Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Щоб сьогодні китайцеві купити автомобіль, йому потрібно чекати два-три роки»

  1. Номер за 3,2 млн юанів і багаторічні черги
  2. броунівський рух машин
  3. як збирають найдорожчі авто китайського виробництва
  4. Залізничний транспорт

Наша сеть партнеров Banwar

2.12.2018

Як в Піднебесній борються за зниження автомобільного трафіку на дорогах. Частина 3-тя

Лотерея госномеров, обмеження їзди в чужому місті, драконівські штрафи і «красиві» таблички за півмільйона доларів: китайці створюють максимальну кількість труднощів для автомобілістів. При цьому автобудування - одна з найбільш процвітаючих і технологічних галузей: на півдні навіть встановили вендингові автомати з продажу машин. Це є сусідами з колосальними інвестиціями в громадський транспорт. «БІЗНЕС Online» продовжує знайомити читачів з реаліями сучасного Китаю.

Труднощі з номерами створені для боротьби за екологію і нормальний трафік: зараз тільки в Гуанчжоу, за неофіційними даними, живуть 20 млн осіб, така кількість автомобілів жодна дорога не винесе Труднощі з номерами створені для боротьби за екологію і нормальний трафік: зараз тільки в Гуанчжоу, за неофіційними даними, живуть 20 млн осіб, така кількість автомобілів жодна дорога не винесе

Номер за 3,2 млн юанів і багаторічні черги

«Щоб сьогодні китайцеві купити автомобіль, йому потрібно чекати два-три роки, поки підійде його черга взяти участь у лотереї, де розігруються реєстраційні номери. І не факт, що пощастить і він виграє, - розповідає перекладачка Чень Цюнь (яка вибрала собі "російське" ім'я Люся), стоячи на парковці-заправці для електробусів біля підніжжя телевежі Гуанчжоу. - А ось при купівлі електромобіля стояти в черзі за номерами не потрібно ». Строго кажучи, купити залізного коня можна безперешкодно і не дуже за дорого, а ось їздити на ньому вийде тільки з номером.

Історія черг за автомобілями в Китаї почалася ще до смерті Великого керманича Мао в 1979 році, але сьогодні вона досягла свого піку. Труднощі з номерами створені для боротьби за екологію і нормальний трафік: зараз тільки в Гуанчжоу, за неофіційними даними, живуть 20 млн осіб, така кількість автомобілів жодна дорога не винесе.

Для багатих і нетерплячих в Шанхаї, Гуандуні і деяких інших великих мегаполісах є інший шлях: вони можуть купити номера відразу на аукціоні, який періодично влаштовує ГИБДД. Правда, в цьому випадку за заповітну табличку доведеться викласти близько $ 6 тис. - і це при сприятливому розкладі. У 2016 році в місті Цзеян провінції Гуандун «красивий» реєстраційний номер 粤 V-99999 пішов з молотка за 3,2 млн юанів (тоді - $ 463 тис.), Пише видання China Youth Daily. Так що тут продаються, як кажуть самі китайці, найдорожчі шматки заліза в світі.

Наземний пішохідний перехід Наземний пішохідний перехід

До того ж це не єдиний спосіб регулювати кількість автомобілів: номера в Китаї прив'язані не до регіону, а до міста. Тому, наприклад, з номерами з Гуанчжоу в інших містах тій же провінції (наприклад, в Шеньчжені або Фошань) з літа цього року їздити можна не більше чотирьох днів, а в певні години в центр міста взагалі в'їжджати не можна. Як все це регулюється? Скрізь же камери, пам'ятаєте? Вони фіксують всі в'їзди не тільки на платних трасах (дуже недорогих, до речі, з Гуанчжоу в Дунгуань за відрізок в 80 км доведеться віддати близько 300 рублів), але і в самому місті. За кожен зайвий день, проведений в чужому місті, виплачується штрафна квитанція в 200 юанів (близько 2 тис. Рублів). У Китаї в принципі достатньо жорстка система штрафів. І це не тільки про гроші. Кожному водієві в рік дається 12 балів. За порушення списується відразу по 2-3 бали, а разом з ними закінчується і можливість сісти за кермо до кінця року. А камери контролюють не тільки класичні порушення на кшталт швидкісного режиму, але навіть можуть визначити, який з автомобілів зайвий раз посигналив - так, за це подекуди теж штрафують.

Видів транспортних засобів хоч відбавляй: колоритнее всього виглядають моторикши і їх вантажні родичі з навісом від сонця, навантажені доверху Видів транспортних засобів хоч відбавляй: колоритнее всього виглядають моторикши і їх вантажні родичі з навісом від сонця, навантажені доверху

броунівський рух машин

Втім, на практиці все це не сильно впорядковує рух. По трасі в потоці автомобілів і моторикш спокійно, з абсолютно незворушним обличчям лавірують пішоходи і велосипедисти, а світлофори і особливо пішохідні переходи багатьма учасниками руху сприймаються скоріше як елемент декору, звичний і не вартий особливої ​​уваги. Серйозно: переходити дорогу на зелене світло, не переконавшись, що вас не просто бачать, але і хочуть пропустити, - дуже погана ідея. У всякому разі, для немісцевих. На кантонского пішохода гальмування водія в парі сантиметрів від нього під гучний «Бі-й-ип!» Не проведе рішуче ніякого враження, він буде неквапливо рухатися далі з особою кам'яного Будди. Китайські водії шостим почуттям вловлюють намір сусіднього учасника руху негайно повернути праворуч з крайньої лівої смуги і активно сигналять, а там, де це заборонено, несамовито моргають далеким світлом. Таке броунівський рух, розтікається по багаторівневим лабіринтах розв'язок, буквально поринає між будинками, - одне з найсильніших вражень від Гуанчжоу. При цьому здається, що аварій не багато: за 7 днів катання по провінції побачила тільки одне зіткнення. Зате видів транспортних засобів хоч відбавляй: колоритнее всього виглядають моторикши і їх вантажні родичі з навісом від сонця, навантажені доверху.

Не дивно, що, як повідомила Чень Цюнь, половина жителів мегаполісів і 70% сімей в менших містах власний автомобіль заводити не планують. Для зміцнення цього підходу в Китаї громадський транспорт розвинений прекрасно. Він недорогий (останні п'ять років квиток на автобус коштує 2 юаня - це менше 20 рублів) і повсюдний (в Шеньчжені тільки до Універсіаді 2011 роки збудували відразу 100 нових станцій метро). Вартість підземного проїзду залежить від дальності: квиток потрібно прикладати як на вході, так і на виході. У шеньчженських метро, ​​до речі, є спеціальні вагони тільки для жінок (а в аеропорту гендерно розділені коридори огляду).

Всі рейсові автобуси в Гуандуні працюють на електриці, більшість таксі - теж Всі рейсові автобуси в Гуандуні працюють на електриці, більшість таксі - теж

Всі рейсові автобуси в Гуандуні працюють на електриці, більшість таксі - теж. Як розповів нам керівник відділу протоколу бюро закордонних справ уряду Шеньчженя Райан Чжоу (Ryan Zhou), бензинові таксі заборонять з наступного року на законодавчому рівні. У їзди на таких авто, втім, теж є свої мінуси: мало публічних заправок і порівняно невисока швидкість. На кожному кроці валяються прокатні велосипеди, причому в буквальному сенсі - вони ні до чого не прив'язані, але, так як стоять 1 юань на годину, китайцям навіть в голову не приходить, що за них можна не заплатити: все відстежується GPS і камерами, а штрафи серйозні.

Одне з найбільших промислових підприємств в провінції Гуандун - це Guangzhou Automobile Group (GAC) - китайська автомобілебудівна компанія Одне з найбільших промислових підприємств в провінції Гуандун - це Guangzhou Automobile Group (GAC) - китайська автомобілебудівна компанія

як збирають найдорожчі авто китайського виробництва

Попри всю різноманітність доступного громадського китайський автопром розвивається досить стрімко. Марки найрізноманітніші: нас запевняли, що співвідношення імпортних до вітчизняних - 50/50, проте в реальності здається, що перше значно більше. Втім, якщо враховувати, що тут збираються тисячі автомобілів Honda, Toyota, Hyundai, Mitsubishi, Jeep і т. Д., Можливо, цей показник і відповідає дійсності. Одне з найбільших промислових підприємств в провінції Гуандун - це Guangzhou Automobile Group (GAC) - китайська автомобілебудівна компанія, розташована в Гуанчжоу, в годині їзди від центру міста.

В цьому році компанія відзначає 10-річчя. Незважаючи на порівняно юний вік, підприємство займає 202-е місце в топ-500 найбільших автозаводів світу. Випущені тут машини експортуються в 16 країн (в основному в Центральну Азію, частково в Східну Європу і навіть Південну Америку), і на наступний рік компанія сподівається розширити цей список Росією.

Всього на підприємствах GAC по всьому Китаю працюють 87 тис Всього на підприємствах GAC по всьому Китаю працюють 87 тис. Співробітників

Цех зборки - кінцева і максимально видовищна точка виробництва, але фотографувати всередині заборонено - мабуть, в цьому випадку і китайці остерігаються підробок. А шкода - підприємство відсотків на 35 автоматизовано і нафаршироване різними механізмами. Найкрутіший - робот, який встановлює на кузов лобове і заднє скло. Процес виглядає так: на конвеєрі під'їжджає майбутній автомобіль, в цей момент дві автоматичні клешні захоплюють з стопок скла, окантовують їх герметиком, синхронно похитуючи, приміряють їх під різними кутами до кузова і прикріплюють одним точним рухом. Весь процес займає секунд 30. Як розповідає менеджер з управління Лю Ціфен (Liu Qifeng), це найскладніша процедура, оскільки важливо притиснути не дуже сильно, але і не дуже слабо.

Підприємство відсотків на 35 автоматизовано і нафаршироване різними механізмами Підприємство відсотків на 35 автоматизовано і нафаршироване різними механізмами

По всьому цеху прокладені зелені «тротуари» і пішохідні переходи. Людям дозволено переміщатися тільки по ним, тому що по «дорогах» катаються самохідні візки із запчастинами. Коли ми вивчали процес кріплення запасного колеса, випадково опинилися на шляху однієї з таких візків. Вона зупинилася, щоб пропустити нас, невдоволено кліпаючи поворотником, і рушила далі, тільки коли «перешкода» зникла.

Як повідомив Лю Ціфен, 65% роботи виконують люди: у них кожні дві години 10-хвилинну перерву, для цього прямо біля конвеєра розставлені столи із стільцями. Всього на підприємствах GAC по всьому Китаю працюють 87 тис. Співробітників.

Цінник на авто під брендом GAC починається від 800 тис Цінник на авто під брендом GAC починається від 800 тис. І доходить до 2,5 млн рублів

Спочатку компанія базувалася на японських технологіях - до сих пір працює за принципом спільного підприємства з Toyota, Nissan і Honda. У 2017 році GAC продала 2 млн авто (з них чверть - під власним брендом) - це седани, мінівени і універсали, причому останні найдорожчі серед власне китайських марок. Цінник на авто під брендом GAC починається від 800 тис. І доходить до 2,5 млн рублів (мається на увазі роздрібний продаж в Китаї).

Випускаються і електромобілі (10% всього виробництва). Їх популярність в Китаї - тема для окремої розмови. Випускаються тут моделі здатні проїхати близько 500 км на одній зарядці, а акумулятор заряджається 5-6 годин. Більш того, вже розроблений і безпілотний автомобіль (концепт-кар виставляють на автошоу), але для його серійного виробництва потрібна відповідна інфраструктура, а коли вона буде, не знають навіть самі китайці.

Уже розроблений і безпілотний автомобіль - концепт-кар виставляють на автошоу, але для його серійного виробництва потрібна відповідна інфраструктура Уже розроблений і безпілотний автомобіль - концепт-кар виставляють на автошоу, але для його серійного виробництва потрібна відповідна інфраструктура

Зате майбутнє вже настало в іншій сфері: в провінції Гуандун цієї весни Ford спільно з китайською компанією Alibaba встановив вендингові автомати з продажу автомобілів, де також можна взяти вподобану машину на триденний тест-драйв. Виглядає це все як невелика багатоярусна парковка, яка спустить до ваших ніг вбрання авто, після того як ви зареєструєтесь по обличчю (докладніше про системі розпізнавання осіб в Китаї ми писали раніше) і справите оплату.

Залізничний транспорт

У Китаї непогано розвинене високошвидкісне залізничне сполучення, так що жителі Піднебесної кожен раз дивуються, що цього немає в Росії.

«Ми чули, що є намір будувати високошвидкісну залізницю через Казань, і наші компанії дуже зацікавлені в цьому. У нас кажуть: якщо хочеш багатства - треба будувати дороги. Ми впевнені, що, якщо є можливість будувати, треба будувати - і ваша економіка злетить », - переконаний начальник відділу міжнародного зв'язку Зборів народних представників провінції Гуандун Лі Юньлінь.

Можливість використовувати ж / д сполучення з Татарстаном як проміжний перевалочний вузол на шляху вантажів з Азії до Європи розглядає і компанія Sinotrans - оператор китайсько-російського промислового парку Шілонг. Він відкрився в 2015 році на основі існуючої тут міжнародної логістичної бази - за рішенням глав Китаю і РФ. Вантажі йдуть звідси через всю Росію до Німеччини - це найдовший маршрут залізничної доставки в світі. 15 тис. Км долається за 19 днів, а ось російські споживачі товар отримують вже за 13 днів.

Основа, зрозуміло, експорт, розповідає заступник генерального директора компанії Sinotrans Чжен Цзянь Чен, стоячи посеред сотень контейнерів на цьому майданчику. За його словами, зараз пріоритетне завдання - збільшувати імпорт продукції з Росії і Європи. Для цього урядом навіть передбачена система пільг та допомог, тому що китайський ринок дуже великий. «Спочатку ми і контейнери залишали в Росії, порожні було невигідно везти назад, а зараз вже поступово наповнюємо їх товаром. Але потрібно більше », - стверджує він.

Маршрут транспортування вантажів проходить і через Казань, але там не зупиняється - немає логоцентра. «Дійсно, нам потрібен проміжний вузол між Алма-Атой і Москвою. Ми можемо зробити це спільно з Татарстаном. Потрібно знайти посередника в Казані, який готовий цим займатися », - говорить заступник гендиректора Sinotrans.

Як все це регулюється?
Скрізь же камери, пам'ятаєте?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов