kia Rio, оснащений дизельним двигуном 1,1 літра, а також Ford Fiesta. Ці моделі давно завоювали серця російських автолюбителів. Машини цих марок все частіше можна зустріти на російських дорогах.
Рекордсмени серед дизельних авто
Серед дизельних автомобілів один з найекономічніших Mercedes Smart Fortwo Coupe 0.8 CDI. У змішаній циклі витрата складає 3,4 літра на 100 кілометрів. Серед дизельних цей Мерседес можна поставити на третє місце. На друге в топі лідерів по економічності можна поставити Volkswagen Polo 1.2 TDI BlueMotion 87g Trendline. Обсяг мотора цього автомобіля становить всього 1,2 літра. А витрата всього 3,3 літра дизеля на 100 кілометрів. Рекордсменом серед дизельних автомобілів можна назвати машину, яка "їсть" менше 3 літрів на 100 кілометрів. Це SEAT Ibiza ECOMOTIVE. Витрата становить 2,9 літра на 100 кілометрів. Японці, німці, італійці, американці. Все гіганти автомобілебудування намагаються зробити автомобілі все більш економічними.
Серед рекордсменів по економічності числяться Citroen С1, Toyota Prius, Seat Ibiza. Але сама економічна машина була представлена німецькими конструкторами в 2013 році на одному з міжнародних автосалонів . Це автомобіль під назвою Volkswagen XL1. Виглядає цей німець, як космічний гість. Цікавий дизайн, а, головне, економічність. На трасі цей космоліт «їсть» всього 0,9 літра за 100 кілометрів. Такому витраті може позаздрити будь-яка машинка. Такого результату дозволив домогтися встановлений німецькими конструкторами гібрид електричного і дизельного двигунів. Існує і одномісний болить, створений канадськими студентами з витратою трохи більше 0,6 літра.
Економія сьогодні коштує грошей
Гібридні автомобілі, малопотужні малолітражки або автомобілі з дизельними агрегатами. Як тільки не викручуються автоконструктори, щоб зробити найекономічніший автомобіль. Іноді за рахунок економії палива втрачається потужність двигуна, якщо ж цього не відбувається, заплатити за конструкторське рішення доведеться чималі гроші. Зате в найближчому майбутньому власник точно буде економити. Загалом, варто воно того чи ні, вирішувати автолюбителю.