Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Серце» снігохода | Журнал Популярна Механіка

  1. музичний інжектор
  2. Зимова джигітування

Наша сеть партнеров Banwar

Якби я міг сам присуджувати престижну премію «Двигун року», вона дісталася б не традиційному німецькому автомобілю. Та й не автомобілю зовсім. Кращий мотор, з яким мені будь-коли доводилося мати справу, був встановлений ... на снігоході.

У передгір'ях Альп на кордоні Німеччини, Австрії та Швейцарії лежить Боденське озеро. Воно примітно як своїми розмірами (третє за величиною в Європі), так і своїм спірним юридичним статусом: водні кордони трьох згаданих вище країн на нього не визначені.

Серед мотористів Боденське озеро відоме своїми жорстокими екологічними нормативами. Водойма служить основним джерелом питної води для південного заходу Германії, і починаючи з 1976 року використання приватних моторних суден на ньому було строго заборонене. Лише 30 років потому, щоб уникнути неконтрольованих порушень, влада вирішила пустити моторки на озеро: тільки потужністю до 90 к.с. і тільки чотиритактні.

і тільки чотиритактні

Багато хто пам'ятає, як зовсім недавно чадячі і пожирають масло (хоча при цьому потужні і легкі) двотактники були з ганьбою вигнані спочатку з мотоспорту, а потім і з прилавків. Жертвою цих гонінь впали цілі класи спортивної техніки, такі як велика гідроцикли, які просто не могли дозволити собі стати навіть злегка важче, примірявши чотиритактний мотор. Сьогодні навіть газонокосарки обзавелися распредвалами і клапанами. Оборону тримають хіба що ручні бензопили.

Вся ця прелюдія ось до чого: двотактні двигуни BRP з технологією прямого вприскування E-TEC одержали дозвіл на експлуатацію від екологічних органів Боденського озера. Це неймовірно і практично неможливо, і про це нам з неприхованою гордістю розповідав регіональний директор компанії по Європі і СНД Мілош лазнички на презентації нових снігоходів BRP в Шерегеше.

Гірський снігохід Ski-Doo Summit X 174 800R E-TEC T3 Гірський снігохід Ski-Doo Summit X 174 800R E-TEC T3. Професіонали їздять на гірських снігоходах переважно в нахилі, «на одній лижі», що на сноуборді. Тому база лиж в них вузька, щоб машину було легше нахиляти. Необхідної площі гусениці також домагаються за рахунок довжини, а не ширини. У версії Т3 пропонуються високогірні настройки: двигун розвиває максимальну потужність на висоті понад 600 м при розрідженій атмосфері.

музичний інжектор

Всього 800 см3 і божевільні 164 к.с. на 200 кг маси. Швидкість скажена! На таке здатний тільки двотактники. При цьому надійна тяга на низькі оборотах, миттєві відгуки на газ, бездоганно рівний холостий хід - все на рівні кращих четирехтактніков. Піді мною спортивний снігохід Ski-Doo Summit X T3, і це чи не найзручніший в управлінні снаряд, на якому мені доводилося їздити.

Нагадаємо, що найпростіший двотактний двигун має мінімум рухомих деталей. У стінках його циліндра є вікна, які по черзі перекриваються рухомим поршнем. Коли поршень йде вгору (такт стиснення), паливо-повітряна суміш всмоктується в підпоршневу простір. При русі поршня вниз (робочий хід) суміш подається в камеру згоряння через канал продувки.

Утилітарний снігохід Lynx 69 YETI ARMY 600 E-TEC Утилітарний снігохід Lynx 69 YETI ARMY 600 E-TEC. Широка гусениця покликана забезпечити надійну тягу для буксирування вантажного причепа, але вона ж робить снігохід спокійним і доброзичливим в глибокому снігу. Телескопічна підвіска не настільки динамічна, як важеля, зате вона набагато краще захищена від пошкодження не поміченими вчасно пнями. А між «телескопами» у «брухту» широка пластикова «човен», яка допомагає борознити «водну гладь» пухляка.

Якщо в чотиритактних двигунах фази впуску, випуску, стиснення і робочого ходу чітко відокремлені один від одного за допомогою клапанів, та ще змінювані і керовані, то в класичному двотактники все йде як йде: свіжа суміш контактує з вихлопними газами, ступінь стиснення відносно невисока, та до того ж ще горить масло, яке доводиться підмішувати в паливо для змащення деталей поршневої групи. Такий двотактники добре працює тільки у вузькому діапазоні оборотів, а в інших втрачає потужність, збивається з ритму та безбожно чадить.

Мотори E-TEC позбавлені всіх цих недоліків, тому що склад суміші в них управляємо і постійно змінюється завдяки безпосередньому упорскуванню палива. Інжектор E-TEC по конструкції нагадує динамік: точно така ж котушка рухається уздовж магніту, приводячи в рух невеликий поршень, який виштовхує паливо прямо в камеру згоряння. Комп'ютерний блок керування двигуном розраховує оптимальний склад суміші 8000 разів в секунду і управляє рухами инжекторного поршня як вниз, так і вгору.

Спортивний снігохід Ski-Doo MXZ X-RS Спортивний снігохід Ski-Doo MXZ X-RS. Мінімум ваги, максимум швидкості, широка база лиж і просунуті підвіски, що дозволяють ефективно гальмувати і точно прописувати траєкторії. Спортивний снігохід - це щось на зразок зимового аналога трекового мотоцикла, і призначений він в основному для підготовлених трас. Але і на замерзаючий озері, з якого вітер здуває «пухляк», ви теж зможете в повній мірі розкрити швидкісний потенціал «спорту».

Масло в моторі E-TEC не підмішують до бензину, а подається по спеціальних трубках туди, де воно життєво необхідно: до стінок циліндра і підшипників кривошипно-шатунного механізму. Насос подає масло не безперервно, а в строго певні моменти, розраховані комп'ютером. В результаті витрата масла настільки малий, що більшості користувачів однієї заправки вистачить на цілий сезон.

Всезнаючий комп'ютер управляє не тільки впусканням, але і випуском. Випускних клапанів в звичному розумінні слова у E-TEC немає, проте є механізм, який регулює діаметр вихідних вікон циліндра.

Випускних клапанів в звичному розумінні слова у E-TEC немає, проте є механізм, який регулює діаметр вихідних вікон циліндра

Таким чином, для будь-яких оборотів комп'ютер підбирає оптимальне поєднання складу суміші, інтенсивності випуску і мастила, роблячи процес згоряння контрольованим в тій же мірі, що і у сучасних четирехтактніков. Звідси й рівні вільні, і тяговітий низ, і божевільна пікова потужність при повному відсутності навіть натяку на запах гару.

Вся електрична машинерія споживає гранично мало енергії, що крім ефемерної економії дає і досить відчутний бонус: двотактники E-TEC заводяться в буквальному значенні слова з півоберта. Це особливо важливо для спортивних моделей, які можуть не оснащуватися електричним стартером з міркувань економії ваги. Смикаючи на морозі заводну рукоятку, райдер не раз згадає інженерів BRP добрим словом.

Туристичний снігохід Lynx Commander 800 E-TEC Туристичний снігохід Lynx Commander 800 E-TEC. У засніжених регіонах, особливо уздовж річок, можна зустріти укатані снегоходние траси, «путики». На потужному і комфортному туристичному снігоході по ним можна легко проїхати сотні кілометрів. Його головна фішка - просунута підвіска і оснащення: підігрівом сидінь і ручок, багажні ємності, кріплення для чохлів мисливських рушниць. За «пухляку» теж поїде, але відкопувати в разі чого важко.

Зимова джигітування

Снігохід не найпростіший в управлінні апарат, і чим глибше стає сніг під ним, тим складніше впоратися з машиною. На перший погляд, снігохід, що спирається на широку гусеницю і дві лижі, більш ніж стійкий. Так здається, якщо забути про те, що вразливий глибокий сніг на швидкості більше нагадує воду, ніж земну твердь. Ця аналогія побічно підтверджується практикою: добре підготовлені райдери дійсно можуть промчати на снігоході по воді, постійно підтримуючи швидкість, на якій гусениці і лижа глиссирующих.

Інжектор двигуна E-TEC працює за принципом гучномовця: електрична котушка переміщається в магнітному полі по команді електричного сигналу і штовхає поршень, який створює достатній тиск для відкриття форсунки Інжектор двигуна E-TEC працює за принципом гучномовця: електрична котушка переміщається в магнітному полі по команді електричного сигналу і штовхає поршень, який створює достатній тиск для відкриття форсунки.

На «пухляку» снігохід так і намагається завалитися на бік, до того ж і повороти доводиться виконувати за допомогою нахилу, а не повороту лиж. Завдання пілота - постійно підтримувати баланс машини, не даючи їй нахилятися занадто сильно. Ось тільки нахилити снігохід - зовсім не те ж саме, що нахилити мотоцикл. Щоб нахилити важку машину, що спирається на сніг широкої гусеницею і лижами, недостатньо скромною роботи вагою і кермом. Райдеру доводиться постійно переміщатися, переходячи з підніжки на підніжку або навіть встаючи правою ногою на ліву сторону і навпаки.

Двотактний двигун має мінімум рухомих деталей Двотактний двигун має мінімум рухомих деталей. Тут немає клапанного механізму, а фази газорозподілу регулюються самим поршнем, який по черзі перекриває вікна в стінках циліндра.

Сучасні снігоходи Ski-Doo і Lynx побудовані на платформі Rev-X. Платформа - це сукупність компонувальних рішень, які дозволяють зробити апарат добре керованим і комфортним для райдера. Точки кріплення елементів підвіски, взаємне розташування двигуна, сидіння, рульової колонки - все це визначає і розподіл ваги машини, і позу райдера, і, в кінцевому рахунку, загальне відчуття від руху.

Лижа Pilot TS з висувним «коником» демонструє відмінну керованість на снігу самої різної твердості Лижа Pilot TS з висувним «коником» демонструє відмінну керованість на снігу самої різної твердості. Обертаючи рукоятку, райдер може миттєво змінювати площу бічної поверхні лижі.

На снігоходах, побудованих на платформі Rev-X райдер сидить близько до керма, його ноги максимально винесені вперед. Це допомагає найбільш ефективно використовувати власну вагу, щоб нахиляти машину. Нахилені вперед підніжки також допомагають райдеру застосовувати силу в правильному напрямку. На спортивних моделях для глибокого снігу підніжки мають великі отвори, щоб сніг не прилипав. Прилади розташовані практично горизонтально, щоб на них було зручно дивитися зверху.

Задня підвіска tMotion, що встановлюється на моделях для глибокого снігу, має певний рівень рухливості в поперечній площині, а не тільки в поздовжній. Нахилу всього на пару градусів досить, щоб злегка змістити центр ваги снігохода і допомогти райдеру нахилити його за допомогою вага самої машини, а як свій власний. Тій же меті сприяє і гусениця з гнучким краєм Flex Edge. Її ширина достатня для руху по глибокому снігу. Однак при необхідності нахилити снігохід вона діє як набагато більш вузька гусениця завдяки гнучкості в поздовжньому напрямку.

Однак при необхідності нахилити снігохід вона діє як набагато більш вузька гусениця завдяки гнучкості в поздовжньому напрямку

Підвіска rMotion, яка встановлюється на динамічні моделі для їзди по трасах, отримала зміщену назад точку кріплення амортизатора, завдяки чому снігохід менше задирає лижі при розгоні і краще управляється.

Мабуть, найцікавіша технічна новинка снігоходів нового сезону - це регульована лижа Pilot TS з висувним «коником». Надтверду карбідовую вставку можна висунути на 12 мм, просто обертаючи регулятор. У висунутому стані вставка збільшує бічну поверхню лижі, покращуючи керованість на пухкому снігу. На твердому покритті «коник» краще прибрати, щоб зробити управління більш плавним і комфортним.

Стаття «Без зайвого такту» опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №11, Січень 2015 ).

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов