- «Тавровосьмерка» Хочу на свою «Таврію» встановити двигун і ходову ВАЗ-2108. Скажіть, будь ласка,...
- «Тавровосьмерка»
- «Тавровосьмерка»
- «Тавровосьмерка»
- «Тавровосьмерка»
- «Тавровосьмерка»
«Тавровосьмерка»
Наша сеть партнеров Banwar
Хочу на свою «Таврію» встановити двигун і ходову ВАЗ-2108. Скажіть, будь ласка, що потрібно поміняти в рідному кузові, чи треба взагалі це робити і які документи потрібні в ДАІ?
Вадим, м Стаханов
Подібна установка можлива, але буде дорого коштувати. Для початку визначтеся, яку гальмівну систему плануєте поставити. Є три варіанти: самий бюджетний (штатний від ВАЗ-2108, з невентильованими гальмівними дисками) комплект запчастин разом з маточинами і поворотними кулаками обійдеться приблизно в 1500 грн. Другий, з вентильованими дисками, краще, гальма будуть працювати більш ефективно, а ціна запчастин всього на 150-200 грн. більше. І останній: гальмівні механізми від ВАЗ-2112, розраховані під «14» колісні диски, ціна - 2000 грн. Задні гальмівні механізми у всіх випадках барабанні від «вісімки». В останньому варіанті гальмівної системи на авто доведеться встановлювати 14-е колеса з низькопрофільною гумою, наприклад 185/55 або 185/50. Їх складно купити в Україні, знайти зимову гуму цих розмірів і зовсім нереально, а пара таких літніх «беушних» покришок коштує 400 грн. Колеса - окрема стаття витрат, при грн., Литі - від 1500 грн., Ковані - від 2400 грн. Підвіску слід модернізувати, встановивши спортивні амортизатори, комплект вітчизняних коштує всього 500 грн. Їх доопрацювання - ще 200 грн.
Установка двигуна об'ємом нижче 1,5 л недоцільна, КП потрібно поставити 5-ступінчасту. Знайти б / у силовий агрегат можна і за 2000 грн., В основному ціни за карбюраторний мотор в парі з КП починаються від 2500 грн. «Шестнадцатиклапанник» істотно дорожче, навіть б / у мотор стоїть 3500-4000 грн. Буде потрібно замінити радіатор на мідний від «Таврії» з мотором 1,3 л, і більш продуктивний вентилятор охолодження від цієї ж моделі. Також потрібна заміна куліси КП і вихлопної системи. В електриці змінюється проводка, а АКБ переноситься в багажник.
Установка мотора і КП вимагає зварювальних робіт, а їх вартість - від 2000 грн., Для вихлопної системи - 500 грн., А гальмівних механізмів - 1000 грн. Крім того, враховуйте додаткові витратні матеріали: технічні рідини, шланги системи охолодження та ін. Потім необхідно легалізувати тюнінг. Отримання висновку науково-технічної експертизи про можливість переобладнання ТЗ в ДП ДержавтотрансНДІпроект коштує близько 500 грн. Далі потрібно звернутися на СТО, що володіє правом видачі акту технічної експертизи. Якщо все переробки правильні, останній крок - перереєстрація автомобіля в ДАІ. Зараз зареєструвати такий автомобіль складніше - через зміни в законодавстві (див. «АЦ» № 50'2007).
Євген Сокур
Фото Андрія Яцуляк і з архіву редакції
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
«Тавровосьмерка»
Хочу на свою «Таврію» встановити двигун і ходову ВАЗ-2108. Скажіть, будь ласка, що потрібно поміняти в рідному кузові, чи треба взагалі це робити і які документи потрібні в ДАІ?
Вадим, м Стаханов
Подібна установка можлива, але буде дорого коштувати. Для початку визначтеся, яку гальмівну систему плануєте поставити. Є три варіанти: самий бюджетний (штатний від ВАЗ-2108, з невентильованими гальмівними дисками) комплект запчастин разом з маточинами і поворотними кулаками обійдеться приблизно в 1500 грн. Другий, з вентильованими дисками, краще, гальма будуть працювати більш ефективно, а ціна запчастин всього на 150-200 грн. більше. І останній: гальмівні механізми від ВАЗ-2112, розраховані під «14» колісні диски, ціна - 2000 грн. Задні гальмівні механізми у всіх випадках барабанні від «вісімки». В останньому варіанті гальмівної системи на авто доведеться встановлювати 14-е колеса з низькопрофільною гумою, наприклад 185/55 або 185/50. Їх складно купити в Україні, знайти зимову гуму цих розмірів і зовсім нереально, а пара таких літніх «беушних» покришок коштує 400 грн. Колеса - окрема стаття витрат, при грн., Литі - від 1500 грн., Ковані - від 2400 грн. Підвіску слід модернізувати, встановивши спортивні амортизатори, комплект вітчизняних коштує всього 500 грн. Їх доопрацювання - ще 200 грн.
Установка двигуна об'ємом нижче 1,5 л недоцільна, КП потрібно поставити 5-ступінчасту. Знайти б / у силовий агрегат можна і за 2000 грн., В основному ціни за карбюраторний мотор в парі з КП починаються від 2500 грн. «Шестнадцатиклапанник» істотно дорожче, навіть б / у мотор стоїть 3500-4000 грн. Буде потрібно замінити радіатор на мідний від «Таврії» з мотором 1,3 л, і більш продуктивний вентилятор охолодження від цієї ж моделі. Також потрібна заміна куліси КП і вихлопної системи. В електриці змінюється проводка, а АКБ переноситься в багажник.
Установка мотора і КП вимагає зварювальних робіт, а їх вартість - від 2000 грн., Для вихлопної системи - 500 грн., А гальмівних механізмів - 1000 грн. Крім того, враховуйте додаткові витратні матеріали: технічні рідини, шланги системи охолодження та ін. Потім необхідно легалізувати тюнінг. Отримання висновку науково-технічної експертизи про можливість переобладнання ТЗ в ДП ДержавтотрансНДІпроект коштує близько 500 грн. Далі потрібно звернутися на СТО, що володіє правом видачі акту технічної експертизи. Якщо все переробки правильні, останній крок - перереєстрація автомобіля в ДАІ. Зараз зареєструвати такий автомобіль складніше - через зміни в законодавстві (див. «АЦ» № 50'2007).
Євген Сокур
Фото Андрія Яцуляк і з архіву редакції
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
«Тавровосьмерка»
Хочу на свою «Таврію» встановити двигун і ходову ВАЗ-2108. Скажіть, будь ласка, що потрібно поміняти в рідному кузові, чи треба взагалі це робити і які документи потрібні в ДАІ?
Вадим, м Стаханов
Подібна установка можлива, але буде дорого коштувати. Для початку визначтеся, яку гальмівну систему плануєте поставити. Є три варіанти: самий бюджетний (штатний від ВАЗ-2108, з невентильованими гальмівними дисками) комплект запчастин разом з маточинами і поворотними кулаками обійдеться приблизно в 1500 грн. Другий, з вентильованими дисками, краще, гальма будуть працювати більш ефективно, а ціна запчастин всього на 150-200 грн. більше. І останній: гальмівні механізми від ВАЗ-2112, розраховані під «14» колісні диски, ціна - 2000 грн. Задні гальмівні механізми у всіх випадках барабанні від «вісімки». В останньому варіанті гальмівної системи на авто доведеться встановлювати 14-е колеса з низькопрофільною гумою, наприклад 185/55 або 185/50. Їх складно купити в Україні, знайти зимову гуму цих розмірів і зовсім нереально, а пара таких літніх «беушних» покришок коштує 400 грн. Колеса - окрема стаття витрат, при грн., Литі - від 1500 грн., Ковані - від 2400 грн. Підвіску слід модернізувати, встановивши спортивні амортизатори, комплект вітчизняних коштує всього 500 грн. Їх доопрацювання - ще 200 грн.
Установка двигуна об'ємом нижче 1,5 л недоцільна, КП потрібно поставити 5-ступінчасту. Знайти б / у силовий агрегат можна і за 2000 грн., В основному ціни за карбюраторний мотор в парі з КП починаються від 2500 грн. «Шестнадцатиклапанник» істотно дорожче, навіть б / у мотор стоїть 3500-4000 грн. Буде потрібно замінити радіатор на мідний від «Таврії» з мотором 1,3 л, і більш продуктивний вентилятор охолодження від цієї ж моделі. Також потрібна заміна куліси КП і вихлопної системи. В електриці змінюється проводка, а АКБ переноситься в багажник.
Установка мотора і КП вимагає зварювальних робіт, а їх вартість - від 2000 грн., Для вихлопної системи - 500 грн., А гальмівних механізмів - 1000 грн. Крім того, враховуйте додаткові витратні матеріали: технічні рідини, шланги системи охолодження та ін. Потім необхідно легалізувати тюнінг. Отримання висновку науково-технічної експертизи про можливість переобладнання ТЗ в ДП ДержавтотрансНДІпроект коштує близько 500 грн. Далі потрібно звернутися на СТО, що володіє правом видачі акту технічної експертизи. Якщо все переробки правильні, останній крок - перереєстрація автомобіля в ДАІ. Зараз зареєструвати такий автомобіль складніше - через зміни в законодавстві (див. «АЦ» № 50'2007).
Євген Сокур
Фото Андрія Яцуляк і з архіву редакції
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
«Тавровосьмерка»
Хочу на свою «Таврію» встановити двигун і ходову ВАЗ-2108. Скажіть, будь ласка, що потрібно поміняти в рідному кузові, чи треба взагалі це робити і які документи потрібні в ДАІ?
Вадим, м Стаханов
Подібна установка можлива, але буде дорого коштувати. Для початку визначтеся, яку гальмівну систему плануєте поставити. Є три варіанти: самий бюджетний (штатний від ВАЗ-2108, з невентильованими гальмівними дисками) комплект запчастин разом з маточинами і поворотними кулаками обійдеться приблизно в 1500 грн. Другий, з вентильованими дисками, краще, гальма будуть працювати більш ефективно, а ціна запчастин всього на 150-200 грн. більше. І останній: гальмівні механізми від ВАЗ-2112, розраховані під «14» колісні диски, ціна - 2000 грн. Задні гальмівні механізми у всіх випадках барабанні від «вісімки». В останньому варіанті гальмівної системи на авто доведеться встановлювати 14-е колеса з низькопрофільною гумою, наприклад 185/55 або 185/50. Їх складно купити в Україні, знайти зимову гуму цих розмірів і зовсім нереально, а пара таких літніх «беушних» покришок коштує 400 грн. Колеса - окрема стаття витрат, при грн., Литі - від 1500 грн., Ковані - від 2400 грн. Підвіску слід модернізувати, встановивши спортивні амортизатори, комплект вітчизняних коштує всього 500 грн. Їх доопрацювання - ще 200 грн.
Установка двигуна об'ємом нижче 1,5 л недоцільна, КП потрібно поставити 5-ступінчасту. Знайти б / у силовий агрегат можна і за 2000 грн., В основному ціни за карбюраторний мотор в парі з КП починаються від 2500 грн. «Шестнадцатиклапанник» істотно дорожче, навіть б / у мотор стоїть 3500-4000 грн. Буде потрібно замінити радіатор на мідний від «Таврії» з мотором 1,3 л, і більш продуктивний вентилятор охолодження від цієї ж моделі. Також потрібна заміна куліси КП і вихлопної системи. В електриці змінюється проводка, а АКБ переноситься в багажник.
Установка мотора і КП вимагає зварювальних робіт, а їх вартість - від 2000 грн., Для вихлопної системи - 500 грн., А гальмівних механізмів - 1000 грн. Крім того, враховуйте додаткові витратні матеріали: технічні рідини, шланги системи охолодження та ін. Потім необхідно легалізувати тюнінг. Отримання висновку науково-технічної експертизи про можливість переобладнання ТЗ в ДП ДержавтотрансНДІпроект коштує близько 500 грн. Далі потрібно звернутися на СТО, що володіє правом видачі акту технічної експертизи. Якщо все переробки правильні, останній крок - перереєстрація автомобіля в ДАІ. Зараз зареєструвати такий автомобіль складніше - через зміни в законодавстві (див. «АЦ» № 50'2007).
Євген Сокур
Фото Андрія Яцуляк і з архіву редакції
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
«Тавровосьмерка»
Хочу на свою «Таврію» встановити двигун і ходову ВАЗ-2108. Скажіть, будь ласка, що потрібно поміняти в рідному кузові, чи треба взагалі це робити і які документи потрібні в ДАІ?
Вадим, м Стаханов
Подібна установка можлива, але буде дорого коштувати. Для початку визначтеся, яку гальмівну систему плануєте поставити. Є три варіанти: самий бюджетний (штатний від ВАЗ-2108, з невентильованими гальмівними дисками) комплект запчастин разом з маточинами і поворотними кулаками обійдеться приблизно в 1500 грн. Другий, з вентильованими дисками, краще, гальма будуть працювати більш ефективно, а ціна запчастин всього на 150-200 грн. більше. І останній: гальмівні механізми від ВАЗ-2112, розраховані під «14» колісні диски, ціна - 2000 грн. Задні гальмівні механізми у всіх випадках барабанні від «вісімки». В останньому варіанті гальмівної системи на авто доведеться встановлювати 14-е колеса з низькопрофільною гумою, наприклад 185/55 або 185/50. Їх складно купити в Україні, знайти зимову гуму цих розмірів і зовсім нереально, а пара таких літніх «беушних» покришок коштує 400 грн. Колеса - окрема стаття витрат, при грн., Литі - від 1500 грн., Ковані - від 2400 грн. Підвіску слід модернізувати, встановивши спортивні амортизатори, комплект вітчизняних коштує всього 500 грн. Їх доопрацювання - ще 200 грн.
Установка двигуна об'ємом нижче 1,5 л недоцільна, КП потрібно поставити 5-ступінчасту. Знайти б / у силовий агрегат можна і за 2000 грн., В основному ціни за карбюраторний мотор в парі з КП починаються від 2500 грн. «Шестнадцатиклапанник» істотно дорожче, навіть б / у мотор стоїть 3500-4000 грн. Буде потрібно замінити радіатор на мідний від «Таврії» з мотором 1,3 л, і більш продуктивний вентилятор охолодження від цієї ж моделі. Також потрібна заміна куліси КП і вихлопної системи. В електриці змінюється проводка, а АКБ переноситься в багажник.
Установка мотора і КП вимагає зварювальних робіт, а їх вартість - від 2000 грн., Для вихлопної системи - 500 грн., А гальмівних механізмів - 1000 грн. Крім того, враховуйте додаткові витратні матеріали: технічні рідини, шланги системи охолодження та ін. Потім необхідно легалізувати тюнінг. Отримання висновку науково-технічної експертизи про можливість переобладнання ТЗ в ДП ДержавтотрансНДІпроект коштує близько 500 грн. Далі потрібно звернутися на СТО, що володіє правом видачі акту технічної експертизи. Якщо все переробки правильні, останній крок - перереєстрація автомобіля в ДАІ. Зараз зареєструвати такий автомобіль складніше - через зміни в законодавстві (див. «АЦ» № 50'2007).
Євген Сокур
Фото Андрія Яцуляк і з архіву редакції
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
«Тавровосьмерка»
Хочу на свою «Таврію» встановити двигун і ходову ВАЗ-2108. Скажіть, будь ласка, що потрібно поміняти в рідному кузові, чи треба взагалі це робити і які документи потрібні в ДАІ?
Вадим, м Стаханов
Подібна установка можлива, але буде дорого коштувати. Для початку визначтеся, яку гальмівну систему плануєте поставити. Є три варіанти: самий бюджетний (штатний від ВАЗ-2108, з невентильованими гальмівними дисками) комплект запчастин разом з маточинами і поворотними кулаками обійдеться приблизно в 1500 грн. Другий, з вентильованими дисками, краще, гальма будуть працювати більш ефективно, а ціна запчастин всього на 150-200 грн. більше. І останній: гальмівні механізми від ВАЗ-2112, розраховані під «14» колісні диски, ціна - 2000 грн. Задні гальмівні механізми у всіх випадках барабанні від «вісімки». В останньому варіанті гальмівної системи на авто доведеться встановлювати 14-е колеса з низькопрофільною гумою, наприклад 185/55 або 185/50. Їх складно купити в Україні, знайти зимову гуму цих розмірів і зовсім нереально, а пара таких літніх «беушних» покришок коштує 400 грн. Колеса - окрема стаття витрат, при грн., Литі - від 1500 грн., Ковані - від 2400 грн. Підвіску слід модернізувати, встановивши спортивні амортизатори, комплект вітчизняних коштує всього 500 грн. Їх доопрацювання - ще 200 грн.
Установка двигуна об'ємом нижче 1,5 л недоцільна, КП потрібно поставити 5-ступінчасту. Знайти б / у силовий агрегат можна і за 2000 грн., В основному ціни за карбюраторний мотор в парі з КП починаються від 2500 грн. «Шестнадцатиклапанник» істотно дорожче, навіть б / у мотор стоїть 3500-4000 грн. Буде потрібно замінити радіатор на мідний від «Таврії» з мотором 1,3 л, і більш продуктивний вентилятор охолодження від цієї ж моделі. Також потрібна заміна куліси КП і вихлопної системи. В електриці змінюється проводка, а АКБ переноситься в багажник.
Установка мотора і КП вимагає зварювальних робіт, а їх вартість - від 2000 грн., Для вихлопної системи - 500 грн., А гальмівних механізмів - 1000 грн. Крім того, враховуйте додаткові витратні матеріали: технічні рідини, шланги системи охолодження та ін. Потім необхідно легалізувати тюнінг. Отримання висновку науково-технічної експертизи про можливість переобладнання ТЗ в ДП ДержавтотрансНДІпроект коштує близько 500 грн. Далі потрібно звернутися на СТО, що володіє правом видачі акту технічної експертизи. Якщо все переробки правильні, останній крок - перереєстрація автомобіля в ДАІ. Зараз зареєструвати такий автомобіль складніше - через зміни в законодавстві (див. «АЦ» № 50'2007).
Євген Сокур
Фото Андрія Яцуляк і з архіву редакції
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
«Тавровосьмерка»
Хочу на свою «Таврію» встановити двигун і ходову ВАЗ-2108. Скажіть, будь ласка, що потрібно поміняти в рідному кузові, чи треба взагалі це робити і які документи потрібні в ДАІ?
Вадим, м Стаханов
Подібна установка можлива, але буде дорого коштувати. Для початку визначтеся, яку гальмівну систему плануєте поставити. Є три варіанти: самий бюджетний (штатний від ВАЗ-2108, з невентильованими гальмівними дисками) комплект запчастин разом з маточинами і поворотними кулаками обійдеться приблизно в 1500 грн. Другий, з вентильованими дисками, краще, гальма будуть працювати більш ефективно, а ціна запчастин всього на 150-200 грн. більше. І останній: гальмівні механізми від ВАЗ-2112, розраховані під «14» колісні диски, ціна - 2000 грн. Задні гальмівні механізми у всіх випадках барабанні від «вісімки». В останньому варіанті гальмівної системи на авто доведеться встановлювати 14-е колеса з низькопрофільною гумою, наприклад 185/55 або 185/50. Їх складно купити в Україні, знайти зимову гуму цих розмірів і зовсім нереально, а пара таких літніх «беушних» покришок коштує 400 грн. Колеса - окрема стаття витрат, при грн., Литі - від 1500 грн., Ковані - від 2400 грн. Підвіску слід модернізувати, встановивши спортивні амортизатори, комплект вітчизняних коштує всього 500 грн. Їх доопрацювання - ще 200 грн.
Установка двигуна об'ємом нижче 1,5 л недоцільна, КП потрібно поставити 5-ступінчасту. Знайти б / у силовий агрегат можна і за 2000 грн., В основному ціни за карбюраторний мотор в парі з КП починаються від 2500 грн. «Шестнадцатиклапанник» істотно дорожче, навіть б / у мотор стоїть 3500-4000 грн. Буде потрібно замінити радіатор на мідний від «Таврії» з мотором 1,3 л, і більш продуктивний вентилятор охолодження від цієї ж моделі. Також потрібна заміна куліси КП і вихлопної системи. В електриці змінюється проводка, а АКБ переноситься в багажник.
Установка мотора і КП вимагає зварювальних робіт, а їх вартість - від 2000 грн., Для вихлопної системи - 500 грн., А гальмівних механізмів - 1000 грн. Крім того, враховуйте додаткові витратні матеріали: технічні рідини, шланги системи охолодження та ін. Потім необхідно легалізувати тюнінг. Отримання висновку науково-технічної експертизи про можливість переобладнання ТЗ в ДП ДержавтотрансНДІпроект коштує близько 500 грн. Далі потрібно звернутися на СТО, що володіє правом видачі акту технічної експертизи. Якщо все переробки правильні, останній крок - перереєстрація автомобіля в ДАІ. Зараз зареєструвати такий автомобіль складніше - через зміни в законодавстві (див. «АЦ» № 50'2007).
Євген Сокур
Фото Андрія Яцуляк і з архіву редакції
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.