Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Honda cbr125r видео

Очень неплохой Японский мотоцикл, хорошо и качественно собран. Красивый и дерзкий дизайн как раз очень хорошо показан на Honda cbr125r видео. Мотоцикл имеет среднюю мощность и неубиваемый двигатель,

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв БТР-82А. Простий, як сокира!

  1. Тест-драйв БТР-82А. Простий, як сокира! Перспективний БТР-90, розроблений в кінці 2000-х і прийнятий...
  2. Фотобонус

Тест-драйв БТР-82А. Простий, як сокира!

Перспективний БТР-90, розроблений в кінці 2000-х і прийнятий на озброєння ще в 2008 році, Міноборони в результаті вирішив не закуповувати. Так що сьогодні у нас в гостях остання новинка з сімейства бронетранспортерів - модель 82А. Новинка, правда, умовна - це свого роду «рестайлінг» БТР-80, що випускався ще з середини 1980-х років. У 2009 році досвідчені зразки БТР-82 і БТР-82А покинули цеху Арзамаського машинобудівного заводу. Після народження «БТР» пішов по довгому шляху перевірок і приймань: випробування закінчилися в 2010 році, і в 2013 році наказом міністра оборони БТР-82А був прийнятий на озброєння армії Російської Федерації.

Після народження «БТР» пішов по довгому шляху перевірок і приймань: випробування закінчилися в 2010 році, і в 2013 році наказом міністра оборони БТР-82А був прийнятий на озброєння армії Російської Федерації

Зовні БТР-82А дійсно схожий на БТР-80, але на ділі це зовсім інша машина

БТР-82А - нове слово у виробництві важкої військової техніки. У цьому глибоко модернізованому БТР-80 конструктори вдосконалили більшу частину вузлів бойової машини і встановили інше сучасне озброєння. У БТР-82А підвищені ефективність стрільби з ходу, живучість, прохідність, надійність і ресурс.

Завдання БТР-82А - доставка десанту до місця виконання бойового завдання і евакуація поранених з поля бою. У разі прямого контакту з противником, якщо у того немає протитанкових засобів, БТР повинен підтримати десант вогнем. Правда, «товстим і потужним» противникам він не конкурент: броня товщиною від 9 до 10 мм зупинить хіба що вогонь з дрібнокаліберної стрілецької зброї.

Цікавий факт: Збройні сили Казахстану взяли на озброєння БТР-82А раніше, ніж ВС Росії - ще в 2010 році.

Зовні в очі кидається нова 30-міліметрова автоматична гармата 2А72, яка прихована в безлюдній башті, а вершина її укомплектована шістьма «трубками» для відстрілу димових гранат системи 902У «Хмара».

Відділення «БТР» скомпоновані по-танковому типу: силове на кормі, бойове по центру і відділення управління попереду, але є ще й десантне. На цьому паралелі з танками і закінчуються. Цей БТР більше схожий на автомобіль: колеса (хоч і 8 штук), габаритні вогні, бічні дзеркала, «двірники» і «поворотники». Але якщо ви і побачите цю машину на дорогах загального користування, то тільки в складі колони і в супроводі екіпажів ДПС або ВАИ.

Під кришками силового відділення - гігантський 11-літровий турбодизель 8-циліндровий двигун КАМАЗ-740.14-300 c трьома сотнями кінських сил і майже тисячею ньютон-метрів крутного моменту. Витрата "солярки" змусить відкрити рот власника Хаммера - 38 літрів на 100 кілометрів. Але «америкоси» навряд чи пройде 600 кілометрів без дозаправки, а БТР-82А з двома баками на 300 літрів - зможе. До того ж щоб кожного разу не гвалтувати двигун, припустимо, для повороту башти, є допоміжна силова установка (ЗСУ) на 5 кіловат. Моторесурс двигуна в таких випадках не витрачається. А ще «БТР» - водоплавний: крутний момент з мотора переноситься на водометний рушій, який захований на кормі.

Вхід в десантне відділення відкривають двостулкові люки по двом бортах. Стулки важкі, і колінним чашках недосвідченого людини може сильно дістатися. Конструкція - від стародавнього БТР-70: отвір вузький, десантникові в повній бойовій викладці і екіпіровці «Ратник», здавалося б, буде проблематично покинути машину. Але вправність і численні тренування дають про себе знати: за нормативом бойовий розрахунок за 10 секунд займає свої місця.

Усередині відділення дві лавки на шість десантників плюс носилки. Сидіти зручно, для зброї, майна та особистих речей є окремі ніші і кріплення. Лавки, як і крісло водія, подпружінени для часткового гасіння ударної хвилі. Стіни всередині машини оббиті щільним матеріалом, який більше схожий на шкіру.

Усередині напхано багато обладнання - прилади спостереження перископічного типу, бійниці, кульові опори для ведення вогню, ручки люків і дверей, трубки бортової системи очищення повітря - але відчуття сорому немає. І ще один цікавий факт: фильтровентиляционная установка не тільки захищає екіпаж від ядерного, біологічного та хімічного впливу, а й працює як звичайний кондиціонер!

Бойове відділення - безлюдне, вежа зі зброєю ізольовані, тому після пострілу всередині машини порохових газів немає. Місце у навідника тісне, а управління знаряддям здійснюється за допомогою джойстіка- «чебурашки». Зброя забезпечено електроприводом і цифровим двоплощинним стабілізатором, комбінованим всесуточним прицілом навідника ТКН-4ГА.

На місце водія можна, звичайно, пробратися і через десантне відділення, але людині з щільним статурою це зробити непросто. Найзручніше потрапляти за кермо через один з двох люків на носі. Сівши, мимоволі вимовляєш: «У тісноті, та не в образі». Сидіння регулюється по висоті, але не вистачає регулювання в поздовжньому напрямку: ноги зігнуті в колінах і упираються в масивну «баранку». Якийсь натяк на затишок створюють борту, оббиті тим же «протиосколочна» матеріалом.

Приладова панель напхана шкалами і датчиками, все елементи управління перенесені з вантажного КАМАЗа. Три педалі, кермо і важелі блокувань на будь-який смак. Коробка передач «перевернута»: перша - до упору вліво і вниз, друга - вправо і вниз, третя - вгору, четверта - до упору вправо і вниз. Зовсім незвично. Праворуч - місце командира, який управляє радіостанцією Р-168-25У і стежить за обстановкою через прилад вимірювання радіаційного фону ІМД-21.

Вичавлюю зчеплення, даю 1600 оборотів ... і мехвод швидким рухом переводить коробку в «нейтраль»: «На рівному покритті рушати з другої, інакше зчеплення спалиш». Ясно зрозуміло. Зусилля на важелі вище, ніж в легковому автомобілі, але все ж забивати передачу з брязкотом на місце не доводиться. Відпускаю м'яку педаль зчеплення, і машина рушає з місця без ривка. Все просто.

Біля керма такий люфт, що перший час не можеш знайти нульове положення: жоден механізм не витримає жорсткого зв'язку при такій вазі. На прямій піддаю газку, і відразу відчуваю, як гребуть все 8 коліс. Але головне - не перестаратися БТР дитячості не прощає, і якщо машину понесло, то вже нічого не зробиш, стабілізувати її практично неможливо.

Мчимо по м'якому грунту. Плавність ходу нагадує VW Touareg в комфортному режимі підвіски. Дрібні нерівності БТР просто не помічає, а великі проїжджає, ліниво піднявши кузов. До «максималки» розігнатися не дозволили, але до 60 км / год машина тягне, як буйвол.

Та й нікуди вже гнати, попереду поворот і початок смуги перешкод. Перед нею підключаємо всі мости і починаємо маневри!

Так як перші дві осі поворотні, огляд - нікудишній, а місце водія знаходиться далеко в «носі», попереду всіх осей, то відчуття від маневрування на БТР складаються досить дивні. Кермо потрібно починати викручувати, коли поворот, здавалося б, уже проїхав. «БТР» змінює напрямок, а недосвідченому водієві доводиться в паніці нишпорити очима по Візирам бічних триплексів, щоб не пропустити момент для повернення керма. Рецепт ідеального маневру на БТР-82А - вірно розрахувати траєкторію повороту, невтомно обертати «бублик» і не забувати про колеса, які «десь там» крутяться. Але звикнувши до габаритів і специфіці управління, ви зрозумієте, наскільки, виявляється, маневрена ця 16-тонна махина!

Знову розгін, і раптом «БТР» трохи труснуло: в дзеркалах заднього видно яма розміром з MINI. Проскочив, не помічаючи! Ось це так! Але попереду протитанковий рів, невже і в нього полізли? Так! Але проходження цієї перешкоди - ціла історія. Спускаються в нього повільно, щоб не зачепити гострим носом землю, і виходять на середній швидкості - щоб і ходу вистачило, і через перегин НЕ стрибнути. Мені-таки не вистачило ходу, і машина встала на крутому підйомі. Але на зниженій передачі, навіть не підпаливши зчеплення, вона, як по рейках вийшла з рову ... Правда, за кермом був уже досвідчений водій. На вигляд - все просто, проте вилізти з такої ситуації - ціла наука.

Все, за кермо сісти більше не вийде - сплив відведений для нас час. Наш БТР, брудний як чорт, з гуркотом помчав удалину, обкідивая недоноски бруду все навколо. Але не такий страшний чорт, як його малюють. Знайти спільну мову з БТР-82А не складніше, ніж личинку замка запалювання в автомобілях Saab. «БТР» - простий і ефективний, як сокира. Його освоїть будь-який, хто знайомий з механічною коробкою передач. Справжня армійська машина!

Технічні характеристики БТР-82А

Кузов Тип Бронетранспортер Кількість місць / люків 10/4 Двигун Тип Дизель з турбонаддувом (КАМАЗ-740.14-30) Розташування двигуна Ззаду, поздовжньо Кількість і розташування циліндрів 8, V-образно Робочий об'єм, куб. см 10 850 Потужність, к.с. при об / хв 300/2600 Крутний момент, Нм при об / хв 951 / н.д. Трансмісія Привід, 8х8 Коробка передач 6-МКП Гальма Двоконтурні пневмогидравлические Підвіска Незалежна, торсіонна, на поперечних важелях з гідравлічними амортизаторами Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 7650х2900х2350 Кліренс, мм 475 Споряджена маса, кг 16 000 Обсяг паливного бака , л 300 + 120 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год 80 Розгін до 100 км / год, сек. н.д. Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл 38 Запас ходу, км 700 - шосе, 500 - грунт Вартість автомобіля, руб. Базова комплектація н.д.

Фотобонус

Тест-драйв БТР-82А. Простий, як сокира!

Перспективний БТР-90, розроблений в кінці 2000-х і прийнятий на озброєння ще в 2008 році, Міноборони в результаті вирішив не закуповувати. Так що сьогодні у нас в гостях остання новинка з сімейства бронетранспортерів - модель 82А. Новинка, правда, умовна - це свого роду «рестайлінг» БТР-80, що випускався ще з середини 1980-х років. У 2009 році досвідчені зразки БТР-82 і БТР-82А покинули цеху Арзамаського машинобудівного заводу. Після народження «БТР» пішов по довгому шляху перевірок і приймань: випробування закінчилися в 2010 році, і в 2013 році наказом міністра оборони БТР-82А був прийнятий на озброєння армії Російської Федерації.

Після народження «БТР» пішов по довгому шляху перевірок і приймань: випробування закінчилися в 2010 році, і в 2013 році наказом міністра оборони БТР-82А був прийнятий на озброєння армії Російської Федерації

Зовні БТР-82А дійсно схожий на БТР-80, але на ділі це зовсім інша машина

БТР-82А - нове слово у виробництві важкої військової техніки. У цьому глибоко модернізованому БТР-80 конструктори вдосконалили більшу частину вузлів бойової машини і встановили інше сучасне озброєння. У БТР-82А підвищені ефективність стрільби з ходу, живучість, прохідність, надійність і ресурс.

Завдання БТР-82А - доставка десанту до місця виконання бойового завдання і евакуація поранених з поля бою. У разі прямого контакту з противником, якщо у того немає протитанкових засобів, БТР повинен підтримати десант вогнем. Правда, «товстим і потужним» противникам він не конкурент: броня товщиною від 9 до 10 мм зупинить хіба що вогонь з дрібнокаліберної стрілецької зброї.

Цікавий факт: Збройні сили Казахстану взяли на озброєння БТР-82А раніше, ніж ВС Росії - ще в 2010 році.

Зовні в очі кидається нова 30-міліметрова автоматична гармата 2А72, яка прихована в безлюдній башті, а вершина її укомплектована шістьма «трубками» для відстрілу димових гранат системи 902У «Хмара».

Відділення «БТР» скомпоновані по-танковому типу: силове на кормі, бойове по центру і відділення управління попереду, але є ще й десантне. На цьому паралелі з танками і закінчуються. Цей БТР більше схожий на автомобіль: колеса (хоч і 8 штук), габаритні вогні, бічні дзеркала, «двірники» і «поворотники». Але якщо ви і побачите цю машину на дорогах загального користування, то тільки в складі колони і в супроводі екіпажів ДПС або ВАИ.

Під кришками силового відділення - гігантський 11-літровий турбодизель 8-циліндровий двигун КАМАЗ-740.14-300 c трьома сотнями кінських сил і майже тисячею ньютон-метрів крутного моменту. Витрата "солярки" змусить відкрити рот власника Хаммера - 38 літрів на 100 кілометрів. Але «америкоси» навряд чи пройде 600 кілометрів без дозаправки, а БТР-82А з двома баками на 300 літрів - зможе. До того ж щоб кожного разу не гвалтувати двигун, припустимо, для повороту башти, є допоміжна силова установка (ЗСУ) на 5 кіловат. Моторесурс двигуна в таких випадках не витрачається. А ще «БТР» - водоплавний: крутний момент з мотора переноситься на водометний рушій, який захований на кормі.

Вхід в десантне відділення відкривають двостулкові люки по двом бортах. Стулки важкі, і колінним чашках недосвідченого людини може сильно дістатися. Конструкція - від стародавнього БТР-70: отвір вузький, десантникові в повній бойовій викладці і екіпіровці «Ратник», здавалося б, буде проблематично покинути машину. Але вправність і численні тренування дають про себе знати: за нормативом бойовий розрахунок за 10 секунд займає свої місця.

Усередині відділення дві лавки на шість десантників плюс носилки. Сидіти зручно, для зброї, майна та особистих речей є окремі ніші і кріплення. Лавки, як і крісло водія, подпружінени для часткового гасіння ударної хвилі. Стіни всередині машини оббиті щільним матеріалом, який більше схожий на шкіру.

Усередині напхано багато обладнання - прилади спостереження перископічного типу, бійниці, кульові опори для ведення вогню, ручки люків і дверей, трубки бортової системи очищення повітря - але відчуття сорому немає. І ще один цікавий факт: фильтровентиляционная установка не тільки захищає екіпаж від ядерного, біологічного та хімічного впливу, а й працює як звичайний кондиціонер!

Бойове відділення - безлюдне, вежа зі зброєю ізольовані, тому після пострілу всередині машини порохових газів немає. Місце у навідника тісне, а управління знаряддям здійснюється за допомогою джойстіка- «чебурашки». Зброя забезпечено електроприводом і цифровим двоплощинним стабілізатором, комбінованим всесуточним прицілом навідника ТКН-4ГА.

На місце водія можна, звичайно, пробратися і через десантне відділення, але людині з щільним статурою це зробити непросто. Найзручніше потрапляти за кермо через один з двох люків на носі. Сівши, мимоволі вимовляєш: «У тісноті, та не в образі». Сидіння регулюється по висоті, але не вистачає регулювання в поздовжньому напрямку: ноги зігнуті в колінах і упираються в масивну «баранку». Якийсь натяк на затишок створюють борту, оббиті тим же «протиосколочна» матеріалом.

Приладова панель напхана шкалами і датчиками, все елементи управління перенесені з вантажного КАМАЗа. Три педалі, кермо і важелі блокувань на будь-який смак. Коробка передач «перевернута»: перша - до упору вліво і вниз, друга - вправо і вниз, третя - вгору, четверта - до упору вправо і вниз. Зовсім незвично. Праворуч - місце командира, який управляє радіостанцією Р-168-25У і стежить за обстановкою через прилад вимірювання радіаційного фону ІМД-21.

Вичавлюю зчеплення, даю 1600 оборотів ... і мехвод швидким рухом переводить коробку в «нейтраль»: «На рівному покритті рушати з другої, інакше зчеплення спалиш». Ясно зрозуміло. Зусилля на важелі вище, ніж в легковому автомобілі, але все ж забивати передачу з брязкотом на місце не доводиться. Відпускаю м'яку педаль зчеплення, і машина рушає з місця без ривка. Все просто.

Біля керма такий люфт, що перший час не можеш знайти нульове положення: жоден механізм не витримає жорсткого зв'язку при такій вазі. На прямій піддаю газку, і відразу відчуваю, як гребуть все 8 коліс. Але головне - не перестаратися БТР дитячості не прощає, і якщо машину понесло, то вже нічого не зробиш, стабілізувати її практично неможливо.

Мчимо по м'якому грунту. Плавність ходу нагадує VW Touareg в комфортному режимі підвіски. Дрібні нерівності БТР просто не помічає, а великі проїжджає, ліниво піднявши кузов. До «максималки» розігнатися не дозволили, але до 60 км / год машина тягне, як буйвол.

Та й нікуди вже гнати, попереду поворот і початок смуги перешкод. Перед нею підключаємо всі мости і починаємо маневри!

Так як перші дві осі поворотні, огляд - нікудишній, а місце водія знаходиться далеко в «носі», попереду всіх осей, то відчуття від маневрування на БТР складаються досить дивні. Кермо потрібно починати викручувати, коли поворот, здавалося б, уже проїхав. «БТР» змінює напрямок, а недосвідченому водієві доводиться в паніці нишпорити очима по Візирам бічних триплексів, щоб не пропустити момент для повернення керма. Рецепт ідеального маневру на БТР-82А - вірно розрахувати траєкторію повороту, невтомно обертати «бублик» і не забувати про колеса, які «десь там» крутяться. Але звикнувши до габаритів і специфіці управління, ви зрозумієте, наскільки, виявляється, маневрена ця 16-тонна махина!

Знову розгін, і раптом «БТР» трохи труснуло: в дзеркалах заднього видно яма розміром з MINI. Проскочив, не помічаючи! Ось це так! Але попереду протитанковий рів, невже і в нього полізли? Так! Але проходження цієї перешкоди - ціла історія. Спускаються в нього повільно, щоб не зачепити гострим носом землю, і виходять на середній швидкості - щоб і ходу вистачило, і через перегин НЕ стрибнути. Мені-таки не вистачило ходу, і машина встала на крутому підйомі. Але на зниженій передачі, навіть не підпаливши зчеплення, вона, як по рейках вийшла з рову ... Правда, за кермом був уже досвідчений водій. На вигляд - все просто, проте вилізти з такої ситуації - ціла наука.

Все, за кермо сісти більше не вийде - сплив відведений для нас час. Наш БТР, брудний як чорт, з гуркотом помчав удалину, обкідивая недоноски бруду все навколо. Але не такий страшний чорт, як його малюють. Знайти спільну мову з БТР-82А не складніше, ніж личинку замка запалювання в автомобілях Saab. «БТР» - простий і ефективний, як сокира. Його освоїть будь-який, хто знайомий з механічною коробкою передач. Справжня армійська машина!

Технічні характеристики БТР-82А

Кузов Тип Бронетранспортер Кількість місць / люків 10/4 Двигун Тип Дизель з турбонаддувом (КАМАЗ-740.14-30) Розташування двигуна Ззаду, поздовжньо Кількість і розташування циліндрів 8, V-образно Робочий об'єм, куб. см 10 850 Потужність, к.с. при об / хв 300/2600 Крутний момент, Нм при об / хв 951 / н.д. Трансмісія Привід, 8х8 Коробка передач 6-МКП Гальма Двоконтурні пневмогидравлические Підвіска Незалежна, торсіонна, на поперечних важелях з гідравлічними амортизаторами Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 7650х2900х2350 Кліренс, мм 475 Споряджена маса, кг 16 000 Обсяг паливного бака , л 300 + 120 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год 80 Розгін до 100 км / год, сек. н.д. Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл 38 Запас ходу, км 700 - шосе, 500 - грунт Вартість автомобіля, руб. Базова комплектація н.д.

Фотобонус

Тест-драйв БТР-82А. Простий, як сокира!

Перспективний БТР-90, розроблений в кінці 2000-х і прийнятий на озброєння ще в 2008 році, Міноборони в результаті вирішив не закуповувати. Так що сьогодні у нас в гостях остання новинка з сімейства бронетранспортерів - модель 82А. Новинка, правда, умовна - це свого роду «рестайлінг» БТР-80, що випускався ще з середини 1980-х років. У 2009 році досвідчені зразки БТР-82 і БТР-82А покинули цеху Арзамаського машинобудівного заводу. Після народження «БТР» пішов по довгому шляху перевірок і приймань: випробування закінчилися в 2010 році, і в 2013 році наказом міністра оборони БТР-82А був прийнятий на озброєння армії Російської Федерації.

Після народження «БТР» пішов по довгому шляху перевірок і приймань: випробування закінчилися в 2010 році, і в 2013 році наказом міністра оборони БТР-82А був прийнятий на озброєння армії Російської Федерації

Зовні БТР-82А дійсно схожий на БТР-80, але на ділі це зовсім інша машина

БТР-82А - нове слово у виробництві важкої військової техніки. У цьому глибоко модернізованому БТР-80 конструктори вдосконалили більшу частину вузлів бойової машини і встановили інше сучасне озброєння. У БТР-82А підвищені ефективність стрільби з ходу, живучість, прохідність, надійність і ресурс.

Завдання БТР-82А - доставка десанту до місця виконання бойового завдання і евакуація поранених з поля бою. У разі прямого контакту з противником, якщо у того немає протитанкових засобів, БТР повинен підтримати десант вогнем. Правда, «товстим і потужним» противникам він не конкурент: броня товщиною від 9 до 10 мм зупинить хіба що вогонь з дрібнокаліберної стрілецької зброї.

Цікавий факт: Збройні сили Казахстану взяли на озброєння БТР-82А раніше, ніж ВС Росії - ще в 2010 році.

Зовні в очі кидається нова 30-міліметрова автоматична гармата 2А72, яка прихована в безлюдній башті, а вершина її укомплектована шістьма «трубками» для відстрілу димових гранат системи 902У «Хмара».

Відділення «БТР» скомпоновані по-танковому типу: силове на кормі, бойове по центру і відділення управління попереду, але є ще й десантне. На цьому паралелі з танками і закінчуються. Цей БТР більше схожий на автомобіль: колеса (хоч і 8 штук), габаритні вогні, бічні дзеркала, «двірники» і «поворотники». Але якщо ви і побачите цю машину на дорогах загального користування, то тільки в складі колони і в супроводі екіпажів ДПС або ВАИ.

Під кришками силового відділення - гігантський 11-літровий турбодизель 8-циліндровий двигун КАМАЗ-740.14-300 c трьома сотнями кінських сил і майже тисячею ньютон-метрів крутного моменту. Витрата "солярки" змусить відкрити рот власника Хаммера - 38 літрів на 100 кілометрів. Але «америкоси» навряд чи пройде 600 кілометрів без дозаправки, а БТР-82А з двома баками на 300 літрів - зможе. До того ж щоб кожного разу не гвалтувати двигун, припустимо, для повороту башти, є допоміжна силова установка (ЗСУ) на 5 кіловат. Моторесурс двигуна в таких випадках не витрачається. А ще «БТР» - водоплавний: крутний момент з мотора переноситься на водометний рушій, який захований на кормі.

Вхід в десантне відділення відкривають двостулкові люки по двом бортах. Стулки важкі, і колінним чашках недосвідченого людини може сильно дістатися. Конструкція - від стародавнього БТР-70: отвір вузький, десантникові в повній бойовій викладці і екіпіровці «Ратник», здавалося б, буде проблематично покинути машину. Але вправність і численні тренування дають про себе знати: за нормативом бойовий розрахунок за 10 секунд займає свої місця.

Усередині відділення дві лавки на шість десантників плюс носилки. Сидіти зручно, для зброї, майна та особистих речей є окремі ніші і кріплення. Лавки, як і крісло водія, подпружінени для часткового гасіння ударної хвилі. Стіни всередині машини оббиті щільним матеріалом, який більше схожий на шкіру.

Усередині напхано багато обладнання - прилади спостереження перископічного типу, бійниці, кульові опори для ведення вогню, ручки люків і дверей, трубки бортової системи очищення повітря - але відчуття сорому немає. І ще один цікавий факт: фильтровентиляционная установка не тільки захищає екіпаж від ядерного, біологічного та хімічного впливу, а й працює як звичайний кондиціонер!

Бойове відділення - безлюдне, вежа зі зброєю ізольовані, тому після пострілу всередині машини порохових газів немає. Місце у навідника тісне, а управління знаряддям здійснюється за допомогою джойстіка- «чебурашки». Зброя забезпечено електроприводом і цифровим двоплощинним стабілізатором, комбінованим всесуточним прицілом навідника ТКН-4ГА.

На місце водія можна, звичайно, пробратися і через десантне відділення, але людині з щільним статурою це зробити непросто. Найзручніше потрапляти за кермо через один з двох люків на носі. Сівши, мимоволі вимовляєш: «У тісноті, та не в образі». Сидіння регулюється по висоті, але не вистачає регулювання в поздовжньому напрямку: ноги зігнуті в колінах і упираються в масивну «баранку». Якийсь натяк на затишок створюють борту, оббиті тим же «протиосколочна» матеріалом.

Приладова панель напхана шкалами і датчиками, все елементи управління перенесені з вантажного КАМАЗа. Три педалі, кермо і важелі блокувань на будь-який смак. Коробка передач «перевернута»: перша - до упору вліво і вниз, друга - вправо і вниз, третя - вгору, четверта - до упору вправо і вниз. Зовсім незвично. Праворуч - місце командира, який управляє радіостанцією Р-168-25У і стежить за обстановкою через прилад вимірювання радіаційного фону ІМД-21.

Вичавлюю зчеплення, даю 1600 оборотів ... і мехвод швидким рухом переводить коробку в «нейтраль»: «На рівному покритті рушати з другої, інакше зчеплення спалиш». Ясно зрозуміло. Зусилля на важелі вище, ніж в легковому автомобілі, але все ж забивати передачу з брязкотом на місце не доводиться. Відпускаю м'яку педаль зчеплення, і машина рушає з місця без ривка. Все просто.

Біля керма такий люфт, що перший час не можеш знайти нульове положення: жоден механізм не витримає жорсткого зв'язку при такій вазі. На прямій піддаю газку, і відразу відчуваю, як гребуть все 8 коліс. Але головне - не перестаратися БТР дитячості не прощає, і якщо машину понесло, то вже нічого не зробиш, стабілізувати її практично неможливо.

Мчимо по м'якому грунту. Плавність ходу нагадує VW Touareg в комфортному режимі підвіски. Дрібні нерівності БТР просто не помічає, а великі проїжджає, ліниво піднявши кузов. До «максималки» розігнатися не дозволили, але до 60 км / год машина тягне, як буйвол.

Та й нікуди вже гнати, попереду поворот і початок смуги перешкод. Перед нею підключаємо всі мости і починаємо маневри!

Так як перші дві осі поворотні, огляд - нікудишній, а місце водія знаходиться далеко в «носі», попереду всіх осей, то відчуття від маневрування на БТР складаються досить дивні. Кермо потрібно починати викручувати, коли поворот, здавалося б, уже проїхав. «БТР» змінює напрямок, а недосвідченому водієві доводиться в паніці нишпорити очима по Візирам бічних триплексів, щоб не пропустити момент для повернення керма. Рецепт ідеального маневру на БТР-82А - вірно розрахувати траєкторію повороту, невтомно обертати «бублик» і не забувати про колеса, які «десь там» крутяться. Але звикнувши до габаритів і специфіці управління, ви зрозумієте, наскільки, виявляється, маневрена ця 16-тонна махина!

Знову розгін, і раптом «БТР» трохи труснуло: в дзеркалах заднього видно яма розміром з MINI. Проскочив, не помічаючи! Ось це так! Але попереду протитанковий рів, невже і в нього полізли? Так! Але проходження цієї перешкоди - ціла історія. Спускаються в нього повільно, щоб не зачепити гострим носом землю, і виходять на середній швидкості - щоб і ходу вистачило, і через перегин НЕ стрибнути. Мені-таки не вистачило ходу, і машина встала на крутому підйомі. Але на зниженій передачі, навіть не підпаливши зчеплення, вона, як по рейках вийшла з рову ... Правда, за кермом був уже досвідчений водій. На вигляд - все просто, проте вилізти з такої ситуації - ціла наука.

Все, за кермо сісти більше не вийде - сплив відведений для нас час. Наш БТР, брудний як чорт, з гуркотом помчав удалину, обкідивая недоноски бруду все навколо. Але не такий страшний чорт, як його малюють. Знайти спільну мову з БТР-82А не складніше, ніж личинку замка запалювання в автомобілях Saab. «БТР» - простий і ефективний, як сокира. Його освоїть будь-який, хто знайомий з механічною коробкою передач. Справжня армійська машина!

Технічні характеристики БТР-82А

Кузов Тип Бронетранспортер Кількість місць / люків 10/4 Двигун Тип Дизель з турбонаддувом (КАМАЗ-740.14-30) Розташування двигуна Ззаду, поздовжньо Кількість і розташування циліндрів 8, V-образно Робочий об'єм, куб. см 10 850 Потужність, к.с. при об / хв 300/2600 Крутний момент, Нм при об / хв 951 / н.д. Трансмісія Привід, 8х8 Коробка передач 6-МКП Гальма Двоконтурні пневмогидравлические Підвіска Незалежна, торсіонна, на поперечних важелях з гідравлічними амортизаторами Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 7650х2900х2350 Кліренс, мм 475 Споряджена маса, кг 16 000 Обсяг паливного бака , л 300 + 120 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год 80 Розгін до 100 км / год, сек. н.д. Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл 38 Запас ходу, км 700 - шосе, 500 - грунт Вартість автомобіля, руб. Базова комплектація н.д.

Фотобонус

Але попереду протитанковий рів, невже і в нього полізли?
Але попереду протитанковий рів, невже і в нього полізли?
Але попереду протитанковий рів, невже і в нього полізли?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов