Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Техніка водіння на бездоріжжі

Наша сеть партнеров Banwar

У міру збільшення кількості позашляховиків в нашій країні, зростає число поїздок на бездоріжжі, включаючи полювання і риболовлю. У нас в країні не видають ліцензії на право руху на бездоріжжі. Однак існує певна система навичок досвідчених «позашляховиків», яку ми сьогодні і обговоримо. Наші поради призначені для недосвідчених водіїв, які купили вперше свій повнопривідний позашляховик. Основне завдання водія повнопривідного позашляховика - бути майстерним і гнучким. Інші особливості і техніки водіння застосовні до цього основному правилу. Ось що сприяє розвитку майстерності: 1. Важливо завжди вести позашляховик так, як ви вмієте. На м'якому піску, наприклад на пляжі або закруті річок, швидкість може бути середньої, а просування по бруду і снігу зажадає від вас цієї якості - «бути майстерним». Зазвичай уважний водій вчасно побачить потрібну колію і у нього буде запас часу, щоб відреагувати на зміни ландшафту і об'їхати котяться каміння або колоди. Зрозуміло, що перешкоди потрібно переїжджати повільно, щоб не сісти днищем або диференціалом на камінь. Якщо будете їхати занадто швидко, то камінь може пом'яти захисний ковпак на масляному фільтрі або зовсім вивести фільтр з ладу, а також пошкодити ходову. Ухвалення правильного рішення в тій чи іншій ситуації називається бути майстерним, і рішення безпосередньо залежить від ваших водійських здібностей. 2. Уникайте неприємних сюрпризів попереду вас, перевірте дорогу перед спуском. Переконайтеся, що колія плавно долає всі перешкоди, на дорозі немає глибоких ям, вона не притискається до скелі або просто обривається внизу. Заздалегідь продумайте план подолання складної ділянки.

позашляховик

3. Рухайтеся діагонально - перекатом. З пагорба з'їжджайте прямо вниз, або загрузнемо в землі. Пам'ятайте значення кутів переднього і заднього обважування і відстань бампера до шин. Деякі дороги вимагають водіння з різким заворотом (off-camber). У такій ситуації їдьте повільно, тримаючи колеса в коліях. Будьте дуже уважні, щоб не наїхати на випадковий камінь або пень на зовнішній стороні пагорба. Важкий позашляховик має тенденцію злегка ковзати в сторону перед повним вискоко з колії, тому негайно зупиняйтеся, коли помітите це ковзання назовні. Якщо спуск слизький і ковзання неминуче, негайно поверніть діагонально позашляховик в сторону ковзання і спускайтеся. Якщо нічого не виходить і позашляховик ковзає вниз, вимкніть двигун і тримайтеся за сидіння, сподіваючись на справність ваших ременів безпеки. 4. Зниження тиску в шинах поліпшує зчеплення на гравійному і піщаному грунтах. Для їзди на таких ґрунтах для повнопривідного позашляховика тиск в шинах коливається від 1,35 до 1,45 А.Д. Звичайно, для руху по шосе потрібно більший тиск в шинах. Шини маркуються збоку, наприклад, 50 psi (3.50 атмосфер, або бар) на 3300 фунтах. В принципі, одна шина здатна витримати вагу всього позашляховика Дефендер. Залежно від ваги завантаженого автомобіля і розмірів покришок, для шосе прийнятно тиск в шинах від 1.95 А.Д. до 2,4 А.Д. Ніколи не нехтуйте заводським ярликом за вказівкою тиску в шинах. Різниця між тиском в передніх і задніх шинах зазвичай застосовується при експериментах заводу-виробника з осадкою автомобіля в завантаженому стані. 5. Переїжджайте калюжі або колоди під таким кутом, щоб одне колесо було над перешкодою, а решта три допомагали його подолати. Якщо колесо провалиться в калюжу або застрягне в ущелині, це зробить ваш позашляховик вразливим. Іноді позашляховик зависає в повітрі декількома колесами. Будьте дуже обережними, щоб не потрапити в таку ситуацію на дорозі. Колоди часто вислизають з-під коліс і б'ють в днище, тому переїжджайте їх повільно і обережно. Поверніть позашляховик під таким кутом, щоб тільки одне колесо знаходилося на перешкоді. Уникайте провалювання всієї передньої або задньою віссю в калюжу. Одним з критичних чинників в успішному подоланні бездоріжжя є чітке розуміння, яке повинно бути тиск в шинах. З усіх думок щодо тиску в шинах в літній період найважливішим є значення тиску при їзді по піску. Оптимальний тиск в шинах при їзді по піску складається з багатьох чинників, в яких лідирують багато міфів автолюбителів. Однак істина в тому, що правильний тиск в шинах складається з ваги позашляховика, ступеня його завантаженості і розташування вантажу, розмірів дисків. Чому знижений тиск допомагає при їзді по піску і як обчислити правильне значення, ми побачимо нижче: Для початку - простий факт, який ігнорують багато водіїв: чим ширше покришки, тим м'якше грунт вони можуть подолати. Любителів вузьких, жорстких шин, які вважають, що вони краще за всіх долають сніг, бруд тощо, ми запитаємо: чому ж тоді вони не надягають покришки десятіскоростного велосипеда на свої снігоходи? Мандрівники в пустелі і мисливці на болотах знають, що чим ширше підошва, тим стійкіше пересування. Виходячи з цього, звернемо свою увагу на тиск в шинах і ширину покришки. Вибір малюнка протектора, відомого в просторіччі як «відбиток шини», дуже важливий для тієї мети, яку ця шина буде виконувати, тому малюнок протектора повинен вибиратися, виходячи з повсякденної експлуатації автомобіля. Найбільш популярним серед позашляховиків є малюнок шини для багнистих грунтів (mud terrain pattern).

Найбільш популярним серед позашляховиків є малюнок шини для багнистих грунтів (mud terrain pattern)

Даний малюнок характеризується великими виступами на шині з великими борознами між ними. Виступи добре чіпляються за слизькі грунти, а борозни сприяють самочіщенію шини від бруду та іншої прилип субстанції, таким чином гарантуючи відмінне зчеплення на дорозі. Такі покришки також добре підходять для осипних і гірських ґрунтів, оскільки виступи чіпляються за каміння і позашляховик в прямому сенсі «дереться» вгору, тоді як більш м'який малюнок протектора просто зісковзує. Єдиним недоліком даного типу шин є їх галаслива і тряска їзда по шосе. Для зменшення цієї проблеми вибирайте шини з асиметричним розташуванням виступів і борознами між ними - це знизить гармонійну вібрацію на асфальтованому шосе. На поверхнях зі щойно випав легким снігом або припорошені піском краще підходять всегрунтовие шини. зазвичай всегрунтовие шини мають малюнок з невеликими пересічними виступами по всій площі покришки. Борозни між виступами значно вужче, ніж на попередньому типі шин. Через це їзда по звичайному шосе на таких шинах значно тихіше, а стійкість позашляховика - вище на легких грунтах: припорошений сніг або наносний пісок. Дрібні виступи на шині грають роль «умінателя» снігу на зимових дорогах, покращуючи зчеплення. Недолік цих шин в тому, що мінімальна відстань між виступами не дозволяє шині швидко очиститися від снігу, піску або інший субстанції. Якщо снігу налипне занадто багато, шінимогут перетворити ваш позашляховик в некерований самоскид. Отже, підіб'ємо підсумки успішного подолання бездоріжжя. 1. Водій повинен їздити так, як уміє, не роблячи різких маневрів. 2. На важких ділянках краще заздалегідь перевірити дорогу перед собою. 3. При переїзді через перешкоду одне колесо має перебувати на ньому, а три інших допомагати. Не можна зависати в повітрі або занурюватися в калюжу всієї віссю. 4. При спуску з пагорба позашляховик повинен рухатися діагонально, стежачи, щоб колесо не вискочило з колії і не переїхало через бічну стінку дороги. 5. Водій зобов'язаний знати значення кутів переднього і заднього обважування, а також відстань бампера до шин, щоб уникнути застрявання або пошкодження частин машини, що знаходяться під днищем. 6. Для їзди на піщаному грунті повинно бути знижений тиск в шинах від 1.35 до 1.45 атмосфери. 7. При частій їзді на піщаних і багнистих ґрунтах шини повинні бути з протектором для багнистих грунтів.

Любителів вузьких, жорстких шин, які вважають, що вони краще за всіх долають сніг, бруд тощо, ми запитаємо: чому ж тоді вони не надягають покришки десятіскоростного велосипеда на свої снігоходи?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов