Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Lincoln Town Car III

  1. зовні
  2. усередині
  3. В русі
  4. Історія покупки
  5. ремонт
  6. продаж
  7. експлуатація
  8. витрати
  9. Історія моделі

Наша сеть партнеров Banwar

Його ніколи не запрошували в нашу країну офіційно, але навіть це не завадило йому стати зіркою. Він посміхався нам з телеекранів, вів активне світське життя і був бажаним гостем на будь-якому весіллі. Зірка кіно і вічний нелегал - Lincoln Town Car III.

зовні

Т ретій Town Car почав життя в тіні популярного Navigator, але лише побіжного погляду на двох гігантів досить, щоб зрозуміти хто тут бос. Округлі форми теж можуть виглядати переконливо, особливо коли їх носій настільки демонстративно нескромен в розмірах. При цьому, маючи майже п'ять з половиною метрів довжини (і це коротка версія), Town Сar майстерно обходиться без агресії в образі.

Але скромністю тут і не пахне. Величезна решітка радіатора стікає з капота на бампер, але не в силах потіснити масивні фари. Фірмові емблеми у вигляді троянди вітрів за старою традицією Lincoln розкидані по всьому кузову. Рясно лискуча хромом рамка під номерний знак зробила б честь передньої частини якого-небудь середніх розмірів «європейця». Щось з цього вже зустрічалося на дев'ятому Continental, але гармонійно все виглядає саме на Town Car, якому білий колір особливо до обличчя.

усередині

За товстими, широко розчиняються важкими дверима ховається особливий світ, що поклоняється єдиному богу - комфорту. Тому-то передній панелі далеко до дизайнерських вишукувань, якими тішать себе європейці. Лінкольну це просто не потрібно, а пасажирам, які потрапили в гостинні обійми по-домашньому м'яких електрифікованих крісел з широким діапазоном регулювань, вже не цікаво.

Світлі тони оздоблення для Town Car строго обов'язкові - це підсилює відчуття простору і відволікає від дивацтв оснащення. Клімат-контроль в цих хоромах лише однозонний, зате з керуванням на кермі. Стрілочна приборка добре читається, але я сумую за електронним вишукувань предків. Зате уніфікація з Ford не сильно впадає в очі, якщо не брати до уваги керма, постійно маячить перед очима. У дверних карт оригінальна обробка з шкіряними ручками і дорого виглядає металізованої фурнітурою. На другому ряду з зручностей - тільки широкий підлокітник з неодмінними підстаканниками. Зате просторо навіть для двометрового здорованя, який задумав сісти самому за собою. Пара таких же суб'єктів без проблем вміститься в 585-літровому багажнику, хоча його форма так само далека від ідеалу, як задній номерний знак від хромованих грат радіатора.

В русі

Незважаючи на просторий салон, Lincoln не скупиться на чемності: варто витягти ключ із замка запалювання - і Town Car відсуває сидіння, додатково полегшуючи посадку-висадку. Регулювання керма тільки по куту нахилу з лишком компенсує електропривод педалей. Сибаритські штучки в Лінкольні органічно поєднуються із старомодною технікою.

Двигун - перевірена часом «вісімка» Modular, що перекочувала з попереднього покоління зі своїми 4,6 літрами обсягу і двома клапанами на циліндр. З урахуванням тяги в 390 Нм мотор і не думає соромитися скромною потужності в 220 к.с. Нітрохи не тушується і класичний чотириступеневий автомат 4R70W, відомий по цілому виводку Ford 90-х років. Передня підвіска - незалежна на здвоєних поперечних важелях, ззаду ж - нерозрізний задній міст. Величний кузов покоїться на рамі, закріплений через масивні сайлентблоки.

Стартує такий оплот автомобільного класицизму впевнено. Низькообертовий двигун з легкістю тягне майже двотонний махину. Низовий характер мотора без проблем забезпечує Town Car потужний підхоплення на будь-якій швидкості, але поспішайок Lincoln не любить. Відгук на газ відбувається тільки через секунду після натискання на педаль. Гальма, достатні в звичайному режимі руху, в екстрених ситуаціях вимагають прикладати неабияке зусилля. Чи варто говорити, що габарити вимагають звикання і стратегічного розрахунку - ширина кузова впритул наближається до двох метрів, а електроскладиваніе дзеркал «для крайніх випадків» не передбачено.

Lincoln Town Car III
Заявлений витрата на 100 км

Витрата в міському циклі, л Витрата по трасі, л Витрата в змішаному циклі, л 16 10 14

Кермо легкий, але інформації на ньому - трохи. Ти просто ставиш напрямок, а білий пароплав пливе, плавно погойдуючись, однаково байдужий до всього. До ямах - завдяки підвісці, невпинно фільтрує будь-які нерівності. До навантаженні - через задніх пневмобаллонов, які допомагають тримати стабільний кліренс, навіть прийнявши на борт шість чоловік з багажем. До будь-яких звукових подразників - за рахунок відмінної шумоізоляції. У тих, хто сидить всередині тільки одна турбота: вибрати собі відповідну роль. Відчайдушні гангстери, фінансові ділки, політики, селебріті або щасливі молодята - старий хитрий Lincoln вміє зачарувати будь-кого.

Історія покупки

Білий Lincoln Town Car потрапив в Росію багато років назад. Битий в задню частину седан був ввезений з Фінляндії і надовго оселився в Краснодарі у місцевого циганського барона, який подарував його своїй дружині. Через деякий час пофарбований в білий перламутр Town Car переїхав в Череповець, ставши для барона місцевої роз'їзний машиною. На обслуговування авто грошей не шкодували: замінили лобове скло, відреставрували салон. Але гроші - це ще не все: якість сервісу, на жаль, кульгав.

При розборі двигуна для заміни пробитою прокладки ГБЦ, через яку йшов антифриз, була заодно проведена заміна ланцюга ГРМ і притирання клапанів, але правильно все зібрати «майстри» не змогли. Це вилилося в постійно з'являється вібрацію на холостому ходу. У такому вигляді в 2014 році авто було продано Олексію, великому любителеві американських авто, якраз шукав іграшку вихідного дня. Бачачи ряд очевидних проблем, він зумів збити ціну з початкових 500 000 до 400 000 рублей.

ремонт

З зазначеною проблемою Олексій розбирався довго. Бортовий комп'ютер постійно видавав кілька помилок, пов'язаних з лямбда-зондом, датчиком EGR і іншим. Заміна свічок і котушок запалювання нічого не дала. Майстри на спеціалізованих СТО тільки розводили руками. Поради зводилися до перебиранні або заміні мотора. Тільки в одному місці Лінкольну змогли поставити правильний діагноз. Вся справа була в неправильному встановленні ланцюга ГРМ: мітки були збиті на дві ланки ланцюга. Після чергової заміни ланцюга ГРМ разом з шестернями, гідронатягувача, черевиками і заспокоювачами вібрація пропала.

Іншим приводом до торгу був тріск у вихлопній системі, який в підсумку вилився в заміну каталізаторів і кисневих датчиків. Крім них, заміни вимагав і впускний колектор - було прийнято рішення поміняти стандартний вузол на поліпшену версію, з Силумінові корпусом термостата. Попутно замінили підшипники генератора і свічки.

Коли з'явилися масляні патьоки в районі піддону двигуна і коробки, замінили сальник гидротрансформатора і задній сальник колінчастого вала. Оскільки коробка була знята і з'явився вільний доступ до мотору, почистили датчик EGR.

Оскільки коробка була знята і з'явився вільний доступ до мотору, почистили датчик EGR

У підвісці змінювалися передні амортизатори і стійки і втулки стабілізатора, сайлентблоки і кульові в передніх верхніх і нижніх важелях. Задні гальмівні супорти перебрали з заміною пиляків, напрямних і ущільнювачів. Після того як в якийсь момент перестав включатися моторчик пічки, і повітря перестав надходити в салон, був замінений блок управління обігрівачем.

Після того як в якийсь момент перестав включатися моторчик пічки, і повітря перестав надходити в салон, був замінений блок управління обігрівачем

Під час робочого відрядження до Псков при запуску мотора задня частина Лінкольна раптом стала опускатися, роблячи Town Car схожим на Пріору в азербайджанському стилі. Олексій вирішив, що виною тому була подушка пневмопідвіски, але помилився: справа була в компресорі, де обірвало шатун циліндра. З цим, можна вважати, пощастило: майстер на місцевій СТО, який має досвід пожвавлення «впали на черево» машин, зміг все полагодити за 3 000 рублів.

З цим, можна вважати, пощастило: майстер на місцевій СТО, який має досвід пожвавлення «впали на черево» машин, зміг все полагодити за 3 000 рублів

Також Олексій модернізував вихлоп за допомогою компонентів Borla, провів антикорозійну обробку днища і оживив штатну сигналізацію, купивши до неї новий брелок. Замість касетної деки був змонтований універсальний «радіо-Bluetooth-USB-SD-AUX» модуль. Установка виконана зі збереженням заводського вигляду аудіосистеми і управління з керма.

продаж

Як би не подобався Олексію Town Car, з яким вони чимало помандрували по Росії і Скандинавії, але в 2017 році їм довелося розлучитися. Lincoln все частіше став стояти без діла, а такі автомобілі повинні жити повним життям. Наведений в порядок седан швидко знайшов спочатку одного господаря в Москві, потім іншого. Але в столиці Town Car надовго не затримався. Через рік він знайшов нового власника - В'ячеслава - і повернувся в який став рідним Петербург.

Для В'ячеслава Town Car - автомобіль мрії. Він з дитинства любить американські «фул-сайз», особливо Lincoln. За цим конкретним екземпляром він полював ще коли Lincoln був у Олексія. Заради нього В'ячеслав продав улюблений Mercedes-Benz S500 W220. Тепер вони нарешті разом.

експлуатація

В'ячеславу Town Car дістався з пробігом в 244 000 км. На даний момент його особистий пробіг злегка перевищує 4 000 км. Автомобіль він планує експлуатувати регулярно, в тому числі і взимку, але максимально дбайливо - для щоденних поїздок у нього є інша машина.

На даний момент В'ячеслав встиг провести регулярне ТО, ще один повний антикор, включаючи приховані порожнини, замінити маслос'емниє ковпачки і кермові наконечники.

витрати

  • Регулярне ТО із заміною масла і масляного фільтра - кожні 6 000 км
  • Витрата палива в міському циклі - 16 л / 100 км
  • Витрата палива в по трасі - 10 л / 100 км
  • Витрата палива в змішаному циклі - 14 л / 100 км
  • Паливо - АІ-92

плани

Незважаючи на те, що машині майже 20 років, планів небагато: необхідно замінити потерте лобове скло разом з розсохлий ущільнювачами і задуматися над оновленням ЛКП. На даний момент В'ячеслав активно готує Town Car до літнього подорожі в Краснодар.

Історія моделі

Велетенський кузов на рамі, задній привід, м'яка підвіска, комфортний салон з великою кількістю електроприводів і безальтернативний V8 (200-239 л.с.) в парі з чотиришвидкісна автоматом - представлений в 1997 році третій Lincoln Town Car повністю повторював ідеологію попередників. В основі седана і його соплатформенником від Ford і Mercury лежала все та ж платформа Ford Panther. З 2000 року стала доступна подовжена версія.

З 2000 року стала доступна подовжена версія

Lincoln Town Car '1998-2002

До 2007 року Town Car проводився в США, після - в Канаді. Ліцензійна версія Town Car збиралася в Китаї під маркою Hongqi. Зі зняттям моделі з виробництва в 2011 році рамні седани від Lincoln остаточно пішли в історію.

Lincoln Town Car '2005

Опитування

Яка роль підходить цьому Lincoln сьогодні?

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов