- Коли і навіщо варто розточувати блок циліндрів?
- Співвідношення якості і вартості
- Робити чи не робити?
Наша сеть партнеров Banwar
Швидкий розгін, рев мотора залучають як звичайних роззяв, так і досвідчених автомобілістів. Саме тому більшість водіїв мріють збільшити потужність двигуна свого автомобіля. Одні вважають за краще новомодний чіп-тюнінг, інші - «класику» - форсування або, по-науковому, розточення блоку циліндрів. Однак ця процедура не під силу автослюсаря-самоука, адже вимагає серйозних навичок. Якісно розточити циліндри зможуть тільки майстри спеціалізованих автосервісів, де є доступ до високоточного обладнання та інструменту.
Коли і навіщо варто розточувати блок циліндрів?
На радість автовласників, блок циліндрів рідко виходить з ладу, якщо дивитися на двигун в цілому. Це означає, що найчастіше розточення головки роблять не змушене, під час капремонту ДВС, а навмисно - для форсування мотора і збільшення його потужності.
У будь-якому випадку, тюнінг двигуна має ряд позитивних сторін:
калібрування розміру циліндрів;
паралельність всіх осей в блоці;
підвищення ресурсу всіх елементів циліндрів;
зниження тертя між циліндрами і поршневими кільцями;
ліквідація витоку чадного масла і СО.
Мало того, збільшиться не тільки потужність і крутний момент силового агрегату, але і з'явиться можливість транспортування причепа, човни або невеликого трейлера.
Співвідношення якості і вартості
Як модифікувати двигун автомобіля, можна говорити годинами, обговорюючи різні методи. Серед них - перечіповка, монтаж системи закису азоту або установка турбокомпресора дають подібні результати, але також мають свої недоліки. Припустимо, закис азоту істотно знижує ресурс двигуна і працює короткочасно, чіп-тюнінг - не кожному по кишені, та й не може бути застосована на «стареньких тачках». На їх фоні описувана нами послуга растачивания блоку циліндрів - більш щадний, надійний і ефективний спосіб підняти показники витривалості і міць движка.
Якщо говорити про вартість послуга в різних містах України, то вона коливається від: Харків - 250 грн., Київ - 300 грн., Одеса - 250 грн. і т. д. Як бачите, цифри невеликі, а результат не змусить себе чекати.
Робити чи не робити?
При всіх перевагах розточення циліндрів, вона не позбавлена і недоліків:
Чи не якісно виконана робота може привести до поломки двигуна в цілому і вимагати ремонт двигуна або повної заміни, що для автовласника загрожує серйозними фінансовими втратами.
Потоншення стінок циліндрів в процесі розточування може спричинити їх швидкий перегрів і поломку поршневих кілець.
Знижується ККД автомобіля, оскільки збільшується робочий об'єм силового агрегату.
Не виключені труднощі з проходженням ТО автомобіля через внесення позаштатних змін в заводські параметри двигуна.
Однак, незважаючи на описані вище небажані наслідки розточення циліндрів, автолюбителів, що бажають зробити автомобіль жвавіше і динамічніше, стає більше.
Коли і навіщо варто розточувати блок циліндрів?Коли і навіщо варто розточувати блок циліндрів?
Робити чи не робити?