Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Студійний монітор: КРАЩИЙ ЗВУК ВІДТЕПЕР І НАЗАВЖДИ

Версія для друку

Наша сеть партнеров Banwar

«Акустична система - якраз те місце, де звукові коливання стикаються з повітрям і стають музикою», - справедливо зауважив великий джазовий піаніст Чик Коріа (Chick Corea). І цілком природно, що акустичні системи, тим більше для студійної роботи, слід відбирати з небувалим увагою і ретельністю - адже саме від студійних моніторів в значительнейшей мірою залежить, який почуєте власну музику не тільки ви самі, а й, після мастерингу, ваші слухачі. Природно ті, хто буде слухати їй з фізичних носіїв або цифрових завантажень. Причому, що парадоксально, а наше століття обов'язковою приналежністю навіть найсерйозніших студій є не тільки монітори солідної потужності і фізичних розмірів, але і, як прийнято виражатися, монітори ближнього поля (Close Range Monitors).

Говорити про те, що монітор - один з найважливіших компонентів студії звукозапису або мастерингу, все одно, що ломитися у відчинені двері. Адже справа навіть не в тому, що ви почуєте власний запис в максимально якісному і, переважно, нееквалізірованном вигляді. Куди як важливіше, що ви зрозумієте, який звук «влетить в вухо» слухачеві ваших записів. Саме тому професіонали найвищого рівня, що зводять і мастеринг запису на великих моніторах, обов'язково оцінюють результат і на моніторах ближнього поля. Ідея, як ви розумієте, проста: володіння побутовим комплектом аудіоапаратури класів Hi-Fi або Hi End якось непомітно стало долею небагатьох, і тому всякий музикант і аудіопродюсер прагне до того, щоб створена ним музика звучала відмінно і на акустичних системах зовсім невеликих розмірів , до комп'ютерної акустики включно. Саме тому контроль відомості і мастерингу неодмінно проводиться зараз на моніторах ближнього поля з максимальним діаметром басових динаміків 8 "(203 мм). Причому дійсно« ближнього »: рекомендована відстань від таких моніторів до вух фахівця становить 0.9-1.6 м. Абсолютно необхідно підбирати для подібної роботи ті монітори, конструкція яких не допускає ні найменшого фарбування звуку, і ви можете чути саме той мікс або майстер, який вийшов у вас і який, відповідно, почують споживачі. Створенню непофарбована ого звуку сприяють не тільки схемотехнічні рішення і ретельний підбір динаміків, але і механічна конструкція корпусу монітора. Плюс для сучасних компактних і домашніх студій рекомендуються активні монітори з вбудованими підсилювачами потужності: їх підсилювачі максимально точно розраховані на роботу з встановленими в моніторах динаміками і, зрозуміло, вони відрізняються компактністю і відсутністю паразитних наведень в ланцюгах зовнішньої комутації через їхню відсутність. І остання деталь: оскільки монітори настільки важливі, зовсім вже вкрай економити при їх придбанні не рекомендується.

Одним з кращих рішень для моніторингу в домашніх студіях є остання за часом виходу на ринок лінійка моніторів Rokit бренду KRK Systems , А саме моделі PR4G3 , PR5G3 , PR6G3 і PR8G3 . Це двохсмугові компактні активні монітори з вбудованими підсилювачами класу AB, що розрізняються між собою діаметром встановленого низькочастотного динаміка - 4 "(102 мм), 5" (127 мм), 6 "(152 м) і 8" (203 мм) - відповідно, потужністю підсилювачів, діапазоном відтворюваних частот і габаритами. Потрібно відзначити, що хоча дана лінійка позиціонується виробником як монітори початкового рівня, в них закладені всі необхідні конструктивні хитрощі, що забезпечує чисте і детализованное звучання. Хвилевід, хоча і виглядає перекочували сюди з лінійки моніторів G2, перерахований заново, забезпечено глушіння корпусу поролоновим наповнювачем, а головне - заокруглені грані передньої панелі, що значно знижує внутрішні дифракційні спотворення. Всі монітори комплектуються 1 "(25 мм) високочастотним динаміком з м'яким куполом і шовкової мембраною, а НЧ-динамік з прядіння мембраною на основі композитної склотканини-кевлара жовтого кольору встановлений на неопреновому ущільненні. Потужність підсилювачів - від 30 Вт (10 Вт ВЧ-каскад і 20 Вт НЧ-каскад) у PR4G3 до 100 Вт (25 і 75 Вт) у PR8G3, а діапазони відтворюваних частот - від 51-35 000 Гц до 35-35 000 Гц відповідно. Вся комутація та органи управління винесені на задню панель - там розташовуються балансний вхід XLR і джек 1/4 "і небалансний вхід RCA, регулятор голосно ти (-30 дБ - +6 дБ) і ступінчасті еквалайзери ВЧ і НЧ-діапазонів (-2 дБ / -1 дБ / 0/2 дБ). Всі монітори мають класичну чорну колірну схему, проте модель PR6G3 доступна і в білому забарвленню - PR6G3W . Коль скоро маса сучасної музики створюється з розрахунком на її прослуховування на мобільних пристроях з вкладними навушниками або акустикою мініатюрних розмірів, було б нерозумно не створити монітори для контролю фонограм з орієнтацією саме на таке використання. Що і зробила компанія Mackie , Розробивши активні монітори серії Creative Reference, CR3 і CR4 . Втім, вони більш ніж придатні і в ролі якісної комп'ютерної акустики. Незважаючи на мініатюрність габаритів, вони забезпечують діапазон відтворюваних частот 80-20 000 Гц і 60-20 000 Гц відповідно при номінальній потужності 28 Вт і максимальної 50 Вт і максимальному звуковому тиску 100 дБ. Creative Reference комплектуються ВЧ-динаміком діаметром 3/4 "(19 мм) купольної конструкції з охолодженням звукової котушки феромагнітної рідиною, встановленому в міні-рупорі, і НЧ-динаміками з поліпропіленовим покриттям з мембранами діаметрами 3" (76 мм) і 4 "( 102 мм) відповідно. Строго кажучи, активним є лише один монітор з пари (другий комутується з ним неекранованим соединителем), на ньому ж розміщуються всі органи управління і комутації - балансні входи під джек 1/4 "і небалансні RCA, регулятор гучності (на передній панелі) і, що оч нь важливо для лівшів, перемикач положення активної колонки (ліва / права). Корпуси моніторів дерев'яні, що сприятливо впливає на їх звучання. Аналогічні по конструктивної ідеології монітори Behringer MS40 - це пара з активного (правий) і неактивного (лівий) моніторів, орієнтованих на роботу з цифровими джерелами звуку. Звертає на себе увагу вбудований цифроаналоговий перетворювач 24 біт / 192 КГц, багатий набір комутації - два цифрових входу (оптичний S / PDIF і коаксіальний RCA) і два аналогових (джек 1/8 "і пара RCA) і магнітне екранування всієї конструкції. На передній панелі активного монітора розташовані регулятори гучності кожного каналу, високих і низьких тонів, там же розташований роз'єм під навушники 1/4 "з функцією автоматичного відключення динаміків. Динаміки мають діаметри 2 1/2 "(64 мм, ВЧ-динамік) і 4 3/4" (121 мм, НЧ), і вкупі з фазоінвертором з двома отворами на передній панелі вони забезпечують впевнене і чисте звучання моніторів в діапазоні 50- 25 000 Гц при номінальній потужності 2 x 20 Вт. Можна порекомендувати ці монітори для домашньої студії, студійного моніторингу клавішних інструментів і просто як якісну акустику для мультимедійних пристроїв. Коли заходить мова про студійному моніторингу, на перших позиціях по співвідношенню ціна-якість завжди виявляється акустика бренду JBL . Розробники компанії змогли забезпечити професійну якість звуку в домашній студії за допомогою моніторів серії LSR3 - LSR305 і LSR308 , Зовні розрізняються виключно діаметром низькочастотного динаміка (5 ", тобто 127 мм у LSR305 і 8", 203 мм, у LSR308) і, відповідно, габаритами. Природно, що виробник рекомендує використовувати LSR305 в приміщеннях меншого розміру. Перше, що звертає на себе увагу в обох моделях - прямокутний рупор, в якому встановлений 1 "(25 мм) ВЧ-динаміком з неодимовим магнітом і м'яким куполом. Цей рупор системи Image Control Waveguide перекочував сюди з висококласної моделі JBL M2 Master Reference Monitor, і його завдання - не тільки забезпечення належного розсіювання ВЧ-сигналу в горизонтальній і вертикальній площинах, а й фазова синхронізація ВЧ і НЧ-динаміків. Ці два фактори забезпечують природне звучання среднечастотного діапазону і ширшу комфортну зону сприйняття звукових з ігналов. Цікаво, що монітори випускаються з підготовленими динаміками - інформація виробника стверджує, що перед складанням кожен динамік прокачується протягом 100 годин на максимальній потужності. Обидві моделі оснащені роздільними підсилювачами класу D для ВЧ і НЧ-каналів з потужністю 2 x 41 Вт ( LSR305) і 2 x 56 Вт (LSR308). Діапазон відтворюваних частот - 43-24 000 Гц і 37-24 000 Гц відповідно при максимальному звуковому тиску 108 і 112 дБ. Комутація - балансний вхід XLR і джек 1/4 ", а на задній стінці монітора встановлено регулятор гучності, перемикач чутливості входів і ступінчасті ВЧ і НЧ-еквалайзери (-2 дБ / 0/2 дБ). Результат - чистий звук і відмінне стереопанорамірованіе з чітким рознесенням окремих партій по точкам панорами, що і є метою існування студійних моніторів.

Всеволод Баронін

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов