Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Alfa Romeo 156 Sportwagon

  1. зовні
  2. усередині
  3. В русі
  4. Історія покупки
  5. ремонт
  6. доробки
  7. експлуатація
  8. плани
  9. Історія моделі

Наша сеть партнеров Banwar

Фанат седанів ніколи не зрозуміє любителя універсалів. Почуття неприязні зазвичай взаємно, тому кузовна війна не вщухає досі, хоча всім зрозуміло, що перемогли кросовери. Стандартний приклад діалогу ворогуючих сторін: «- Седан гарніше! - Зате універсал практичніше! »Компромісних варіантів, що влаштовують всіх, вкрай мало. Alfa Romeo 156 Sportwagon - один з них.

зовні

Я очікував побачити пекучу південку в яскраво-червоному грайливому сарафані, а отримав солідну леді в витонченому плаття кольору вечірнього Середземного моря. Нетиповий для канонічної Альфи колір Blu Vela ( «Синій парус») вдало вписався в естетику стильного універсалу, народжуючи асоціації з аристократичними замовними британськими Шутінг-брейками.

Домагання на купеобразного цілком виправдані. З боку пятідверка завдяки схованим в стійки заднім ручкам виглядає тридверним хетч. Хитрун Вальтер да Сільва, який вже обдурив всіх в 1997-му, замаскувавши 156 седан під купе, анітрохи не посоромився і провернув цей трюк ще раз. Не дарма боси Fiat вибрали саме його проект, відкинувши пропозиції і Pininfarina, і ItalDesign.

Залишилися на місці і все риси кращого європейського автомобіля 1998 року. Фамільний дзьоб решітки радіатора, майже переломив бампер на дві половинки, декоровані під метал передні дверні ручки в стилі 1960-х, вузькі смужки задніх ліхтарів. Чотири вузькі прорізи по периметру переднього повітрозабірника - ностальгія за довоєнними Альфа. Жоден з сучасників не міг похвалитися таким набором дизайнерських фішок. 16 років тому тренд на спортивні універсали тільки набирав обертів, і італійці виявилася на піку моди.

Чи вважаєте, я занадто упереджений до Альфі? Безумовно. Але не я один. Рипнувши зубами, що якісь італійці посміли обійти Гольф в битві за звання автомобіля року, німці з Фольксвагена швиденько переманили Вальтера да Сільву до себе малювати нове «обличчя» Seat, а потім - Audi, Volkswagen і навіть Lamborghini.

усередині

Салон зустрів мене традиційної «альфовского» тіснотою. Чи не скупердяйства заради, а суто для задоволення сеньйора пілота. Демонстративний егоїзм інтер'єру, з розгорнутою в мою сторону центральною консоллю, під стати кращим зразкам баварського автомобілебудування. Посадка традиційна для італійських авто - сидиш високо, як на стільці.

Поки велюровое сидіння стискає мене в обіймах, немов дружина - коханого чоловіка, я милуюся оточуючими мене водійськими фетишами. Ладний трехспицевий кермо, що стирчить під кутом важіль коробки, колодязі основний приладової панелі з висячими стрілками - риси класичних Alfa Romeo 1960-1970-х років вдало вплетені в сучасний інтер'єр. На заздрість Alfa Romeo Spider спорту тут незрівнянно більше. Розгорнута в мою сторону трійця додаткових приладів, знайома по яскравою двухдверка, зайве тому підтвердження.

Після таких авансів про наявність другого ряду сидінь згадуєш в останню чергу. Але він є, і там більш комфортабельно, ніж можна було очікувати. Пристойне простір для ніг, великий запас місця над головою. Одна умова - пасажирів повинно бути двоє. Наявність третього ременя безпеки ще ні про що не говорить, Альфа готова стерпіти не більше чотирьох егоїстів за раз.

Як не дивно, це стосовно Alfa Romeo. Але - пара слів про багажнику. Універсал все-таки. Його обсяг щодо аналогів невеликий ні при піднятих задніх сидіннях, ні при складених, а мінімальний літраж - навіть менше, ніж у соплатформенного седана. Природна плата за динамічний силует.

Італійці спробували компенсувати малий обсяг зручними дрібницями. П'ята двері далеко заходить на дах, що збільшує висоту отвору, полегшуючи відкривання-закривання, всередині є два бічних «бардачка», сітка для дрібниць, а внизу - повнорозмірна «запаска». Але мене це вже мало хвилює. У моїх руках ключ від серця спекотної італійки.

В русі

У веселій компанії дволітровою четвірки Twin Spark і п'ятиступінчастою механіки я відмінно провів час на тесті Alfa Romeo Spider . Але то була безтурботна двухместка, а тут універсал. Він крупніше, важче і має більш високий центр ваги. З огляду на аналогічну потужність в 155 л. с., є від чого впасти у відчай. Чи ні?

Швидко освоївшись з м'яким зчепленням, я хвацько вклинююсь в потік. На малих обертах двигун прикидається тихонею-ботаніком. До 4 000 оборотів Alfa просто їде, не викликаючи особливих емоцій. Повірити в поступливість універсала легко, але водійський інстинкт не обдуриш. Права рука раз у раз без видимої причини клацає селектором механіки. Ходи важеля - короткі і дуже чіткі, включення передач відбувається миттєво.

Побачивши просвіт в щільному потоці, швидко скидаю передачу і утапливаю газ. Ось воно! Стрілка тахометра миттю злетіла в червону зону, Twin Spark істерично заверещав, як італійка, застукали чоловіка з сусідкою, і Sportwagon азартно кинувся вперед. До 7 000 об / хв Альфа мчить як ужалена, з кожним новим перемиканням розпалюючи тебе все більше і більше.

Об'їзд будь-якого перешкоди - легкий петтінг перед оргазмом, отриманим в поворотах. Підвіска, на подвійних трикутних алюмінієвих важелях спереду і MacPherson ззаду, налаштована без найменшої оглядки на сімейне призначення машини.

Кермо від упору до упору робить лише два оберти. Альфа слухається тебе беззаперечно. Швидко і невимушено угвинчується і перекладається в віражах, легко стабілізується і дозволяє контролювати занос. Жодного натяку на розкачку. Клевки носом - тільки при натисканні на середню педаль. Колодки буквально вгризаються в диски - гіперчутливі гальма вимагають звикання, але освоївшись, ловиш від цього кайф.

Розплата за отримане задоволення була відома з самого початку, але виявилася не такою високою. Нерівності дороги Sportwagon сприймає жестковато, але, як правило, без ударів. До пробою підвіски можуть привести хіба що особливо великі перешкоди. Шумоізоляція, пропускає в салон спів двигуна, непогано захищає сідоків від інших звуків.

Витрата палива Alfa Romeo 156 Sportwagon
На 100 км

Місто, л Траса, л Змішаний, л 16-17 8 12

Причепитися є до чого. Стильні зовнішні дзеркала - черговий доказ того, що італійці ставлять дизайн понад функціональності. Огляд назад через ці каплевидні елементи декору залишає бажати кращого.

У салоні повно ергономічних дивацтв. Протитуманні фари включаються кнопками на центральному тунелі. Квест з пошуку пульта обігріву сидіння я ганебно провалив. Кнопки знайшли у схованці біля самим під кріслом, а червону лампочку індикатора включення італійські приколісти помістили на каркас сидіння, поряд з механічним регулюванням по висоті.

Я ціную гумор, навіть такий своєрідний і ергономічний, замішаний швидше на безпечності, а не злий намір. Альфа - не просто цілісний продукт зі своїм неповторним характером. Це підступна спокусниця, яка вміє затуманювати розум дужче будь сирени. Думаю, чимало чоловіків, умовити своїх дружин на покупку Sportwagon, потім спали на дивані, залишившись без еротичного десерту. Спортивність і ексцентричність в Альфі так виразно домінує над усіма іншими якостями, що варто тільки допустити найменшу думка про покупку 156-й, - і все, ти потрапив.

Історія покупки

Купити Alfa Romeo 156 Денис захотів в 1999-му році, коли побачив статтю про неї в одному відомому автомобільному виданні. У 2008-му, шукаючи собі нову автомобільну супутницю, він вже точно знав, що це буде Sportwagon. Родом Денис з Білорусі, але місцевий ринок італійських машин відкинув відразу. Середня ціна Альф в республіці варіювалася в межах $ 7 500, і пропонувалося в основному щось сильно пошарпане.

У ті далекі часи ще було актуальним привіз автомобіля з Європи, але раптово підходящий екземпляр знайшовся в Мінську. Доглянутий темно-синій дволітровий універсал 2000 року випуску з пробігом 83 500 км підкуповував відмінним технічним станом і хорошою комплектацією. «Ну і що, що не червона» - подумав Денис і погодився, заплативши за автомобіль $ 9 400.

ремонт

Перший рік володіння Альфою обійшовся взагалі без вкладень. Для старої Alfa Romeo початку двохтисячних - нонсенс. Далі універсал, як і будь-який восьмирічний автомобіль, що використовується в щоденному режимі, став регулярно просити якісного ремонту. Втім, про жахи, що приписуються зазвичай Alfa Romeo, мова не йде.

Через часті перегонів їх Санкт-Петербурга до Вітебська по нашим славним дорогах найбільші витрати припали на підвіску. Починаючи з другого року володіння Денис кожен сезон міняв важелі в передній підвісці. За порадою механіків кожен раз використовував неоригінал італійської фірми Vema (1 500 рублів - верхній важіль, 3 000 рублів - нижній), але «ходили» вони недовго.

Потужність двигуна Alfa Romeo 156 Sportwagon

У 2012 році, після знайомства з більш тямущим майстром, Денис замовив оригінальні важелі (2 500 рублів - верхній важіль, 5 000 рублів - нижній) і з тих пір проблема з ними його не турбує. Задня підвіска зажадала втручання лише два рази. Змінювалися важелі і пара сайлентблоков.

У 2012 році Альфі потрібен частковий капітальний ремонт двигуна. Всьому виною пробитий роком раніше піддон картера і погано прикручений сервисменами при його заміні маслоприемник. Автомобіль почав проявляти підвищений апетит до маслу, а після динамічної їзди з вихлопної валили клуби диму. Довелося перебирати головку блоку, а заодно міняти все кільця і ​​вкладиші.

Кожні 30 000 км Денис змінює привід ГРМ. Ремінь і всі супутні деталі приводу коштують приблизно $ 150-200. Робота по заміні обходиться в аналогічну суму.

Alfa Romeo 156 Sportwagon

витрати

Регулярне ТО із заміною масла (Selenia - 5 літрів) і масляного фільтра

4 000 рублів

Повітряний фільтр

1000 рублів

Салонний фільтр вугільний

1000 рублів

підвіска

Koni Sport з регульованими амортизаторами

Alfa Romeo часто лають за примхливу електронну начинку. Даний екземпляр в цьому відношенні практично ідеальний. Денису довелося зіткнутися лише з перегорілим блоком АБС (новий в зборі 100 000 рублів, так що поставив б / у) і регулярно перегорають лампочки у фарах.

Вартість Alfa Romeo 156 Sportwagon в 2008 р

$ 9400

приблизно 210 000 рублей

З фірмових хвороб 156-й Денис зіткнувся з залипають в мороз кнопками передніх дверей і вічної «альфовского» проблемою: загорающейся лампочкою несправності подушок безпеки - так званого «вагітного мужика». У випадку з конкретної 156-й вся справа виявилося в роз'ємі, розташованому в бічній підтримці водійського сидіння. Проблему Денис локалізував, але до кінця не усунув. Перепайка роз'єму і комп'ютерне стирання помилки поки ні до чого не привели.

доробки

З доробок на Sportwagon - тільки підвіска Koni Sport з регульованими амортизаторами. Денис виставив настройки на середню жорсткість, а кліренс зменшив на 3 см.

експлуатація

Денис отримує кайф від спілкування з Альфою кожен день. На даний момент пробіг універсала складає 176 000 км.

плани

У найближчих планах заміна радіатора і повна перефарбування кузова. Міняти знайому уздовж і поперек і все ще кохану через вісім років машину Денис не збирається. Адекватною альтернативи 156-й він не бачить.

Історія моделі

Спадкоємиця незграбною Alfa Romeo 155 дебютувала в 1997 році на Франкфуртському автосалоні. В основі 156 лежала неабияк перероблена передньопривідна платформа попередниці, а головним козирем моделі став дизайн. Завдяки йому в 1998-му стрімке седан, вміло замаскований під купе за допомогою потаємних ручок задніх дверей, виграв престижний титул «Автомобіль року».

Завдяки йому в 1998-му стрімке седан, вміло замаскований під купе за допомогою потаємних ручок задніх дверей, виграв престижний титул «Автомобіль року»

Alfa Romeo 156 '1997-2002

Універсал Sportwagon доповнив модельну гаму в 2000 році. Опціонально він міг оснащуватися задньої самовирівнюючої гідропневматичною підвіскою. Моторна гамма складалася з рядних четвірок 1,6, 1,8, і 2,0 літра потужністю 120-155 л. с. і V6 2,5, який розвивав 190 л. с. На вершині гами панувала з'явилася в 2001 році версія GTA з 250-сильною «шісткою» 3,2. Вибір коробок передач складався з механіки, робота Selespeed і опціональною АКПП для версії з V6 2,5.

Alfa Romeo 156 Sportwagon '2000-2002

Модель пережила два рестайлінгу. Оновлення 2002 року приніс новий інтер'єр і розширений список опцій. У 2003 році силами Джорджетто Джуджаро була підкоригована зовнішність. У 2004 році дебютували повнопривідні варіанти Sportwagon Q4 і Crosswagon Q4, остання модель відрізнялася обвісом у позашляховому стилі. Вона затрималася на конвеєрі до 2007 року. Решта 156-е зняли з виробництва в 2005 році.

Решта 156-е зняли з виробництва в 2005 році

Опитування

Яка Альфа Ромео 156 виглядає крутіше?

Чи вважаєте, я занадто упереджений до Альфі?
Чи ні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов