Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Що відбувається з паливом для автомобілів і чого вимагає Європа?

  1. Український ринок нафтопродуктів подолав важливий етап. З 1 січня планка якості бензину і дизпалива...
  2. Давайте мовою водіїв: якщо умовно залити 10 літрів палива старого стандарту якості і нового, наскільки...
  3. - Бензин інших країн часто зустрічається на заправках, особливо багато білоруського. Якої якості і...
  4. - Напої можна «на зуб» спробувати, а як бути з паливом?
  5. - Якщо водії, як ви сказали, суб'єктивно оцінюють якість палива, то хто гарантує відповідність стандартам?...
  6. - Ви говорите, якість паливо не перевіряється державою. У той же час стверджуєте, що на всіх АЗС його...
  7. - Про ціни - докладніше. Завжди кажуть: «Долар виріс, тому піднялася ціна палива». Долар падає, а...
  8. - З 1 лютого вступили в силу нові вимоги до якості автогазу, вони відповідають європейським стандартам...
  9. - Жахлива реальність: на газу їздить половина автомобілістів. При цьому ніхто нічого не контролює....
  10. - Давайте підсумуємо: паливо Євро-5, авто Євро-3, який позитивний екологічний результат можна очікувати?...
  11. «Ця Публікація булу підготовлена в рамках проекту« Просування реформ в регіони »за сприяння Європейського...

Український ринок нафтопродуктів подолав важливий етап. З 1 січня планка якості бензину і дизпалива піднята до європейських норм. Набула чинності вимога Технічного регламенту до палива, яке забороняє оборот бензинів і дизпалива стандарту Євро-4. Україна ввела стандарт Євро-5, оскільки підвищення екологічних вимог - одна з умов Угоди про асоціацію з ЄС.

Якщо порівнювати бензин Євро-4 і Євро-5, то в останньому менше сірки та майже немає бензолу і ароматичних вуглеводнів. Чи можна говорити про підвищення якості палива в Україні і в Запоріжжі, зокрема? Проаналізувати ринок нам допоможе експерт Олег Серовский - власник торгової марки «ZOG».

Наша сеть партнеров Banwar

Проаналізувати ринок нам допоможе експерт Олег Серовский - власник торгової марки «ZOG»

Давайте мовою водіїв: якщо умовно залити 10 літрів палива старого стандарту якості і нового, наскільки збільшиться пробіг?

Нічого не зміниться. Стандарт Євро-4 допускає вміст сірки в бензинах і дизпаливі не більше 50 ppm. Стандарт Євро-5 регламентує максимально - 10 ppm. Бензол і там, і там 1%. Тому моя особиста думка, як людини, який 25 років займається нафтопродуктами, ніякої суттєвої різниці для авто від палива Євро-4 або Євро-5 немає.

Бензин там і там однаковий.

Європейські екологічні стандарти спочатку розроблені до двигунів, щоб продавати дорожче автомобілі. З'явилися стандарти Євро-1, 2, 3, 4, 5, скоро, напевно, буде 7. Відповідно, пішли розмови про паливо, яке повинно відповідати цим ускладнень в двигуни. Хоча є європейські країни, наприклад - Італія, в якій етил НЕ заборонений, там робиться на ньому бензин. І, не залежно від європейських норм, експлуатується. Від етилу ніякої шкоди автомобілям точно немає. Є шкоду екології, особливо тим верствам повітря, якими ми дихаємо.

Є вимоги ЄС, є необхідність поліпшення екологічної ситуації. Тому з нового року - новий стандарт на дизпаливо і бензин: у країні можна торгувати і використовувати Євро-5. Паливо, завезених до 1 січня 2018 року, може бути використано протягом року. Тому може зустрічатися в продажу паливо Євро-4. Воно не заборонено до реалізації в Україні, воно заборонено у виробництві і до воза в країну. Сьогодні 2 українські нафтопереробні заводи - Кременчуцький і Шебелинський - виробляють все паливо Євро-5, аналогічне стандартам литовського, польського, румунського, казахського, будь-якої країни світу, яка робить паливо Євро-5. Насправді, головна відмінність - це стандарт палива, а не його походження. Ні країна, ні завод ролі не грають.

Сьогодні 2 українські нафтопереробні заводи - Кременчуцький і Шебелинський - виробляють все паливо Євро-5, аналогічне стандартам литовського, польського, румунського, казахського, будь-якої країни світу, яка робить паливо Євро-5.

Сьогодні автовиробники зіткнулися з іншою проблемою. Показник сірки в паливі. Через її брак двигуни не отримують достатньо змащуючого ефекту. Багато виробників двигунів і автомобілів кажуть, що необхідно купувати і додавати ще додаткові змащувальні присадки. Виходить, з точки зору екології: чим менше сірки, тим краще. З точки зору функціональності двигунів: чим менше сірки, тим гірше, особливо в дизелях. Палка двох кінців. Тому далі знижувати кількість сірки, я думаю, не будуть.

- Бензин інших країн часто зустрічається на заправках, особливо багато білоруського. Якої якості і стандарту це паливо?

Виробник мав значення, поки в Україні діяли інші стандарти. Наприклад, Євро-2 на дизель, де дійсно сірки в сотні разів більше. Величезні цифри - шкода екології та для двигуна. А Білорусь на той момент вже модернізувала заводи, і останні років 5 виробляє паливо тільки якості Євро-5. Тому водії відчували якість, експлуатаційні характеристики, різницю у витраті палива Білорусії, Литви та українського. За багато років люди звикли, що білоруське паливо якісне. Сьогодні білоруське, грецьке, польське, ізраїльське - однакове. Всі заводи роблять паливо Євро-5. Але залишилася звичка: імпортне паливо - значить хороше. З повною відповідальністю заявляю, паливо стандарту Євро-5 однакове. Виробник ніякої ролі не грає. Для порівняння. Налий горілку різних виробників в різні склянки. Відрізняється за органолептичними властивостями, а проведена вся зі спирту екстра-5.

- Напої можна «на зуб» спробувати, а як бути з паливом?

Дегустатор - ваш автомобіль. Головний критерій визначення якості - витрата палива. Найбільше на це впливає вміст бензолу. Що таке "бензол"? Всі знають олівець, всередині графіт. Спробуйте взяти запальничку і спалити грифель. Необхідно колосальну кількість витрат. У графіті і в бензолі є бензольне кільце, яке потрібно тепловими реакціями розірвати, а це дуже складно. Коли багато бензолу в бензині, двигун працює з навантаженням, збільшується витрата палива.

Дегустатор - ваш автомобіль. Головний критерій визначення якості - витрата палива.

Ще параметри, які впливають на якість. У бензину 2 октановим числа. Всі звикли до написів: А-95, А-92. Правильно треба писати: АІ-92, АІ-95. Буква "І", яку багато хто не знає, говорить про те, що «95» виведено дослідним методом. Є ще "моторний" метод визначення октанового числа. За стандартом Євро-5 бензин по дослідницькому методу повинен бути 95, за моторним - 85. Чи не багато хто розуміє, навіщо ці цифри і що вони означають. Це має відношення до витрати палива. Дослідницький метод споживач може помітити в міських режимах. Невідповідність октанового числа видно при повільній швидкості, пересуванні "ривками". Якщо по місту маєш підвищена витрата палива, відчуваєш, що немає розгону, можливо, не відповідає октанове число за дослідним методом.

Моторний метод дає про себе знати на трасі. Якщо натиснув педаль газу, а машина не поїхала, підвищена витрата, значить, щось не так з октановим числом.

На витрата палива ще дуже впливає прокладка, яка знаходиться між кермом і сидінням, під назвою "водій", він часто визначає якість палива шляхом самонавіювання або «за порадою друзів» ...

На витрата палива ще дуже впливає прокладка, яка знаходиться між кермом і сидінням, під назвою водій, він часто визначає якість палива шляхом самонавіювання або «за порадою друзів»

Перевірка якості палива на АЗС

- Якщо водії, як ви сказали, суб'єктивно оцінюють якість палива, то хто гарантує відповідність стандартам? Хто проводить перевірки?

З цим в країні велика проблема все 25 років. За європейською директивою, про яку ми говорили, треба не тільки ввести стандарти Євро-5. Ми повинні були ввести обов'язковий моніторинг перевірки якості на держрівні. Або дозволити, або поліпшити умови для перевірки палива приватними структурами. Що за фактом? Держава протягом 25 років фактично паливо не перевіряє. Держлабораторію дві на всю країну! При тому, що з ними ще й скандали. Тому "дірки" закриваються замовленнями у приватників, які через якихось посередників роблять перевірки.

А якість палива залежить від погоди, попадання води в ємність, адже резервуарний парк українських АЗС не самий модернізований.
Тому сьогодні паливо перевіряють самі мережі АЗС. На всю Україну набереться лабораторій п'ять, які мають можливості перевірити паливо за всіма показниками. Для наочності: це 22 показника по бензину і 20 по дизпалива. Таких лабораторій дуже мало, дуже дорогі дослідження.

Висока вартість установки, яка може перевірити октанове число: 200-250 тис. Доларів. До того ж, в Україні немає такого обладнання. Найближче - під Санкт-Петербургом. У той же час, міряти октанове число будь-якими іншими приладами в нашій країні не дозволено.

- Ви говорите, якість паливо не перевіряється державою. У той же час стверджуєте, що на всіх АЗС його якість однакове, гарне, відповідає стандартам. Невже бізнес такий відповідальний?

Все залежить від господаря мережі АЗС. Він особисто або група компаній несуть відповідальність перед споживачем. Самі АЗС хочуть, щоб споживач гарантовано отримав необхідну якість.

95% ринку сьогодні торгує якісним паливом однакового стандарту Євро-5

Стверджую, 95% ринку сьогодні торгує якісним паливом однакового стандарту Євро-5. Все дорожать споживачем. Настільки складний ринок при таких величезних цінах, які склалися не з вини мереж АЗС ... Ми маємо дуже обмежену націнку ...

Ми маємо дуже обмежену націнку

Динаміка зростання зарплат і цін на бензин марки а-95 в Україні

- Про ціни - докладніше. Завжди кажуть: «Долар виріс, тому піднялася ціна палива». Долар падає, а ціни на паливо - залишаються на тому ж підвищеному рівні ... Чому?

Вся нафта в світі, яка видобувається та потім продається нафтопереробним заводам, котирується на біржі. У нафти є своя ціна, яка кожен день змінюється, зростає в залежності від політичних криз і інших чинників. З цієї нафти виробляють дизель, бензин, мазут. Є біржі, які потім котирують готові продукти. Весь світ, в тому числі Україна, прив'язує ціноутворення нафтопродуктів до цін, які формуються на цих біржах. Всі компанії, що працюють в Україні, купують паливо з прив'язкою до цими котируваннями, вироблено воно на Кременчуцькому заводі або Шебелинці, або приїхало з Литви, або Білорусії.

Сьогодні в ціні палива податків більше, ніж вартість самого палива! Це шкідництво.

Назву цікаві цифри. На кордоні літр бензину А-95 коштує 14 грн., А-92 трохи дешевше, дизпаливо - 10 грн. \ Літр. Я думаю, водіям зараз стало погано ... Я давно в шоці! Не можу назвати інакше, як знущання над українським споживачем, ситуацію, що відбувається з оподаткуванням. Акциз підняли: на бензин він становить 270 євро за тис. Літрів, дизпаливо - 100 євро, це без ПДВ. Вважаємо, 270 євро за тисячу літрів, множиться на курс 35, до цього всього додається ще ПДВ. Сьогодні в ціні палива податків більше, ніж вартість самого палива! Це шкідництво. Парадоксальна ситуація: величезний акциз, прив'язка до євро ... Пенсії і зарплати в Україні не прив'язані до євро ...

У країнах Європи споживачі бачать, куди йдуть їхні податки: на дороги, на екологію. Куди йде акциз в Україні ?! Підсумок - величезне невдоволення споживача, спрямоване на нас - продають паливо. Продають, але не заробляють на цьому. Діюча націнка не дає можливості навіть просто містити АЗС.

- З 1 лютого вступили в силу нові вимоги до якості автогазу, вони відповідають європейським стандартам і вводяться в рамках гармонізації українського законодавства з нормативами ЄС.

З газом окрема історія. Чотири роки тому споживання газу в Україні становило 10-15% від загальної кількості палива. Сьогодні колосальний ривок: половина всієї роздрібної торгівлі - газ. Вдумайтеся: 50 на 50. З одного боку газ, з іншого - інші 4 види палива. При цьому акцизний збір на газ - 50 євро (проти 270 євро на бензин). Здається, хороший соціальний штука. Тільки напрошується важливе питання: чому в одному випадку 50 євро може дозволити собі країна, гостро потребує грошей (у вигляді податків), а в іншому - ні. Влада повинна порахувати, що відбудеться через рік, якщо споживання дизпалива і бензину просто припиниться. Перейти на газ зараз коштує близько 8-10 тисяч гривень, окупається - через 3-6 місяців. Але є багато «але».

До цього в Україні не було навіть стандарту на використання автомобільного газу. Діяли радянські ГОСТи на побутовий газ (в балонах). Його ніхто не перевіряв, не контролював. А якщо це паливо, потрібно перевіряти мінімум два показники: наявність сірки і октанове число. До останнього це навіть не перевірялося в газі. Та й зараз ще не перевіряється. Якщо по нафтопродуктах в Україні є 10 лабораторій, то по перевірці газу одна.

Держава давно усунулася від контролю якості нафтопродуктів, в тому числі і автогазу.

- Жахлива реальність: на газу їздить половина автомобілістів. При цьому ніхто нічого не контролює. А як же безпека?

Держава давно усунулася від контролю якості нафтопродуктів, в тому числі і автогазу. Газове обладнання - важливіша тема, ніж навіть його якість. Безпека газових установок в Україні ніхто не контролює. Їх ввезли контрабандно, офіційного ввезення такого обладнання не було. Зовні це дрібні комплектуючі, хто везе в валізі, хто фурами. Його ввезли несертифікованим. Може бути від хороших виробників, але в Україні його ніхто не перевіряв. Значить, ніхто не несе відповідальності. У Європі такого немає. Там газове обладнання встановлюють автовиробники. Це ліцензована діяльність. А у нас - газ поставлять в будь-якому гаражі ...

Найбільша деталь - бак проводиться в Україні на одному заводі, але продається без паспорта. Через це ніхто не знає його точний обсяг. З'являються претензії: ви мені не долили ...

Найголовніше: газ в Україні продається «з коліс». Везуть з Росії, Білорусії, Європи. 85% автогазу - імпорт. Своїми силами України закриває 10%, через рік зможе закрити не більш як 5%. Ми дуже залежні. Вдумайтеся! Споживання газу 300 тисяч кубів на місяць. При цьому газосховищ в Україні на 80 тисяч - це на тиждень. Для порівняння: якщо все сховища залити нафтопродуктами - можна зробити запас на рік. Зверніть увагу! Весь газ «з коліс». Приходять вагони, розгойдуються в газовози, зливаються в модулі, які з'явилися вже всюди. Величезне споживання газу у вигляді його дешевизни. При цьому відсутність сховищ, відсутність перевірки якості. Я за газ! Нічого не маю проти. Але не можна вбивати роздріб бензину і дизеля. Знизьте акциз, вирівняйте ситуацію! Україна ходить по лезу ножа з точки зору імпортозалежності газу. В один момент ми можемо не впоратися.

В один момент ми можемо не впоратися

Автозаправна станція мережі ZOG

- Давайте підсумуємо: паливо Євро-5, авто Євро-3, який позитивний екологічний результат можна очікувати? У Європі машини регулярно проходять екоосмотр. За результатами видають зелений талон. Якщо авто не відповідає нормам, власнику доведеться платити такий додатковий збір, що вигідніше продати стару машину і купити нову.

Згоден, ніякого екологічного результату чекати не доводиться. В Україні близько 9 мільйонів автомобілів: 3 млн. Підприємства, 6 млн.- приватники. В Європі на 300 млн. Населення - 300 млн. Автомобілів, тобто на кожну людину - машина. Країни, які нещодавно стали членами ЄС, вибирали шлях оновлення автопарку через ввезення дешевих авто.

Паливо Євро-5 на машинах Євро-0 - ніякого позитивного ефекту для екології немає!

Європейські 5-7-річні машини набагато краще наших старих «Жигулів», «Таврій», «Ланосів». Вони стоять 1000-2000 доларів, люди можуть зібрати таку суму і привезти. Чому до сих пір не прийнято дозвіл про масове ввезення? Країна б заробила. Потенційно могли заїхати 5-10 млн. Авто. Кожен би заплатив за тисячу доларів податків, як це робили інші країни (Польща, Болгарія, Угорщина). Порахуйте: наскільки поповнився б держбюджет - мільярди! Замість вирішення проблеми ускладнили ситуацію машин на «бляхах», завели людей в пастку. Якби в Україні був серйозний автовиробник і його потрібно підтримати - було б зрозуміло. А так, масового виробника немає, і я не маю розумного пояснення!

«Ця Публікація булу підготовлена в рамках проекту« Просування реформ в регіони »за сприяння Європейського Союзу ( http://ec.europa.eu/europeaid ). Зміст цієї Публікації є Виключно ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ редакции и жодних чином не відображає точку зору Європейського Союзу. »

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Напої можна «на зуб» спробувати, а як бути з паливом?
Якщо водії, як ви сказали, суб'єктивно оцінюють якість палива, то хто гарантує відповідність стандартам?
Давайте підсумуємо: паливо Євро-5, авто Євро-3, який позитивний екологічний результат можна очікувати?
Чи можна говорити про підвищення якості палива в Україні і в Запоріжжі, зокрема?
Давайте мовою водіїв: якщо умовно залити 10 літрів палива старого стандарту якості і нового, наскільки збільшиться пробіг?
Якої якості і стандарту це паливо?
Напої можна «на зуб» спробувати, а як бути з паливом?
Що таке "бензол"?
Хто проводить перевірки?
Що за фактом?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов