Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Свій бізнес: відкриваємо студію аерографії

  1. Чому варто відкрити студію аерографії
  2. З чого почати бізнес на аерографії
  3. технологія аерографії
  4. Як зареєструвати бізнес на аерографії
  5. Вибір ділянки та приміщення для студії аерографії
  6. Придбання обладнання для студії аерографії
  7. Підбір персоналу студії аерографії
  8. Придбання витратних матеріалів для студії аерографії
  9. Як просувати послуги аерографії
  10. Як просувати студію аерографії:
  11. Скільки коштують послуги аерографії
  12. Скільки коштує відкрити центр аерографії
  13. Які труднощі є у бізнесу на аерографії
  14. на завершення
  15. Свій бізнес: вантажна СТО
  16. Як відкрити бізнес по поліровці автомобілів
  17. Як відкрити гараж автотюнінгу
  18. Бізнес-план ательє графічного тюнінга
  19. Бізнес-план автосервісу з фарбування автомобілів
  20. Свій бізнес: автосервіс самообслуговування

Наша сеть партнеров Banwar

* У розрахунках використовуються середні дані по Росії

150 000 ₽

стартові вкладення

200 000 ₽

виручка

50 000 - 70 000 ₽

Чистий прибуток

6 міс.

Термін окупності

Попит на аерографію, як і інші автопослуги, зростає разом зі стрімким зростанням автопарку росіян. Однак у аерографії як бізнесу є одна перевага - фарбувати можна не тільки автомобілі.

В даний час аерографія є модним напрямком рестайлінгу автомобіля і захоплює нові напрямки. Так, наприклад, набирає популярність аерографія на покришках, ноутбуках і мобільних телефонах, скейтбордах та в дизайні інтер'єру. Аерографія справедливо вважається одним з перспективних видів бізнесу: освоївши техніку аерографії або найнявши кваліфікованого майстра, починаючий підприємець може відкрити власну справу практично з нуля і заробляти з перших же місяців.

Чому варто відкрити студію аерографії

За даними ГИБДД, за останні 10 років автопарк росіян збільшився на 65%, а щорічний приріст числа автомобілів становить 1,5 млн. Одиниць. У зв'язку з цим зростає потреба в наданні різних автопослуг.

Ринок автосервісу розвивається і пропонує клієнтам нові види послуг. Останнім часом популярність набирає аерографія автомобілів - метод нанесення зображень на поверхню із застосуванням рідких і порошкоподібних барвників. Зростаючий попит на послуги центрів аерографії пов'язаний з тим, що:

  • аерографія забезпечує індивідуальність автомобіля, яка захищає його від викрадачів. Як не дивно, але аерографія визнається досить дієвим пристроєм проти засобів.

  • будь-який автомобіль, який піддавався аерографії, стає штучним товаром. Його вартість при продажу підвищується на 15%;

  • можливість підкреслити дизайн автомобіля, прикрасити його або приховати якісь пошкодження поверхні;

  • зносостійка поверхня. Технологія виконання малюнків передбачає нанесення спеціальної захисної поліролі, запобігає виникненню потертостей і подряпин при дрібних механічних впливах.

Крім того, високий попит на аерографію поширився і на інші напрямки. Сьогодні послугами аерографа користуються власники різних закладів (кафе, барів, салонів краси і т.д.), а також власники приватних будинків. Аерографією прикрашають не тільки автомобілі, але і комп'ютери, мобільні телефони, меблі та стіни.


Плануючи відкрити свій центр аерографії, необхідно враховувати, що, по-перше, доцільніше це буде зробити у великому місті, а по-друге, вам слід відразу знайти художника-аерографіста з досвідом роботи і своїм стилем. Всі потенційні споживачі будуть цікавитися послугами, орієнтуючись на майстра. Тому підібрати майстра є не тільки найважливішою, але і найсерйознішою завданням. Відмінний старт для бізнесу - якщо ви і є той самих художник-аерографіст. Тоді, при наявності навичок і гаража можна відкрити бізнес з мінімальними вкладеннями.

Основний дохід центру аерографії формується за рахунок художньої фарбування автомобілів. Однак багато студій надають додаткові послуги, наприклад: аерографія мотоциклів і шоломів, фасадів будинків, інтер'єрів, комп'ютерів і ноутбуків. Останнім часом популярність також набирає аерографія шин автомобіля.

При достатньому потоці клієнтів окупити студію можливо протягом 4-5 місяців.

Якщо ви хочете відкрити прибутковий бізнес з мінімальними вкладеннями, то центр аерографії може стати підходящим варіантом. У таблиці відображені ключові переваги і недоліки центру аерографії, які слід враховувати при плануванні бізнесу.

Переваги та недоліки відкриття центру аерографії

переваги

недоліки

  • зростаючий попит на даний вид послуг;

  • порівняно невеликий стартовий капітал;

  • можливо організувати бізнес в гаражі;

  • вартість аерографії на автомобіль може збільшуватися залежно від складності малюнка і професіоналізму майстра;

  • високий рівень доходу

  • популярність бізнесу спостерігається у великих містах, де дохід жителів вище;

  • необхідність отримання певних навичок роботи художника і мати досвід роботи з аерографією;

  • аерографія є не дешевою послугою, що може знижувати попит;

  • сезонність бізнесу: найбільшим попитом аерографія користується восени і навесні


З чого почати бізнес на аерографії

Для початку необхідно провести невелике маркетингове дослідження: з'ясувати якість послуг потенційних конкурентів і що саме вони пропонують. В останні роки на ринку аерографії до розпису автомобілів додалися послуги з нанесення малюнків на ноутбуки, мобільні телефони, спортивну та побутову техніку, також з'явилися пропозиції і попит на прикрасу за допомогою аерографії стін квартир і кафе. Різноманітність пропозицій додасть студії привабливості, але все ж левову частку замовлень становитиме розпис автомобілів. Відкриття такого підприємства краще запланувати на початок пікового сезону - їм традиційно вважаються останні місяці осені і весни.

Перш ніж відкривати студію аерографії, потрібно оцінити попит на послуги і перспективи вашого бізнесу. В рамках невеликого маркетингового дослідження також слід з'ясувати, є у вас конкуренти, які послуги і за якою ціною вони пропонують.


На наступному етапі підготовки ви повинні визначитися, хто буде здійснювати фарбувальні роботи. Є два варіанти: освоїти навички і самостійно вести бізнес або найняти кваліфікованого фахівця. Перший варіант дозволить заощадити на зарплаті співробітникам, а також «тримати руку на пульсі бізнесу»: краще розуміти тонкощі роботи, бути більш залученим в свою справу. Мінуси полягають в тому, що надавати послуги аерографії може не кожен - варто мати певні навички і якостями (починаючи художніми навичками та закінчуючи почуттям смаку). Також безпосередню участь підприємця у виробничому процесі означає, що він буде менше приділяти увагу самому бізнесу як діяльності. Другий варіант з цієї точки зору, виглядає більш привабливим. Складнощі можуть виникнути з пошуком хорошого художника-аерографа: по-перше, таких фахівців не так багато, а по-друге, щоб залучити фахівця, потрібно запропонувати йому гідну заробітну плату.

Незалежно від того, який варіант ви оберете, ви повинні ознайомитися з технологією аерографії.

технологія аерографії

Основні види аерографії залежать від способу нанесення малюнка: трафарет за допомогою фарбопульта, обклеювання поверхні готовим малюнком на вініловій плівці або робота, виконана художником вручну.

Успіх цього виду бізнесу безпосередньо залежить від якості виконаних робіт. Якість малюнка і фарбування клієнт бачить відразу, тому необхідно наймати тільки досвідчених майстрів і використовувати якісні матеріали та обладнання.

Технологія виконання аерографії на автомобілі включає наступні етапи:

  1. Визначення з замовником стилю малюнка і його розташування;

  2. Розробка ескізу малюнка. За допомогою комп'ютерної програми малюнок наноситься на зображення авто, щоб наочно уявити, як це буде виглядати в дійсності;

  3. Затвердження ескізу замовником і передача автомобіля для нанесення малюнка. При цьому дуже важливо скласти договір надання послуг, в якому будуть детально прописані основні умови роботи, права та обов'язки обох сторін, технічний стан авто. Підписаний договір може убезпечити вас від різних претензій замовника.

  4. Підготовка поверхні автомобіля для аерографії. Вона необхідна для усунення можливих дефектів: подряпин, сколів, вм'ятин.

  5. Нанесення малюнка на поверхню.

  6. Якщо зображення постійне - виробляють покриття лаком і полірування поверхні автомобіля. Якщо зображення тимчасове (термін його служби від півроку до року), покриття лаком не потрібно. Після цього замовник може забирати свою машину.

Таким чином, фарбування автомобіля є тривалим і копіткою процесом, кожен етап якого вимагає якісного виконання. Існує інший вид аерографії - цифровий, що скорочує час виконання замовлення. Цифрова аерографія проводиться спеціальним роботом, який прораховує кривизну поверхонь, створює об'ємну модель для «примірки» малюнка. У цифровому режимі відбувається підбір фарб і все попередні операції. Після цього автомобіль поміщають в фарбувальну камеру, де робот наносить зображення на поверхню автомобіля.

Як зареєструвати бізнес на аерографії

Початковим етапом відкриття майстерні аерографії є ​​реєстрація бізнесу в державних органах. Студія аерографії - вузькоспеціалізоване підприємство зі штатом 1-3 людини. В даному випадку оформляти бізнес як ТОВ недоцільно, тому що це вимагає більшої звітності, ведення повноцінного бухгалтерського обліку. Переважно реєстрація як ІП.

Далі необхідно вибрати систему оподаткування. Для ІП в даному випадку рекомендується вибрати ССО за формою «доходи мінус витрати», оскільки робота по аерографії вимагає значних витрат на матеріали.

Отже, для ведення комерційної діяльності необхідно зареєструвати ІП зі спрощеною системою оподаткування ( «доходи мінус витрати» за ставкою 15%). Види діяльності згідно КВЕД-2: 96.09 Надання інших персональних послуг, які не включені до інших угруповань. Також буде потрібно оформити такі документи, як дозвіл СЕС, дозвіл пожежної служби та сплатити держ. мито за реєстрацію інвестиційного проекту в розмірі 800 рублів.

Вибір ділянки та приміщення для студії аерографії


Для студії аерографії потрібно приміщення 25-30 кв. м. Може підійти звичайний гараж або колишній автосервіс. Головна умова - хороше освітлення. Приміщення повинно бути обладнане засобами пожежогасіння, підключено до системи водопостачання, водовідведення та електроенергії. Також слід звернути увагу на чистоту майстерні - в ній не повинно бути пилу, оскільки її частки при попаданні на поверхню авто можуть зіпсувати малюнок. У зв'язку з цим, бажано, щоб підлога була кахельною або забетонованих. Також слід передбачити зручну зону для прийому клієнтів, де можна буде обговорити з ними ескізи і нюанси замовлення.

Оренда такого гаража обійдеться в середньому в 17 тис. Рублів.

Розташування для даного виду бізнесу особливого значення не має. Клієнти заздалегідь приймають рішення про звернення до студії, яка працює за попереднім записом.

Придбання обладнання для студії аерографії

Для забезпечення виробництва слід закупити обладнання. Сучасне багатофункціональне обладнання - це запорука якісної роботи. Стандартний перелік обладнання, необхідного для оснащення студії аерографії, включає в себе:

  • Аерограф. Це основне обладнання для студії аерографії, економити на якому можна. Аерограф діє як пульверизатор - різниця лише у вузькому спектрі розпилення фарби. Ціна китайських аерографів коливається від 500 до 3000 рублів, однак такий аерограф за визначенням не зможе справлятися зі своїми завданнями і виконувати якісне розпилення. Хороший аерограф обійдеться в 10-15 тис. Рублів.

Існують два види моделей аерографа: це моделі з соплом 0,3 мм і 0,5 мм. Аерограф з соплом 0,3 мм є універсальним і дозволяє наносити як великі штрихи, так і промальовувати дрібні деталі. Аерограф з соплом 0,5 мм використовується більшістю художників, щоб наносити фон і промальовувати ділянки зображень, які не вимагають високої чіткості. Він дозволяє робити градієнт і особливо корисний при оформленні інтер'єрних зображень. Для початкової роботи буде потрібно придбати універсальний аерограф з соплом 0,3 мм. Надалі можна розширити модельний ряд або використовувати змінні сопла. Наприклад, для оформлення більш дрібних деталей (малюнки на шоломах, ноутбуках), рекомендується використовувати сопло 0,2 мм. Але тоді варто вибирати ті моделі аерографів, які мають опцію змінного сопла різних діаметрів. Такі опції є у ​​моделей німецьких фірм Harder & Steenbeck і Grafo.

Який аерограф вибрати? Визначитися в цьому питанні допоможе рейтинг аерографів, складений на основі відгуків професійних художників-аерографістів:

  1. IWATA

  2. Harder & Steenbeck

  3. Paasche

  4. Badger

  5. Master

  6. Aztek

  7. DeVilbis

  8. Richpen

Вибір досить общірен, але при точному знанні завдань і власних уподобань визначитися з найбільш придатною моделлю не так складно.

  • Компресор. Це пристрій призначається для подачі повітря в краскопульт під певним тиском, завдяки чому фарба розпорошується рівномірним шаром по поверхні. Правильно вибрати компресор для аерографа дуже важливо, так як він є одним з основних інструментів, від якого залежить якість наносимого малюнка. Щоб правильно вибрати компресор, слід враховувати наступні параметри: рівень продуктивності (вимірюють у кількості літрів фарби, що подаються компресором в хвилину); величина максимального тиску; розмір і вага (від габаритів компресора залежить зручність роботи з ним); наявність входять до базових комплект пристосувань і деталей.

Рекомендується купувати компресор малошумний з ресивером. Ресивер - це невелика ємність під компресором, куди накопичується повітря, а потім подається в аерограф. Коли ресивер наповнюється, компресор автоматично відключається. Це попереджає нагрів компресу, що, по-перше, позитивно позначається на його довговічності, а по-друге, виключає ймовірність спотворення малюнка через нагрівання компресора. Також слід звернути увагу і на потужність компресора - вона повинна відповідати діаметру сопла. Вартість компресора варіюється в межах 2-10 тис. Рублів.

  • Регулятор тиску з редуктором. Якщо аерограф не обладнано регулятором тиску, його необхідно придбати окремо. Цей інструмент дозволяє контролювати тиск, під дією якого подається фарба. Вартість обладнання становить 700-2000 рублів.

  • Інші інструменти: шланги для аерографа, тримач аерографа, респіратор, аксесуари для чищення аерографа, влагоудалітель, ємності для змішування, кисті, ножі, килимки, валики, трафарети, рукавички, обезжириватель.

  • Фарби, розчинники, лак.

Всі витратні матеріали обійдуться в 30-40 тис. Рублів. Основні витрати в цій категорії - витрати на фарбу. Економити на ній не можна. Неякісні фарби не тільки можуть істотно зіпсувати результат роботи, а й просто зіпсувати аерограф. Якісні фарби коштують дорого, але отриманий результат набагато відрізняється від зображень, створених дешевими фарбами. Вибираючи автоемаль краще віддавати переваги перевіреним маркам і виробникам, наприклад, Standox, PPG, Brulex. Таким чином, придбання обладнання для студії аерографії обійдеться в середньому в 50 тис. Рублів.

Підбір персоналу студії аерографії

Для функціонування студії аерографії буде досить 2 співробітників: художника-аерографіста і майстра, який буде виконувати другорядні функції: займатися підготовкою поверхні до фарбування і фінішним покриттям лаком, буде стежити за справністю і чистотою обладнання. У перспективі можна найняти ще одного художника, щоб збільшити обсяг робіт.

До вибору персоналу слід підійти відповідально, оскільки саме робота майстра визначає репутацію і престиж компанії. У майстра повинен бути досвід роботи, портфоліо, навички поводження зі спеціальним обладнанням. Також вітається наявність художньої освіти та досвід роботи в графічних редакторах. Заробітна плата художника-аерографа залежить від обсягу виконаних замовлень, але в середньому становить близько 30 тис. Рублів на місяць.

До помічника художника-аерографіста особливих вимог немає. В обов'язки помічника входить прибирання приміщення, підготовка поверхонь до фарбування і інша допомога майстру в роботі. Заробітна плата такого співробітника становить близько 17 тис. Рублів.


Щоб налагодити всі бізнес-процеси, може знадобитися менеджер. У його обов'язки входитиме ведення документації, робота з клієнтами, пошук нових замовлень, маркетинг і так далі. Основні вимоги: наявність вищої профільної освіти, досвід роботи, розуміння специфіки даної діяльності. Заробітна плата становить від 20 тис. Рублів. Щомісячні витрати на оплату праці становитимуть 60-80 тис. Рублів.

Якщо ви плануєте заощадити на витратах, можете самостійно виконувати функції однієї з посад.

Відмінний варіант, если сам підприємець буде художником. Це значний Полеглих старт. Дуже часто при відкрітті цього бізнесу вінікає питання, де навчітіся аерографії? На сьогоднішній день існує безліч курсів для аерографістів. Є даже онлайн-курси и відео-уроки. Много студій по аерографії Надаються такоже и послуги з навчання Цій майстерності. Подібні курси и даже школи по аерографії є ​​практично в будь-якому великому місті. Вартість навчання складає в середньому 10 000 рублів. Крім того, художник повинен уміти працювати не тільки на папері, а й у графічних редакторах Coral Draw і Photoshop, щоб створювати ескізи зображень.

Придбання витратних матеріалів для студії аерографії

Основні витратні матеріали в аерографії - це фарби і розчинники. Важливо, щоб студія завжди була забезпечена необхідною кількістю матеріалів. В аерографії застосовуються різні види фарб: на водній основі, нітрофарби, художні фарби.

Фарби на водній основі нешкідливі, швидко сохнуть і легко наносяться. Найбільш популярні марки - eXmix і Air Master. Вартість складає близько 200 рублів за 50 мл.

Перевага нитрокрасок в тому, що вони моментально висихають. Це дозволяє робити чіткий малюнок. Але вони токсичні і вимагають спеціального розчинника. Марки - Fox, Air Master. Вартість складає близько 100 рублів за 50 мл.

Мистецькі барви розводити не потрібно, для їх нанесення використовуються кисті і аерографи. Переваги: ​​велика кількість відтінків, не змінюють колір при висиханні. Основний недолік - вони густі, і для аерографа їх розбавляють. Acryl Art і eXmix найпопулярніші марки. Вартість - 100 рублів за 50 мл.

Фарби рекомендується для початку купувати комплектами з широкою гамою кольорів. В процесі роботи будуть визначені найпопулярніші кольори, які слід закуповувати в подальшому. Витрата фарби на один малюнок порахувати складно. Малюнок може бути великим або маленьким, складатися з безлічі елементів, мати багато квітів і т.д. В середньому, аерографісти витрачають на малюнок на капоті середньої складності фарбу вартістю близько 3-4 тисяч рублів.

Як просувати послуги аерографії

На ринку автомобільного рестайлінгу спостерігається досить високий рівень конкуренції. Тому необхідно приділити особливу увагу рекламі центру аерографії. Основу маркетингового плану становить ретельне опрацювання рівня сервісу і рекламної кампанії.

Визначити цільову аудиторію досить складно. В даний час немає чітко вираженої категорії автовласників, які наносять аерографію на свої машини. Клієнтами студії можуть стати як власники дорогих автомобілів преміум-класу, так і водії бюджетних вітчизняних машин. Крім того, є інші послуги (аерографія мотоциклів, ноутбуків, інтер'єру і т.д) - це розширює коло потенційних споживачів. Якщо ж говорити саме про цільову аудиторію авто-аерографії, то її складають власники легкових машин, переважно чоловіки у віці від 20 до 45 років.

Автовласник, який вирішує, кому довірити аерографію своєї машини, найчастіше робить вибір на основі прикладу робіт. Відповідно, необхідно оформити портфоліо своєї студії, щоб показати якість своєї роботи. Також рекламу може зробити так зване «сарафанне радіо».

Як просувати студію аерографії:

  • інтернет. Послуги по аерографії найкраще просуваються через інтернет. Бажано мати свій сайт: по-перше, цей інструмент дозволяє просувати послуги через Інтернет, а по-друге, спрощує процес взаємодії з потенційними клієнтами. На сайті повинні вказуватися перелік послуг, що надаються і прайс-лист на них, портфоліо робіт студії, контакти, карта проїзду, інформація про акції та спеціальні пропозиції. Для сайту аерографії знадобиться всього пара веб-сторінок і найпростіший інтерфейс. Вартість такого сайту скласти близько 25 000 рублів. Щоб заощадити на цьому виді реклами, можна завести акаунти в соціальних мережах, де будуть викладатися приклади робіт, контактна інформація і т.д.

  • зовнішня реклама. Ефективною рекламою для автопослуг є зовнішня реклама. Розташовувати її рекомендується поблизу світлофорів, дорожніх знаків, заправок, автомагазинів, автомийок, шиномонтажних майстерень і т.д. Виготовлення та монтаж одного покажчика поруч з дорожніми знаками коштує в середньому 15 000 рублів.

  • друкована реклама. Друкований рекламний матеріал повинен бути яскравим, містити приклади робіт і контактну інформацію. Даний інструмент раціональніше застосовувати на початковій стадії роботи центру аерографії.

  • формування лояльності клієнтів. Щоб залучити нових клієнтів і стимулювати появу постійних, необхідно передбачити привабливу програму лояльності. Наприклад, це може бути видача дисконтних карт, в тому числі і накопичувальних.

  • реклама в ЗМІ. Можна розмістити оголошення в газеті або замовити рекламу на радіо. Класика радіореклами - це 30-секундний ролик, рекламний текст складається з 60-75 слів без урахування прийменників. Вартість радіореклами залежить і від обраного радіо, і від часу трансляції ролика, його тривалості та кількості його повторів. В середньому, вартість 1 хвилини рекламного ролика становить близько 4000 тисяч в період 7:00 до 22:00. Приблизний бюджет рекламного просування через ЗМІ становить 15000-20000 рублів.

В середньому, на просування проекту доведеться витратити не менше 30 000 рублів. Основну частину рекламних заходів рекомендується планувати на перші місяці відкриття студії аерографії. Однак, як показує досвід, найбільш ефективною рекламою подібних послуг є ідеально виконана робота. Кваліфіковані співробітники, якісна робота і продумана цінова політика дозволять залучити й утримати клієнтів.

Активна маркетингова стратегія дозволяє прискорити процес окупності коштів, вкладених у відкриття студії аерографії. Щоб проект окупився, в місяць необхідно обслуговувати хоча б двох великих клієнтів.

Скільки коштують послуги аерографії

Вартість аерографії може бути різною і складається з безлічі факторів:

  • складність малюнка;

  • кількість деталей для художнього оформлення;

  • стан лакофарбового покриття;

  • кількість витратних матеріалів, витрачених на роботу.

У таблиці представлені орієнтовні ціни на різні види послуг.

Прайс центру аерографії

Вид послуги

Вартість, руб.

Аерографія однієї деталі автомобіля:

- крило, двері

- капот


від 17 000

від 25 000

Художнє оформлення кришки запасного колеса

від 15 000

Художнє оформлення мотоциклетного шолома

від 12 000

Аерографія на мотоциклі:

- повністю

- на баку


від 70 000

від 40 000

Аерографія на мобільному телефоні

від 4 000

Аерографія на комп'ютері / ноутбуки

вiд 6 000

Розпис на стінах (витрати на матеріали не входять у вартість)

4 000-8 000


У перспективі можна розширити перелік надаваних послуг і займатися різними видами аерографії.

Скільки можна заробити на аерографії?

На обсяг одержуваного прибутку впливають такі фактори, як:

  • кількість клієнтів;

  • можливість одночасного обслуговування декількох машин;

  • забезпеченість жителів міста, в якому працює студія;

  • професіоналізм майстрів і якість виконаних робіт;

  • наявність конкурентів.

Час виконання 1 замовлення становить від 5 до 12 робочих днів - залежно від складності роботи. У цьому випадку 1 майстер зможе виконувати в місяць до 6 замовлень. Орієнтовна виручка організації при цьому складе 80-150 тис. Руб.

Скільки коштує відкрити центр аерографії

Для відкриття бізнесу необхідно розрахувати обсяг стартових вкладень. Для цього потрібно визначитися з витратами на придбання обладнання, просування студії і формування оборотних коштів на покриття збитків початкових періодів.

Проект вимагає залучення грошових коштів в розмірі 160 000 руб. Основна частина необхідних вкладень припадає на придбання обладнання - 31%, частка витрат на рекламу - 19%, на закупівлю витратних матеріалів - 19%, на оборотні кошти - 18%, а на інші витрати - 13%.

первинні вкладення

Стаття витрат

Сума, руб.

Оренда за 1 місяць роботи

20 000

комплект обладнання

50 000

Стартова рекламна кампанія

30 000

Реєстрація бізнесу

5 000

Витратні матеріали

30 000

інше

15 000

разом:

150 000

Крім початкових вкладень слід планувати щомісячні витрати, які діляться на змінні і постійні.

Змінні витрати включають витрати на придбання витратних матеріалів (фарб і розчинників). Для спрощення фінансових розрахунків величину змінних витрат можна розрахувати, виходячи з середньої вартості послуг майстерні та фіксованого торгової націнки 400%, яка включає оплату за роботу аерографіста. Виходячи з цього, для виконання малюнка вартістю 20 000 рублів необхідно затратити матеріалів на 4 000 рублів.

Постійні витрати включають орендну плату, рекламу, амортизаційні відрахування, фонд оплати праці, податкові відрахування і інші витрати. Загальна сума постійних щомісячних витрат становитиме близько 100 тис. Рублів. Термін окупності проекту при початкових інвестиціях в 150 000 рублів становить 6 місяців. Чистий щомісячний прибуток проекту при виході на планові обсяги продажів складе 50-70 тис. Рублів. Річний обсяг чистого прибутку за перший рік роботи складе близько 600 000 рублей. Рентабельність продажів в перший рік роботи може досягти 25%.

Які труднощі є у бізнесу на аерографії

Для того, щоб оцінити ризики бізнесу, необхідно провести аналіз зовнішніх і внутрішніх факторів. До зовнішніх факторів належать загрози, пов'язані з економічною ситуацією в країні, ринків збуту. До внутрішніх - ефективність управління підприємством.

До зовнішніх факторів належать:

  • висока конкуренція на ринку, відкриття нових точок у відносній близькості, демпінг прямих конкурентів. Поява нових студій аерографії призведе до перерозподілу клієнтської бази і прибутку. Нерідко великі автосервіси надають послуги аерографії, що негативно позначається на клієнтській базі невеликих майстерень. Зниження цього ризику можливо при створенні власної клієнтської бази, розробці унікальної торговельної пропозиції, грамотної цінової політики і стимулювання лояльності споживача.

  • підвищення вартості оренди, яке спричинить збільшення постійних витрат і може позначитися на фінансовому стані. Знизити ймовірність ризику можливо при укладенні договору довгострокової оренди та виборі сумлінного орендодавця. Виключити цей ризик можна, якщо придбати приміщення у власність.

  • зниження купівельної спроможності. Аерографія - досить специфічний вид послуг. У разі зниження доходів або несприятливої ​​економічної ситуації велика ймовірність, що більшість відмовиться від послуг студії. Тому цей ризик, що тягне скорочення платоспроможного попиту, має високу ймовірність. Їм дуже складно управляти і практично неможливо уникнути. Нівелювати вплив ризику можливо при проведенні акцій і зниження вартості послуг.

  • підвищення вартості витратних матеріалів. Це призведе до збільшення вартості послуг а в іншому випадку - до зниження чистого прибутку. Знизити цей ризик можна, якщо здійснювати закупівлю витратних матеріалів у певного продавця, який може надати знижки постійним покупцям.


До внутрішніх ризиків відносяться:

  • технологічні ризики, в число яких входить неправильно вбрання обладнання, поломки, що може призвести до зупинки бізнес-процесів. Знизити цей ризик можливо при регулярному контролі справності обладнання, грамотному виборі обладнання.

  • низький рівень виконаних робіт. В аерографії основною запорукою постійного потоку клієнтів є професіоналізм художника. При відсутності гідних робіт ні реклама, ні знижені ціни не врятують бізнес від серйозних фінансових втрат і зниження ділової репутації. Щоб уникнути цього, необхідно проходити додаткове навчання, підвищувати курси підвищення кваліфікації.

  • невиконання планованого обсягу продажів. Знизити цей ризик можливо при ефективній рекламній кампанії, яка передбачає проведення різних акцій і бонусів;

  • зниження репутації установи в колі цільової аудиторії при помилках в управлінні або зниженні якості послуг. Нівелювати ризик можливо при постійному контролі якості послуг, отриманні зворотного зв'язку від клієнтів і проведенні коригувальних заходів.

Найбільш серйозними ризиками в даному бізнесі є ризик реакції конкурентів і зниження купівельної спроможності. Тому необхідно приділити особливу увагу формуванню конкурентних переваг, особливо - ціновій політиці, а також створення гнучкої системи роботи з клієнтами. Щоб знизити вплив ризику зниження купівельної спроможності, рекомендується диверсифікація бізнесу і надання різних послуг, щоб забезпечити постійний приплив замовлень.

на завершення

Студія аерографії - перспективний і прибутковий бізнес. Щоб довести це на практиці, слід забезпечити головний фактор успіху - якісне надання послуг. Саме це дозволить вам залучити клієнтів і встановити гідну плату за послуги - з чого і складається виручка підприємства. Отже, ви провели маркетингове дослідження, знайшли професійного художника-аерографа, прорекламували ваші послуги. Але після відкриття ви виявляєте, що клієнти до вас не йдуть. Що робити? По-перше, проаналізувати всі попередні етапи роботи і виявити допущені помилки, щоб виправити недоліки.

По-друге, не потрібно очікувати від зростаючого бізнесу занадто багато. Будьте готові до того, що в перший час заробіток буде невеликий. Щоб збільшити заробіток і зберегти бізнес, доведеться докласти чималих зусиль. Тому коли будете планувати витрати, закладайте певну суму, щоб покрити витрати в перші місяці роботи. По-третє, пам'ятайте, що навіть найточніші розрахунки і підготовка не можуть гарантувати вам успіху. Будь-який бізнес пов'язаний з ризиком, тому простіше запобігати ризикам, ніж усувати їх наслідки.

Свій бізнес: вантажна СТО

Вантажна СТО як бізнес відрізняється досить тривалим терміном окупності, сума стартових інвестицій становить кілька мільйонів рублів, а якщо планується викуп території і спорудження буд ...

Як відкрити бізнес по поліровці автомобілів

Розмір початкових інвестицій в бізнес по поліровці автомобілів рідко перевищує 100 тисяч рублів. При наявності постійного потоку клієнтів окупити бізнес можна & nbs ...

Як відкрити гараж автотюнінгу

Стартові інвестиції у відкриття гаража автотюнінгу становлять 1 мільйон 130 тисяч рублів. З них майже півмільйона будуть замороженими засобами, які в разі успіху потрібно негайно вкласти ...

Бізнес-план ательє графічного тюнінга

Обсяг інвестиційних витрат у відкриття ательє графічного тюнінга - 1,5 млн. Руб .; основні витрати пов'язані з формуванням фонду оборотних коштів до моменту виходу підприємства на окупність

Бізнес-план автосервісу з фарбування автомобілів

Попит на послуги з фарбування автомобілів зростає пропорційно збільшенню числа машин на дорогах. В таких умовах фарбувальна камера стане відмінним бізнесом, у якого завжди знайдуться клієнти.

Свій бізнес: автосервіс самообслуговування

Сума стартового капіталу для відкриття автосервісу самообслуговування - 835 тисяч рублів. Ці цифри можна скоротити майже вдвічі, відкривши всього лише два бокси, але тоді ...

Збережіть статтю, щоб уважний вівчіті материал

Зберегти

Ви можете Зберегти Цю сторінку с помощью:

Який аерограф вибрати?
Дуже часто при відкрітті цього бізнесу вінікає питання, де навчітіся аерографії?
Скільки можна заробити на аерографії?
Що робити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов