Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Самий економічний двигун: яку машину вибрати

  1. Вибираємо найбільш економічний автомобіль: позашляховик, компакт, середній клас
  2. Самий економічний двигун в світі на автомобілі
  3. Що в підсумку

Наша сеть партнеров Banwar

Почнемо з того, що поняття економічності двигуна є досить умовним з цілого ряду причин. Якщо просто, вся справа в тому, на який тип автомобіля або іншої техніки встановлюється ДВС . Іншими словами, при порівнянні важких позашляховиків дизельний двигун , Який, наприклад, споживає близько 12-14 л. на 100 км. цілком може вважатися економічним на тлі бензинові аналоги , Які споживають 18-20 л.

Однак якщо порівнювати дизель позашляховика з мотором під капотом компактної малолітражки, про економічність першого мова не йде. З цієї причини будь-який грамотно складений рейтинг найекономічніших автомобілів з бензиновим або дизельним двигуном передбачає не просто облік показників економічності ДВС, а витрата палива в тому чи іншому класі.

Далі ми поговоримо про те, який найбільш економічний двигун можна зустріти на позашляховиках, субкомпактних міських малолітражки і на автомобілях середнього класу. Також ми розглянемо, який найбільш економічний двигун в світі сьогодні пропонують автовиробники і на якій моделі авто встановлено такий силовий агрегат.

Вибираємо найбільш економічний автомобіль: позашляховик, компакт, середній клас

Вибираємо найбільш економічний автомобіль: позашляховик, компакт, середній клас

Почнемо з позашляховиків і прокатників, які вже не один десяток років користуються стабільним попитом як в розвинених країнах, так і на території СНД. Дані авто завжди асоціюються з потужністю, прохідністю і, в більшості випадків, комфортом і престижем. Здавалося б, економічність двигуна в даному випадку відсувається на другий або навіть третій план, однак навіть серед таких авто зустрічаються досить економічні моделі.

  • Найекономічніші позашляховики оснащені дизельним двигуном, який має не тільки більш високий ККД і обертаючий момент на низьких оборотах (що значно покращує прохідність авто в важких умовах), але і істотно заощаджує паливо.

До таких можна віднести японську Toyota Urban Cruiser. Хоча ця машина дуже дорога в обслуговуванні, витрата пального в міському циклі з дизельним двигуном 1.4 л і потужністю 90 л.с. дозволив даному ТЗ стати найекономічнішим дизельним позашляховиком. У місті Urban Cruiser споживає на 100 км 5.3 л. солярки. При їзді по трасі можна цілком укластися в 4 літри.

  • Якщо розглядати авто на бензині, модель Ford Escape Hybrid по праву вважається найбільш економічним бензиновим позашляховиком. Секретом успіху стали основний двигун об'ємом 2.3 л., (Потужність ДВС близько 134 к.с.) і синхронний трифазний електромотор, який додає ще 94 к.с.

Як і у багатьох інших автомобілів-гібридів, схема роботи така, що при їзді на малій швидкості з невеликим навантаженням (до 40 км / ч) працює тільки електромотор. Якщо швидкість збільшується, підключається традиційний ДВС.

Також у випадках, коли необхідний інтенсивний розгін, навантаження великі т.д., обидва двигуни працюють паралельно. В результаті заявлена ​​витрата такого солідного позашляховика складає всього близько 7.8 л. на 100 км.

  • Йдемо далі. Тепер від позашляховиків перейдемо до класу компактних і субкомпактних міських малолітражок. І знову в рейтингу лідируючі позиції займають моделі з дизельним мотором. У плані економічності помітно виділяється модель Mercedes Smart Fortwo з двигуном 0.8 CDI.

Цей автомобіль по праву потрапляє в ТОП-5 найбільш економічних авто на планеті. У режимі місто / траса витрата палива становить 3.4 л. на 100 км. Також слід виділити VW Polo 1.2 TDI з робочим об'ємом 1.2 л. і заявленим витратою близько 3.3 літра дизеля на 100 км. Ще однією моделлю, яка заслуговує на увагу, є Seat Ibiza Ecоmotive, який витрачає менше 3 л. на 100 км. шляху. Такий показник дозволяє моделі займати лідируючі позиції.

Що стосується аналогів на бензині, після ряду тестів фахівці рекомендують звернути увагу на модель Citroen С1 (Peugeot 107, Toyota Aygo). Автомобіль компактний, має простий бензиновий атмосферний двигун потужністю 68 к.с. При цьому середня витрата складає трохи більше 5.0 літрів на "сотню".

Якщо говорити про гібриди, особливо виділяється Toyota Prius, яка витрачає 5.7 літра палива. Машина технологічно складна і дорога, з цієї причини не набула великого поширення в розвинених країнах, і, тим більше, в СНД.

Самий економічний двигун в світі на автомобілі

Самий економічний двигун в світі на автомобілі

Щоб точно відповісти, який найекономічніший автомобіль в світі і з яким мотором, потрібно звернути увагу на рейтинги ТОП-10 найбільш економічних авто.

Сьогодні в цьому напрямку далі всіх просунулися німці з Volkswagen, представивши модель XL1. Зазначений Volkswagen XL1 офіційно визнали найекономічнішим авто в світі.

Автомобіль з'явився в 2013 році, головний акцент зроблено на екологічність і надекономічність. При їзді по трасі модель витрачає трохи менше 1 літра на 100 км шляху. Двигун гібридний, являє собою поєднання економічного дизеля і електромотора.

Також серед концептів і розробок в області найбільш економічних авто можна виділити унікальний автомобіль Alerion Supermileage, хоча таку машину можна вважати скоріше проектом, якому ще дуже далеко до серійних версій.

Що в підсумку

Як видно, практично кожен автовиробник прагне запропонувати споживачеві не тільки надійний, але і економічний автомобіль. При цьому економічність слід визначати в рамках того або іншого класу ТС, а також з урахуванням способів, методів і технологій для досягнення максимальної економії палива.

Справа в тому, що під капотом може стояти бензиновий мотор або дизельний, по економічності також осібно стоять «гібриди», окрему нішу сьогодні займають електромобілі без звичного поршневого двигуна. При цьому двигун-гібрид можна назвати саме «двигуном», так як таке рішення фактично є сукупністю двох різних типів силових установок.

Як показує практика, серед самих економічних моделей з ДВС слід зазначити дизелі та гібриди. Однак якщо врахувати всі нюанси і складності в рамках змісту та обслуговування гібридного авто, лідирують за показниками економічності маленькі міські авто з форсованим компактним дизельним ДВС.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов