Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест поличних акустичних систем Hi-Fi класу

  1. Учасники тесту компоненти тесту
  2. Power off
  3. Boston Acoustics A26
  4. Dali Zensor 1
  5. ELAC BS 62.2
  6. Energy CB-10
  7. JBL Studio 130
  8. KEF C3
  9. Magnat Vector 203
  10. Polk Audio Tsi 100
  11. PSB Alpha B1
  12. Q Acoustics 2020
  13. RBH R5Bi
  14. System Audio Saxo 1
  15. ВИМІРЮВАННЯ

Учасники тесту

компоненти тесту

CD-програвач Bryston BCD 1Інтегральний стереопідсилювач Bryston В100 SSTколоночного кабелі Legacy TL Speaker)Міжблочні кабелі RCA Acuphase Super Refined SL-10Gдистриб'ютор харчування Supra LoRad MD-06-EU Mk II / LoRad CS-EU 1,5

Наша сеть партнеров Banwar

Виробники акустики, як правило, приділяють максимальну увагу моделям двох цінових категорій - самої верхньої і ... початковій. З першої все ясно, висока ціна має на увазі відповідну якість звучання. Але якщо подумати, можна зрозуміти логіку і в ситуації з entry level. Саме з недорогих моніторів багато початківці меломани знайомляться з тим чи іншим брендом, і тут дуже важливо показати себе з найкращого боку.

Тому нас і зацікавив саме сегмент, де за відносно невеликі гроші можна купити дуже непоганий звук. Звичайно, з часом захочеться чогось більш серйозного, але добрий початок, так би мовити, половина справи. Під «невеликими грошима» в даному випадку ми маємо на увазі суму від 9 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за пару моніторів - психологічно комфортний межа для першої покупки. Порадувало те, що практично у всіх компаній, представлених на російському ринку, такі моделі знайшлися, і в результаті в нашому змаганні братимуть участь тринадцять претендентів від найбільш авторитетних виробників.

Конструктивно практично всі системи виявилися двосмуговими і закритого (лише одна пара від Yamaha має закрите оформлення), що, в принципі, цілком виправдано. При сильно обмеженому бюджеті розробники змушені враховувати буквально кожен цент, і в цих умовах transmission line або пасивний радіатор будуть занадто затратною справою. При двох смугах простіше (і, відповідно, дешевше) виходить розділовий фільтр, та й цілком можна обійтися однією парою вхідних клем. А фазоинвертор, крім розширення робочого діапазону вниз, дозволяє трохи збільшити чутливість акустики, яка, швидше за все, буде підключатися до недорогого підсилювача або AV-ресивера.

Ми ж, зі свого боку, вимоги при прослуховуванні майже не знижуємо, незважаючи на цінові рамки. Звичайно, фактор вартості буде враховуватися, але виключно в ході визначення такого параметра, як відношення якість / ціна.

Для виявлення всіх особливостей звучання будемо використовувати супутні компоненти свідомо більш високого рівня. Тестовий музичний матеріал - фонограми різних жанрів, записані з превосходнейшим якістю. Особливо пильну увагу звернемо на формування простору, оскільки навіть при досить рівній частотній характеристиці, плоска сцена може дуже сильно зіпсувати враження.

Power off

По ходу прослуховування ми все більше переконувалися, що навіть серед недорогих моніторів трапляються моделі з незабутнім звучанням, і починати з них шлях до серйозного Hi-Fi одне задоволення.

Цей тест може стати непоганим орієнтиром для тих, хто підшукує поличного акустику в якості пробної стереопари або для озвучування тилових каналів в домашньому кінотеатрі. Буквально кожна з тринадцяти протестованих систем має масу характерних рис, проаналізувавши які, можна зробити вибір для конкретного застосування.

Наприклад, найменш дорога модель серед всіх учасників, PSB Alpha B1, справила настільки сильне враження звучанням, що відразу завоювала нашу «Рекомендацію». Настільки приємні в усіх відношеннях системи, та ще й з таким гуманним цінником зустрічаються нечасто, тому її нагорода цілком заслужена.

Інші ж системи можуть працювати абсолютно самостійно, наприклад, Magnat Vector 203 і ELAC BS 62.2. Ці німецькі монітори цілком здатні замінити в невеликій кімнаті громіздку підлогову акустику, практично не поступаючись їй ні в просторості звукової панорами, ні в динамічних показниках. А якщо остання властивість набуває винятковий пріоритет, варто також придивитися до Polk Audio Tsi 100, здатним вразити слухача воістину нищівної енергетикою.

Привабливі риси є і у Energy CB-10, і у RBH R5Bi. Ці монітори відрізняються яскравістю звукових образів і загальної ефектністю, що буде дуже до речі в аудиосистемах з тьмяним верхнім діапазоном - ці моделі напевно додадуть повітря і відкритості.

Окремої згадки гідні незвичайні з усіх точок зору системи Q Acoustics 2020i. Молода англійська компанія вдало знайшла свою нішу, пропонуючи акустику з впізнаваним дизайном і гідним звучанням. Скоро з'явиться оновлена ​​версія цієї моделі, яка, по завіреннях компанії, буде ще цікавіше, але і тих переваг, що ми виявили у 2020i, цілком достатньо для отримання Grand Prix. ?

Boston Acoustics A26



Виробник:

D & M Holdings Inc.
Порадувало: Широкий робочий діапазон, упевнена динаміка і бас, добротна конструкція.
Засмутило: Чи не занадто високу роздільну здатність на середніх частотах.
www.bostonacoustics.com

Монітори A26 виконані по двосмугової схемою з фазоінвертором, порт якого розташований на задній стінці корпусу. Головки виготовлені за фірмовим рецептом Boston. Низькочастотна має пристойну по діаметру (165 мм) мембрану, відформовану з поліпропілену, посиленого вкрапленнями слюди і скловолокна. Технологія DCD (Deep Channel Design) підвищує віддачу в нижній частині робочого діапазону, що полегшує контроль точного ходу дифузора з боку підсилювача. Дюймовий твітер оснащений тканинним куполом з запатентованого матеріалу Kortec, чиї завидні механічні характеристики дозволили розширити верхню межу відтворення до 25 кГц.

Передбачено кілька варіантів розміщення АС: на спеціальних стійках або на стіні (при озвучуванні тилу в багатоканальній системі) за допомогою вбудованого кріплення петлевого типу.

Характер звучання цих систем досить енергійний і динамічний, але дещо спрощений в тональному відношенні. Незважаючи на високу ступінь артикуляції середніх частот, на складних для відтворення записах тонкі відтінки іноді можуть виглядати злегка замиленим. Моніторів вдається видавати добротний бас, похвальний як по глибині, так і по точності. Сподобалася робота пищалки - верхні частоти відтворюються відкрито, ясно і з хорошою деталізацією. Формована звукова сцена досить чітко окреслена в просторі. При цьому уявні образи точно локалізовані і не втрачають своїх позицій навіть на великій гучності.

Dali Zensor 1



Виробник:

DALI A / S
Порадувало: Висока звукове та тембральное дозвіл, ефектне побудова звукового простору.
Засмутило: Помітна компресія на високій гучності.
www.dali.dk

Компактна модель від DALI відноситься до лінійки початкового рівня Zensor, що недавно з'явилася на ринку. Як і більшість акустики цього класу, системи мають двухполосную конструкцію з фазоінверторний портом, який виведений назад. У прагненні отримати максимально природне звучання для виробництва динаміків датські інженери використовували виключно натуральні матеріали. Дюймовий купол високочастотника виконаний з просоченої тканини, а 13-сантиметровий басовік забезпечений легким целюлозним дифузором. Незважаючи на скромний літраж, фахівцям вдалося добитися широкої смуги відтворення з нижньою межею в 53 Гц. Модель позиціонується як універсальна, яку можна використовувати і в стереосистеми, і в тріфоніческой або багатоканальної конфігурації (в останньому випадку монітори можна повісити на стіну).

«Цензори» дуже сильні в побудові простору - їм вдається розгорнути перед слухачем на рідкість цільна точне тривимірне звукове поле з практично ідеальним вкрапленням віртуальних образів.


ELAC BS 62.2



Виробник:

ELAC Electroacustic GmbH
Порадувало: Жвава динаміка, точне відтворення атаки.
Засмутило: Жвава динаміка, точне відтворення атаки.
www.elac.com

Німецькі системи зібрані в жорсткому корпусі з класичними для акустики цього типу пропорціями. Основна частина виготовлена ​​з ламінованого під шпон MDF, а фронтальна панель збільшеної товщини оброблена чорним глянсовим лаком. За відтворення низьких частот тут відповідає 135-міліметрова головка з фірмовим дифузором AS Cone, який, по суті, є целюлозної мембраною, покритої найтоншої алюмінієвою плівкою. Таким чином, розробникам вдається отримати майже ідеальний матеріал, що поєднує легкість з високою жорсткістю. Верхня частина діапазону покладено на дюймовий твітер з шовку, який відрізняється розширеною робочої смугою з верхньою межею на 25 кГц.

Акустичне оформлення моніторів - тиловий фазоинвертор, тому при установці їх безпосередньо біля стіни можна скористатися поролоновими заглушками, і системи перетворяться в «закритий ящик».

У звучанні німецької пари, перш за все, відзначимо гранично прозорі середні частоти, правда часом віддають помітним холодком. Звуковий дозвіл однаково високо по всьому спектру, натурально відтворюється атака. В цілому саунд моніторів досить динамічний, але при цьому найнижчий бас лише позначений.

Трохи піднесеним здається верхній діапазон. Незважаючи на те, що твітер відрізняється чистотою і детальністю, ВЧ іноді можуть здатися жорстким і навіть колючими. У звуковій сцені образи переднього плану сприймаються з невеликим наближенням до слухача. Саме ж віртуальний простір має злегка зменшений масштаб, але не позбавлене глибини.


Energy CB-10



Виробник:

Klipsch Group, Inc.
Порадувало: Солідний басовий потенціал, впевнена макродинаміка.
Засмутило: Легка забарвлення на середині, жестковатий верх.
www.energy-speakers.com

Ці полочнікі, незважаючи на невеликий розмір, не самі мініатюрні в каталозі Energy - в серії Connoiseur є ще більш компактна модель CB-5.

АС випускаються в єдиному варіанті обробки «black ash», а передня панель лакована. Дифузори виготовлені з алюмінієвого сплаву - характерна риса всієї акустики Energy. Порівняно невеликий 140-міліметровий низкочастотник оснащений фірмовим підвісом Ribbed Elliptical Surround, а твітер - дюймовим куполом з розсіювачем, оптимизирующим діаграму спрямованості. Порт фазоінвертора має спеціальний профіль для зниження турбулентних призвуків. Підключення до підсилювача здійснюється парою позолочених клем, які приймають всі типи наконечників або голий провід досить великого перерізу.

Серед явних переваг моделі - масивний низькочастотний регістр, достатня динаміка і високий звуковий дозвіл у верхньому діапазоні. При цьому самі ВЧ не завжди сприймаються ідеально гладкими, наприклад, іноді звучання тарілок злегка віддає «пісочком». Середина в цілому непогано деталізована, але відрізняється трохи синтетичної підфарбовування голосів. Компресія помітна лише на дуже високій гучності, при цьому кілька «схлопивается» простір. На комфортних же рівнях роботи звукова сцена виходить досить протяжної по ширині і з ясною локалізацією джерел.


JBL Studio 130



Виробник:

Harman Consumer, Inc.
Порадувало: Мінімальна забарвлення у всьому діапазоні, вкрай високий звуковий дозвіл.
Засмутило: Невеликі призвуки корпусу на великій гучності.
www.jbl.com

Зовнішнім виглядом цих моніторів дизайнери JBL відразу дають зрозуміти, що навіть недорога акустика може виглядати свіжо і оригінально. Передня частина хвацько розкреслений діагональними лініями, в перетині яких розташований логотип компанії, а в двох утворилися нішах встановлені випромінювачі, закриті Секціонірованние грилем. Розмір бас головки порівняно невеликий, всього 10 см, але його головна «фішка» - дифузор з запатентованого композиту Polyplas. Цей матеріал має целюлозний основу з полімерним покриттям, що дозволяє драйверу працювати з мінімальними спотвореннями навіть на граничних рівнях гучності. Високочастотна секція представлена ​​25-міліметровим купольним твитером CMMD Lite з фірмовим волноводом Bi-Radial Waveguide. Поділ смуг відбувається на 3000 Гц кросовером другого порядку з мінімальною кількістю елементів.

Хоча моніторів злегка бракує потужної низькочастотної основи, їх звучання абсолютно не видається неповноцінним. Для акустики такій невеликій вартості вражає як незвично високий звуковий дозвіл, так і надзвичайно чіткий поділ інструментів. Studio 130 демонструє мінімум забарвлення у всьому спектрі, і, по суті, єдині призвуки лунають із боку корпусу - все ж його жорсткість на високому рівні гучності може виявитися недостатньою. Звукова сцена дуже точна в плані позиціонування уявних образів, але досить обмежена по ширині. Варто відзначити, що в глибину читаються кілька планів, що для бюджетних гучномовців вже саме по собі досягнення.

KEF C3



Виробник:

KEF Audio Ltd.
Порадувало: Солідні басові можливості, натуральні середні частоти.
Засмутило: Злегка «темний» тональний баланс.
www.kef.com

Для своїх габаритів монітори досить масивні - на якісне демпфірування корпусів тут явно не поскупилися. Вони сконструйовані по двосмугової принципом з щілинним фазоінвертором, розташованим спереду. Такий порт краще розсіює виходить повітряний потік, значно знижуючи турбулентні шуми. Як і годиться серйозному виробникові, в С3 компанія використовує драйвери виключно власної конструкції. Дифузор 130-міліметрового низкочастотника виготовлений з пресованої целюлози, а 19-міліметровий твітер має купол з анодованого алюмінію і оснащений хвилеводом tangerine, добре знайомим по інших моделях KEF.

Головна принадність твітера полягає в найширшому частотному діапазоні (паспортна межа випромінювання 40 кГц), що особливо корисно при відтворенні «суперформатов» на кшталт SACD або DVD-Audio.

Монітори видають глибокий і наповнений бас з відмінною артикуляцією і точним відстеженням послезвучія. В їх саунде присутній і гідна макродинаміка, і точна музична атака. Середні частоти можна охарактеризувати як досить приємні і комфортні. У цьому діапазоні присутні натуральна тембральная основа, правильні акценти і висока прозорість. Однак на найскладніших фонограмах все ж помітні деякі спрощення музичної трактування, втім, простимі для настільки недорогий акустики. Високі частоти передаються чітко і детально, але по загальній енергетиці дещо поступаються решті спектру. На звукову сцену це впливає мало - їй властиві достатній масштаб і точна локалізація.

Magnat Vector 203



Виробник:

Magnat Audio Produkte Gmbh.
Порадувало: Динамічні можливості, цілком можна порівняти з середніми напольниками, масштабна звукова сцена.
Засмутило: Легкий підйом АЧХ на верхніх частотах.
www.magnat-home.ru

Ще одна зовсім свіжа модель, тепер уже від Magnat. Системи мають досить великі корпуси з товстих панелей MDF, стягнутих внутрішньою перегородкою і оброблених якісної вінілової плівкою. Завдяки збільшеному літражу стало можливим оснастити акустику Низькочастотник пристойного калібру (170 мм), який навантажений на фазоинвертор з портом Airflex. При цьому сам драйвер має кілька характерних особливостей: целюлозна мембрана з просоченням, міцна лита кошик з ABS і вентильована звукова котушка. У конструкції твітера також можна знайти чимало цікавого. Дюймова купольна діафрагма виготовлена ​​з синтетичного шовку Teteron і укладена в невеликій рупор. До того ж пищалка оснащена солідної магнітною системою, що дозволяє їй без праці витримувати значну потужність, що підводиться.

Звучання німецької пари відрізняється широким частотним діапазоном і завидною динамікою. При цьому монітори натурально передають атаку і тембри більшості музичних інструментів. Претензії до лінійності відтворення тут мінімальні. На слух можна відзначити лише невеликий підйом характеристики на високих частотах, що виражається в кілька освітленої передачі чоловічого вокалу і підкресленні шумових шлейфів аналогових оцифровок. В середньому діапазоні системи поводяться досить коректно. Звичайно, ідеальної точності тембрів в бюджетній акустиці домогтися проблематично, але занадто великих вольностей в цьому сенсі тут не спостерігається. Звукова сцена у виставі Vector 203 виходить гранично масштабною. На краях простору локалізація кілька падає, а ось в межах периметра такою точністю позиціонування уявних джерел можуть похвалитися небагато конкуренти.

Polk Audio Tsi 100



Виробник:

Polk Audio Inc.
Порадувало: уміння розвіваті чималий Звуковий Тиск з мінімумом спотворень, висока детальність верхніх частот.
Засмутіло: Деякі Спрощення тембрів на СЧ.
www.polkaudio.com

Ще одна зовсім свіжа модель, тепер уже від Magnat. Системи ма ють Досить Великі корпуси з Товста панелей MDF, Стягнуто внутрішньою перегородкою и оброблення якісної вінілової плівкою. Завдяки збільшеному літражу стало можливим оснастити акустику Низькочастотник пристойного калібру (170 мм), який навантажений на фазоинвертор з портом Airflex. При цьому сам драйвер має кілька характерних особливостей: целюлозна мембрана з просоченням, міцна лита кошик з ABS і вентильована звукова котушка. У конструкції твітера також можна знайти чимало цікавого. Дюймова купольна діафрагма виготовлена ​​з синтетичного шовку Teteron і укладена в невеликій рупор. До того ж пищалка оснащена солідної магнітною системою, що дозволяє їй без праці витримувати значну потужність, що підводиться.

Звучання німецької пари відрізняється широким частотним діапазоном і завидною динамікою. При цьому монітори натурально передають атаку і тембри більшості музичних інструментів. Претензії до лінійності відтворення тут мінімальні. На слух можна відзначити лише невеликий підйом характеристики на високих частотах, що виражається в кілька освітленої передачі чоловічого вокалу і підкресленні шумових шлейфів аналогових оцифровок. В середньому діапазоні системи поводяться досить коректно. Звичайно, ідеальної точності тембрів в бюджетній акустиці домогтися проблематично, але занадто великих вольностей в цьому сенсі тут не спостерігається. Звукова сцена у виставі Vector 203 виходить гранично масштабною. На краях простору локалізація кілька падає, а ось в межах периметра такою точністю позиціонування уявних джерел можуть похвалитися небагато конкуренти.

PSB Alpha B1



Виробник:

PSB Speakers
Порадувало: Поєднання ряду важливих якостей: значною енергетики відтворення, високого звукового дозволу і тонального комфорту.
Засмутило: Злегка знижена артикуляція середніх частот.
www.psb-rasha.ru

За задумом творців, коло застосування Alpha B1 не обмежується традиційної стереосистемою - крім цього монітори можуть озвучувати тилові канали в домашньому кінотеатрі. Пара випромінювачів захищена від зовнішнього впливу металевим грилем з дрібною перфорацією. Роль басовік відведена 13-сантиметрової голівці з дифузором з металізованого поліпропілену, пищалка ж забезпечена 19-міліметровим куполом з легкого алюмінієвого сплаву. Обидва випромінювача мають потужну магнітну систему і екрани, що виключає вплив на чутливе до такого роду перешкод обладнання. Модель доступна в декількох колірних варіантах: «чорний», «охра» і «білий лак» (останній трохи дорожче).

За задумом творців, коло застосування Alpha B1 не обмежується традиційної стереосистемою - крім цього монітори можуть озвучувати тилові канали в домашньому кінотеатрі. Пара випромінювачів захищена від зовнішнього впливу металевим грилем з дрібною перфорацією. Роль басовік відведена 13-сантиметрової голівці з дифузором з металізованого поліпропілену, пищалка ж забезпечена 19-міліметровим куполом з легкого алюмінієвого сплаву. Обидва випромінювача мають потужну магнітну систему і екрани, що виключає вплив на чутливе до такого роду перешкод обладнання. Модель доступна в декількох колірних варіантах: «чорний», «охра» і «білий лак» (останній трохи дорожче).

Q Acoustics 2020



Виробник:

PSB Speakers
Порадувало: Завидна деталізація в усьому робочому діапазоні, мінімальна на слух забарвлення.
Засмутило: Спрощення в середньому діапазоні.
www.qacoustics.info

Англійська Q Acoustics всього за кілька років свого існування набув статусу інноваційної компанії, представивши кілька вдалих лінійок акустики. Оригінальний підхід до проектування сповна проявився і в поличних системах 2020 року, які увійшли в 2000-у серію. Наприклад, дві пари клем для підключення акустичного кабелю тут «заховані» в спеціальній ніші, розташованої в нижній частині корпусу. Так зроблено не випадково - в ідеалі ці монітори повинні встановлюватися на фірмових стійках 2000ST, в яких є канал для прихованої укладання кабелю.

Для боротьби зі стоячими хвилями корпусу позбавлені прямих кутів і ретельно заглушені зсередини. Що стосується безпосередньо самих випромінювачів, то тут їх два - 125-міліметровий басовічок і дюймовий тканинний твітер з феромагнітним охолодженням звукової котушки. Обидва спроектовані інженерами компанії Q Acoustics і виготовлені відповідно до фірмовим специфікаціям.

Системи демонструють досить лінійне звучання з точними високими частотами і пропрацювала серединою. Дозвіл похвально високо, причому нестачі детальності не відчувається навіть на найскладніших записах симфонічної музики. Тембральний склад натуральних інструментів передається досить точно, лише з невеликими недоліками, цілком пробачити для недорогий акустики. Дуже натуральний вокал, прекрасно артикульовані і позбавлений сторонньої забарвлення. Динаміка в міру розвинена для поличних систем, причому компресія не відчувається навіть на рівнях гучності, близьких до критичних. Звукова сцена здається найбільш щільною в центральній частині, на її флангах локалізація вже не настільки точна. Що ж стосується масштабу - він витриманий дуже грамотно.

RBH R5Bi



Виробник:

RBH Sound
Порадувало: Насичене звучання з високою детальністю верхніх частот.
Засмутило: Природність на середніх частотах не настільки висока, як у іншому спектрі.
www.rbhsound.com

Монітори R5Bi відносяться до найбільш доступною лінійці Impression і являють собою порівняно невеликі за габаритами фазоінверторний системи з портом на задній стінці. Корпуси мають непаралельних бічні стінки, блискучі дорогим глянцем (пропонуються два типи обробки - High-gloss Red Burl і High-gloss Black Ash). Акустика двухполосная, з кросовером другого порядку, налаштованим на 3000 Гц. Для оптимальної дисперсії дюймовий купол тканинного твітера прикритий металевою сіткою, яка також служить захистом від зовнішніх впливів. Випромінювач низьких частот тут має калібр 133 мм, причому дифузор виготовлений за фірмовою технологією Poly-Matrix - полімер з покриттям тонким шаром алюмінію.

Системи відрізняються енергетично насиченим звучанням, з високою прозорістю у всьому діапазоні. Серед явних переваг також упевнена динаміка і відмінна скорострільність по басу. Незважаючи на те, що глибина низькочастотного регістра тут не жахає, завдяки плавному спаду АЧХ явного дефіциту НЧ не відчувається. Тональний баланс R5Bi плавно виведений в високочастотну область, але зайвого акцентування дискантів практично не помітно.

Кілька згладженої може здатися середина. Якщо основні натуральні інструменти цілком впізнавані, то голосам іноді властива невелика забарвлення, що знижує їх природність. Звукова сцена формується з відчутною вглиб перспективою, але трохи висунутими на слухача образами переднього плану.

System Audio Saxo 1



Виробник:

System Audio A / S
Порадувало: Характер звучання, властивий дорожчий акустиці компанії, бездоганна якість виготовлення.
Засмутило: Можливість перевантаження на високій гучності.
www.system-audio.com

Лінійка Saxo створена датчанами спеціально для економних любителів музики і кіно, не готових (поки) вкладати в акустику великі гроші. Незважаючи на це, в мініатюрних Saxo 1 використовуються ті ж принципи, що і в більш просунутих моделях компанії. Монітори відрізняє міцно збитий корпус з дивовижною за якістю обробкою, в якому встановлена ​​пара висококласних головок. Калібр басовік тут зовсім невеликий (10 см), але за рахунок длинноходная паперового дифузора він здатний переміщати пристойну кількість повітря. Твітер виглядає дещо незвично для System Audio - м'який дюймовий купол з просоченої тканини укладений в спеціальний рупор DXT, який значно розширює діаграму спрямованості. На думку розробників, завдяки такому рішенню колонки Saxo можуть забезпечити нерозривне звукове поле практично в будь-якій точці приміщення.

Системи мають прозорим звучанням з достовірною атакою і натуральними тембрами. Особливо можна відзначити високу детальність у всій робочій смузі, але найбільш високий звуковий дозвіл проявляється на верхніх частотах.

Тональний баланс моніторів злегка зміщений в високочастотну область, але радикального впливу на сприйняття звукової картини це не робить. Saxo 1 не дуже сильні в відтворенні глибокого баса, їм потрібна допомога грамотно підібраного сабвуфера. Обережно слід звертатися і з регулятором гучності - на високих рівнях басовік може перевантажуватися і йти в відбій. Звукова сцена будується в фірмовому стилі, з точною локалізацією джерел і максимальним масштабом простору.

ВИМІРЮВАННЯ


Виміри проводилися за допомогою комп'ютерного комплексу Clio і програми ClioWin 3.0 в незаглушенном приміщенні. АЧХ вище 200 Гц знімалася на відстані 1 м від передньої панелі при подачі сигналу з амплітудою близько 2,83 В RMS незалежно від імпедансу. Нижче 200 Гц мікрофон присувався впритул до Мідбасові голівці (вимірювання в ближньому полі), після чого обидві криві об'єднувалися. Синім кольором відзначена АЧХ, знята на акустичній осі, а зеленим і червоним - при відхиленні 30 і 50 град. відповідно.

АЧХ порту фазоінвертора показана окремо (чорна крива зліва). У деяких випробуваних зразків виявилися помітні призвуки в портах, про що ми обов'язково будемо згадувати. Якщо ви маєте намір використовувати такі колонки в комплекті з сабвуфером, заглушите фазоинвертор поролоновою пробкою. Так ви позбавитеся від призвуків, а колонки із заднім розташуванням портів можна буде ставити ближче до стіни.

У деяких учасників при вимірах виявилися внутрішні резонанси. Це обумовлено формою корпусу підлогових АС, по суті, є довгим і вузьким волноводом. При недостатньому демпфіруванні він починає «співати», як органна труба. І ще зверніть увагу, що реальний спротив багатьох систем не відповідає заявленому, а цей параметр необхідно знати для правильного вибору підсилювача.

МОДЕЛЬBoston Acoustics
A26DALI
Zensor 1ELAC
BS 62.2Energy
CB-10JBL
Studio 130KEF
C3Magnat
Vector 203Polk Audio
Tsi 100PSB
Alpha B1Q Acoustics
2020iRBH
R5BiSystem Audio
Saxo 1
Конструкція

2 смуги, ФМ 2 смуги, ФМ 2 смуги, ФМ 2 смуги, ФМ 2 смуги, ФМ 2 смуги, ФМ 2 смуги, ФМ 2 смуги, ФМ 2 смуги, ФМ 2 смуги, ФМ 2 смуги, ФМ 2 смуги, ФМ
Номінальний опір, Ом 8 6 6 8 8 8 8 8 8 6 8 4
Чутливість, дБ / Вт / м 89 86,5 86,5 90 87 88 91 89 89 88 85 86
Відтворений діапазон, Гц 51 - 25000 53 - 26500 48 - 25000 66 - 20000 60 - 22000 54 - 40000 32 - 55000 53 - 25000 65 - 21000 64 - 22000 60 - 20000 60 - 25000
При нерівномірності, дБ Н.д. 3 Н.д. Н.д. Н.д. Н.д. Н.д. Н.д. 3 Н.д. 3 3
Частота поділу смуг, Гц Н.д. 2900 2300 2800 3000 2500 3200 2500 3000 2900 3000 2200
Підводиться потужність, Вт До 150 До 100 До 70 До 125 До 240 До 125 Н.д. До 100 до 90 до 75 до 100 до 80
Підключення до підсилювача, смуг 1 1 1 1 1 2 2 1 1 2 1 1
Габарити, мм 330 x 210 x 265 274 x 162 x 228 260 x 160 x 262 290 x 180 x 216 349 x 165 x 210 290 x 177 x 256 200 x 365 x 300 279 x 177 x 259 178 x 299 x 247 264 x 278 x 170 175 x 324 x 203 130 x 250 x 200
Маса (кожної), кг 6,3 4,2 4,5 4,0 4,9 4,4 7,0 4,54 4,6 5,0 3,4 3,1

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов