Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв нового квадроцикла Polaris - Sportsman Ace

  1. Пальма першості
  2. Нова модель - нова рама
  3. Повний привід і класичний варіатор
  4. Як звичайна заднеприводная легковик
  5. Звичайний триточковий ремінь безпеки
  6. Для підлітків і початківців
  7. На межі можливостей
  8. Крутизна проходження поворотів
  9. Питання безпеки юніорів
  10. Єдиний квадроцикл в сім'ї

Наша сеть партнеров Banwar

У боротьбі за покупця сучасні виробники в останні роки йдуть на неймовірні хитрощі. Чого вартий тільки чотирьохдверне купе або купе-кросовер! Але то автомобілі, а що в нашій єпархії? Так то ж саме!

Хто міг би припустити ще п'ять років тому, що чотиримісний SSV стане обов'язковим в лінійках всіх виробників позашляхової техніки? А шестиколісний квадроцикл? Був один такий «ізгой», на який дивилися більше як на технічний сюрреалізм і жарт, ніж на прикладну річ - тільки в Джеймса Бонда і зніматися разом з літаючими Астон Мартінами. А зараз? 6X6 випускають все від Can-Am до «Руської механіки».

Пальма першості

До речі, потрібно пам'ятати, що саме Polaris першим ступив за «межу розумного» і ризикнув випустити перший в історії квадрік, побудований за формулою 6 × 6 - Big Boss. Квадрік досі у виробництві, вже більше десяти років.

Було б недалекоглядним випускати з рук пальму першості з винахідництва нових компоновок позашляхових машин. Очевидно, на підтримку гордого звання «винахідника номер один» Polaris і випустив у світ цю машину, яка, до речі, викликала чималий резонанс у світі квадротехнікі.

Очевидно, на підтримку гордого звання «винахідника номер один» Polaris і випустив у світ цю машину, яка, до речі, викликала чималий резонанс у світі квадротехнікі

Polaris Sportsman ACE - складно віднести до якоїсь нині існуючої категорії ATV. Квадроцикл? Але у нього ж автомобільні органи управління. «Сайд бай сайд»? Теж немає. Адже ніхто «бай сайд» не сидить - апарат-то одномісний!

Одномісний UTV? Можливо. Напевно, найбільш точним буде абревіатура, придумана компанією Yamaha в минулому році спеціально для свого Viking, - ROV - recreational off-highway vehicle або прогулянкове внедорожное транспортний засіб.

Спасибі, Yamaha, тепер в придуманому тобою класі завівся ще один житель!

Спасибі, Yamaha, тепер в придуманому тобою класі завівся ще один житель

Нова модель - нова рама

«Ейс» побудований на платформі класичного квадроцикла, проте потрібно розуміти, хлопці з Polaris не просто поміняли кермо і сидіння на автомобільні й відправили в салони «нову модель». Зрозуміло, апарат побудований навколо розробленої з чистого аркуша рами.

Сидіння пілота встановлено досить низько, каркас, зрозуміло, теж довелося розробляти з нуля, як і багато інших елементів кузова. А ось двигун, трансмісія і ходова частина перекочували сюди з звичного ATV.

А ось двигун, трансмісія і ходова частина перекочували сюди з звичного ATV

Повний привід і класичний варіатор

Блок «двигун-трансмісія» довелося помітно змістити назад під «вантажну платформу», виконану, до речі, в стилі «великого брата» - RZR. Завдяки цьому в центральній частині звільнилося місце для повноцінного кокпіта.

Фірма пропонує (можна сподіватися, що ситуація зміниться в майбутньому) тільки один варіант силового агрегату - це 325-кубовий одноциліндровий мотор водяного охолодження, потужністю 32 к.с., агрегатований з класичним варіатором. Трансмісія має весь стандартний набір режимів: PRNHL, а ось система повного приводу помітно відрізняється від звичної.

Трансмісія має весь стандартний набір режимів: PRNHL, а ось система повного приводу помітно відрізняється від звичної

Як звичайна заднеприводная легковик

Абсолютно нетиповим для квадроциклів всіх мастей і компоновок є диференціал на задній осі. Я так і не зміг навскидку згадати, хто ще з квадробратіі міг би похвалитися цією опцією.

Очевидно, що в більшості випадків цей вузол просто не потрібен, але Polaris встановлює задній дифф не тільки на цю модель, але і на інші SSV. В даному випадку це обумовлено, в першу чергу, тим, що квадрік має повний набір дорожніх опцій, включаючи поворотники (з класичним підрульовими перемикачами), дзеркала і звуковий сигнал.

А на асфальті, та й взагалі, будь-яких твердих покриттях, будь-який апарат поводиться набагато більш слухняним, стабільніше і управляемее, коли колеса не мають жорсткого зв'язку між собою. Т. о. є перший режим трансмісії - це «Задній привід, диференціал розблоковано», апарат поводиться як звичайна заднеприводная легковик.

Наступний режим - «задній привід, диференціал заблокований». В принципі, рівноцінний звичного квадроціклетному «задній привід». Третій, «бойовий» режим - «повний привід». Міжосьового диференціала тут, зрозуміло, немає, а на передній осі варто самоблокирующийся дифф.

За фактом, перший режим трансмісії потрібен тільки на асфальті, правда, за російськими правилами, щоб виїжджати на «Ейсе» на дороги загального користування, потрібно отримати не тільки держномер і водійське посвідчення тракториста-машиніста категорії «А», а й оформити поліс ОСАГО.

За фактом, перший режим трансмісії потрібен тільки на асфальті, правда, за російськими правилами, щоб виїжджати на «Ейсе» на дороги загального користування, потрібно отримати не тільки держномер і водійське посвідчення тракториста-машиніста категорії «А», а й оформити поліс ОСАГО

Звичайний триточковий ремінь безпеки

У кокпіті, закритому сітчастими «дверима», встановлено звичайне, цілком «громадянського» виду сидіння без будь-яких бічних підтримок або претензій на спорт. Безпека забезпечує звичайний триточковий ремінь безпеки автомобільного типу.

В принципі, органи керування не викликали ніяких питань - все добре знайоме по іншим UTV. Хіба що важіль селектора трансмісії тут розташований на автомобільний лад - на підлозі під правою рукою. А ось огляд на дорогу крізь вузьку «амбразуру» каркаса якось незвичний. Відчуваєш себе пілотом винищувача, що сидить під ліхтарем.

Відчуваєш себе пілотом винищувача, що сидить під ліхтарем

Для підлітків і початківців

Вибір щодо слабкого двигуна для цієї машини, очевидно, продиктований цільовою аудиторією, під яку і створювався апарат. В першу чергу, це машина для підлітків і початківців. Для тих, хто підросте, накопичить достатньо досвіду і навичок, «виросте» з ACE і купить собі повноцінний RZR. Так що розглядати цей апарат як повноцінний спортивний снаряд ні в якому разі не можна.

Про це ж, до речі, дуже красномовно говорить і діапазон регулювань сидіння. Мені, з ростом 188, розміститися за кермом вдалося насилу, хоч і на недолік простору скаржитися я б не став. А ось крайнє переднє положення сидіння цілком підійшло б для людини, зростом від 150 см. Не дивлячись на те, що всі наклейки на пластиці і мануал суворо забороняють керувати машиною особам, які не досягли 16 років, але «ми-то все розуміємо».

Не дивлячись на те, що всі наклейки на пластиці і мануал суворо забороняють керувати машиною особам, які не досягли 16 років, але «ми-то все розуміємо»

На межі можливостей

Ми відчували квадрік на підмосковній трасі «X-Arena», підготовленої для квадросоревнованій найвищого рівня складності. З перших метрів стало зрозуміло, що цей «дитинча RZR-a» не розрахований на такі випробування. Крім складного рельєфу самої траси, крутих підйомів і трамплінів, липка підмосковна бруд, ще не до кінця просохла після танення снігу, давалася «Ейсу» з великими труднощами.

Потужності й крутного моменту двигуна апарату вистачало практично впритул. Він насилу штурмував підйоми і натужно вибирався з калюж з рідким брудом. В умовах постійних підйомів і спусків, калюж, колій і поворотів розігнати «ейс» швидше, ніж 40 км / год не вийшло жодного разу. Звичайно, на рівній доріжці «максималка» виявиться зовсім інший, але в умовах дуже жорсткої траси можливостей 32-сильного двигуна вистачає практично на межі.

Звичайно, на рівній доріжці «максималка» виявиться зовсім інший, але в умовах дуже жорсткої траси можливостей 32-сильного двигуна вистачає практично на межі

Крутизна проходження поворотів

Однак якщо відставити убік спортивні амбіції, спрагу швидкості і стрибків на трамплінах, ACE показав себе цілком гідно. Вельми чітка, але не різка керованість не завдасть клопоту навіть того, хто перший раз сів за кермо подібної техніки. Двигун, навіть якщо тиснути "тапку в підлогу», відгукується плавно і прогнозовано, а гальма відгукуються на натискання на педаль адекватно і в міру різко.

Можливостей підвіски цілком вистачає навіть на те, щоб злегка підстрибувати на трамплінчиків (якщо, звичайно, знайти дуже довгий і рівний розгін), а низький центр тяжіння (помітно нижче, ніж у класичних квадриков, завдяки посадці), дозволяє не сильно замислюватися про крутизну проходження поворотів. Звичайно, в розумних межах.

Звичайно, в розумних межах

Питання безпеки юніорів

Зрозуміло, не можна не обмовитися і про те, що сидіти всередині каркаса безпеки, пристебнутим до сидіння ременем, хай і триточковим, набагато безпечніше, ніж освоювати звичайний квадроцикл. Падіння, перевороти та інші зіткнення з «перебігали дорогу деревами» в «Ейсе» будуть переноситися помітно менше травматично.

Все це ще раз говорить про те, що апарат розроблений і побудований спеціально для початківців і підростаючих квадроціклістов. До речі, відмінною ідеєю був би монокубок Sportsman ACE серед юніорів, припустимо, від 14 до 18 років. Однак справа це дороге.

Однак справа це дороге

Єдиний квадроцикл в сім'ї

Купувати ACE як єдиний квадроцикл в господарстві, напевно, немає сенсу. Занадто мало потужності. Навіть за середньостатистичними бюджетними квадрік, начебто CF-Moto або Stels, більш-менш осудних кубатур, цьому хлопцю буде наздогнати складно.

У спільні експедиції вихідного дня і вже тим більше в більш серйозні на рівних з «пацанами» їхати буде складно. А ось як лайтовий варіант для дачі або якщо чадо підросло і вже не хоче кататися «другим номером» - варіант більш ніж відповідний. Можна бути впевненим в тому, що син не вб'є про найближчу сосну, і, при цьому, набереться досвіду в управлінні «ютівішкамі».

Можна бути впевненим в тому, що син не вб'є про найближчу сосну, і, при цьому, набереться досвіду в управлінні «ютівішкамі»

Загалом, Sportsman ACE - це відмінний «перший крок» в світ квадроциклів. Однак як і будь-яка дитяча одяг - дуже швидко стає малий: діти дуже швидко ростуть. У будь-якому випадку, Polaris заслуговує лише оплески за такий сміливий крок.

Нам же залишається тільки спостерігати за життям нового підвиду сімейства АТV в світі і сподіватися на те, що апарат знайде популярність і обзаведеться «родичами» з більш «дорослими» моторами. Тому що, якщо на таку штуку встановити навіть 800-кубовий мотор, це буде позашляхова ракета, яких світ ще не бачив!

Джерело: портал auto.mail.ru

Вихід моделі Sportsman ACE був анонсований у нас на сайті.

Розповісти друзям

Але то автомобілі, а що в нашій єпархії?
Хто міг би припустити ще п'ять років тому, що чотиримісний SSV стане обов'язковим в лінійках всіх виробників позашляхової техніки?
А шестиколісний квадроцикл?
А зараз?
Квадроцикл?
«Сайд бай сайд»?
Одномісний UTV?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов