Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест кишенькового аналізатора

  1. Як «старіє» гальмівна рідина?
  2. Чому тьмяніють фари і як швидко повернути їм силу
  3. Тестер гальмівної рідини
  4. Перевірка на точність
  5. Міряти в бачку або в циліндрах?
  6. Польові випробування ... і підсумки
  7. Як дізнатися, що пора міняти масло? Тест кишенькового маслоаналізатора
  8. «Дешеві ампер»: порівняльний тест копійчаних USB-зарядников
  9. PS

Наша сеть партнеров Banwar

Заміною гальмівної рідини багато автовласників нехтують - хтось через незнання того факту, що вона не вічна, хтось - вважаючи рекомендації автовиробників зайвим розлученням на гроші. Спробуємо покопатися в цьому питанні глибше! Перевіряємо гальмівну рідину на наявність води, з'ясовуємо якість китайського тестера «тормозухі», консультуємося з експертами і робимо висновки.

Як «старіє» гальмівна рідина?

DOT-4 - найбільш популярна і поширена сьогодні гальмівна рідина. Про всяк випадок уточню, що це не марка, а стандарт, який включає в себе певний хімічний склад і набір властивостей. «Тормозуху» стандарту DOT-4 виробляє безліч брендів автохімії, і вся вона сумісна між собою. Тобто, для доливання або заміни можна використовувати DOT-4 будь-якого виробника - навіть якщо у них різняться відтінки. І зовсім не обов'язково з'ясовувати, що за марка була залита заводом або попереднім власником, гнатися за оригінальною рідиною під логотипом автовиробника або просто за «крутим імпортом» - російські гальмівні рідини прекрасно підходять для будь-якої іномарки.

Тепер щодо процесу роботи рідини в гальмівній системі. «Тормозуха» стандарту DOT-4 є сильним абсорбентом - вона схильна активно поглинати вологу з повітря, а також накопичує в собі мікрочастинки гуми від зносу манжет поршнів робочих і головного гальмівних циліндрів, і частинки іржі.

Статті / Практика

Чому тьмяніють фари і як швидко повернути їм силу

Спрощено пристрій головного світла більшості автомобілів виглядає так, як на схемі нижче. Для простоти не показаний замок запалювання, запобіжники і ряд інших елементів. А комбінована лампа H4 далекого і ближнього ...

04.10.2016

Від цього розвивається подальша корозія циліндрів і їх закисание, зростає зусилля на педалі через погіршення змащувальних властивостей рідини, а також виникає ризик закипання води в складі «тормозухі» при багаторазових інтенсивних гальмуваннях, що може привести до провалювання педалі в екстремальній ситуації. Прийнято вважати, що при 3-4% води в рідини (по масі) температура закипання знижується мало не в півтора рази, і рідина в системі необхідно міняти, не чекаючи появи в ній навіть трьох відсотків вологи.

При цьому якщо суспензія сторонніх часток добре видно візуально, і необхідність заміни каламутній і потемніла рідини - очевидна, то наявність води оцінити на око неможливо. Як визначити термін заміни «тормозухі»?

З одного боку, можна, не ламаючи голову, міняти по пробігу або за часом - у кожного автовиробника існує регламент технічного обслуговування, де заміна гальмівної рідини потрібно раз в 40-60 тисяч кілометрів пробігу або раз в 2-3 року, якщо пробіг невеликий.

З іншого - і машини бувають з невідомою історією, та й у «офіційних» авто добре б бути впевненим в тому, що обслуговуючий механік реально заміняв рідина, а не халтура, обмежившись відміткою в замовлення-наряді. Адже не секрет, що навіть у офіційного дилера можна нарватися на протирання масляного фільтра ганчіркою замість заміни масла ... У цьому випадку може допомогти нескладний прилад - тестер гальмової рідини. Давайте подивимося, як він влаштований і як працює!

Тестер гальмівної рідини

Будь рукатий автовласник розуміє, що мати якісні і складні (а тим більше - спеціалізовані!) Інструменти та прилади для ремонту і діагностики автомобіля - здорово, але навряд чи виправдано. Коли ваша машина - досить свіжа, у вас немає другого-третього старенького чисто «хоббійного» автомобіля, а за родом діяльності з авторемонтом ви не пов'язані, витрачати гроші на «узкозаточенний» інструмент - недоцільно. Тому тестер гальмової рідини якщо вже і мати, то хіба що зовсім недорогий.

Безіменний прилад для нашого огляду був придбаний в китайському інтернет-магазині за 300 з копійками рублів і, судячи з його зовнішнім виглядом, він є типовим OEM-пристроєм - наприклад, півтори тисячі просять за абсолютно такий же гаджет під маркою JTC - щодо відомого тайванського виробника інструментів. А за дві тисячі рублів продається він же, але з логотипом ще більш відомого інструментального бренду Jonnesway ...

А за дві тисячі рублів продається він же, але з логотипом ще більш відомого інструментального бренду Jonnesway

Два нікельованих електрода приладу потрібно опустити в досліджувану гальмівну рідину ...

Два нікельованих електрода приладу потрібно опустити в досліджувану гальмівну рідину

... і світлодіодна шкала покаже стан «тормозухі»:

і світлодіодна шкала покаже стан «тормозухі»:

Пристрій живиться від однієї батареї АAА і має одну-єдину кнопку включення, після якої працює хвилину і автоматично вимикається для заощадження ресурсу батареї. Повторне натискання - ще одне включення на хвилину, і так далі.

Повторне натискання - ще одне включення на хвилину, і так далі

Перевірка на точність

На шкалі тестера ми бачимо 5 світлодіодів:

  1. зелений - 0% води в рідині
  2. жовтий - менше 1%
  3. жовтий - 2%
  4. червоний - 3%
  5. червоний - більше 4%

Точність гаджета невідома, а судячи з його вигляду, ще й вельми сумнівна. Давайте з'ясуємо, наскільки коректні показання безіменній китайської іграшки! Зробити це нескладно лабораторним методом. Відміряємо на точних вагах строго 50 грамів свіжої гальмівної рідини з тільки що розкритої пляшки і додаємо в неї по одному відсотку (що становить 0,5 грама) воду - 1%, 2%, 3%. Після додавання кожної порції води рідина перемішуємо і проводимо завмер. Отже, поїхали!

Спершу опускаємо електроди пристрою в свідомо не містить вологи гальмівну рідину, налиту з флакона. Пристрій передбачувано показує 0% води.

Пристрій передбачувано показує 0% води

Після чого беремо чистий стакан, ставимо його на ваги, Обнуляємо вага тари і відмірювати 50 грамів рідини, в яку починаємо додавати по полграмма води - по одному відсотку.

Після чого беремо чистий стакан, ставимо його на ваги, Обнуляємо вага тари і відмірювати 50 грамів рідини, в яку починаємо додавати по полграмма води - по одному відсотку

Упс ... Набутий за триста рублів прилад, який ми, відверто кажучи, свідомо вважали нікчемною іграшкою, яка б показала «погоду на місяці», раз по раз демонстрував дивовижну точність! Відповідні світлодіоди запалювалися СУВОРО відповідно до реального відсотком води в гальмівній рідині!

Відповідні світлодіоди запалювалися СУВОРО відповідно до реального відсотком води в гальмівній рідині

Міряти в бачку або в циліндрах?

Щупи будь-яких приладів для вимірювання відсотка води в гальмівній рідині зазвичай опускають безпосередньо в бачок ГТЦ - адже поглинання води гальмівною рідиною відбувається, за логікою, саме там, де рідина повідомляється з атмосферою через компенсаційний отвір в кришці бачка і при відкритті цієї кришки. Але небезпека накопичення води складається в першу чергу в тому, що вона здатна закипіти при активному гальмуванні, а закипає вона не в бачку і не в ГТЦ, а саме в робочих гальмівних циліндрах, які отримують надлишок тепла від колодок і дисків.

Відповідно, виникає питання - а який відсоток води в області гальмівного циліндра в порівнянні з відсотком в бачку? Іншими словами, якщо міняти рідину за показаннями приладу, що вимірює відсоток води, то звідки найбільш коректно брати пробу - з бачка або з циліндра? Запитаємо у фахівців відомих компаній, що виробляють гальмівні рідини!

При спрацьовуванні гальмівної системи, конкретно при растормаживании коліс, гальмівна рідина повертається в бачок і перемішується з його вмістом. Таким чином, волога ззовні потрапляє під всю гальмівну систему, і вимірювати її кількість в бачку, а не в циліндрі, цілком коректно. Тим більше, що засоби вимірювання кількості води не є точними приладами, а скоріше індикаторами. Особлива точність в таких вимірах не потрібна.

Дмитро Рудаков глава технічного відділу Liqui Moly

Надходження води в гальмівну рідину відбувається не тільки внаслідок повідомлення бачка гальмівної рідини з атмосферою, але також ще і через манжети і кільця ущільнювачів. Інтенсивної циркуляції гальмівної рідини в системі не відбувається, на відміну, наприклад, від системи охолодження автомобіля, і тому, звичайно, більш правильно відбирати рідину якомога ближче до виконавчих елементів гальмівної системи автомобіля. Однак це надлишково трудомісткий процес, і в принципі, можна обмежитися відбором проби з бачка гальмівної рідини. Отриманий при тестуванні результат з достатнім ступенем точності можна поширити на весь обсяг гальмівної рідини, що знаходиться в системі.

Олексій Лунін інженер-технолог «Тосол-синтез»

Польові випробування ... і підсумки

Гаджети

Як дізнатися, що пора міняти масло? Тест кишенькового маслоаналізатора

Сьогодні ми не тільки розповімо про принцип роботи цього гаджета, але і досліджуємо їм шість проб моторного масла заздалегідь відомого якості, щоб зрозуміти, чи можна всерйоз покладатися на свідчення маленької чорної коробочки ....

13.10.2016

Після того, як ми переконалися в досить високій точності тестера і отримали напуття від експертів, переходимо до реальних вимірів.

Перше, що робимо - заміряємо рідина, що стояла біля року в роздрукованої, розпочатої, але туго закрученої пляшці. Результат - 0% води. Це корисна інформація, бо в багатьох джерелах зустрічаються рекомендації не зберігати скільки-небудь істотне час розпочаті пляшки з «тормозухой», викидаючи залишки після доливання або заміни.

Наступний завмер - в бачку старезного «уазика», що стоїть у автора цієї статті на уповільненої реставрації. Приблизно півтора роки тому в ньому була замінена повністю вся гальмівна система, включаючи всі робочі циліндри, ГТЦ, трубки і шланги. Після чого була залита свіжа рідина і гальма прокачані. З тих пір машина стоїть в гаражі, проїхавши в кращому випадку кілька кілометрів. Результат - 0% води.

Ще одна проба - в гальмівному бачку автомобіля ВАЗ, в якому з рік тому також була замінена вся гальмівна система до єдиного елемента і заправлена ​​свіжої «тормозухой». Але цей автомобіль, на відміну від попереднього, експлуатується, хоча і нечасто. Результат - 1% води.

Тепер беремо два Volkswagen Polo, у яких в гальмівній системі рідна, ні разу не міняли рідина. Перший - віком 3 роки і з пробігом 18 000 км, і другий - віком 1,5 року, але з пробігом 24 000 км. У цих машинах ми провели завмер якості рідини спершу в бачках ГТЦ, а потім в пробах, злитих з циліндрів передніх супортів.
Отже, паркан проби гальмівної рідини з бачків головних гальмівних циліндрів. Прилад показує норму в обох машинах. В супорті півторарічної машини з пробігом 24 000 км - також норма:

А ось у машини, пробіг якої менше, але вік недавно перевалив за 3-річний рубіж, прилад стабільно запалив жовтий світлодіод, що говорить про наявність одного відсотка вологи:

Статті / Практика

«Дешеві ампер»: порівняльний тест копійчаних USB-зарядников

Шукаємо перлини в гної Як відомо, сучасні потужні смартфони активно споживають струм від своїх батарей, що мають значну ємність. При використанні гаджетів в автомобілі це означає, що смартфон з великим ...

20.06.2016

1% - це як і раніше в межах норми, але, тим не менше, виходить, що волога, абсорбована гальмівною рідиною, схильна згодом осідати вниз і накопичуватися в робочих циліндрах. А значить, забір проб з циліндрів шляхом зливу з прокачаних штуцерів - більш коректний, ніж вимірювання в бачку. Якщо припустити різницю в відсоток, то коли в бачку прилад ще покаже толерантні 2%, в циліндрах можуть виявитися всі 3%. Чи не фатально в більшості випадків, звичайно ж, але все-таки ...

При цьому видно, що рідина, яка відпрацювала три роки, не тільки не досягла небезпечного рівня вмісту вологи, але і не несе в собі продуктів зносу циліндрів, поршнів і манжет - вона досить прозора і чиста, і явно не потребує заміни в найближчий рік, а то і два.

PS

Підсумувати ж можна так. Як завжди непогрішний і бездоганний Капітан Очевидність резюмує, що якщо міняти гальмівну рідину раз в два роки в незалежності від пробігу, то ви гарантовано виключіть всі проблеми, з нею пов'язані, а тому все вищенаведене можна було і не читати ... При такій стратегії мати в арсеналі прилад для оцінки якості «тормозухі» зовсім необов'язково - викинуті гроші.

Однак якщо ваш стиль - використовувати все по максимуму, що не примножуючи ентропію нашої явно нездорової Всесвіту споживання, а також є бажання ретельно контролювати сервісменов, які обслуговують автомобіль, то недорогий тестер гальмової рідини можна і придбати. Тим більше, що точність, продемонстрована їм, заслуговує безумовної поваги ...

Як «старіє» гальмівна рідина?
Як «старіє» гальмівна рідина?
Як визначити термін заміни «тормозухі»?
Міряти в бачку або в циліндрах?
Відповідно, виникає питання - а який відсоток води в області гальмівного циліндра в порівнянні з відсотком в бачку?
Іншими словами, якщо міняти рідину за показаннями приладу, що вимірює відсоток води, то звідки найбільш коректно брати пробу - з бачка або з циліндра?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов