Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Що таке ашанбайк

  1. Відмінність ашанбайка від від звичайного велосипеда
  2. Як відрізнити ашанбайк
  3. Купувати ашанбайк чи ні?
  4. Безпека ашанбайка

Наша сеть партнеров Banwar

23 Лютий

Якщо ваш велосипед назвали ашанбайком, а ви його точно не купували в супермаркеті, то будьте впевнені, це повноцінне образу. Ашанбайк - це велосипед, а точніше цілий клас велосипедів, які вам ні в якому разі не можна купувати. Але про все по порядку.

Відмінність ашанбайка від від звичайного велосипеда

Ашанбайк - це дуже бюджетний, повністю китайський і низькоякісний велосипед. Хоча правильніше було б назвати його макетом велосипеда, тому що всі деталі там дуже сумнівної якості. Його ціна і зовнішній вигляд дуже підкуповує людей, які нічого не розуміють в велосипедному світі, проте придбавши такий апарат власник може розчаруватися вже в найпершу поїздку.

Сама назва цього класу велосипедів є народним, бо продають їх у великих супермаркетах. І Ашан (Auchan) тут все не обмежується. Я вже говорив, що в таких місцях не можна купувати велосипеди. Я мав на увазі саме ашанбайкі.

Основні ознаки ашанбайков на ринку. Ціна такого велосипеда майже в два рази менше будь-якого іншого бюджетного велосипеда звичайної марки. Існує навіть жарт, що такий велосипед купується на здачу. Назва ж зазвичай кидається в очі і як би кричить про крутизну даного апарату.

Як відрізнити ашанбайк

Найпоширеніші назви - Formula, Azimuth, TXED, Stern, Мустанг, Торнадо, Сплинтер, Топгір, Топган та інші, які повинні показати всю міць і афігенні. Зовнішність же його може просто зашкалювати. Така різноманітність дурних і химерних форм рам ви навряд чи де ще зустрінете.

Дизайнери не соромляться використовувати товсті, вигнуті форми труб, доводячи вага велосипеда до 20 кг, при цьому якість зварювання і точність з'єднань знаходяться на дуже низькому рівні. Криві пір'я або вилка зовсім не рідкість. У більшості випадків такий велосипед імітує двухподвес, тому що мета цього чудовиська - вразити вас в саме серце. Справжній підвіс не може коштувати як пара хороших черевик!

Купувати ашанбайк чи ні?

Чому ж не варто купувати такий велосипеда? Основна проблема - це ультранизьким якість деталей і збірки. У процесі використання апарат починає розвалюватися так швидко, що здається, ніби всі деталі зроблені з пластиліну. Бонусом йде навісне обладнання, яке представляє пародію на нормальні деталі 90-х років, і може перестати працювати вже на другу поїздку.

Основними джерелами неприємностей є дешеві втулки, каретка і рульова колонка з підшипниками конус-чашка і регулюваннями за допомогою контрагаек. Вони критичні до якості металу і точності настройки, а так як на таких велосипедах цим ніхто не морочився - будьте готові до постійних люфтам, стукам і скрипам. І навіть якщо ви знайдете механіка, який погодиться налаштувати виродка, то надовго це не допоможе - м'який метал кульок і конусів швидко зношується і все починається заново.

Наявність пружини у вигляді заднього амортизатора, як правило, ніяк не справляється зі своєю функцією, лише додаючи пару кілограмів до всієї цієї божевільної конструкції. А продавити це подібність амортизаторів можна, лише посадивши на велосипед бегемота. Відбувається це через відсутність будь-яких підшипників в шарнірах рами і встановленої сверхжесткой пружині амортизатора. Передня вилка є також пародією, нагадуючи справжню вилку тільки зовнішністю. Можна зустріти навіть макети двухкоронок!

В результаті зимового зберігання такої велосипед може покритися іржею мало не цілком. Такі поняття, як геометрія і ростовка рами виробникам даних велосипедів взагалі невідомі, втім як і цільової аудиторії їх покупців. Такі люди в основному вважають, що регулювання висоти сідла буде досить, але на жаль. Їзда на такому велосипеді буде дуже дискомфортною по ряду причин:

  • Одна ростовка для всіх. Імовірність що ви підберете велосипед собі по зростанню досить низька
  • Відсутність поняття геометрії рами у «проектувальника». Все, на що його вистачило - спробувати скопіювати зовнішній вигляд топових байків 90-х років по картинках з журналів. У підсумку, за рідкісним винятком, велосипед рулится приблизно як половинка шлакоблоку
  • Дуже незручне жорстке сідло і дикої форми вузький кермо з жорсткими ручками.
  • Важкі пластилінові колеса з жахливої ​​якості втулками. Як правило, встановлена ​​дубова гума з високим протектором, яка не тримає і не котить. Я сказав колеса? Ні, це більше схоже на жорна
  • На велосипеді встановлені найдешевші троса і їх сорочки, які на «Двухподвес» майже завжди неправильно прокладені через форми рами. Це ставить хрест на нормальній роботі гальм і перемикання

Безпека ашанбайка

Що стосується гальм. Якщо ви з якихось причин вирішили купити цього монстра, то вибирайте обідні гальма, тому що їх конструкція досить проста, щоб в будь-якій провінції Китаю могли скопіювати і зібрати більш-менш придатні гальма, які зможуть зупинити велосипед. Тільки подбайте, щоб вони були правильно налаштовані.

А що стосується дискових гальм, то тут справжня лотерея. Теоретично вам можуть попастися нормальний екземпляр, але з імовірністю 95% ви купите або гальма з плаваючим кріпленням, або найдешевший варіант звичайного механічного гальма.

Перші неможливо налаштувати так, щоб вони не терли і не деренчали на купині, другі дуже тугі, страждають перекосом колодок і часто стоять на криво приварених кріпленнях, що робить їх настройку справою досить непростим. І не розраховуйте, що зможете їх поміняти - кріплення гальма до рами і гальмівного диска до втулки теж змальовували по фото, тому до міжнародного стандарту IS вони не сумісні.

Через місяць, а може бути через тиждень у вас швидше за все залюфтіт каретка, у втулках з'являться люфти, а вісімки можливо ви будете виправляти щотижня. Який же висновок можна зробити з усього вище перерахованого?

Ашанбайк - це нижчий щабель бюджетних велосипедів. Будь-який бюджетний велосипед нормальної марки буде на голову вище, ніж це китайське твір мистецтва. Будь-яка нормальна велосипедист скаже, що потрібно триматися подалі від цього чуда техніки.

Якщо бюджет на покупку не залишає вибору, а кататися дуже хочеться - купите велосипед без передньої і задньої підвіски на ободних гальмах, а зекономлені гроші витратьте на візит до нормального веломеханікі, щоб усунути дефекти збірки і, можливо, замінити деякі деталі.

Рекомендуємо ще почитати по темі статті:Купувати ашанбайк чи ні?
Чому ж не варто купувати такий велосипеда?
Я сказав колеса?
Який же висновок можна зробити з усього вище перерахованого?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов