- Тест-драйв Land Rover | Журнал Популярна Механіка Мені завжди подобався Land Rover: і зовні, і як...
- Тест-драйв Land Rover | Журнал Популярна Механіка
Тест-драйв Land Rover | Журнал Популярна Механіка
Наша сеть партнеров Banwar
Мені завжди подобався Land Rover: і зовні, і як поводиться на асфальті, а особливо - на бездоріжжі. Єдина причина, по якій у нас не склався роман, - в тому, що це автомобіль для егоїстів. А я людина сімейна - як мінімум шість місць в салоні потрібно. І багажник побільше. А ось зовнішніми розмірами Evoque якраз те що треба - великі машини в Москві не виживають.
І ці, здавалося б, взаємовиключні побажання несподівано втілилися в новому Land Rover Discovery Sport, з яким мені довелося провести пару днів. Discovery Sport якраз і спроектований на базі Range Rover Evoque, і якщо дивитися спереду, вони схожі один на одного навіть більше, ніж рідні брати. І це прекрасно - Evoque славиться еталонним дизайном. Але ззаду це різні машини: колісна база подовжилася на 8 см, змінилися стійки, злегка піднялася дах. Змінено і задня підвіска: вона ускладнилася, щоб звільнити місце для третього ряду сидінь. Так, в автомобілі три ряди сидінь - два повнорозмірних, і третій - для дітей. Діти, до речі, обожнюють їздити на гальорці і постійно сперечаються, кому дістануться місця в третьому ряду.
Система розваги (або відволікання) дітей вирішена просто і ідеально: в Discovery Sport шість (!) USB-портів з можливістю зарядки, рівномірно розподілених по салону, і власна точка доступу WiFi, що дозволяє підключати вісім пристроїв. Ще одна корисна для подорожей технологія - планувальник маршрутів Route Planner App. Можна спокійно заздалегідь спланувати подорож, намітити потрібні місця, і програма автоматично перенесе дані в навігаційну систему автомобіля.
Але все-таки автомобіль - це в першу чергу засіб пересування, а вже потім гаджет. Під капотом у нас дволітровий 188-сильний турбодизель з славного сімейства двигунів нового покоління Ingenium в поєднанні з 9-ступінчастим автоматом. Трансмісія розроблена спеціально для двигунів поперечного розташування, і компанія стверджує, що це один з найефективніших і технічно досконалих агрегатів, коли-небудь створених для автомобілів серійного виробництва. Круто!
У місті Discovery Sport поводиться як звичайний зручний міський автомобіль. Всі системи працюють без нарікань і тому майже невидимі: клімат-контроль підтримує в салоні приємну прохолоду (за вікном московська 30-градусна спека), аудіосистема грає джаз, автомат непомітно перемикає передачі. Єдине, що злегка дратує, - це модні екологічні нововведення: система старт-стоп, яка глушить двигун на кожній зупинці, і стандартна економна настройка автомата, яка робить автомобіль млявим. Добре, що все це вирішується за пару секунд: одна кнопка відключає старт-стоп, а поворот шайби селектора автомата переводить трансмісію з режиму Drive в режим Sport. Дарма що слово «спорт» коштує в назві!
Задні ряди сидінь нового Discovery Sport можна скласти, створивши багажне простір з рівною підлогою, обсяг якого досягає 1 698 л, що можна порівняти з аналогічними показниками моделі Range Rover. Навіть з розкладеним другим рядом сидінь об'єм багажного відділення складає 981 л. І тільки якщо ви зібралися в далеку подорож семеро, вам не обійтися без багажника на даху.
Чотири години за кермом пролітають досить швидко, і відчуваєш себе в автомобілі вже як вдома. Звички на дорозі практично легкові: перестроювання, прискорення, гальмування, крен - все майже як у седана. Ну і горезвісна «остання миля», коли нам потрібно дістатися до точки призначення по бездоріжжю. Боюся образити фанатів ралі-рейдів, але Discovery Sport (як і Evoque, хоча на ньому мало хто з'їжджає з асфальту) - повноцінні позашляховики, в тому сенсі, що пройдуть практично скрізь, де є хоч натяк на дорогу. Вже стала легендарною система адаптації до дорожніх умов Terrain Response реально працює. З чотирьох стандартних режимів - «Звичайний», «Бруд / вибоїни», «Трава / гравій / сніг» і «Пісок» - ми використовували в основному перші два, і в який раз переконалися в тому, Land Rover і «позашляховик» - майже синоніми.
Стаття «Сімейний спорт» опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №8, серпень 2016 ).
Тест-драйв Land Rover | Журнал Популярна Механіка
Мені завжди подобався Land Rover: і зовні, і як поводиться на асфальті, а особливо - на бездоріжжі. Єдина причина, по якій у нас не склався роман, - в тому, що це автомобіль для егоїстів. А я людина сімейна - як мінімум шість місць в салоні потрібно. І багажник побільше. А ось зовнішніми розмірами Evoque якраз те що треба - великі машини в Москві не виживають.
І ці, здавалося б, взаємовиключні побажання несподівано втілилися в новому Land Rover Discovery Sport, з яким мені довелося провести пару днів. Discovery Sport якраз і спроектований на базі Range Rover Evoque, і якщо дивитися спереду, вони схожі один на одного навіть більше, ніж рідні брати. І це прекрасно - Evoque славиться еталонним дизайном. Але ззаду це різні машини: колісна база подовжилася на 8 см, змінилися стійки, злегка піднялася дах. Змінено і задня підвіска: вона ускладнилася, щоб звільнити місце для третього ряду сидінь. Так, в автомобілі три ряди сидінь - два повнорозмірних, і третій - для дітей. Діти, до речі, обожнюють їздити на гальорці і постійно сперечаються, кому дістануться місця в третьому ряду.
Система розваги (або відволікання) дітей вирішена просто і ідеально: в Discovery Sport шість (!) USB-портів з можливістю зарядки, рівномірно розподілених по салону, і власна точка доступу WiFi, що дозволяє підключати вісім пристроїв. Ще одна корисна для подорожей технологія - планувальник маршрутів Route Planner App. Можна спокійно заздалегідь спланувати подорож, намітити потрібні місця, і програма автоматично перенесе дані в навігаційну систему автомобіля.
Але все-таки автомобіль - це в першу чергу засіб пересування, а вже потім гаджет. Під капотом у нас дволітровий 188-сильний турбодизель з славного сімейства двигунів нового покоління Ingenium в поєднанні з 9-ступінчастим автоматом. Трансмісія розроблена спеціально для двигунів поперечного розташування, і компанія стверджує, що це один з найефективніших і технічно досконалих агрегатів, коли-небудь створених для автомобілів серійного виробництва. Круто!
У місті Discovery Sport поводиться як звичайний зручний міський автомобіль. Всі системи працюють без нарікань і тому майже невидимі: клімат-контроль підтримує в салоні приємну прохолоду (за вікном московська 30-градусна спека), аудіосистема грає джаз, автомат непомітно перемикає передачі. Єдине, що злегка дратує, - це модні екологічні нововведення: система старт-стоп, яка глушить двигун на кожній зупинці, і стандартна економна настройка автомата, яка робить автомобіль млявим. Добре, що все це вирішується за пару секунд: одна кнопка відключає старт-стоп, а поворот шайби селектора автомата переводить трансмісію з режиму Drive в режим Sport. Дарма що слово «спорт» коштує в назві!
Задні ряди сидінь нового Discovery Sport можна скласти, створивши багажне простір з рівною підлогою, обсяг якого досягає 1698 л, що можна порівняти з аналогічними показниками моделі Range Rover. Навіть з розкладеним другим рядом сидінь об'єм багажного відділення складає 981 л. І тільки якщо ви зібралися в далеку подорож семеро, вам не обійтися без багажника на даху.
Чотири години за кермом пролітають досить швидко, і відчуваєш себе в автомобілі вже як вдома. Звички на дорозі практично легкові: перестроювання, прискорення, гальмування, крен - все майже як у седана. Ну і горезвісна «остання миля», коли нам потрібно дістатися до точки призначення по бездоріжжю. Боюся образити фанатів ралі-рейдів, але Discovery Sport (як і Evoque, хоча на ньому мало хто з'їжджає з асфальту) - повноцінні позашляховики, в тому сенсі, що пройдуть практично скрізь, де є хоч натяк на дорогу. Вже стала легендарною система адаптації до дорожніх умов Terrain Response реально працює. З чотирьох стандартних режимів - «Звичайний», «Бруд / вибоїни», «Трава / гравій / сніг» і «Пісок» - ми використовували в основному перші два, і в який раз переконалися в тому, Land Rover і «позашляховик» - майже синоніми.
Стаття «Сімейний спорт» опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №8, серпень 2016 ).
Тест-драйв Land Rover | Журнал Популярна Механіка
Мені завжди подобався Land Rover: і зовні, і як поводиться на асфальті, а особливо - на бездоріжжі. Єдина причина, по якій у нас не склався роман, - в тому, що це автомобіль для егоїстів. А я людина сімейна - як мінімум шість місць в салоні потрібно. І багажник побільше. А ось зовнішніми розмірами Evoque якраз те що треба - великі машини в Москві не виживають.
І ці, здавалося б, взаємовиключні побажання несподівано втілилися в новому Land Rover Discovery Sport, з яким мені довелося провести пару днів. Discovery Sport якраз і спроектований на базі Range Rover Evoque, і якщо дивитися спереду, вони схожі один на одного навіть більше, ніж рідні брати. І це прекрасно - Evoque славиться еталонним дизайном. Але ззаду це різні машини: колісна база подовжилася на 8 см, змінилися стійки, злегка піднялася дах. Змінено і задня підвіска: вона ускладнилася, щоб звільнити місце для третього ряду сидінь. Так, в автомобілі три ряди сидінь - два повнорозмірних, і третій - для дітей. Діти, до речі, обожнюють їздити на гальорці і постійно сперечаються, кому дістануться місця в третьому ряду.
Система розваги (або відволікання) дітей вирішена просто і ідеально: в Discovery Sport шість (!) USB-портів з можливістю зарядки, рівномірно розподілених по салону, і власна точка доступу WiFi, що дозволяє підключати вісім пристроїв. Ще одна корисна для подорожей технологія - планувальник маршрутів Route Planner App. Можна спокійно заздалегідь спланувати подорож, намітити потрібні місця, і програма автоматично перенесе дані в навігаційну систему автомобіля.
Але все-таки автомобіль - це в першу чергу засіб пересування, а вже потім гаджет. Під капотом у нас дволітровий 188-сильний турбодизель з славного сімейства двигунів нового покоління Ingenium в поєднанні з 9-ступінчастим автоматом. Трансмісія розроблена спеціально для двигунів поперечного розташування, і компанія стверджує, що це один з найефективніших і технічно досконалих агрегатів, коли-небудь створених для автомобілів серійного виробництва. Круто!
У місті Discovery Sport поводиться як звичайний зручний міський автомобіль. Всі системи працюють без нарікань і тому майже невидимі: клімат-контроль підтримує в салоні приємну прохолоду (за вікном московська 30-градусна спека), аудіосистема грає джаз, автомат непомітно перемикає передачі. Єдине, що злегка дратує, - це модні екологічні нововведення: система старт-стоп, яка глушить двигун на кожній зупинці, і стандартна економна настройка автомата, яка робить автомобіль млявим. Добре, що все це вирішується за пару секунд: одна кнопка відключає старт-стоп, а поворот шайби селектора автомата переводить трансмісію з режиму Drive в режим Sport. Дарма що слово «спорт» коштує в назві!
Задні ряди сидінь нового Discovery Sport можна скласти, створивши багажне простір з рівною підлогою, обсяг якого досягає 1698 л, що можна порівняти з аналогічними показниками моделі Range Rover. Навіть з розкладеним другим рядом сидінь об'єм багажного відділення складає 981 л. І тільки якщо ви зібралися в далеку подорож семеро, вам не обійтися без багажника на даху.
Чотири години за кермом пролітають досить швидко, і відчуваєш себе в автомобілі вже як вдома. Звички на дорозі практично легкові: перестроювання, прискорення, гальмування, крен - все майже як у седана. Ну і горезвісна «остання миля», коли нам потрібно дістатися до точки призначення по бездоріжжю. Боюся образити фанатів ралі-рейдів, але Discovery Sport (як і Evoque, хоча на ньому мало хто з'їжджає з асфальту) - повноцінні позашляховики, в тому сенсі, що пройдуть практично скрізь, де є хоч натяк на дорогу. Вже стала легендарною система адаптації до дорожніх умов Terrain Response реально працює. З чотирьох стандартних режимів - «Звичайний», «Бруд / вибоїни», «Трава / гравій / сніг» і «Пісок» - ми використовували в основному перші два, і в який раз переконалися в тому, Land Rover і «позашляховик» - майже синоніми.
Стаття «Сімейний спорт» опублікована в журналі «Популярна механіка» ( №8, серпень 2016 ).