Наша сеть партнеров Banwar
Паркетні позашляховики користуються популярністю в якості сімейних автомобілів за рахунок просторості салону, комфортабельності, підвищеної прохідності, безпеки і практичності. Вони відмінно підходять як для повсякденних поїздок, так і для подорожей. При цьому такі автомобілі відрізняються порівняно невеликими зовнішніми габаритами і оптимальною витратою палива. Завдяки стильному, представницькому екстер'єру та інтер'єру вони також підходять для ділових людей.
За рахунок спрощеної конструкції і полегшеності «паркетники» обходяться набагато дешевше старших побратимів класів «К3» і «К4», розрахованих на подолання пересіченій місцевості в екстремальних умовах. Серед українців популярністю користуються нові кросовери Skoda Kodiaq і Hyundai Santa FE, які є представниками класів «К1» і «К2» відповідно. Розберемося, чим відрізняються ці машини, і для яких цілей краще підходить кожна з них.
Комплектації та ціни
Вартість південнокорейської моделі Santa FE третього покоління стартує від 29 000 $. За ці гроші ви можете придбати автомобіль з 2,4-літровим бензиновим двигуном потужністю 176 коней. Крім того, модель може комплектуватися 2,2-літровим 197-сильним дизельним агрегатом або 3,3-літровим MPI, потенціал якого складає 290 кінських сил. При цьому апетит у цього позашляховика відповідний, і з таким мотором за сотню в змішаному циклі він спалює більше 10 л бензину. А при їзді, наприклад, по гірському серпантину, підуть усі 15 літрів. З 2,2-літровим двигуном модель споживає 7,4 л палива на 100 км.
У самій скромній комплектації Drive автомобіль Hyundai Santa FE тільки зовні являє собою повноцінний позашляховик, так як не має повного приводу і пересувається за рахунок провідних передніх коліс. Їздити в цьому випадку доведеться на 6-ступінчастою механіці. Ціна Santa FE з автоматичною КПП стартує від 30 500 $.
Початкова вартість чеського кросовера Skoda Kodiaq трохи нижче і становить 27 500 $. У нього під капотом встановлений 1,4-літровий бензиновий агрегат потужністю 150 к.с. або 2,0-літровий дизель. При ціні до 30 000 $ можна зупинитися на машині як з механікою, так і з роботизованою коробкою передач. У базовій комплектації цей «паркетник» також має привід тільки передніх коліс. За 4 × 4 доведеться доплачувати.
Особливість автомата DSG, який встановлюється на «Шкоду», полягає в практично блискавичному перемиканні передач, на що йде десята частка секунди. Це обумовлено роботою за принципом пари паралельних зчеплень. Дана особливість позитивно позначається як на динаміці, так і на економічності автомобіля.
Найбільш сильний турбодизель агрегат, що встановлюється на чеха, має потужність 190 к.с. Skoda з дволітровим TDI виявився економічніше «хенд». Він споживає менше 6 л солярки за 100 км пробігу в змішаному циклі. З точки зору економії цей автомобіль краще. Але ось продемонструвати міць справжнього позашляховика він, на жаль, не зможе. Це авто призначене для спокійних сімейних поїздок.
Середні і топові версії обох кросоверів повнопривідні і готові справлятися не тільки з їздою по асфальтованій дорозі, але і виїжджати на ділянки пересіченій місцевості. Притому, що ціна цих моделей в базовій комплектації відрізняється незначно, топова версія Santa Fe Limited з 2,2 літровим дизелем, повним приводом і автоматичною КПП коштує дорожче європейського кроссовера з максимальною технічною начинкою майже на 15 000 доларів. Ця версія південнокорейського позашляховика обійдеться в 48 500 $, а Skoda Kodiaq 2.0 TDI AT 4 × 4 Style доступна за 34 000 $. Але при такій різниці варто брати до уваги факт, що кореєць відноситься до позашляховиків «К2», здатним демонструвати характер навіть при їзді по бездоріжжя, а потужності моделі чеської марки все ж для цього недостатньо, особливо якщо її неабияк навантажити.
Відносно максимальної швидкості, то з найбільш сильними двигунами обидва позашляховика здатні долати позначку в 200 км / ч. Першу сотню кожен з них набирає трохи більше, ніж за 8 секунд. Непогана динаміка для сімейного авто.
Комфорт і функціональність
Оновлений Santa FE змінився не тільки зовні, але і в плані технічної начинки. Виробник подбав про підвищення жорсткості кузова моделі за рахунок використання в рамі елементів з високоміцної сталі. Це позначилося на безпеці авто. Крім того, корейці оновили елементи підвіски позашляховика.
Навіть у скромній версії кросовера вже є наступне обладнання:
- адаптивний круїз-контроль;
- клімат контроль;
- підігрів дзеркал, сидінь і керма;
- ABS;
- система розподілу гальмівних зусиль;
- технологія Active Hood;
- система start-stop і ін.
Навіть в початковій комплектації деякі елементи салону оброблені шкірою, що надає йому показності, комфортабельності і солідності. А ось в топі до цього набору функцій і технологій додається наступне обладнання:
- вентиляція сидінь;
- камера заднього виду;
- система автоматичного паркування автомобіля;
- парктроніки;
- інноваційна аудіосистема з 8 динаміками;
- системи контролю сліпих зон і стабілізації авто;
- технологія допомоги при русі і ін.
В даному випадку сидіння автомобіля оброблені шкірою. Цінителям особливої атмосфери в салоні варто звернути увагу на версію з панорамним люком. У плані технічного оснащення цей автомобіль близький до ідеалу з точки зору сучасного автовласника.
Але ось Skoda Kodiaq абсолютно не відстає в цьому плані. Це воістину технологічний позашляховик, в якому реалізовано три десятка рішень Simply Clever. Деякі з них з'явилися вперше. До них відноситься захист дверних крайок, яка представляє собою автоматичні відкриваються пластикові накладки.
Модель відрізняється широким діапазоном регулювання сидінь. При цьому якщо авто буде водити пара чоловік з родини, їм не доведеться кожного разу витрачати час на налаштування крісла під себе, так як тут передбачена пам'ять положень.
Для зручності задніх пасажирів в спинках передніх сидінь є розкладні столики з підстаканниками. Для надійного перевезення дитини в дитячому кріслі тут передбачені фіксатори Isofix. Крім того, солідна комплектація моделі має такі технології і системи:
- адаптивне рульове керування;
- двозонний клімат-контроль;
- парктроніки;
- круїз контроль;
- підігрів сидінь;
- мультимедійний комплекс з 6,5-дюймовим екраном і 12 динаміками;
- системи антиблокування гальм, антіпробуксовкі, курсової стійкості;
- технологію контролю за гальмуванням двигуном;
- електроблокування диференціала;
- пару подушок безпеки і ін.
Заднім пасажирам не доведеться нудьгувати протягом довгої поїздки, так як внизу біля ніг є розетки для зарядки мобільних гаджетів і ноутбука. Всього в салоні налічується 27 різних невеликих відділень і кишеньок для зберігання речей, що забезпечує його практичність.
Цей автомобіль продуманий для сім'ї з дітьми. Він особливо зручний для далеких поїздок. Подорожі на ньому обходяться порівняно недорого за рахунок оптимального витрати палива. Але ось при бажанні подорожувати з великим вантажем, типу причепа з човном або квадроциклом, ефективніше з завданням впорається все ж Santa FE.
Окремо відзначимо, що в обох автомобілях присутній сучасна технологія кругового огляду. Вона відображає віртуальний вид на авто зверху.
Практичність і прохідність
Одна з основних переваг Skoda Kodiaq - наявність третього ряду сидінь, за рахунок якого автомобіль стає незамінним для великої родини. Але з 7 місць зручними для дорослих людей все ж залишаються тільки 5, так як на задніх сидіннях високим пасажирам буде затісно.
Кореєць ж має п'ять місць. Але за рахунок того, що в Santa FE немає третього ряду сидінь, салон моделі характеризується просторістю. Це варіант комфортного авто для сім'ї з 2-5 осіб. Хоча при бажанні ви можете купити «Шкоду» також без двох додаткових задніх крісел.
Відносно зовнішніх габаритів, то довжина і ширина кузовів автомобілів відрізняються буквально на кілька міліметрів. Вони досить великі для свого класу. Це позитивно позначається на внутрішньому просторі, але от з паркуванням на тісній міській стоянці можуть виникнути проблеми.
Багажне відділення корейського позашляховика становить 585 літрів. У ньому вільно поміститься дитяча коляска або кілька великих сумок. У той же час в «КОДІАК» для багажника виділено тільки 270 літрів. Але при складених задніх сидіннях він збільшується до значних 720 літрів. Якщо ж скласти і другий ряд сидінь, для багажу звільняється цілих 2065 л простору. В такому автомобілі вдасться перевозити меблі, спортивний інвентар, побутову техніку та ін.
Відносно прохідності, то тут показники позашляховиків приблизно рівні. «Паркетник» Skoda Kodiaq має кліренс 188 мм, а у Hyundai він незначно менше, і становить 185 мм. Цією висоти достатньо щоб долати не тільки вибоїни на дорозі, але і нерівності пересіченій місцевості.
висновок
Якщо вам потрібен сімейний просторий автомобіль виключно для міста і їзди по трасі, який обійдеться порівняно недорого як при покупці, так і під час експлуатації, оптимальним варіантом стане спокійний Skoda Kodiaq. Hyundai Santa FE не дарма завоював позицію в класі «К2» і в солідній комплектації Top підійде для поїздок навіть по досить проблемним ділянкам бездоріжжя. Крім того, він дозволить навантажити себе як годиться справжньому позашляховику. Визначтеся з цілями, для яких вам потрібен автомобіль, і ви зрозумієте, який з цих двох кросоверів буде кращим саме для вас.
Вам також сподобається