Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Land Rover | Журнал Популярна Механіка

  1. Тест-драйв Land Rover | Журнал Популярна Механіка Мені завжди подобався Land Rover: і зовні, і як...
  2. Тест-драйв Land Rover | Журнал Популярна Механіка

Тест-драйв Land Rover | Журнал Популярна Механіка

Наша сеть партнеров Banwar

Мені завжди подобався Land Rover: і зовні, і як поводиться на асфальті, а особливо - на бездоріжжі. Єдина причина, по якій у нас не склався роман, - в тому, що це автомобіль для егоїстів. А я людина сімейна - як мінімум шість місць в салоні потрібно. І багажник побільше. А ось зовнішніми розмірами Evoque якраз те що треба - великі машини в Москві не виживають.

І ці, здавалося б, взаємовиключні побажання несподівано втілилися в новому Land Rover Discovery Sport, з яким мені довелося провести пару днів. Discovery Sport якраз і спроектований на базі Range Rover Evoque, і якщо дивитися спереду, вони схожі один на одного навіть більше, ніж рідні брати. І це прекрасно - Evoque славиться еталонним дизайном. Але ззаду це різні машини: колісна база подовжилася на 8 см, змінилися стійки, злегка піднялася дах. Змінено і задня підвіска: вона ускладнилася, щоб звільнити місце для третього ряду сидінь. Так, в автомобілі три ряди сидінь - два повнорозмірних, і третій - для дітей. Діти, до речі, обожнюють їздити на гальорці і постійно сперечаються, кому дістануться місця в третьому ряду.

Система розваги (або відволікання) дітей вирішена просто і ідеально: в Discovery Sport шість (!) USB-портів з можливістю зарядки, рівномірно розподілених по салону, і власна точка доступу WiFi, що дозволяє підключати вісім пристроїв. Ще одна корисна для подорожей технологія - планувальник маршрутів Route Planner App. Можна спокійно заздалегідь спланувати подорож, намітити потрібні місця, і програма автоматично перенесе дані в навігаційну систему автомобіля.

Але все-таки автомобіль - це в першу чергу засіб пересування, а вже потім гаджет. Під капотом у нас дволітровий 188-сильний турбодизель з славного сімейства двигунів нового покоління Ingenium в поєднанні з 9-ступінчастим автоматом. Трансмісія розроблена спеціально для двигунів поперечного розташування, і компанія стверджує, що це один з найефективніших і технічно досконалих агрегатів, коли-небудь створених для автомобілів серійного виробництва. Круто!

У місті Discovery Sport поводиться як звичайний зручний міський автомобіль. Всі системи працюють без нарікань і тому майже невидимі: клімат-контроль підтримує в салоні приємну прохолоду (за вікном московська 30-градусна спека), аудіосистема грає джаз, автомат непомітно перемикає передачі. Єдине, що злегка дратує, - це модні екологічні нововведення: система старт-стоп, яка глушить двигун на кожній зупинці, і стандартна економна настройка автомата, яка робить автомобіль млявим. Добре, що все це вирішується за пару секунд: одна кнопка відключає старт-стоп, а поворот шайби селектора автомата переводить трансмісію з режиму Drive в режим Sport. Дарма що слово «спорт» коштує в назві!

Задні ряди сидінь нового Discovery Sport можна скласти, створивши багажне простір з рівною підлогою, обсяг якого досягає 1 698 л, що можна порівняти з аналогічними показниками моделі Range Rover Задні ряди сидінь нового Discovery Sport можна скласти, створивши багажне простір з рівною підлогою, обсяг якого досягає 1 698 л, що можна порівняти з аналогічними показниками моделі Range Rover. Навіть з розкладеним другим рядом сидінь об'єм багажного відділення складає 981 л. І тільки якщо ви зібралися в далеку подорож семеро, вам не обійтися без багажника на даху.

Чотири години за кермом пролітають досить швидко, і відчуваєш себе в автомобілі вже як вдома. Звички на дорозі практично легкові: перестроювання, прискорення, гальмування, крен - все майже як у седана. Ну і горезвісна «остання миля», коли нам потрібно дістатися до точки призначення по бездоріжжю. Боюся образити фанатів ралі-рейдів, але Discovery Sport (як і Evoque, хоча на ньому мало хто з'їжджає з асфальту) - повноцінні позашляховики, в тому сенсі, що пройдуть практично скрізь, де є хоч натяк на дорогу. Вже стала легендарною система адаптації до дорожніх умов Terrain Response реально працює. З чотирьох стандартних режимів - «Звичайний», «Бруд / вибоїни», «Трава / гравій / сніг» і «Пісок» - ми використовували в основному перші два, і в який раз переконалися в тому, Land Rover і «позашляховик» - майже синоніми.

Стаття «Сімейний спорт» опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №8, серпень 2016 ).

Тест-драйв Land Rover | Журнал Популярна Механіка

Мені завжди подобався Land Rover: і зовні, і як поводиться на асфальті, а особливо - на бездоріжжі. Єдина причина, по якій у нас не склався роман, - в тому, що це автомобіль для егоїстів. А я людина сімейна - як мінімум шість місць в салоні потрібно. І багажник побільше. А ось зовнішніми розмірами Evoque якраз те що треба - великі машини в Москві не виживають.

І ці, здавалося б, взаємовиключні побажання несподівано втілилися в новому Land Rover Discovery Sport, з яким мені довелося провести пару днів. Discovery Sport якраз і спроектований на базі Range Rover Evoque, і якщо дивитися спереду, вони схожі один на одного навіть більше, ніж рідні брати. І це прекрасно - Evoque славиться еталонним дизайном. Але ззаду це різні машини: колісна база подовжилася на 8 см, змінилися стійки, злегка піднялася дах. Змінено і задня підвіска: вона ускладнилася, щоб звільнити місце для третього ряду сидінь. Так, в автомобілі три ряди сидінь - два повнорозмірних, і третій - для дітей. Діти, до речі, обожнюють їздити на гальорці і постійно сперечаються, кому дістануться місця в третьому ряду.

Система розваги (або відволікання) дітей вирішена просто і ідеально: в Discovery Sport шість (!) USB-портів з можливістю зарядки, рівномірно розподілених по салону, і власна точка доступу WiFi, що дозволяє підключати вісім пристроїв. Ще одна корисна для подорожей технологія - планувальник маршрутів Route Planner App. Можна спокійно заздалегідь спланувати подорож, намітити потрібні місця, і програма автоматично перенесе дані в навігаційну систему автомобіля.

Але все-таки автомобіль - це в першу чергу засіб пересування, а вже потім гаджет. Під капотом у нас дволітровий 188-сильний турбодизель з славного сімейства двигунів нового покоління Ingenium в поєднанні з 9-ступінчастим автоматом. Трансмісія розроблена спеціально для двигунів поперечного розташування, і компанія стверджує, що це один з найефективніших і технічно досконалих агрегатів, коли-небудь створених для автомобілів серійного виробництва. Круто!

У місті Discovery Sport поводиться як звичайний зручний міський автомобіль. Всі системи працюють без нарікань і тому майже невидимі: клімат-контроль підтримує в салоні приємну прохолоду (за вікном московська 30-градусна спека), аудіосистема грає джаз, автомат непомітно перемикає передачі. Єдине, що злегка дратує, - це модні екологічні нововведення: система старт-стоп, яка глушить двигун на кожній зупинці, і стандартна економна настройка автомата, яка робить автомобіль млявим. Добре, що все це вирішується за пару секунд: одна кнопка відключає старт-стоп, а поворот шайби селектора автомата переводить трансмісію з режиму Drive в режим Sport. Дарма що слово «спорт» коштує в назві!

Задні ряди сидінь нового Discovery Sport можна скласти, створивши багажне простір з рівною підлогою, обсяг якого досягає 1698 л, що можна порівняти з аналогічними показниками моделі Range Rover Задні ряди сидінь нового Discovery Sport можна скласти, створивши багажне простір з рівною підлогою, обсяг якого досягає 1698 л, що можна порівняти з аналогічними показниками моделі Range Rover. Навіть з розкладеним другим рядом сидінь об'єм багажного відділення складає 981 л. І тільки якщо ви зібралися в далеку подорож семеро, вам не обійтися без багажника на даху.

Чотири години за кермом пролітають досить швидко, і відчуваєш себе в автомобілі вже як вдома. Звички на дорозі практично легкові: перестроювання, прискорення, гальмування, крен - все майже як у седана. Ну і горезвісна «остання миля», коли нам потрібно дістатися до точки призначення по бездоріжжю. Боюся образити фанатів ралі-рейдів, але Discovery Sport (як і Evoque, хоча на ньому мало хто з'їжджає з асфальту) - повноцінні позашляховики, в тому сенсі, що пройдуть практично скрізь, де є хоч натяк на дорогу. Вже стала легендарною система адаптації до дорожніх умов Terrain Response реально працює. З чотирьох стандартних режимів - «Звичайний», «Бруд / вибоїни», «Трава / гравій / сніг» і «Пісок» - ми використовували в основному перші два, і в який раз переконалися в тому, Land Rover і «позашляховик» - майже синоніми.

Стаття «Сімейний спорт» опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №8, серпень 2016 ).

Тест-драйв Land Rover | Журнал Популярна Механіка

Мені завжди подобався Land Rover: і зовні, і як поводиться на асфальті, а особливо - на бездоріжжі. Єдина причина, по якій у нас не склався роман, - в тому, що це автомобіль для егоїстів. А я людина сімейна - як мінімум шість місць в салоні потрібно. І багажник побільше. А ось зовнішніми розмірами Evoque якраз те що треба - великі машини в Москві не виживають.

І ці, здавалося б, взаємовиключні побажання несподівано втілилися в новому Land Rover Discovery Sport, з яким мені довелося провести пару днів. Discovery Sport якраз і спроектований на базі Range Rover Evoque, і якщо дивитися спереду, вони схожі один на одного навіть більше, ніж рідні брати. І це прекрасно - Evoque славиться еталонним дизайном. Але ззаду це різні машини: колісна база подовжилася на 8 см, змінилися стійки, злегка піднялася дах. Змінено і задня підвіска: вона ускладнилася, щоб звільнити місце для третього ряду сидінь. Так, в автомобілі три ряди сидінь - два повнорозмірних, і третій - для дітей. Діти, до речі, обожнюють їздити на гальорці і постійно сперечаються, кому дістануться місця в третьому ряду.

Система розваги (або відволікання) дітей вирішена просто і ідеально: в Discovery Sport шість (!) USB-портів з можливістю зарядки, рівномірно розподілених по салону, і власна точка доступу WiFi, що дозволяє підключати вісім пристроїв. Ще одна корисна для подорожей технологія - планувальник маршрутів Route Planner App. Можна спокійно заздалегідь спланувати подорож, намітити потрібні місця, і програма автоматично перенесе дані в навігаційну систему автомобіля.

Але все-таки автомобіль - це в першу чергу засіб пересування, а вже потім гаджет. Під капотом у нас дволітровий 188-сильний турбодизель з славного сімейства двигунів нового покоління Ingenium в поєднанні з 9-ступінчастим автоматом. Трансмісія розроблена спеціально для двигунів поперечного розташування, і компанія стверджує, що це один з найефективніших і технічно досконалих агрегатів, коли-небудь створених для автомобілів серійного виробництва. Круто!

У місті Discovery Sport поводиться як звичайний зручний міський автомобіль. Всі системи працюють без нарікань і тому майже невидимі: клімат-контроль підтримує в салоні приємну прохолоду (за вікном московська 30-градусна спека), аудіосистема грає джаз, автомат непомітно перемикає передачі. Єдине, що злегка дратує, - це модні екологічні нововведення: система старт-стоп, яка глушить двигун на кожній зупинці, і стандартна економна настройка автомата, яка робить автомобіль млявим. Добре, що все це вирішується за пару секунд: одна кнопка відключає старт-стоп, а поворот шайби селектора автомата переводить трансмісію з режиму Drive в режим Sport. Дарма що слово «спорт» коштує в назві!

Задні ряди сидінь нового Discovery Sport можна скласти, створивши багажне простір з рівною підлогою, обсяг якого досягає 1698 л, що можна порівняти з аналогічними показниками моделі Range Rover Задні ряди сидінь нового Discovery Sport можна скласти, створивши багажне простір з рівною підлогою, обсяг якого досягає 1698 л, що можна порівняти з аналогічними показниками моделі Range Rover. Навіть з розкладеним другим рядом сидінь об'єм багажного відділення складає 981 л. І тільки якщо ви зібралися в далеку подорож семеро, вам не обійтися без багажника на даху.

Чотири години за кермом пролітають досить швидко, і відчуваєш себе в автомобілі вже як вдома. Звички на дорозі практично легкові: перестроювання, прискорення, гальмування, крен - все майже як у седана. Ну і горезвісна «остання миля», коли нам потрібно дістатися до точки призначення по бездоріжжю. Боюся образити фанатів ралі-рейдів, але Discovery Sport (як і Evoque, хоча на ньому мало хто з'їжджає з асфальту) - повноцінні позашляховики, в тому сенсі, що пройдуть практично скрізь, де є хоч натяк на дорогу. Вже стала легендарною система адаптації до дорожніх умов Terrain Response реально працює. З чотирьох стандартних режимів - «Звичайний», «Бруд / вибоїни», «Трава / гравій / сніг» і «Пісок» - ми використовували в основному перші два, і в який раз переконалися в тому, Land Rover і «позашляховик» - майже синоніми.

Стаття «Сімейний спорт» опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №8, серпень 2016 ).

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов