Наша сеть партнеров Banwar
Як впливає на керованість і термін служби задніх амортизаторів установка додаткового стабілізатора поперечної стійкості на ВАЗ-2110?
Віктор Тимошенко, м Варва Чернігівської обл.
Стабілізатор поперечної стійкості задньої підвіски збільшує кутову жорсткість задньої балки машини. Вследcтвіе цього зменшуються крени автомобіля в поворотах. «Десятка» з встановленим стабілізатором має кращу керованістю і стійкістю. Навантаження на амортизатори розподіляється більш рівномірно, так як стабілізатор на більшості нерівностей працює як торсіон, що сприяє збільшенню терміну їх служби. Тому така модернізація задньої підвіски, на наш погляд, є не зайвою. Побічно це підтверджується і конструкцією «вазовской» новинки - Lada Priora, побудованої на платформі 2110. Її задню підвіску трохи змінили, запровадивши стабілізатор поперечної стійкості. Недоліки, які можна помітити після доопрацювання, - при їзді з неповним завантаженням буде відчуватися підвищена жорсткість при попаданні на нерівність колесами одного боку і трохи зменшиться дорожній просвіт під задньою балкою, так як стабілізатор кріпиться під нею.
Вартість вузла на авторинку - 240-270 грн. Його установка не вимагає яких-небудь доопрацювань штатних деталей і цілком під силу самому власнику. У продажу зустрічаються і стабілізатори підвищеної жорсткості для передньої підвіски «десятки».
Ігор Шірокун
Фото Андрія Яцуляк
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Як впливає на керованість і термін служби задніх амортизаторів установка додаткового стабілізатора поперечної стійкості на ВАЗ-2110?