Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест Subaru Outback, підготовленого для жорсткого бездоріжжя

  1. трохи складнощів
  2. Краще менше, та краще
  3. Їде!

Наша сеть партнеров Banwar

За канонами секти шанувальників «Плеяд» тюнігованний Subaru повинен бути синім, в низькому «раллийном» обвісі і з золотими дисками. Субаристи вельми ортодоксальні, тому ліфтованний автомобіль з «симетричним повним приводом» - щось неймовірне, ніби алігатора в підмосковному болоті. Проте нам вдалося не тільки побачити, а й покататися на цьому унікальному «крокодила».

Засновники клубу «Пункт призначення 4х4» Олександр Чмельов і Наталія Архарова - переконані джипери. Причому саме від слова «Jeep» - на своєму підготовленому Jeep Grand Cherokee вони зорали всі ближнє бездоріжжя і в далекі пробіги відправлялися не раз. Ось тільки добиратися на важкому, сильно ліфтованную бензиновому позашляховику хоча б до Кримських гірських стежок дуже дорого і дуже втомлює. Порахувавши витрати на паливо і прикинувши, скільки сотень зайвих кілограмів силових бамперів, порогів та іншої позашляхової «броні» доводиться даремно «тягти» до офф-роуда по асфальту, десять разів подумаєш, відправлятися чи в наступний вояж.

Так що одного разу Олександр з Наталією переконаннями поступилися і поїхали в Крим на своєму «міському» автомобілі - Subaru Legacy Outback . Добравшись до тамтешніх «пампасов», проїхали майже всюди, де планували. Нічого дивного в цьому немає - кліренс стандартного Outback 200 мм - вище інших кросоверів, ходи підвіски дуже великі, крутний момент надходить до обох осях не "на вимогу», коли колеса на одній осі вже забуксували, а постійно. Заважає «рубатися» в основному довгий, низький передній звис, і хоча у машин кінця минулого століття пластик досить міцний, бампер все ж швидко «стерся» про місцеві камені. Та й лісові колії, прокладені УАЗами, часто виявлялися занадто глибокими для повнопривідного універсала з підвищеним дорожнім просвітом - багато часу витрачалося на пошуки «дрібної» траєкторії в місцях, де, будь машина хоч трохи вище, їхали б безпосередньо.

Повернувшись до Москви і гарненько поміркувавши, Олександр став підбирати інший Subaru спеціально для «дослідів». Машину хотілося свіжу, але не дуже дорогу і з найкращими «вихідними даними» для ліфта. Вибір зупинили на Subaru Legacy Outback 1998 року випуску з американського ринку в кузові BG - з 4-ступінчастою АКПП, постійним повним приводом і атмосферних 2,5-літровим бензиновим мотором потужністю 165 к.с. Підходящий екземпляр серед «убитих» моторів, сіпаються коробок і гнилих кузовів шукали так довго, що раніше встигли купити покришки на 29 дюймів Maxxis Bighorn MТ 764 235/75 / R15 і дещо з деталей до наміченого тюнінгу. Їздили дивитися пропозиції в сусідні області, але в результаті красень в рідній фарбі і практично без іржі знайшовся в найближчому дворі.

трохи складнощів

Як не дивно, установка коліс розмірністю 29 дюймів не поставила вимогу про тотальної переробки всієї підвіски. Перш за все передні і задні стійки підвіски «опустили» за допомогою проставок висотою 50 мм попереду і 70 мм ззаду, встановлених в верхні кріплення. Передні пружини поміняли на більш жорсткі, посилені, вони виробляються спеціально для Subaru японською компанією ОВК. Задніх субаровских не знайшли, тому підібрали з каталогу тієї ж фірми пружини від Toyota Crown - вони підійшли ідеально. Правда, задні колеса вперлися в передню частину арок, а виставити сход / розвал не було ніякої можливості, потрібно було допрацьовувати важелі. Нижні поперечні важелі передньої підвіски «надрізали», «розгорнули», обварили і посилили, але «рідних» регулювальних болтів трохи не вистачило, тому «розвальний» болти взяли від Subaru Impreza WRX STI , А після цього потрібні значення розвалу і сходження виставили вже без проблем. У задній підвісці встановили поперечні важелі від Subaru Forester SG5 - вони такі ж, як на Outback, тільки довше, без них кут розвалу задніх коліс не виставити.

Потім порахували, наскільки потрібно подовжити поздовжні важелі, розрізали їх, вварили «відсутня», посилили по всій довжині квадратним профілем, «косинками» і помістили на місце. Тепер колеса встали як треба, навіть арки різати не довелося. В результаті ліфта підвіски і установки покришок розмірністю 29 дюймів кліренс в найнижчій точці під редуктором передньої осі склав 320 мм, а під редуктором задньої - 350 мм проти 200 мм попереду і 210 мм ззаду у «стандарту». Ліфтованний Аутбек з запасом проїжджає над 5-літрової каністрою з питною водою, тобто його кліренс навіть вище, ніж, наприклад, у мостового Jeep Cherokee на "тридцять третіх» колесах.

За канонами секти шанувальників «Плеяд» тюнігованний   Subaru   повинен бути синім, в низькому «раллийном» обвісі і з золотими дисками

Піддон картера в Subaru Outback дуже вразливий, його спочатку хотіли закрити суцільним листом, але під такий захист набивається багато бруду, тому вирішили спробувати грати. Поки вона вберегла Outback від всіх неприємностей, включаючи камені Карелії

Краще менше, та краще

Про те, що по бездоріжжю можна їздити без важенного обважування, зараз починають здогадуватися навіть самі дрімучі джипери, а прогресивна частина суспільства ставить під сумнів саму необхідність використання класичного позашляховика - Олександр, наприклад, свій «Чирок» вже продав. Однак зовсім без заліза в обвісі Subaru Legacy Outback йому обійтися не вдалося, хоча спроби були. Так, наприклад, лебідку спочатку поставили на спеціально виготовлений підсилювач всередині штатного бампера. Вийшло відмінно - вона зовсім не стирчала назовні, але ось сам бампер прожив недовго, розколовся на першому ж серйозному виїзді.

Вийшло відмінно - вона зовсім не стирчала назовні, але ось сам бампер прожив недовго, розколовся на першому ж серйозному виїзді

Атмосферне 2,5-літровий опозитний двигун не зазнав змін, його навіть не чіпований - 165 к.с. потужності при 5600 об / хв і 226 Нм тяги при 4400 об / хв виявилося досить для бездоріжжя

Можливості сваять щось з міцного пластику на той момент не було, тому бампер вирішили виконати з заліза. Основні вимоги - максимальний кут в'їзду, захист нижньої частини радіатора, майданчик для лебідки всередині. Щоб зменшити вагу, бампер зварили з двохміліметрового сталевого листа з перегородками-підсилювачами. Доросла людина спокійно піднімає його однією рукою, при цьому міцності достатньо, щоб не боятися «контактної боротьби» з бездоріжжям.

Металевий бампер попереду - вимушений захід, поки не зламався стандартний пластиковий, лебідка «жила» в ньому на підсилювачі. Для виготовлення нового взяли залізний лист завтовшки 2 мм, бампер робили легким (його можна підняти однією рукою), але міцним. Всередині - силові перегородки. Основне його завдання - розміщення лебідки, захист нижньої частини радіатора і забезпечення максимального кута в'їзду

З компонувальних міркувань лебідку вибирали з компактним барабаном - підійшла китайська, зі скромною назвою «4х4», проте вельми надійна і з тяговим зусиллям в 4 тонни. На її барабані уміщається всього 15 метрів синтетичного троса, але ця проблема легко вирішується парою подовжувачів в багажнику. Блок управління лебідкою сховали вище в правій частині моторного відсіку. Картер двигуна захищений міцною гратами з труб квадратного перетину, гідроудар протистоїть шноркель від нового Mitsubishi L200 - він так добре встав, що, здається, його в розрахунку на Аутбек і робили. Більше ніяких змін в конструкцію не вносили, тільки злегка підрізали знизу задній бампер.

Їде!

За кермом лифтованного Outback сидиш на звичній висоті. Зовсім немає цього неприємного відчуття, коли за «бубликом» легковика здається, що шкребеш по асфальту «п'ятою точкою». Але і в монстра Субару не перетворився, все ж «двадцять дев'ятого» колеса набагато легше "тридцять п'ятих", гідропідсилювач справляється з ними легко, а нерівності дорожнього полотна майже не «приходять» на кермо.

Але і в монстра Субару не перетворився, все ж «двадцять дев'ятого» колеса набагато легше тридцять п'ятих, гідропідсилювач справляється з ними легко, а нерівності дорожнього полотна майже не «приходять» на кермо

База Аутбек не маленька, проте висота дорожнього просвіту компенсує цей недолік

Наскільки змінилася керованість в порівнянні зі стандартним Аутбек 1998 року випуску я судити не беруся, однак відчуття від водіння набагато ближче до легкових автомобілів, ніж до класичних позашляховиків. Субару впевнено тримає курс, в асфальтової колії відносно стабільний, поперечні крени помірні. Я легко дістався до 130 км / год - саме цю швидкість Олександр позначив як крейсерську.

Колія дуже глибока, в такий навіть стандартний УАЗ буде злегка «чиркати» мостом про гребінь, але у Subaru Outback мостів немає, тому він йде абсолютно вільно

Незважаючи на гучні покришки з позашляховим протектором, навіть на такій швидкості в салоні можна розмовляти, не підвищуючи голосу, і слухати музику на нормальної гучності. Витрата бензину - 7-8 літрів на трасі і 11-12 по місту - дуже гуманно в порівнянні з Jeep Grand Cherokee, на якому раніше подорожували Олександр з Наталею. При цьому до місця вони тепер доїжджають набагато швидше.

Олександр стверджує, що його Аутбек їде по бездоріжжю нарівні з підготовленими мостовими машинами на "тридцять третіх» колесах, і у мене немає підстав йому не вірити, адже ми вже пройшли майже весь маршрут місцевих джиперских «покатушек», жодного разу не розмотавши лебідку. Звичайно «ніс» у Outback навіть з компактним металевим бампером все одно неабияк стирчить, а база задовга, але гігантський кліренс майже завжди компенсує ці недоліки.

Звичайно «ніс» у Outback навіть з компактним металевим бампером все одно неабияк стирчить, а база задовга, але гігантський кліренс майже завжди компенсує ці недоліки

Ззаду особливо добре видно, наскільки великий дорожній просвіт. У найнижчій точці під редуктором передньої осі він становить 320 мм, під редуктором задньої осі цілих 350 мм

«Засідки» ми проходимо переважно тягою, без розгону. На примусово виставленої першій передачі 2,5-літровому оппозита вистачає крутного моменту, до того ж спрацьовує імітація міжосьового блокування. Самоблок Олександру не подобаються, а жорстку блокування заднього диференціала для Аутбек роблять, за його словами, тільки в Австралії, і продають за шалені гроші, які можна порівняти з ціною його машини, так що повний привід поки що залишився штатним.

Штатний повний привід Subaru Outback залишився без змін, його можливостей і так вистачає в більшості випадків. Звичайно, іноді хочеться жорстку блокування, але для Outback їх, за словами власника, робить тільки одна австралійська фірма, і коштують вони шалені гроші - легше пошукати іншу траєкторію в'їзду

Як переробки вплинули на надійність? Поки можна сказати - ніяк, хоча трансмісію і не «підганяли» під великі колеса, передавальні відношення не міняли, а її деталі не міняли на посилені. Outback пройшов вже більше 50 000 км без серйозних подій, при цьому ШРУСи, що працюють тепер під досить великими кутами, витримали випробування позашляхової Карелією і Кримом, щотижневими офф-роуд виїздами та іншими подібними знущаннями. Хіба що пильовики передніх внутрішніх ШРУСов доводиться міняти раз на півроку, та й тут підозра падає на неправильно підібрані хомути. Одного разу на складному рельєфі лопнув стабілізатор поперечної стійкості. До сих пір це єдина поломка позашляхового Аутбек, яка, до того ж, виявилася вельми до речі - стабілізатор обмежував хід передньої підвіски. Викинувши уламки, Олександр повернувся з Карелії в Москву без нього, а новий ставити просто не став - деталь виявилася «зайвої», на керованість її відсутність практично не вплинуло.

Хід підвіски досить великий, але не гігантський. Основна перевага незалежної підвіски в тому, що кожне колесо зберігає контакт з грунтом до останнього - навіть коли машина майже «висить» верхом на колії, є шанс обійтися без трактора

На мій погляд, це найкращий Subaru, за кермом якого я коли-небудь їздив! Дуже помірно «поважчавши» на асфальті, він придбав приголомшливу прохідність, яка дозволила його власнику зовсім відмовитися від «справжнього позашляховика» і обмежитися одним автомобілем, однаково зручним в місті, на трасі і в лісі.

Фотобонус

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов