Наша сеть партнеров Banwar
У Нью-Йорку відбулася світова прем'єра седана Altima нового покоління, призначеного для американського ринку. В інших країнах модель відома як Teana.
Зовнішній вигляд «четирехдверка» виконаний в стилі концепту Nissan Vmotion 2.0, представленого в січні минулого року. Серійний седан отримав V-образну решітку радіатора, яку опустили майже до нижньої кромки бампера, а також світлодіодну оптику. У салоні встановили «ширяє» 8-дюймовий планшет мультимедіа-системи, в «приборке» з'явився 7-дюймовий екран, хоча від традиційних шкал відмовлятися не стали.
Довжина нової Altima / Teana дорівнює 4 900 мм, що на 26 мм більше, ніж у седана попередньої генерації. Ширина тепер становить 1 852 мм (+23 мм), висота посилання - 1 440 мм (-28 мм). Колісна база виросла на 48 мм і досягла 2 824 мм.
«Четирехдверка» стала першою моделлю марки Nissan, яка отримала бензинову «турбочетверка» 2.0 VC-Turbo із змінним ступенем стиснення (від 8: 1 до 14: 1). Цей мотор дебютував на кросовері Infiniti QX50 останньої генерації (Бренд Infiniti належить Ніссану). На «паркетнике» двигун видає 268 к.с. і 380 Нм, у седана потужність мотора становить 248 к.с., крутний момент - 370 Нм. У Nissan обіцяють, що мотор стане «реальною альтернативою дизелю», однак витрата палива Altima 2.0 VC-Turbo поки не розкривається. Передньопривідний QX50 з таким турбодвигуном споживає 8,7 л / 100 км в комбінованому циклі, повнопривідний - 9,0 л / 100 км.
Також в США Altima буде доступна з модернізованим чотирициліндровим «атмосферником» 2.5, віддачу якого збільшили з 179 до 188 к.с. (Крутний момент виріс з 240 до 244 Нм). Повідомляється, що мотор став економічніше. Двигун V6 3.5 (270 к.с.) відправлений у відставку.
Нова Altima оснащується тільки варіатором Xtronic. До речі, вперше на американському ринку «четирехдверка» запропонують з повним приводом - така версія покладена седану з двигуном 2.5 (в інших країнах версія 4WD була у Teana колишнього покоління).
Як і очікувалося, в список устаткування моделі увійшов комплекс систем напівавтономного водіння ProPilot - це, по суті, адаптивний круїз-контроль з можливістю їзди по звивистих ділянках в межах однієї смуги (контролює кермо, акселератор і гальма). Ще в арсеналі новинки значаться системи автоматичного гальмування при русі заднім ходом, моніторингу «сліпих» зон та попередження про вихід із займаної смуги, камери кругового огляду.
У Штатах продажі нової Nissan Altima стартують цієї осені, ціна поки не оголошена. Седан попереднього покоління стоїть від 23 260 доларів (без урахування податків і доставки), що еквівалентно приблизно 1 343 000 рублей за поточним курсом. Колишня Altima істотно відстає від своїх головних конкурентів - Toyota Camry і Honda Accord (Ці «японці» змінили покоління в минулому році). Так, за даними Focus2Move, в 2017-м Тойота продала в Штатах більше ніж 387 000 автомобілів Camry , Хонда - більш 322 000 Акордів. Модель Nissan же розійшлася тиражем приблизно в 254 000 примірники.
Скоро японці представлять споріднений Altima седан Teana нової генерації. Однак в Росії «четирехдверка» годі й чекати. Попередню модель збирали на петербурзькому заводі Nissan, але в 2015-му виробництво згорнули . Причина - слабкий попит. Наш ринок Теана остаточно покинула в 2016 році, а сьогодні Nissan робить ставку в РФ на сегмент SUV.