Наша сеть партнеров Banwar
Наша компанія допомагає в підборі деталей. Циліндр ціна від виробника є в каталогах нашої компанії. Розцінки на роботи по ремонту і відновленню ГБЦ, а також інших компонентів дизельного двигуна уточнюйте у менеджерів.
Головка блоку циліндрів - дуже важливий вузол дизельного двигуна . Внаслідок перегріву двигуна вона може деформуватися. В результаті порушення нормативної геометричної форми ГБЦ приходить в невідповідність з вимогами заводу-виробника і потребує ремонту або заміні. Своєчасне звернення в сервісну службу допоможе безлічі проблем, викликаних дефектами ГБЦ.
Спосіб відновлення площині головки блоку циліндрів визначається типом двигуна:
- алюмінієві і чавунні ГБЦ бензинових двигунів і дизелів, оснащених системою безпосереднього вприскування пального, - фрезерують;
- ГБЦ дизелів з форкамерами - шліфують.
Роботи проводяться або на спеціальному вертикально-фрезерному верстаті, або на плоскошліфувальному.
Спершу ГБЦ встановлюється на перевірочний верстат і вимірюється по 4 крайніх точках. Допускається деформація в межах 0, 05 - 0,06 мм по всій її площині. У більшості випадків краю головки знаходяться в площині, в той час як в середній частині утворюється опуклість, що височіє над площиною повірочної плити приблизно на 0,1 мм. Після зняття розмірів виконується процедура шліфування або фрезерування.
Послуга по ремонту дизельного двигуна
У процесі шліфування застосовується спеціальний абразивний інструмент. У разі якщо на поверхні ГБЦ є великі тріщини або нерівності, спочатку виробляють напилення. Після того, як ці дефекти усунені, проводиться безпосередньо шліфування.
Істотних відмінностей в процесах шліфування головок, зроблених з алюмінію або чавуну, немає. Щоб поліпшити ущільнення ГБЦ з прокладкою, обробку металу проводять так, щоб шорсткість поверхні в результаті досягла приблизно Ra = 1-2 мкм.
Шліфування - процес тонкий і вимагає, крім спеціального обладнання, навичок і досвіду. При здійсненні шліфування найголовнішим правилом є дотримання мінімальної товщини ГБЦ, ці показники регламентуються виробником дизельного двигуна, і, перш ніж приступити до роботи, необхідно їх уточнити.
Виконуючи шліфування, слід звертати увагу на спеціальні мітки, що показують допустиму межу знімання металу. Якщо зняти занадто багато матеріалу, згодом може статися опускання розподільного вала, яке може стати причиною виникнення небажаних процесів детонації.
Відновлення площині ГБЦ - складний процес, що вимагає від механіка досвіду і професіоналізму. Звернення до некваліфікованих людей і спроби самостійно відшліфувати головку можуть обернутися необхідністю її заміни.
ТОВ «Торент Дизель Сервіс» пропонує послуги: ремонт дизельних двигунів, діагностика ДВС, ремонт ТНВД, ремонт дизельних форсунок Common Rail, ремонт КПП. Якість робіт гарантуємо. Дзвоніть за телефонами у верхній частині сторінки.
Бердичів, Бердянськ, Біла Церква, Білгород-Дністровський, Бориспіль, Бровари, Вишневе, Вінниця, Вознесенськ, Володимир-Волинський, Горлівка, Кам'янське (Дніпродзержинськ), Дніпро, Дніпропетровськ, Донецьк, Дрогобич, Дунаївці, Житомир, Жовті Води, Запоріжжя, Івано -Франківськ, Іллічівськ, Кам'янець-Подільський, Кіровоград, Ковель, Коломия, Кременчук, Кривий Ріг, Луганськ, Луцьк, Львів, Макіївка, Маріуполь, Мелітополь, Миколаїв, Миргород, Мукачево, Ніжин, Нікополь, Нова Каховка, Одеса, Олександрія, Павлоград , Первомайськ (Миколаїв), Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль ь, Ужгород, Умань, Київ, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів