Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Поход на байдарках по Днепру

Остров Хортица, самый крупный остров на Днепре, расположен в центре Запорожья, одного из крупнейших индустриальных центров Украины. Хортица окружена многочисленными малыми островами и растянувшимися

Ford kuga new 2013 тест драйв видео

Вы купили новый автомобиль и с гордостью показываете его своим друзьям и знакомым. Блестящая лакированная поверхность радует взгляд и привлекает внимание прохожих и зависть у встречных автомобилистов.

Арт-терапия для детей школьного возраста

. Условия формирования опыта. Для маленького ребенка характерно находиться в «плену эмоций», потому что он не может управлять ими. Его чувства быстро возникают и так же быстро исчезают. Начиная развивать

Купить окна в алматы

когда переехали в новейшую квартиру, через год нашли что старенькые хозяева, умолчали о таковой проблемы как плесень, эта противность была найдена когда подросший ребенок начал отдирать обои. . . в принципе,

Права администратора в windows 7

1-ая из их позволяет настроить системные характеристики, установить системные приложения и обеспечивает полный контроль над компом. 2-ая создана для ежедневной работы с большинством программ, папок и

Как разблокировать магнитолу форд 6000cd

Функции безопасности В каждом аудио блоке предусмотрен уникальный код, который шофер должен вводить для обеспечения работоспособности аудиоблока. Код должен быть введен повторно до работы блока,

Купить топливные брикеты в украине

Допустим, вам привезли кубический метр дров "много". Сколько же составляет реальный объем плотной древесной породы в этой куче дров? Для дров длиной приблизительно 30-35 см коэффициент пересчета из куба

Курсы парикмахеров-стилистов

Красота спасет мир. Вряд ли сегодня кто-то осмелится оспаривать эту истину. Поэтому умение наводить красоту и особенно, делать красивыми людей сегодня ценится очень высоко. По адресу http://kursy.zp.ua/zaporogye/parikmaher-stilist/index.php

Видеогайд по классу пилот

Мне очень было интерено узнать много нового на Видеогайд по классу пилот, я реально интересуюсь данной темой уже очень давно и знаю что там нормальные вещи можно найти. НУ имею ввиду посмотреть и почитать.

Монтажный элемент для подвесного унитаза Geberit

В последние годы появилась такая вещь, как подвесной унитаз. Есть у него определенные преимущества. Особенно это удобно, когда помещение не очень большое. Это удобная вещь, поскольку все трубы скрыты

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв БТР-82А. Простий, як сокира!

  1. Тест-драйв БТР-82А. Простий, як сокира! Перспективний БТР-90, розроблений в кінці 2000-х і прийнятий...
  2. Фотобонус

Тест-драйв БТР-82А. Простий, як сокира!

Перспективний БТР-90, розроблений в кінці 2000-х і прийнятий на озброєння ще в 2008 році, Міноборони в результаті вирішив не закуповувати. Так що сьогодні у нас в гостях остання новинка з сімейства бронетранспортерів - модель 82А. Новинка, правда, умовна - це свого роду «рестайлінг» БТР-80, що випускався ще з середини 1980-х років. У 2009 році досвідчені зразки БТР-82 і БТР-82А покинули цеху Арзамаського машинобудівного заводу. Після народження «БТР» пішов по довгому шляху перевірок і приймань: випробування закінчилися в 2010 році, і в 2013 році наказом міністра оборони БТР-82А був прийнятий на озброєння армії Російської Федерації.

Після народження «БТР» пішов по довгому шляху перевірок і приймань: випробування закінчилися в 2010 році, і в 2013 році наказом міністра оборони БТР-82А був прийнятий на озброєння армії Російської Федерації

Зовні БТР-82А дійсно схожий на БТР-80, але на ділі це зовсім інша машина

БТР-82А - нове слово у виробництві важкої військової техніки. У цьому глибоко модернізованому БТР-80 конструктори вдосконалили більшу частину вузлів бойової машини і встановили інше сучасне озброєння. У БТР-82А підвищені ефективність стрільби з ходу, живучість, прохідність, надійність і ресурс.

Завдання БТР-82А - доставка десанту до місця виконання бойового завдання і евакуація поранених з поля бою. У разі прямого контакту з противником, якщо у того немає протитанкових засобів, БТР повинен підтримати десант вогнем. Правда, «товстим і потужним» противникам він не конкурент: броня товщиною від 9 до 10 мм зупинить хіба що вогонь з дрібнокаліберної стрілецької зброї.

Цікавий факт: Збройні сили Казахстану взяли на озброєння БТР-82А раніше, ніж ВС Росії - ще в 2010 році.

Зовні в очі кидається нова 30-міліметрова автоматична гармата 2А72, яка прихована в безлюдній башті, а вершина її укомплектована шістьма «трубками» для відстрілу димових гранат системи 902У «Хмара».

Відділення «БТР» скомпоновані по-танковому типу: силове на кормі, бойове по центру і відділення управління попереду, але є ще й десантне. На цьому паралелі з танками і закінчуються. Цей БТР більше схожий на автомобіль: колеса (хоч і 8 штук), габаритні вогні, бічні дзеркала, «двірники» і «поворотники». Але якщо ви і побачите цю машину на дорогах загального користування, то тільки в складі колони і в супроводі екіпажів ДПС або ВАИ.

Під кришками силового відділення - гігантський 11-літровий турбодизель 8-циліндровий двигун КАМАЗ-740.14-300 c трьома сотнями кінських сил і майже тисячею ньютон-метрів крутного моменту. Витрата "солярки" змусить відкрити рот власника Хаммера - 38 літрів на 100 кілометрів. Але «америкоси» навряд чи пройде 600 кілометрів без дозаправки, а БТР-82А з двома баками на 300 літрів - зможе. До того ж щоб кожного разу не гвалтувати двигун, припустимо, для повороту башти, є допоміжна силова установка (ЗСУ) на 5 кіловат. Моторесурс двигуна в таких випадках не витрачається. А ще «БТР» - водоплавний: крутний момент з мотора переноситься на водометний рушій, який захований на кормі.

Вхід в десантне відділення відкривають двостулкові люки по двом бортах. Стулки важкі, і колінним чашках недосвідченого людини може сильно дістатися. Конструкція - від стародавнього БТР-70: отвір вузький, десантникові в повній бойовій викладці і екіпіровці «Ратник», здавалося б, буде проблематично покинути машину. Але вправність і численні тренування дають про себе знати: за нормативом бойовий розрахунок за 10 секунд займає свої місця.

Усередині відділення дві лавки на шість десантників плюс носилки. Сидіти зручно, для зброї, майна та особистих речей є окремі ніші і кріплення. Лавки, як і крісло водія, подпружінени для часткового гасіння ударної хвилі. Стіни всередині машини оббиті щільним матеріалом, який більше схожий на шкіру.

Усередині напхано багато обладнання - прилади спостереження перископічного типу, бійниці, кульові опори для ведення вогню, ручки люків і дверей, трубки бортової системи очищення повітря - але відчуття сорому немає. І ще один цікавий факт: фильтровентиляционная установка не тільки захищає екіпаж від ядерного, біологічного та хімічного впливу, а й працює як звичайний кондиціонер!

Бойове відділення - безлюдне, вежа зі зброєю ізольовані, тому після пострілу всередині машини порохових газів немає. Місце у навідника тісне, а управління знаряддям здійснюється за допомогою джойстіка- «чебурашки». Зброя забезпечено електроприводом і цифровим двоплощинним стабілізатором, комбінованим всесуточним прицілом навідника ТКН-4ГА.

На місце водія можна, звичайно, пробратися і через десантне відділення, але людині з щільним статурою це зробити непросто. Найзручніше потрапляти за кермо через один з двох люків на носі. Сівши, мимоволі вимовляєш: «У тісноті, та не в образі». Сидіння регулюється по висоті, але не вистачає регулювання в поздовжньому напрямку: ноги зігнуті в колінах і упираються в масивну «баранку». Якийсь натяк на затишок створюють борту, оббиті тим же «протиосколочна» матеріалом.

Приладова панель напхана шкалами і датчиками, все елементи управління перенесені з вантажного КАМАЗа. Три педалі, кермо і важелі блокувань на будь-який смак. Коробка передач «перевернута»: перша - до упору вліво і вниз, друга - вправо і вниз, третя - вгору, четверта - до упору вправо і вниз. Зовсім незвично. Праворуч - місце командира, який управляє радіостанцією Р-168-25У і стежить за обстановкою через прилад вимірювання радіаційного фону ІМД-21.

Вичавлюю зчеплення, даю 1600 оборотів ... і мехвод швидким рухом переводить коробку в «нейтраль»: «На рівному покритті рушати з другої, інакше зчеплення спалиш». Ясно зрозуміло. Зусилля на важелі вище, ніж в легковому автомобілі, але все ж забивати передачу з брязкотом на місце не доводиться. Відпускаю м'яку педаль зчеплення, і машина рушає з місця без ривка. Все просто.

Біля керма такий люфт, що перший час не можеш знайти нульове положення: жоден механізм не витримає жорсткого зв'язку при такій вазі. На прямій піддаю газку, і відразу відчуваю, як гребуть все 8 коліс. Але головне - не перестаратися БТР дитячості не прощає, і якщо машину понесло, то вже нічого не зробиш, стабілізувати її практично неможливо.

Мчимо по м'якому грунту. Плавність ходу нагадує VW Touareg в комфортному режимі підвіски. Дрібні нерівності БТР просто не помічає, а великі проїжджає, ліниво піднявши кузов. До «максималки» розігнатися не дозволили, але до 60 км / год машина тягне, як буйвол.

Та й нікуди вже гнати, попереду поворот і початок смуги перешкод. Перед нею підключаємо всі мости і починаємо маневри!

Так як перші дві осі поворотні, огляд - нікудишній, а місце водія знаходиться далеко в «носі», попереду всіх осей, то відчуття від маневрування на БТР складаються досить дивні. Кермо потрібно починати викручувати, коли поворот, здавалося б, уже проїхав. «БТР» змінює напрямок, а недосвідченому водієві доводиться в паніці нишпорити очима по Візирам бічних триплексів, щоб не пропустити момент для повернення керма. Рецепт ідеального маневру на БТР-82А - вірно розрахувати траєкторію повороту, невтомно обертати «бублик» і не забувати про колеса, які «десь там» крутяться. Але звикнувши до габаритів і специфіці управління, ви зрозумієте, наскільки, виявляється, маневрена ця 16-тонна махина!

Знову розгін, і раптом «БТР» трохи труснуло: в дзеркалах заднього видно яма розміром з MINI. Проскочив, не помічаючи! Ось це так! Але попереду протитанковий рів, невже і в нього полізли? Так! Але проходження цієї перешкоди - ціла історія. Спускаються в нього повільно, щоб не зачепити гострим носом землю, і виходять на середній швидкості - щоб і ходу вистачило, і через перегин НЕ стрибнути. Мені-таки не вистачило ходу, і машина встала на крутому підйомі. Але на зниженій передачі, навіть не підпаливши зчеплення, вона, як по рейках вийшла з рову ... Правда, за кермом був уже досвідчений водій. На вигляд - все просто, проте вилізти з такої ситуації - ціла наука.

Все, за кермо сісти більше не вийде - сплив відведений для нас час. Наш БТР, брудний як чорт, з гуркотом помчав удалину, обкідивая недоноски бруду все навколо. Але не такий страшний чорт, як його малюють. Знайти спільну мову з БТР-82А не складніше, ніж личинку замка запалювання в автомобілях Saab. «БТР» - простий і ефективний, як сокира. Його освоїть будь-який, хто знайомий з механічною коробкою передач. Справжня армійська машина!

Технічні характеристики БТР-82А

Кузов Тип Бронетранспортер Кількість місць / люків 10/4 Двигун Тип Дизель з турбонаддувом (КАМАЗ-740.14-30) Розташування двигуна Ззаду, поздовжньо Кількість і розташування циліндрів 8, V-образно Робочий об'єм, куб. см 10 850 Потужність, к.с. при об / хв 300/2600 Крутний момент, Нм при об / хв 951 / н.д. Трансмісія Привід, 8х8 Коробка передач 6-МКП Гальма Двоконтурні пневмогидравлические Підвіска Незалежна, торсіонна, на поперечних важелях з гідравлічними амортизаторами Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 7650х2900х2350 Кліренс, мм 475 Споряджена маса, кг 16 000 Обсяг паливного бака , л 300 + 120 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год 80 Розгін до 100 км / год, сек. н.д. Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл 38 Запас ходу, км 700 - шосе, 500 - грунт Вартість автомобіля, руб. Базова комплектація н.д.

Фотобонус

Тест-драйв БТР-82А. Простий, як сокира!

Перспективний БТР-90, розроблений в кінці 2000-х і прийнятий на озброєння ще в 2008 році, Міноборони в результаті вирішив не закуповувати. Так що сьогодні у нас в гостях остання новинка з сімейства бронетранспортерів - модель 82А. Новинка, правда, умовна - це свого роду «рестайлінг» БТР-80, що випускався ще з середини 1980-х років. У 2009 році досвідчені зразки БТР-82 і БТР-82А покинули цеху Арзамаського машинобудівного заводу. Після народження «БТР» пішов по довгому шляху перевірок і приймань: випробування закінчилися в 2010 році, і в 2013 році наказом міністра оборони БТР-82А був прийнятий на озброєння армії Російської Федерації.

Після народження «БТР» пішов по довгому шляху перевірок і приймань: випробування закінчилися в 2010 році, і в 2013 році наказом міністра оборони БТР-82А був прийнятий на озброєння армії Російської Федерації

Зовні БТР-82А дійсно схожий на БТР-80, але на ділі це зовсім інша машина

БТР-82А - нове слово у виробництві важкої військової техніки. У цьому глибоко модернізованому БТР-80 конструктори вдосконалили більшу частину вузлів бойової машини і встановили інше сучасне озброєння. У БТР-82А підвищені ефективність стрільби з ходу, живучість, прохідність, надійність і ресурс.

Завдання БТР-82А - доставка десанту до місця виконання бойового завдання і евакуація поранених з поля бою. У разі прямого контакту з противником, якщо у того немає протитанкових засобів, БТР повинен підтримати десант вогнем. Правда, «товстим і потужним» противникам він не конкурент: броня товщиною від 9 до 10 мм зупинить хіба що вогонь з дрібнокаліберної стрілецької зброї.

Цікавий факт: Збройні сили Казахстану взяли на озброєння БТР-82А раніше, ніж ВС Росії - ще в 2010 році.

Зовні в очі кидається нова 30-міліметрова автоматична гармата 2А72, яка прихована в безлюдній башті, а вершина її укомплектована шістьма «трубками» для відстрілу димових гранат системи 902У «Хмара».

Відділення «БТР» скомпоновані по-танковому типу: силове на кормі, бойове по центру і відділення управління попереду, але є ще й десантне. На цьому паралелі з танками і закінчуються. Цей БТР більше схожий на автомобіль: колеса (хоч і 8 штук), габаритні вогні, бічні дзеркала, «двірники» і «поворотники». Але якщо ви і побачите цю машину на дорогах загального користування, то тільки в складі колони і в супроводі екіпажів ДПС або ВАИ.

Під кришками силового відділення - гігантський 11-літровий турбодизель 8-циліндровий двигун КАМАЗ-740.14-300 c трьома сотнями кінських сил і майже тисячею ньютон-метрів крутного моменту. Витрата "солярки" змусить відкрити рот власника Хаммера - 38 літрів на 100 кілометрів. Але «америкоси» навряд чи пройде 600 кілометрів без дозаправки, а БТР-82А з двома баками на 300 літрів - зможе. До того ж щоб кожного разу не гвалтувати двигун, припустимо, для повороту башти, є допоміжна силова установка (ЗСУ) на 5 кіловат. Моторесурс двигуна в таких випадках не витрачається. А ще «БТР» - водоплавний: крутний момент з мотора переноситься на водометний рушій, який захований на кормі.

Вхід в десантне відділення відкривають двостулкові люки по двом бортах. Стулки важкі, і колінним чашках недосвідченого людини може сильно дістатися. Конструкція - від стародавнього БТР-70: отвір вузький, десантникові в повній бойовій викладці і екіпіровці «Ратник», здавалося б, буде проблематично покинути машину. Але вправність і численні тренування дають про себе знати: за нормативом бойовий розрахунок за 10 секунд займає свої місця.

Усередині відділення дві лавки на шість десантників плюс носилки. Сидіти зручно, для зброї, майна та особистих речей є окремі ніші і кріплення. Лавки, як і крісло водія, подпружінени для часткового гасіння ударної хвилі. Стіни всередині машини оббиті щільним матеріалом, який більше схожий на шкіру.

Усередині напхано багато обладнання - прилади спостереження перископічного типу, бійниці, кульові опори для ведення вогню, ручки люків і дверей, трубки бортової системи очищення повітря - але відчуття сорому немає. І ще один цікавий факт: фильтровентиляционная установка не тільки захищає екіпаж від ядерного, біологічного та хімічного впливу, а й працює як звичайний кондиціонер!

Бойове відділення - безлюдне, вежа зі зброєю ізольовані, тому після пострілу всередині машини порохових газів немає. Місце у навідника тісне, а управління знаряддям здійснюється за допомогою джойстіка- «чебурашки». Зброя забезпечено електроприводом і цифровим двоплощинним стабілізатором, комбінованим всесуточним прицілом навідника ТКН-4ГА.

На місце водія можна, звичайно, пробратися і через десантне відділення, але людині з щільним статурою це зробити непросто. Найзручніше потрапляти за кермо через один з двох люків на носі. Сівши, мимоволі вимовляєш: «У тісноті, та не в образі». Сидіння регулюється по висоті, але не вистачає регулювання в поздовжньому напрямку: ноги зігнуті в колінах і упираються в масивну «баранку». Якийсь натяк на затишок створюють борту, оббиті тим же «протиосколочна» матеріалом.

Приладова панель напхана шкалами і датчиками, все елементи управління перенесені з вантажного КАМАЗа. Три педалі, кермо і важелі блокувань на будь-який смак. Коробка передач «перевернута»: перша - до упору вліво і вниз, друга - вправо і вниз, третя - вгору, четверта - до упору вправо і вниз. Зовсім незвично. Праворуч - місце командира, який управляє радіостанцією Р-168-25У і стежить за обстановкою через прилад вимірювання радіаційного фону ІМД-21.

Вичавлюю зчеплення, даю 1600 оборотів ... і мехвод швидким рухом переводить коробку в «нейтраль»: «На рівному покритті рушати з другої, інакше зчеплення спалиш». Ясно зрозуміло. Зусилля на важелі вище, ніж в легковому автомобілі, але все ж забивати передачу з брязкотом на місце не доводиться. Відпускаю м'яку педаль зчеплення, і машина рушає з місця без ривка. Все просто.

Біля керма такий люфт, що перший час не можеш знайти нульове положення: жоден механізм не витримає жорсткого зв'язку при такій вазі. На прямій піддаю газку, і відразу відчуваю, як гребуть все 8 коліс. Але головне - не перестаратися БТР дитячості не прощає, і якщо машину понесло, то вже нічого не зробиш, стабілізувати її практично неможливо.

Мчимо по м'якому грунту. Плавність ходу нагадує VW Touareg в комфортному режимі підвіски. Дрібні нерівності БТР просто не помічає, а великі проїжджає, ліниво піднявши кузов. До «максималки» розігнатися не дозволили, але до 60 км / год машина тягне, як буйвол.

Та й нікуди вже гнати, попереду поворот і початок смуги перешкод. Перед нею підключаємо всі мости і починаємо маневри!

Так як перші дві осі поворотні, огляд - нікудишній, а місце водія знаходиться далеко в «носі», попереду всіх осей, то відчуття від маневрування на БТР складаються досить дивні. Кермо потрібно починати викручувати, коли поворот, здавалося б, уже проїхав. «БТР» змінює напрямок, а недосвідченому водієві доводиться в паніці нишпорити очима по Візирам бічних триплексів, щоб не пропустити момент для повернення керма. Рецепт ідеального маневру на БТР-82А - вірно розрахувати траєкторію повороту, невтомно обертати «бублик» і не забувати про колеса, які «десь там» крутяться. Але звикнувши до габаритів і специфіці управління, ви зрозумієте, наскільки, виявляється, маневрена ця 16-тонна махина!

Знову розгін, і раптом «БТР» трохи труснуло: в дзеркалах заднього видно яма розміром з MINI. Проскочив, не помічаючи! Ось це так! Але попереду протитанковий рів, невже і в нього полізли? Так! Але проходження цієї перешкоди - ціла історія. Спускаються в нього повільно, щоб не зачепити гострим носом землю, і виходять на середній швидкості - щоб і ходу вистачило, і через перегин НЕ стрибнути. Мені-таки не вистачило ходу, і машина встала на крутому підйомі. Але на зниженій передачі, навіть не підпаливши зчеплення, вона, як по рейках вийшла з рову ... Правда, за кермом був уже досвідчений водій. На вигляд - все просто, проте вилізти з такої ситуації - ціла наука.

Все, за кермо сісти більше не вийде - сплив відведений для нас час. Наш БТР, брудний як чорт, з гуркотом помчав удалину, обкідивая недоноски бруду все навколо. Але не такий страшний чорт, як його малюють. Знайти спільну мову з БТР-82А не складніше, ніж личинку замка запалювання в автомобілях Saab. «БТР» - простий і ефективний, як сокира. Його освоїть будь-який, хто знайомий з механічною коробкою передач. Справжня армійська машина!

Технічні характеристики БТР-82А

Кузов Тип Бронетранспортер Кількість місць / люків 10/4 Двигун Тип Дизель з турбонаддувом (КАМАЗ-740.14-30) Розташування двигуна Ззаду, поздовжньо Кількість і розташування циліндрів 8, V-образно Робочий об'єм, куб. см 10 850 Потужність, к.с. при об / хв 300/2600 Крутний момент, Нм при об / хв 951 / н.д. Трансмісія Привід, 8х8 Коробка передач 6-МКП Гальма Двоконтурні пневмогидравлические Підвіска Незалежна, торсіонна, на поперечних важелях з гідравлічними амортизаторами Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 7650х2900х2350 Кліренс, мм 475 Споряджена маса, кг 16 000 Обсяг паливного бака , л 300 + 120 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год 80 Розгін до 100 км / год, сек. н.д. Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл 38 Запас ходу, км 700 - шосе, 500 - грунт Вартість автомобіля, руб. Базова комплектація н.д.

Фотобонус

Тест-драйв БТР-82А. Простий, як сокира!

Перспективний БТР-90, розроблений в кінці 2000-х і прийнятий на озброєння ще в 2008 році, Міноборони в результаті вирішив не закуповувати. Так що сьогодні у нас в гостях остання новинка з сімейства бронетранспортерів - модель 82А. Новинка, правда, умовна - це свого роду «рестайлінг» БТР-80, що випускався ще з середини 1980-х років. У 2009 році досвідчені зразки БТР-82 і БТР-82А покинули цеху Арзамаського машинобудівного заводу. Після народження «БТР» пішов по довгому шляху перевірок і приймань: випробування закінчилися в 2010 році, і в 2013 році наказом міністра оборони БТР-82А був прийнятий на озброєння армії Російської Федерації.

Після народження «БТР» пішов по довгому шляху перевірок і приймань: випробування закінчилися в 2010 році, і в 2013 році наказом міністра оборони БТР-82А був прийнятий на озброєння армії Російської Федерації

Зовні БТР-82А дійсно схожий на БТР-80, але на ділі це зовсім інша машина

БТР-82А - нове слово у виробництві важкої військової техніки. У цьому глибоко модернізованому БТР-80 конструктори вдосконалили більшу частину вузлів бойової машини і встановили інше сучасне озброєння. У БТР-82А підвищені ефективність стрільби з ходу, живучість, прохідність, надійність і ресурс.

Завдання БТР-82А - доставка десанту до місця виконання бойового завдання і евакуація поранених з поля бою. У разі прямого контакту з противником, якщо у того немає протитанкових засобів, БТР повинен підтримати десант вогнем. Правда, «товстим і потужним» противникам він не конкурент: броня товщиною від 9 до 10 мм зупинить хіба що вогонь з дрібнокаліберної стрілецької зброї.

Цікавий факт: Збройні сили Казахстану взяли на озброєння БТР-82А раніше, ніж ВС Росії - ще в 2010 році.

Зовні в очі кидається нова 30-міліметрова автоматична гармата 2А72, яка прихована в безлюдній башті, а вершина її укомплектована шістьма «трубками» для відстрілу димових гранат системи 902У «Хмара».

Відділення «БТР» скомпоновані по-танковому типу: силове на кормі, бойове по центру і відділення управління попереду, але є ще й десантне. На цьому паралелі з танками і закінчуються. Цей БТР більше схожий на автомобіль: колеса (хоч і 8 штук), габаритні вогні, бічні дзеркала, «двірники» і «поворотники». Але якщо ви і побачите цю машину на дорогах загального користування, то тільки в складі колони і в супроводі екіпажів ДПС або ВАИ.

Під кришками силового відділення - гігантський 11-літровий турбодизель 8-циліндровий двигун КАМАЗ-740.14-300 c трьома сотнями кінських сил і майже тисячею ньютон-метрів крутного моменту. Витрата "солярки" змусить відкрити рот власника Хаммера - 38 літрів на 100 кілометрів. Але «америкоси» навряд чи пройде 600 кілометрів без дозаправки, а БТР-82А з двома баками на 300 літрів - зможе. До того ж щоб кожного разу не гвалтувати двигун, припустимо, для повороту башти, є допоміжна силова установка (ЗСУ) на 5 кіловат. Моторесурс двигуна в таких випадках не витрачається. А ще «БТР» - водоплавний: крутний момент з мотора переноситься на водометний рушій, який захований на кормі.

Вхід в десантне відділення відкривають двостулкові люки по двом бортах. Стулки важкі, і колінним чашках недосвідченого людини може сильно дістатися. Конструкція - від стародавнього БТР-70: отвір вузький, десантникові в повній бойовій викладці і екіпіровці «Ратник», здавалося б, буде проблематично покинути машину. Але вправність і численні тренування дають про себе знати: за нормативом бойовий розрахунок за 10 секунд займає свої місця.

Усередині відділення дві лавки на шість десантників плюс носилки. Сидіти зручно, для зброї, майна та особистих речей є окремі ніші і кріплення. Лавки, як і крісло водія, подпружінени для часткового гасіння ударної хвилі. Стіни всередині машини оббиті щільним матеріалом, який більше схожий на шкіру.

Усередині напхано багато обладнання - прилади спостереження перископічного типу, бійниці, кульові опори для ведення вогню, ручки люків і дверей, трубки бортової системи очищення повітря - але відчуття сорому немає. І ще один цікавий факт: фильтровентиляционная установка не тільки захищає екіпаж від ядерного, біологічного та хімічного впливу, а й працює як звичайний кондиціонер!

Бойове відділення - безлюдне, вежа зі зброєю ізольовані, тому після пострілу всередині машини порохових газів немає. Місце у навідника тісне, а управління знаряддям здійснюється за допомогою джойстіка- «чебурашки». Зброя забезпечено електроприводом і цифровим двоплощинним стабілізатором, комбінованим всесуточним прицілом навідника ТКН-4ГА.

На місце водія можна, звичайно, пробратися і через десантне відділення, але людині з щільним статурою це зробити непросто. Найзручніше потрапляти за кермо через один з двох люків на носі. Сівши, мимоволі вимовляєш: «У тісноті, та не в образі». Сидіння регулюється по висоті, але не вистачає регулювання в поздовжньому напрямку: ноги зігнуті в колінах і упираються в масивну «баранку». Якийсь натяк на затишок створюють борту, оббиті тим же «протиосколочна» матеріалом.

Приладова панель напхана шкалами і датчиками, все елементи управління перенесені з вантажного КАМАЗа. Три педалі, кермо і важелі блокувань на будь-який смак. Коробка передач «перевернута»: перша - до упору вліво і вниз, друга - вправо і вниз, третя - вгору, четверта - до упору вправо і вниз. Зовсім незвично. Праворуч - місце командира, який управляє радіостанцією Р-168-25У і стежить за обстановкою через прилад вимірювання радіаційного фону ІМД-21.

Вичавлюю зчеплення, даю 1600 оборотів ... і мехвод швидким рухом переводить коробку в «нейтраль»: «На рівному покритті рушати з другої, інакше зчеплення спалиш». Ясно зрозуміло. Зусилля на важелі вище, ніж в легковому автомобілі, але все ж забивати передачу з брязкотом на місце не доводиться. Відпускаю м'яку педаль зчеплення, і машина рушає з місця без ривка. Все просто.

Біля керма такий люфт, що перший час не можеш знайти нульове положення: жоден механізм не витримає жорсткого зв'язку при такій вазі. На прямій піддаю газку, і відразу відчуваю, як гребуть все 8 коліс. Але головне - не перестаратися БТР дитячості не прощає, і якщо машину понесло, то вже нічого не зробиш, стабілізувати її практично неможливо.

Мчимо по м'якому грунту. Плавність ходу нагадує VW Touareg в комфортному режимі підвіски. Дрібні нерівності БТР просто не помічає, а великі проїжджає, ліниво піднявши кузов. До «максималки» розігнатися не дозволили, але до 60 км / год машина тягне, як буйвол.

Та й нікуди вже гнати, попереду поворот і початок смуги перешкод. Перед нею підключаємо всі мости і починаємо маневри!

Так як перші дві осі поворотні, огляд - нікудишній, а місце водія знаходиться далеко в «носі», попереду всіх осей, то відчуття від маневрування на БТР складаються досить дивні. Кермо потрібно починати викручувати, коли поворот, здавалося б, уже проїхав. «БТР» змінює напрямок, а недосвідченому водієві доводиться в паніці нишпорити очима по Візирам бічних триплексів, щоб не пропустити момент для повернення керма. Рецепт ідеального маневру на БТР-82А - вірно розрахувати траєкторію повороту, невтомно обертати «бублик» і не забувати про колеса, які «десь там» крутяться. Але звикнувши до габаритів і специфіці управління, ви зрозумієте, наскільки, виявляється, маневрена ця 16-тонна махина!

Знову розгін, і раптом «БТР» трохи труснуло: в дзеркалах заднього видно яма розміром з MINI. Проскочив, не помічаючи! Ось це так! Але попереду протитанковий рів, невже і в нього полізли? Так! Але проходження цієї перешкоди - ціла історія. Спускаються в нього повільно, щоб не зачепити гострим носом землю, і виходять на середній швидкості - щоб і ходу вистачило, і через перегин НЕ стрибнути. Мені-таки не вистачило ходу, і машина встала на крутому підйомі. Але на зниженій передачі, навіть не підпаливши зчеплення, вона, як по рейках вийшла з рову ... Правда, за кермом був уже досвідчений водій. На вигляд - все просто, проте вилізти з такої ситуації - ціла наука.

Все, за кермо сісти більше не вийде - сплив відведений для нас час. Наш БТР, брудний як чорт, з гуркотом помчав удалину, обкідивая недоноски бруду все навколо. Але не такий страшний чорт, як його малюють. Знайти спільну мову з БТР-82А не складніше, ніж личинку замка запалювання в автомобілях Saab. «БТР» - простий і ефективний, як сокира. Його освоїть будь-який, хто знайомий з механічною коробкою передач. Справжня армійська машина!

Технічні характеристики БТР-82А

Кузов Тип Бронетранспортер Кількість місць / люків 10/4 Двигун Тип Дизель з турбонаддувом (КАМАЗ-740.14-30) Розташування двигуна Ззаду, поздовжньо Кількість і розташування циліндрів 8, V-образно Робочий об'єм, куб. см 10 850 Потужність, к.с. при об / хв 300/2600 Крутний момент, Нм при об / хв 951 / н.д. Трансмісія Привід, 8х8 Коробка передач 6-МКП Гальма Двоконтурні пневмогидравлические Підвіска Незалежна, торсіонна, на поперечних важелях з гідравлічними амортизаторами Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 7650х2900х2350 Кліренс, мм 475 Споряджена маса, кг 16 000 Обсяг паливного бака , л 300 + 120 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год 80 Розгін до 100 км / год, сек. н.д. Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл 38 Запас ходу, км 700 - шосе, 500 - грунт Вартість автомобіля, руб. Базова комплектація н.д.

Фотобонус

Але попереду протитанковий рів, невже і в нього полізли?
Але попереду протитанковий рів, невже і в нього полізли?
Але попереду протитанковий рів, невже і в нього полізли?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов