Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Шумо- і віброізоляція: як зробити свій автомобіль тихіше і комфортніше

  1. Чому повну шумоізоляцію не роблять автовиробники відразу на заводі?
  2. фундамент шумоізоляції
  3. Зони шумоізоляції автомобіля
  4. Шумоізоляція колісних арок зовні
  5. Наскільки тихіше стане автомобіль і в чому недоліки шумоізоляції

Наша сеть партнеров Banwar

Їздовий комфорт автомобіля складається з багатьох чинників: плавності ходу, динаміки, ергономіки, оглядовості ... Але не останню роль відіграє і кількість проникаючого в салон шуму. У багатьох «бюджетних» моделях акустичний фон (не тільки на трасових швидкостях, але і в місті при швидкості всього в 60-70 км / ч) здатний доставляти дискомфорт . У цьому матеріалі Дром докладно розповість про шумо- і віброізоляції і з'ясує, скільки в це доведеться вкласти грошей.

Чому повну шумоізоляцію не роблять автовиробники відразу на заводі?

Про це замислюються дуже багато власників автомобілів: невже не можна було зробити хорошу «шумку» на заводі? Проте машини початкового, а сьогодні навіть середнього класу часто позбавлені шумоизоляционного матеріалу або «обклеєні» їм по мінімуму. Головна причина, по якій автовиробники не роблять спеціальні ізолюючі елементи на кузові, - економія. Кожен зашумленний елемент - це гроші, а з урахуванням обсягів виробництва - великі гроші. Друга причина - час. Дії на конвеєрі розписані по хвилинах, а якісна шумоізоляція всього салону вимагає багато часу. Третя - зайва вага, автомобіль з повною "Шумков" стане на кілька десятків кілограмів важче. Втім, вже на етапі розробки нової моделі автовиробники всерйоз обмірковують питання шуму на рівні конструктиву - обчислюють оптимальні точки кріплення вихлопної системи, підбирають подушки двигуна, опори і т. Д. Чим дорожче автомобіль, тим більше серйозну сутичку ведуть з шумовими зовнішніми подразниками.

Природа звуку і автомобіль

Природа звуку - коливання пружних хвиль в просторі. З огляду на, що кузов автомобіля виконаний з металу зі складним профілем (окремі деталі можуть бути порожніми), це ідеальне середовище для переміщення звукових хвиль, виникнення резонансу від вібрації, а також безладного блукання відбиваного звуку. Звукові коливання в автомобілі ділять на повітряні та структурні. Повітряний шум генерує повітря, структурний - коливання твердих тіл.

Активний попит на шумовіброізоляція в нашій країні виник після бурхливої ​​автомобілізації нової Росії в середині нульових. Тоді на ринку з'явилося безліч сучасних «бюджетних» автомобілів з непоганим оснащенням, але при цьому практично позбавлених заводської шумоізоляції. Під попит сформувалося і пропозиція - аксесуари та матеріали для додаткової шумо-і віброізоляції - окрема ніша ринку. Зрозуміло, не залишилася осторонь і індустрія послуг. Сьогодні шумоізоляцію роблять скрізь: в «гаражах» і у офіційних дилерів. деякі виконують всі своїми руками . Від цього багато в чому залежить вартість всієї процедури.

Є два підходи до шумоізоляції. Перший заснований на використанні готових комплектів. У нього входять набір матеріалів і схема автомобіля, на якій показано, в яких місцях і в якій послідовності їх клеїти. Хоча сьогодні частка таких комплектів на ринку незначна. Мороки з ними багато, а цінова різниця зі студійною роботою фахівців невелика. До того ж цифровий виграш в децибелах буде багато в чому залежати від якості проведеної роботи.

Орієнтовні ціни готових комплектів шумоізоляції, руб.

МінімальнийСтандартПреміумМоделі B-класу

11 000 17 000 21 000 Моделі C-класу 11 000 17 000 21 000 Моделі D-класу 14 000 21 000 27 000 Кросовери 15 000 22 000 26 000

У той же час професійна шумоізоляція з використанням спеціальних матеріалів, об'єднаних в декілька шарів, здатна знизити звукову навантаження всередині автомобіля до 50%. Робити її у фахівців дорожче, ніж своїми руками. Втім, з урахуванням тимчасових витрат і можливих помилок при самостійній установці (неправильне нанесення, нераціональна витрата матеріалу), різниця в ціні між проклеюванням в студії і власними силами буде не велика.

Орієнтовні ціни на шумоізоляцію автомобіля, руб.

МоскваКазаньВладивосток

Шумоізоляція дверей 7000-9000 6000-8000 8000-10 000 Шумоізоляція даху 7000-8000 5000-7000 7000-8000 Шумоізоляція підлоги 5000-7000 4000-6000 5000-6000 Комплексна шумоізоляція 40 000-50 000 30 000-40 000 40 000-50 000 Шумоізоляція колісних арок 27 000-30 000 25 000-30 000 28 000-32 000

фундамент шумоізоляції

Якість шумоізоляції залежить від двох ключових чинників - правильного вибору матеріалу і їх грамотного нанесення на поверхню кузова. Важливо розуміти, що не існує єдиного універсального варіанту, що поглинає шуми будь-яких частот і діапазонів. Саме тому фахівці використовують своєрідний бутерброд з декількох шарів різних за характеристиками матеріалів. Їх сукупне застосування дозволяє домогтися бажаного результату.

Вібродемпфери (віброізолятори) - це мастиковий вібропоглинаючий матеріал, що перетворює механічну енергію вібрацій в теплову. Простими словами, вібродемпфери гасять вібрації металу. В основі цього матеріалу лежить бітум або бутилкаучук. Окремі моделі можуть мати додатковий фольгований або паперовий шар, що імітує фольгу. З вибродемпферов починається шумовіброізоляція. Саме вони стають першим шаром «сендвіча» ізоляційних матеріалів.

Шумоізоляторів - спінений пінополіетилен або каучук. Цей клас матеріалів нівелює вплив середніх і високих звукових частот.

Шумопоглотители - поролон, він же - спінений пінополіуретан. Поглинають шум за рахунок відкритої пористої структури. Ефект поглинання покликана збільшити спеціальне просочення. Шумопоглотители пластичні і стискувані, тому використовуються як прокладочний матеріал. Найчастіше застосовують три варіанти різної товщини: 2, 4 або 8 мм.

Матеріали прокладок ( «антискрип») - листи і рулони. Синтетичний нетканий матеріал з клейовим шаром. Використовують для проклейки стиків або обмотки пучків проводів.

Розбір салону і які роботи можна поєднати з шумоізоляцією?

Шумоізоляція інтер'єру неодмінно супроводжується розбором салону, що вимагає певних навичок і обережності, щоб не подряпати обробку або не поламати кріплення. Для повної шумоізоляції необхідно не тільки зняти обшивку дверей, але і розібрати дах, демонтувати сидіння. Перед початком робіт машина повинна постати в «роздягнутому» до металу і проводів вигляді. Раціонально, розбираючи салон, поєднати ці роботи із заміною автозвуку. Наприклад, спроба встановити в машині низькочастотний динамік буде безглузда, якщо не усунуто виникає резонанс.

Для шумоізоляції інтер'єру автомобіля потрібно розбирати салон. Сама трудомістка частина - підлогу, вимагає демонтажу сидінь

Зони шумоізоляції автомобіля

Відразу після рішення про шумоізоляції автомобіля виникає питання, які зони особливо гостро потребують обробки і з чого почати. Вибір першочерговим зони залежить від мети. Як правило, це зниження гулу в салоні під час руху. Але для по-справжньому помітного і відчутного ефекту краще робити комплексну ізоляцію. Професійні студії говорять про двократне падіння рівня шуму після комплексної проклейки автомобіля.

Шум з колісних арок зазвичай є основним акустичним подразником під час руху. Саме через арки доноситься гул від шин, цокання шипів, удари від каменів, «піскоструй». Ізоляція колісних арок - кращий спосіб знизити акустичний фон під час руху, але зробити це не так просто, як може здатися на перший погляд. В ідеалі арки слід ізолювати з двох сторін - з зовнішньої і внутрішньої. Однак обробка зовнішньої сторони можлива не у кожної моделі. Наприклад, у машини з заводу можуть встановлюватися повстяні підкрилки або вони можуть бути відсутніми зовсім. Перешкодою для ізоляції буде також антикорозійна обробка. Сукупність цих факторів часто перетворює ізоляцію колісних арок в додаткову опцію, що не включена у вартість повного комплексу робіт.

Втім, почасти обробку арок все-таки можна поєднати з ізоляцією підлоги автомобіля, особливо якщо тип кузова хетчбек або універсал - коли внутрішня сторона арок цілком доступна. Для її обробки рекомендують використовувати двошаровий (бітум і мастика) віброізолятор значної товщини (близько 4 мм). В інших зонах кузова використання товстого виброизолятора недоцільно. По-перше, він важче, а по-друге, його складніше «накочувати» (розгортати наклеєний матеріал спеціальним валиком, щоб видалити повітря з-під матеріалу), оскільки через двошарової структури на око не видно повітряні бульбашки, а їх виникнення негативно впливає на якість робіт. Крім того, товсті матеріали (від 4 мм) вимагають обов'язкового прогріву промисловим феном.

час робіт

Професіонали, «відшумить» не один десяток машин, здатні зробити практично повну шумоізоляцію автомобіля за 7 годин. Своїми руками повторити такий результат неможливо. Для швидкої роботи важливо вибудувати процес максимально ефективно: грамотно розібрати салон і дотримати правильну послідовність.

Якщо потрібно обробити внутрішню частину колісної арки, необхідно зняти пластиковий подкрилок, промити, знежирити і висушити частина кузова під ним. Як ізоляційних матеріалів для металевої частини використовують полімерну мастику і затверджувач, які змішують і збивають до однорідної маси. Отриману субстанцію наносять на металеву поверхню арки рівномірним шаром, попередньо захистивши гальмівні механізми. Склад наносять максимальним шаром з розрахунку 1 кг матеріалу на одну арку. Остаточне висихання відбувається через добу, але монтувати пластиковий подкрилок можна вже через годину-дві (залежить від використовуваних матеріалів). Однак попередньо пластиковий подкрилок теж повинен бути оброблений шумоїзоляционнимі матами, що зробить його більш «глухим» і важким. Важливо врахувати, який тип кріплення підкрилки використовується: якщо це пластикові кліпси, то не можна перевантажувати деталь ізоляційними матеріалами.

Шумоізоляція колісних арок зовні

Двері - найбільш часто ізолюється кузовний елемент. Чому? По-перше, вони мають значну площу щодо всього кузова, по-друге, найчастіше - порожнисті нутрощі, по-третє, зручно розташовані. Але і в ізоляції дверей є свої нюанси. Ще на етапі відділення обшивки дверей від металу слід не забувати про ламкі кліпси і проводку: необережний рух - і можна залишитися без склопідйомників і інший електрики. Нерідко вже з заводу на внутрішній стороні дверей приклеєний невеликий шматок віброізоляції. Якщо він щільно прилягає до металу, новий шар наносять поверх нього, якщо ж видно бульбашки і лист ледь тримається, його видаляють.

вологостійкість

Важливо розуміти, що через перепади температур всередині дверей з'являється волога. Ще більше води в дверях утворюється під час дощу. Наявність вогкості обов'язково слід враховувати при шумоізоляції і постаратися звести цей показник до мінімуму. Необхідно використовувати вологостійкі ізоляційні матеріали, а щоб ефект від ізоляції зберігся і взимку, ще й морозостійкі. Особлива увага - до рельєфним поверхням, наприклад, підсилювачів дверей. Такі елементи рекомендується залишати без ізоляції, як і дренажні отвори, а також поверхні, покриті заводським антикором. Крім того, при нанесенні ізоляції від верхнього краю двері краще відступити кілька сантиметрів, щоб матеріал не обірвало опускається скло.

Ізоляція дверей впливає на зниження зовнішнього шуму від дороги, а також сильно покращує звук навіть средненькой аудіосистеми. Особлива увага приділяється дзвінким і гепнувся деталей механізмів замків і склопідйомників: їх обробляють прокладними матеріалами типу «антискрип».

Інструменти

Фахівці рекомендують обробляти двері в чотири шари. Перший - нанесення виброизолятора (товщиною в 2 мм). Щоб фольга віброізоляції працювала ефективніше, її обов'язково накочують металевим роликом. Для другого шару використовують звукопоглотитель (10 мм) з вологостійким герметиком. Третій шар закриває отвори в корпусі двері. Для цього використовують віброізолятор (2 мм) і його також накочують. Роль цього шару - вологоізоляція, але він опціональний. Шар номер чотири (або три, якщо не включати в «пиріг» додатковий шар виброизолятора) - Шумопоглотители, що представляє собою поролонообразное речовина, яке наносять на внутрішню сторону пластикової обшивки дверей, щоб при необхідності ремонту його не довелося відклеювати від третього шару. Якщо двері готують під автозвук, можна використовувати більш жорсткі матеріали.

Пол салону і багажного відділення. Видаляють елементи салону, обшивку, покриття для підлоги. Салон пилососять, щоб прибрати накопичилася пил і пісок. Оголений метал протирають, знежирюють і сушать. Як і при шумоізоляції дверей, першим шаром використовують віброізолятор. Але тут він трохи товщі (3 мм). Залежно від типу матеріалу може знадобитися нагрів, однак на ринку є матеріали, які можна наносити без оного, якщо роботи виконуються при кімнатній температурі (16 градусів і вище). Другий шар - газонаповнений поліетилен, не всмоктуючий вологу (4 мм). Можна використовувати і більш товсті мати, але тоді виникає ризик ускладнення збірки салону і появи хвиль на підлозі через його підняти рівня.

Шумоізоляція даху, як правило, не першорядна зона. Не випадково часто на автомобілі з конвеєра ізоляції даху немає зовсім. Чим же все-таки хороша «шумка» для цього елемента? В першу чергу вона позбавляє від звуку падіння крапель і, звичайно, краде звук від дороги, особливо на високих швидкостях, коли дах починає вібрувати. Перший шар - віброізолятор (накочується), другий шар (15 мм) - рельєфний поглинач на дах, призначений для уловлювання звукових хвиль. Як і у випадку з дверима, покривати ізоляційними матеріалами підсилювачі (тверді планки металу) не рекомендується, щоб зберегти вентиляцію.

Підкапотний простір. Через невеликої товщини металу капота і щодо тонкого вітрового скла резонанс під час роботи мотора (особливо на високих оборотах) найчастіше передається в салон. Для проклейки з капота знімається штатна обшивка, під якою ховаються рельєфні порожнини, так звані вікна. Підхід той же. Спочатку готують поверхню: миють, знежирюють, сушать, після чого наносять два шари ізоляційних матеріалів - виброизоляцию і звукопоглотитель (10 мм).

Наскільки тихіше стане автомобіль і в чому недоліки шумоізоляції

Шумоізоляцію не видно зовні, але вона здатна значно змінити сприйняття автомобіля за рахунок зниження рівня шуму всередині. Поряд з виросли акустичним комфортом шумоізоляція практично завжди покращує якість звуку стандартної аудіосистеми і надає солідну тяжкість дверей, а також уповільнює тепловіддачу салону. Шумоізоляція може допомогти освіжити ваші враження від не нового вже автомобіля. Але є і зворотна сторона: значний бюджет, збільшення маси на десятки кілограмів, можливі пошкодження елементів салону при роботах, ну і, звичайно, ризик зняття з гарантії.

Чому повну шумоізоляцію не роблять автовиробники відразу на заводі?
Чому повну шумоізоляцію не роблять автовиробники відразу на заводі?
Про це замислюються дуже багато власників автомобілів: невже не можна було зробити хорошу «шумку» на заводі?
Розбір салону і які роботи можна поєднати з шумоізоляцією?
Чому?
Чим же все-таки хороша «шумка» для цього елемента?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов