Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Що продавати восени - добірка ідей для інтернет-магазину

  1. Ура! Затишшя закінчується!
  2. Особливості осіннього сезону
  3. Отже, що найвигідніше продавати восени?
  4. Демісезонний і зимова верхній одяг для дорослих і дітей
  5. Головні убори
  6. Сумки, рукавички
  7. Парасолі, дощовики та інші аксесуари
  8. опалювальні прилади
  9. Пластикові вікна
  10. Автозапчастини, шини
  11. сезонні продукти
  12. Подарунки до Нового року
  13. Туристичні поїздки
  14. високомаржинальних товари

Наша сеть партнеров Banwar

Літо закінчується - разом з ним закінчується і мертвий сезон. Люди повертаються з відпусток, починається двіжуха - саме час продавати! У цій статті розповімо, що продавати восени і чим цікавий цей сезон для партнерів і клієнтів інтернет-магазину.

Ура! Затишшя закінчується!

Влітку ви напевно зіткнулися з сезонним затишшям і спадом продажів. Це було пов'язано з тим, що люди їдуть у відпустки, витрачають всі гроші на подорожі, страждають від спеки і просто не хочуть ніяких активних дій. Якщо ви читали нашу статтю про те, як підняти літні продажу , Напевно зуміли хоч трохи виправити ситуацію.

Повний штиль був не тільки в сфері e-commerce: і великий, і малий бізнес затамували подих і набиралися сил перед осіннім ривком ... Терпіння, скоро все закінчиться! Восени народ оживає: торкнеться цей підйом і інтернет-магазинів. Важливо не пропустити відповідальний момент і голосніше заявити про себе - як діловим людям, так і вашим клієнтам.

Особливості осіннього сезону

Загальна активність

Якщо говорити про конкурентів і партнерів - восени найчастіше укладаються угоди, відкриваються магазини, виходять нові колекції, на ринку з'являються нові імена. Клієнти, тобто звичайні люди, теж прокидаються від літньої сплячки і починають вливатися в суспільне життя. У кожній галузі починається рух - саме час заявити або нагадати про себе! Отже, що можна зробити вже прямо зараз:

  • оголосити глобальну розпродаж на літні речі. Якщо ви продавали купальники, надувні басейни і матраци, товари для відпочинку на природі, саду та городу , Кондиціонери та вентилятори, велосипеди та ролики - пора робити знижки , Щоб розпродати товар, що залишився. Можна, звичайно, залишити його на складі до кращих часів - але практика показує, що краще позбутися залишків;

Можна, звичайно, залишити його на складі до кращих часів - але практика показує, що краще позбутися залишків;

  • дізнатися про пропозиції постачальників і представити на суд клієнтів нові колекції. Це може бути продукція відомих брендів або актуальні осінні товари (про них нижче). На них ціну можна не знижувати: навпаки, зробити вигідну націнку;
  • оголосити конкурс або розіграш, призом якого буде ваш товар. Зробити це можна різними способами: ми недавно писали про видах конкурсів для інтернет-магазинів . Тут є два варіанти: або в якості призу запропонувати залишилися сезонні товари, або заманити покупців новинкою - яка знадобиться восени або взимку;
  • почати новий напрямок в бізнесі: наприклад, розширити географію замовлень по всій Росії, включити в асортимент нову лінійку товарів, впровадити корисний функціонал на сайті для зручності користувачів. Не забудьте голосно заявити про своє нововведення: робіть це всіма можливими способами. Пам'ятайте про омніканальность : Чим більше каналів ви задієте для зв'язку з клієнтами, тим краще. Це може бути сам сайт, блог , Соцмережі, YouTube, месенджери, email-розсилки та інші;
  • почати співпрацю з новим партнером: іншим інтернет-магазином, транспортною компанією, кур'єрською службою , Будь-який інший компанією, з якою вас об'єднають спільні ідеї. освоюйте крос-маркетинг - новий перспективний напрямок, коли компанії об'єднуються для спільної справи і кожен залишається у виграші.

2. Золота пора. Осінь щедра на дари природи: овочі та фрукти, мед і домашнє вино. Якщо ваш бізнес хоч трохи пов'язаний з нішею продуктів і здорового харчування , Радимо знайти адекватних постачальників (в ідеалі - приватників, сільських фермерів) і включити ці товари в асортимент.

3. Погана погода, хандра. Що ж, ложка дьогтю знайдеться навіть в самій місткою бочці меду. Давайте уявимо психологію людей: в дощові осінні вечори зовсім не хочеться гуляти і вести активний спосіб життя - так і тягне сховатися під теплим пледом, замовити піцу або суші і подивитися кіно. Навіть якщо потрібно щось купити - простіше не показувати носа на вулицю і скористатися послугами доставки . Тут вам і карти в руки: організуйте доставку на будинок в межах хоча б одного міста - там, де ви є територіально. Привозите додому ті товари, які вигідно продавати восени: зараз дійдемо і до них.

Привозите додому ті товари, які вигідно продавати восени: зараз дійдемо і до них

Отже, що найвигідніше продавати восени?

Шкільні та канцелярські товари

До речі, їх можна продавати вже зараз - більшість батьків намагаються купити все до 1 вересня. Але і потім, протягом усього навчального року, шкільні товари користуються попитом. Скоро ми напишемо велику докладну статтю про те, як правильно продавати шкільні товари - чим ближче День знань, тим ця тема актуальніша. А поки обмежимося парою рад:

  • звичайно, шкільну форму восени продавати не має сенсу - турботливі батьки давно її купили. А ось інший одяг - сорочки, водолазки, блузки, а також колготки, шкарпетки, банти і шпильки дівчаткам - можна сміливо реалізовувати протягом усього року - з вересня по травень;
  • якщо сфера діяльності вашого інтернет-магазину далека від продажу дитячого одягу , обмежтеся канцтоварами і всякої дрібницями: мішками для взуття, Ланчбокс і красивими пляшечками для води - зараз у школярів це модно, прикольними штучками - особливо їх багато у постачальників-китайців ;
  • якщо ви поки не готові відкривати повноцінний шкільний базар, торгуйте сезонно, в самий розпал попиту: з липня по вересень. Далі попит все одно почне спадати, і ви повернетеся до своєї основної діяльності.

Демісезонний і зимова верхній одяг для дорослих і дітей

На початку осені це осінні куртки та пальто, чоботи і черевики, ближче до зими - утеплені речі: зимові пальта, шуби, дублянки, пуховики. Ах да: ще гумові чоботи: ось уже кілька років кумедні яскраві моделі тримаються на піку популярності. Тепер це не практична річ для ходіння по калюжах, а стильний аксесуар.

Не забудьте про аксесуари: засоби для догляду за замшею, ворсом, хутром, губки та спреї для чищення взуття.

Не забудьте про аксесуари: засоби для догляду за замшею, ворсом, хутром, губки та спреї для чищення взуття

Головні убори

Зараз знову в моді в'язані речі - радимо включити в асортимент товари ручної роботи. Безліч майстрів-умільців заробляють на життя в'язанням смішних затишних шапок і шарфів і продають їх друзям-знайомим. Це просто золоте дно: швидше шукайте таких майстрів і домовляйтеся з ними про постачання. Знайти їх можна в соцмережах, на тематичних форумах і блогах, присвячених рукоділлю. Багато з них мають власні інтернет-магазинчики. Ось вам і партнерство: думаю, мало хто відмовиться представляти свої товари більш широкої аудиторії.

Сумки, рукавички

Ви ж не думаєте, що поважає себе жінка ходитиме і влітку, і восени з однієї сумкою? Ото ж бо ж. Сезон закінчується - починається інший, а значить - пора купувати новеньку сумку . Це ж саме можна віднести і до гардеробу: якщо ви торгуєте одягом, самі знаєте, як громлять восени теплі светри, пуловери, водолазки і сукні. А якщо у вашому магазині буде представлено всі ці речі разом - середній чек може вийти о-о-дуже значним. Для цього використовуйте сервіси товарних рекомендацій. для магазинів одягу - в ідеалі той, який не просто рекомендує купити до светра ще й шапку, а підбирає справжні образи з наявних в асортименті товарів. Жінки оцінять!

Парасолі, дощовики та інші аксесуари

Якщо одяг і головні убори логічніше продавати в спеціалізованих інтернет-магазинах, аксесуари і милі дрібниці будуть актуальними в будь-якій ніші. Звичайно, не завжди (як і у випадку зі шкільної канцелярка), а тільки в сезон. Не бійтеся, що це буде виглядати не дуже доречно. В крайньому випадку, якщо осінні товари занадто вибиваються із загального ряду (наприклад, зазвичай ви продаєте продукти або спортивну продукцію), створіть для них особливий розділ під назвою "Спецпропозиція" або спеціальний Лендінгем зі своїм УТП - унікальним торговим пропозицією .

опалювальні прилади

Але вистачить про одяг - перейдемо до техніки. Якщо влітку люди масово брали вентилятори та кондиціонери, зараз все повертається на 180 градусів. На зміну охолоджуючим пристроїв приходять обігрівачі. Тепло, як вам відомо, в міських квартирах включають приблизно на початку жовтня. Якщо ваші клієнти не живуть в котеджах з власної котельні - навряд чи вони відмовляться від електричного каміна, конвектора або системи опалення.

Не забудьте про батареї та радіатори. Зрозуміло, що у більшості ваших клієнтів вони вже є. Але люди постійно будуються, а в нові будинки треба все купувати заново. Купують такі речі, як правило, коли півень в одне місце клюне - тобто як тільки похолодає.

Пластикові вікна

У цьому бізнесі теж є свій пік продажів - як правило, це осінь. Причина проста: люди готуються до зими і хочуть максимально утеплити житло. До речі, всілякі утеплювачі - пінопласт, мінвата, керамзит - теж будуть користуватися попитом. власники інтернет-магазинів будматеріалів не дадуть збрехати!

Автозапчастини, шини

Готуй сани влітку, а машину до зими - так, здається, свідчить нова народна мудрість. Щоб ластівка відмінно їздила і заводилася навіть в сильні морози, знадобляться масла, акумулятори, автохімія: незамерзайки для дверей і стекол, щітки та інші витратні матеріали.

Ну і, звичайно, шини: куди ж в наших реаліях без зимової гуми. Все більше автолюбителів замовляють колеса через інтернет-магазин, а ставлять самостійно або в сервісі. Тому, якщо ваша сфера діяльності близька до автотематіке , Сміливо включайте автозапчастини та шини до свого асортименту.

Тому, якщо ваша сфера діяльності близька до   автотематіке   , Сміливо включайте автозапчастини та шини до свого асортименту

сезонні продукти

Ми вже згадали, що восени фермерам треба продавати урожай: овочі та фрукти, мед, баштанні культури. Якщо у вас є можливість знайти постачальників з якісною, екологічно чистою продукцією - візьміться за цю справу, не пошкодуєте! Найбільш актуальною ця тема буде для інтернет-магазинів продуктів , Здорового харчування, еко-товарів, товарів для дому , а також саду та городу .

Подарунки до Нового року

Ми всі розуміємо, зараз тільки початок серпня, але не встигнете озирнутися - і прийде листопад, а в цей час багато хто вже щосили обирають подарунки до Нового Року та Різдва . Що включати в асортимент - справа кожного. Зазвичай добре розкуповують товари з символікою нового року (запасіться ними заздалегідь!), Ялинкові іграшки, светри з оленями, карнавальні костюми. Прочитайте нашу статтю про інтернет-магазин подарунків - почерпнете масу нових ідей.

Туристичні поїздки

Багато хто не їздять влітку у відпустку - загоряють і купаються в рідній смузі. Зате восени, коли тут дощ і сльота, на курорті оксамитовий сезон, сонце і спека. Тому все більше людей свідомо відкладають відпустку на осінь, причому на самі похмурі місяці: жовтень і листопад.

Ми вже писали про інтернет-магазинах послуг : Турпоїздки і екскурсії по місцевих визначних і зарубіжним пам'яток теж можуть стати подібною послугою. Вибирайте як популярні напрямки - Туреччина, Кіпр, Домінікана, так і популярні нині В'єтнам, Кубу, Австралію та інші.

Вибирайте як популярні напрямки - Туреччина, Кіпр, Домінікана, так і популярні нині В'єтнам, Кубу, Австралію та інші

високомаржинальних товари

це ті товари і послуги, на які робиться максимальна націнка - більше 100 відсотків. Відповідно, ви отримуєте більшу маржу - тобто чистий прибуток. Зрозуміло, що на копійчані зошити і ручки не зробиш високу націнку - якщо в "Ашані" вони продаються за 50 копійок і всі про це знають, який сенс продавати їх за 5 рублів? Все одно ніхто не купить. А ось на товари, які потрібні людям в особливих випадках, не гріх і накинути побільше. Це можуть бути речі відомих брендів (давно відомо, що платять за марку, а не за якість), товари ручної роботи (плата за ексклюзивність, унікальний дизайн, внесок душі майстра), особливі умови для зручності покупця (швидка доставка прямо на будинок, або більше ніде, крім вашого магазину, товар не продається).

Закуповувати партії товару для осінньої продажу потрібно вже зараз. Шукайте надійних постачальників, вивчайте модні тренди осені-2018, готуйте рекламні кампанії - самостійно або за допомогою хорошого рекламного агентства . Нехай все вийде!

Отже, що найвигідніше продавати восени?
Зрозуміло, що на копійчані зошити і ручки не зробиш високу націнку - якщо в "Ашані" вони продаються за 50 копійок і всі про це знають, який сенс продавати їх за 5 рублів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов