Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Що таке контрактні запчастини і в чому відмінність від «беушних»?

  1. «Не підійшло» і «розборки»
  2. Ринок підроблених запчастин: як він влаштований і чому він не вимре
  3. Вибір запчастин: «оригінал» або «неоригінал»
  4. справжній контрактник
  5. ***

Наша сеть партнеров Banwar

Коли стоїть вибір між ремонтом поламаних вузла і заміною його на колишній у вживанні, часто спливає термін «контрактний агрегат» або просто «контрактник». Зараз так можуть назвати будь-яку «беушну» деталь, але чи правильно ми використовуємо термін? Звідки з'явилося це дивне слово, і що воно означає?

«Не підійшло» і «розборки»

Б ившая у вживанні деталь потрапляє в руки продавця різними шляхами. Іноді - з машини, розглядуваної на запчастини, іноді - з майстерні по відновленню, а може виплисти «з запасів». Останнє, наприклад, можливо в результаті помилкової заміни або заміни на деталь з кращими залишковим ресурсом або характеристиками.

Останнє джерело запчастин вкрай нестабільний і тому цікавий в першу чергу тим, хто не готовий довго шукати і чекати потрібну деталь для своєї машини. До того ж готовий ризикнути і купити щось навмання з рук приватної особи. Ризик великий, але таким способом можна придбати ті речі, які практично не фігурують в офіційних прайс-листах - наприклад, запчастини для нестандартних варіантів комплектації автомобіля. Або тюнінгові компоненти, деталі салонів на класичні машини і дрібні елементи конструкції. Всього не перерахуєш, таких дрібниць набираються тисячі. В основному все це потрібно нечасто, але періодично потрібно для приведення машини в належний вигляд.

Купівля відновленої деталі - це варіант для тих, хто хоче отримати гарантію високої ресурсу замінного вузла. Теоретично він може бути навіть вище, ніж у нової деталі. Наприклад, за рахунок селективного складання і усунення заводських дефектів.

На практиці ресурс може бути як можна порівняти з ресурсом нової деталі, так і складати частки відсотка від нього. Причина очевидна: будь-яку роботу можна зробити добре чи погано, і часто ремонт не може похвалитися своєю якістю. І все ж деталі гальмівної системи, кермові рейки і редуктори, електричні компоненти, кузовний пластик і оптика піддаються відновленню особливо добре.

Продають і відновлені мотори, коробки передач та інші складні агрегати, але в цьому випадку шанси на вдалу покупку помітно менше, особливо якщо роботи проводили в маленьких майстернях без імені і репутації.

Як би там не було, послуга заміни на відновлений агрегат набуває все більшого поширення. В цьому випадку ви здаєте свою поламати АКПП, доплачуєте якусь грошову суму, а вам встановлюють вже перебраний коробку з гарантією. Але такий варіант більше відноситься до послуг з ремонту, ніж до покупок. Купивши з рук або в невеликій компанії «відновлений» агрегат з гарантією, ви маєте всі шанси в найближчому майбутньому близько ознайомитися з такими поняттями як «розмивання відповідальності», «розводка» і «шахрайські дії». І заодно відчуєте всю красу російського ринку вторинних компонентів.

Останнє джерело запчастин найоб'ємніший - це деталі з розбираємо на запчастини автомобілів. Можна з упевненістю сказати, що абсолютна більшість «беушних х» деталей приходить на ринок саме з «розборок». Справа давно поставлено на потік, можна замовити величезну номенклатуру запчастин майже на будь-яку машину. Навіть на суперкари, на кшталт Ferrari або Audi R 8, існують спеціалізовані «розборки». У народі прийнято називати вузли з цього джерела «контрактними», але на ділі це зовсім не вірно. Термін «контрактний» означає щось відмінне від просто деталі з розібраної машини.

Розбірки діляться на кілька типів. Найдорожчі «джанк'ярди» припускають, що покупець сам знімає потрібні йому деталі і оплачує їх по прайсу. Зазвичай це найдешевші джерела запчастин - вони дуже популярні в США і в Європі. Необхідність знімати запчастина самостійно обумовлена ​​в тому числі високою вартістю праці в розвинених країнах. Якщо до залізці доклав руку, скажімо, фінський механік, вона відразу ж істотно зростає в ціні. Знімають запчастини не тільки «для себе», а й на продаж. «Маленький бізнес» з покупкою запчастин на місцевих розборках і продажу через eB ay - звична справа для «буржуйських» автомеханіків.

Статті / Практика

Ринок підроблених запчастин: як він влаштований і чому він не вимре

Підробки Починаючи розмову про підроблені запчастинах, варто визначити, що таке підробки взагалі і в чому їх суть. Насправді, тут все досить просто. Підробляються товари з високою ...

19.04.2016

У Росії, з нашим невисоким рівнем життя і величезною кількістю дешевої робочої сили, подібна схема не прижилася - хіба що на зовсім маленьких розборках присутні напіврозібрані машини, з яких можуть дозволити щось зняти самому. Про величезні полях, заставлених машинами під розбір, у нас можна тільки мріяти. У нашому кліматі подібні малобюджетні способи зберігати запчастини приречені на провал: корозія і вологість швидко приведуть в непридатність більшу частину машини.

Зрозуміло, ні про які гарантії в разі покупки запчастин на такий звалищі, у нас чи за кордоном, мови не йде. Все купується на свій страх і ризик, причому часом навіть не зовсім зрозуміло, яка модифікація у машини, якого вона року, і які агрегати на ній встановлені, бо документів зазвичай ніяких немає. Про їх працездатності мова навіть не заходить. Техніка на такі майданчики потрапляє найрізноманітніша, але звалища не купують машини далеко. Або вони приїжджають для утилізації самі, або їх викуповують з найближчого аукціону після аварій, поломок або списання.

В епоху інформаційних технологій куди більш перспективними виявилися цивілізовані «розборки». У цій моделі бізнесу все дещо культурно. Машину після надходження розбирають, всі запчастини розкладають по поличках, часом навіть фотографують і заносять в базу. Такі запчастини можна купити через Інтернет, можна просто приїхати і попорпатися, вибираючи найкраще. Часом навіть можна побачити фото машини, з якої зняли запчастини, і подивитися простенький звіт про її стан. Інформації зазвичай трохи, з розряду «заводиться і працює рівно, їде вперед і назад», хоча іноді можна подивитися навіть виміри компресії і дані про пробіг. У багатьох випадках можна навіть дізнатися VIN- номер машини, що дозволить точніше визначити сумісність комплектуючих.

До мінусів подібної форми організації торгівлі запчастинами можна віднести досить середні умови зберігання знятих агрегатів, недостатній рівень перевірки і неможливість діагностики на місці, а також дуже грубу операцію власне «розборки», при якій пошкоджують багато другорядні елементи і втрачають багатьох дрібних компонентів. Але найнеприємніше тут те, що гарантій теж немає ніяких. По суті, стан деталі визначається «на око». Звичайно, гарантія «мамою клянусь» і місяць при установці в сервісі додаються, але, як ви розумієте, це не найнадійніший варіант. Однак навіть при подібних недоліки є і свої плюси.

Наприклад, машини для утилізації закуповуються спеціально, часом дуже далеко, в регіонах, де невисокі ціни і хороший рівень обслуговування техніки. Так, праворульние машини з Англії і Японії, а також машини з Еміратів на «розборках» користуються великим попитом: у них часто хороші і стан, і ціна.

Відзначимо, що запчастини з такою «розборки» легко купити, їх можна замовити через Інтернет навіть в іншій країні. Ну і, звичайно ж, розбирання тісно взаємодіють між собою, утворюючи справжні «холдинги». У Росії, наприклад, через митних бар'єрів на ввезення автотранспорту «під розбір» популярні компанії, які співпрацюють з великими закордонними розбірками. Найбільш ходові деталі зазвичай привозять на склад, а більш рідкісні доставляють під замовлення, часом з декількома «перевалочними базами» і проміжними складами запчастин. Самі машини «розпилюють» зазвичай в Прибалтиці чи Білорусі, якщо мова йде про європейські авто. Або в Японії, США і Кореї, якщо говорити про американських і азіатських машинах.

Рідше компанії ввозять так звані «розпили» - машини в частково розукомплектованому стані, часом навіть з «родоводом» і підтвердженим перевірками якістю для подальшого розбирання на місці. Такий варіант частіше зустрічається в регіонах, поставки в які з-за кордону ускладнені.

Все це благоліпність порушується лише одним, але вкрай важливим фактором. Ввозити запчастини, розмитнювати їх або ввозити «розпил» - це досить дорого. Знайти аварійну машину в Росії зараз куди дешевше. А про те, як експлуатують машини у нас, ви знаєте, і про те, що ресурс і умови обслуговування у нас в рази гірше, ніж в Японії, теж здогадуєтеся. Не гидують такі компанії і продажем відверто несправних вузлів і неліквіду з величезним пробігом і «прикордонним» станом справності. Підробити історію і прикласти «фейковий» звіт про тестування дуже просто.

Статті / Практика

Вибір запчастин: «оригінал» або «неоригінал»

Невелике вступ Поки його автомобіль на гарантії, власника мало турбує питання придбання запасних частин, оскільки він звертається за технічним обслуговуванням в дилерський сервісний центр. Там, в свою чергу, ...

25.07.2016

Відповідальності за подібне шахрайство немає, та й довести щось дуже складно. Так що гарненько відмиті для надання товарного вигляду вузли «без пробігу по Росії» продаються тисячами через десятки фірм-одноденок. Часом компанія має добрий десяток сайтів з продажу непотрібних деталей, поступово згортаючи діяльність тих, які засвічуються як «кидали», і відкриваючи нові у міру потреби. І ціни, і умови часто виглядають дуже заманливо, а відрізнити «лимон» від нормальної деталі на око дуже складно, навіть якщо ви автомеханік.

справжній контрактник

Ну а що ж таке в такому випадку «контрактний» агрегат? Очевидно, що так може називатися тільки той агрегат, який поставляється з контрактом, в якому прописані характеристики і стан деталі за результатами випробувань, а також гарантією постачальника. Подібний сервіс характерний в основному для японських розборок, які характеризуються високою якістю деталей і користуються тільки перевіреними джерелами запчастин з підтвердженими аукціонним фахівцем характеристиками і відмінною якістю зберігання.

Втім, подібні послуги можна отримати і на англійських розборках, німецьких, французьких, а часом навіть на прибалтійських і наших вітчизняних. Тут все питання в ступені довіри експертизі. Не дивуйтеся, але справжніми «контрактними» запчастинами є компоненти від програм Mercedes і BMW для «класичних» машин. Там кузовні деталі знімаються тільки з цілих авто, не потрапляли в аварії, деталі силових агрегатів і трансмісій проходять строгий відбір з оцінкою зносу. Правда, і ціна таких компонентів не нижче, ніж ціна нових запчастин, а для старих машин навіть вище.

Правда, і ціна таких компонентів не нижче, ніж ціна нових запчастин, а для старих машин навіть вище

На жаль, для типової європейської машини справжні «контрактні» агрегати в Росії практично не доступні. Максимум, що можна зробити - це замовити доставку з Японії від одного з перевірених постачальників. Зазвичай це помітно дорожче, ніж деталь, куплена з простої розбирання, а чекати її доведеться довго. Але в разі покупки двигуна або автоматичної коробки передач це майже гарантує відмінний стан деталей.

***

Зробимо висновок: застосовувати термін «контрактний» до деталей, які зняті невідомо з якої машини і невідомо ким, абсолютно некоректно. Колись це був вдалий маркетинговий хід з боку далекосхідних ділків, що займаються поставками запчастин у Владивостоці. Всі запчастини з «розпилів» стали іменувати контрактними, очевидно, в розрахунку на авторитет японських постачальників. Але з часом термін зовсім знецінився і тепер застосовується бездумно, всього лише маскуючи не дуже благозвучне «знято зі старою машини».

Опитування

Чи ставили ви коли-небудь собі контрактні деталі?

Зараз так можуть назвати будь-яку «беушну» деталь, але чи правильно ми використовуємо термін?
Звідки з'явилося це дивне слово, і що воно означає?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов