Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Toyota Land Cruiser 200 Executive (Тойота Ленд Крузер)

  1. поєднуючи непоєднуване
  2. З історії гідропневматікі
  3. Богиня левітації: досвід володіння Citroen DS 23 Pallas
  4. Сумоторі змінює імідж
  5. Принцип практичної розкоші
  6. спальна діагональ
  7. Спортивний - значить нормальний
  8. І все-таки комфорт
  9. Причини городити город
  10. Тест-драйв Toyota Land Cruiser 200 Brownstone: повнопривідний холодильник
  11. Інновації на марші
  12. Спромогліся Написати мені тёртлтрот
  13. Ну а дизель краще ...
  14. ВАМ СПОДОБАЄТЬСЯ TOYOTA LAND CRUISER 200 EXECUTIVE, ЯКЩО:

Наша сеть партнеров Banwar

Дуже точна назва підібрали маркетологи Toyota для флагманської версії флагманського позашляховика. Адже Executive можна перекласти і як «керівник», «адміністратор», «посадова особа» або навіть «начальник штабу», а можна - як прикметник «виконавчий». Одне слово - і відразу зрозуміло і те, кого бачать в числі потенційних клієнтів, і що вважають головними достоїнствами.

Д а й сама комплектація, як запевняють в представництві Toyota, була створена в порядку виконання побажань російських шанувальників моделі. А хотіли вони «більше Land Cruiser»: більше солідності, більше комфорту на дорогах і ... великих здібностей на бездоріжжі. І як накажете поєднувати непоєднуване?

поєднуючи непоєднуване

Власне кажучи, вся еволюція великих рамних позашляховиків Toyota, які починалися з довгобазних версій 40-й серії, йшла в сторону підвищення комфорту при умові збереження позашляхового потенціалу. 50-я серія, 60-я, 80-я, 100-я ... Автомобілі Land Cruiser давно стали в Росії культовими, і зароблені ними прізвиська це тільки підтверджують: «Кукурузер», «Крузак», «круїзерів» ...

І не треба говорити, що вони якісь несерйозні. Будь-яке прізвисько - показник того, що автомобіль не залишає людей байдужими. Сам культовий статус став результатом знайденого конструкторами Toyota балансу між респектабельністю, практичністю, витривалістю, швидкістю, комфортом для мешканців салону і «всепролазний».

Що можна поліпшити? Наприклад, для хорошої керованості на високих швидкостях потрібно неабияка жорсткість підвіски, для комфортного руху по грунтовкам і поганих дорогах підвіска, навпаки, повинна бути м'якою, а подолання рельєфу вимагає великих ходів. Втім, рецепт відомий: якщо в якості пружних елементів використовувати не пружини або ресори, а пневматичні балони або гідравліку, то параметрами підвіски можна управляти, і дуже швидко. Тим більше, що відповідну конструкцію інженери Toyota розробили ще в 1998 році, а з 2002 автомобілі Lexus з такою підвіскою «бігають» по дорогах Росії.

Тим більше, що відповідну конструкцію інженери Toyota розробили ще в 1998 році, а з 2002 автомобілі Lexus з такою підвіскою «бігають» по дорогах Росії

З історії гідропневматікі

Зрозуміло, що 14 років - це цілком достатній термін для того, щоб накопичити пристойний досвід і впевнено говорити про надійну роботу схеми в непростих російських умовах. При цьому надійність в даному випадку - поняття ключове. Багато конкурентів Toyota і Lexus вибрали більш просту з технічної точки зору, а значить, і більш дешеву схему на основі чистої пневматики. Дійсно, що простіше: беремо пневмобаллонамі, поміщаємо його в відкритий з одного боку металевий стакан, спиратися на нього важіль - і все працює.

Але ... Досить згадати, скільки билися інженери Land Rover над проблемою надійної роботи пневмопідвіски в зимовий період. Ну а чиста гідравліка? Теж не годиться. Рідини, як відомо, не стискуються, а тому годяться на роль пружних елементів не більше, ніж звичайний лом (якщо, звичайно, не використовувати його в якості торсиона). За допомогою гідроциліндрів можна змінювати висоту підвіски, але, так чи інакше, доведеться доповнити їх чимось, що буде демпфіровать удари при наїзді на нерівності.

Тест-драйви / Поодинокі

Богиня левітації: досвід володіння Citroen DS 23 Pallas

Богиня краси Вперше побачивши Citroen DS на власні очі, я, всупереч звичаю, навіть не став поспішати за кермо. Я просто заворожено стояв навпроти «Богині», а виною тому - легендарний дизайн Фламініо Бертоні (не плутати з ...

17.05.2016

Це можуть бути звичайні пружини або ресори: таку схему часто використовують американські тюнінгери при будівництві «танцюючих» і «стрибаючих» седанів. Ефектно, але, по суті, марно ... Але ще в 1954 році Андре Лефевр і Поль Маже придумали, як поєднати гідності гідравліки і пневматики, і оснастили свій чудовий DS-19 підвіскою нового типу. Її «серцем» стали чотири гідроакумулятора - герметичні металеві сфери, розділені гнучкою мембраною на дві частини. Верхня частина заповнена інертним газом, в нижній знаходиться якась рідина. Спеціальна магістраль з'єднує рідина в гидроаккумуляторе з гідроциліндром колеса. В результаті газ виконує роль пружного елемента, а змінюючи тиск в гідравлічній частині системи, можна змінювати висоту і жорсткістю підвіски.

Така ж принципова схема використана і в гідропневматичною підвісці Toyota. Найголовніше, що гідроакумулятори не схильні до зносу, а все уразливі частини системи: гідравлічний насос, магістралі і самі гідроакумулятори - розташовані вище рівня рами, в недоступних для механічних пошкоджень місцях. Ну а тепер, збройні знанням історії і теорії, давайте подивимося, як конструктори Toyota використовували надані їм можливості.

Сумоторі змінює імідж

Але спочатку трохи про зовнішність. Потрібно сказати, що особисто мені зміни в зовнішності «двохсотки» припали до душі. В оформленні передньої частини додалося хрому, обриси облицювання стали жорсткіше, з'явилися лихі хромовані «вуса», що відокремлюють фари головного світла від денних ходових вогнів, більш рельєфним став капот. Загалом, все виглядає так, як ніби оманливе пухкий борець сумо вирішив всерйоз зайнятися своїм іміджем і зробити його більш агресивним.

Але це відноситься до всіх оновленим Land Cruiser 200 2016 модельного року. Флагманська комплектація Executive відрізняється ще й стильними накладками на передній і задній бампери, а також 20-дюймовими колісними дисками з шинами розмірності 285/50 R20. До розмови про ці накладках ми ще повернемося ...

До розмови про ці накладках ми ще повернемося

Набагато більше змін можна побачити в салоні. Перш за все, ще в минулому році оновлений Land Cruiser позбувся фірмового розташування дрібних органів управління в стилі «вибух на кнопкової фабриці»: практично всі клавіші зібралися в логічні групи.

В Executive таких органів управління додалося, оскільки з'явилися великі кнопки, завідувачі режимами роботи гідропневмоподвеска і, власне, висотою підйому кузова. І розмістилися вони там, де їм і місце: на трансмісивному тунелі, поруч з селектором коробки і органами управління, що відповідають за позашляхові режими руху.

Принцип практичної розкоші

Ну а загальний стиль інтер'єру я б визначив як «практичну розкіш». «Практична» тому, що розкіш як така не стала для дизайнерів інтер'єру самоціллю. Швидше, вони намагалися добитися максимального комфорту. В інтер'єрі несподівано багато нехай якісного, але пластика. Наприклад, з нього виконана вся передня панель. Але ось в області, де коліна водія і переднього пасажира можуть стикатися з центральною консоллю, зроблені такі шкіряні подушечки з акуратною відстрочкою.

Сидіння - природно, теж обтягнуті високоякісною шкірою. Вони мають досить розвинену бічну підтримку, але в цілому досить широкі і статечні. Взимку - включаєш підігрів, влітку - вентиляцію. Клімат-контроль - чотирьохзонний, причому у мешканців другого ряду сидінь є свій власний пульт управління.

Під правою рукою - широченний бокс-підлокітник, теж обтягнутий шкірою, і не просто бокс, а бокс-холодильник, куди відмінно помістяться чотири пляшки води або прохолодних напоїв.

У Land Cruiser взагалі багато всяких ємностей, включаючи відформовані в кишенях дверей ніші під великі пляшки і спеціальну нішу з бездротовим зарядним пристроєм для телефонів, а бардачок розділений по горизонталі поличкою.

Єдиним елементом «розкоші заради розкоші» став кермо зі вставками з темного дерева. Як на мене, так чисто шкіряне кермо нітрохи не знизив би градус статусності, а ось тактильні відчуття стали б куди краще. Дерево, незважаючи на «олдскульний» пухирці на задній стороні "бублика", все-таки ковзає, навіть якщо ти носиш водійські рукавички.

Ну а красиві оптітронниє прилади, розташований між головними циферблатами кольоровий інформаційний дисплей, дев'ятидюймовий екран інформаційно-розважальної системи і акустична система JBL в додатковому описі і похвалах не потребують. Єдине зауваження - графіка і інтерфейс навігаційної системи застаріли років так на п'ять, а то й більше. Не дарма така кількість компаній пропонують вдосконалити навігацію Land Cruiser, доповнивши її 4G LTE модулем і забезпечивши тим самим отримання інформації про пробки в режимі онлайн. Ну що ж, я не гордий, на тестовий автомобіль я і свій смартфон повішу.

спальна діагональ

Нарешті, багажник .... Він просто величезний. 909 літрів ... Слон НЕ слон, але слоненя точно поміститься, тим більше, що на тест мені дістався автомобіль в п `модифікації, без додаткового третього ряду сидінь. Ну і відмінно. Я до сих пір так і не зрозумів витоків цієї американської переконаності в тому, що повнорозмірний позашляховик повинен мати сім посадочних місць. Скільки не намагався - так і не зміг уявити ситуацію, коли вам потрібно везти шість пасажирів, а багажу у них практично не буде. Адже розкладений третій ряд сидінь зменшує доступний для поклажі обсяг до абсолютно несерйозних величин. Єдине, що спадає на думку - відвезти гостей, які зібралися біля вас в заміському будинку, скупатися на найближчий ставок.

Ну і ще кілька коментарів про багажнику Land Cruiser 200. Його двері складається з двох частин: верхня, забезпечена сервоприводом, відкриваються вгору, нижня відкидається вниз. З одного боку, у вас утворюється зручний столик, на якому можна, наприклад, розкласти дорожню харчі і влаштувати перекус під час зупинки в далекій дорогі. Або використовувати його в якості лавочки, на яку так зручно присісти, щоб змінити кросівки на мисливські чоботи. Але цей же бортик ускладнює доступ до речей, які опинилися в глибині багажника.

Друге зауваження стосується далеких подорожей. Другий ряд сидінь можна скласти, отримавши вантажну платформу з рівною підлогою. Але частина її довжини від'їдає самі складені сидіння, так що організувати нормальне спальне місце хоча б для двох членів екіпажу у вас все-таки не вийде. Я зі своїми 182 сантиметрами зросту помістився тільки по діагоналі.

Спортивний - значить нормальний

Але, як то кажуть, «вистачить пробувати, пора випити!» Натискаю на кнопку «Start», і під капотом оживає трехсотсільний V8. На жаль, якщо ви чекаєте, що почуєте могутній, розбурхує уяву рик, то вас чекає розчарування. У кабіну ледве-ледве проникає якесь несерйозне муркотіння. З одного боку, це свідчить про чудову звукоізоляції салону, але з іншого - про те, що драйверські емоції не входили в пріоритетний список творців автомобіля.

Ось комфорт - так, входив. Land Cruiser пливе по Москві, як «останній тролейбус» незабутнього Булата Шалвовича. І, здавалося б, на міських швидкостях оптимальний режим руху Comfort. На жаль - мені в цьому режимі виявилося незатишно. Про енергійних маневрах можна забути - занадто розмазали виявляються реакції, надто млявим відгук на натискання газу.

Toyota Land Cruiser 200 Executive

Короткі технічні характеристики

Габарити (Д х Ш х В) 4 975 × 1 980 × 1 865

Споряджена маса, кг 2 785

Кліренс, мм 230

Обсяг багажника, л 909/1 545

Обсяг паливного бака, л 93

Двигун бензиновий V8, 4,6 л, 309 л. с., 439 Нм

Коробка передач автоматична, 6 ступенів

привід повний

Перепробувавши всі варіанти, я так і залишив режим Sport. Ось він, з моєї точки зору, заслуговує називатися «нормальним»: і перебудуватися можна досить швидко, і потенціал двигуна розкривається. При цьому Executive залишається абсолютно комфортабельним автомобілем, а його підвіска з готовністю ковтає будь-які нерівності, будь то дрібні стики, ями в асфальті, трамвайні рейки або «лежачі поліцейські».

І все-таки комфорт

Приблизно така ж картина спостерігається і на швидкісних магістралях, але тут доводиться зіткнутися з тим, що на трасових швидкостях в режимі Comfort автомобіль починає «плавати» по смузі, і найменша нерівність, не кажучи вже про солідні вибоїнах або поздовжніх коліях, збивають його з заданою траєкторії. У режимі Sport масштаби проблеми дещо зменшуються, але остаточно вона не зникає.

На щастя, в комплекс електронних помічників водія Safety Sense входить режим контролю за виходом зі смуги. Пропустити попередження неможливо: на 4,2-дюймовому дисплеї в центрі приладової панелі спалахує яскрава піктограма, що займає майже всю його площу.

Виключно корисною виявилася і система, що розпізнає дорожні знаки. Так, «двохсотку» не можна назвати фахівцем з стрімким перестроювання і захоплюючим дух прискорень. Але їхати-то автомобіль може дуже швидко, при цьому ні швидкість як така, ні її зміни практично не відчуваються! Тут потрібне око та око ... Та й в напружених поворотах варто бути акуратніше і не зловживати швидкістю: комфортність підвіски автоматично означає великий крен, навіть в режимі Sport S +.

Причини городити город

Ну і, нарешті, найцікавіше ... У всіх релізах Toyota підкреслює, що гідропневмоподвеска повинна різко підвищити позашляховий потенціал Land Cruiser 200. І щоб отримати відповідь на питання, так це чи не так, ми вирушили в Підмосков'ї, на внедорожную трасу X-Arena. Але що ж давало мені підстави для сумнівів?

Здавалося б, автомобіль піднімається, значить, зростають і його позашляхові здібності ... А ось і ні.

Справа в тому, що кузов Land Cruiser 200 Executive дійсно піднімається відносно поверхні, але ось його дорожній просвіт, який визначається відстанню від грунту до нижньої точки конструкції, не змінюється. Тому що картер редуктора нерозрізного заднього моста автомобіля нікуди не рухається. Так навіщо тоді город городити? На те є кілька причин.

По-перше, як ви пам'ятаєте, у Executive передній бампер отримав аеродинамічну нижню накладку, яка, не будь можливості змінити висоту кузова, серйозно погіршила б геометричну прохідність. А так, піднявши кузов на максимальну висоту, ви повністю компенсуєте це погіршення.

По-друге, відстань від грунту до захистів картера двигуна і коробки, а також порогів, все-таки збільшується. Ну і по-третє, власник Executive отримує можливість переміщатися по бездоріжжю з таким рівнем комфорту, про який водії автомобілів з підвіскою звичайного типу можуть тільки мріяти.

Ну а в іншому ... Про те, що не дивлячись на всю статусність і націленість на зручності для водія і пасажирів, «двохсотка» залишилася справжнім позашляховиком, написано вже дуже багато. Писали про це і Kolesa.ru . Але про деякі моменти не вредно і нагадати.

Тест-драйви / Нові авто

Тест-драйв Toyota Land Cruiser 200 Brownstone: повнопривідний холодильник

Що це за звір такий - Brownstone Власне, особливості версії Brownstone можна по пальцях перерахувати: чорні фари, чорна ж решітка радіатора, сріблясті рейлінги на даху, ...

06.08.2015

Весь позашляховий арсенал Land Cruiser 200 я б поділив на дві частини, «класичну» і «інноваційну». До класичної частини я б відніс систему постійного повного приводу із заниженою передачею в роздавальної коробці і диференціалом Torsen як міжосьового. Звичайно, застосування диференціала, що самоблокується обмеженого тертя в якості міжосьового ніяк не назвеш поширеним технічним рішенням, але, по крайней мере, це чиста механіка. А ось такі речі, як системи Crawl Control, Multi-Terrain Responce, Off-Road Turn Assist, так само як і систему кругового огляду з режимом «прозорого капота», явно відносяться до електронно-інноваційної частини. Але ж працюють, і як працюють!

Інновації на марші

Траса полігону X-Arena призначена в основному для кросу на ATV, і там дуже багато крутих, до 100%, грунтових підйомів. Кілька днів перед нашим тестом йшли проливні дощі, так що підйоми ці були виключно слизькими. Але Land Cruiser впорався абсолютно з усіма. Деякі підйоми я штурмував в класичній манері, а ось на якихось приміряв роль «позашляхового чечако» і повністю довіряв навичкам штучного інтелекту. Автомобіль бурчав, люто хрустів гальмівними механізмами, по черзі копав ґрунт то одним, то іншим колесом, періодично за щось чіплявся і нехай повільно, але цілком упевнено повз уперед!

А ось на вершинах підйомів дуже доречним був режим «прозорого капота». Вона позбавляє вас від необхідності дертися по багнюці на своїх двох лише для того, щоб подивитися - а що там, за перегином, що не причаїлася чи підступна вимоїна, яка відправить ваш автомобіль перекидатися, або здоровенний кругляк, про який ви обов'язково пошкодите дорогою передній бампер? Ну і сама можливість бачити на підйомі не тільки закриває півнеба капот, але і те, що у вас безпосередньо під колесами, дорогого коштує.

Дуже приємне враження справила система Off-Road Turn Assist. Одне натискання на кнопку з відповідною піктограмою - і ви отримуєте можливість повернути буквально на п'ятачку. Адже завжди корисніше заздалегідь виставитися на траєкторію, що є оптимальною для проходження конкретного перешкоди, і краще зробити це в один присід, ніж довго елозить туди-сюди, розкопуючи ями і ускладнюючи життя самому собі.

Спромогліся Написати мені тёртлтрот

Ну і, нарешті, дуже болюче питання про витрату пального. Офіційні документи Toyota обіцяють середня витрата на рівні 13,9 літра на 100 км. Забудьте. «Фокстрот», як ви пам'ятаєте, перекладається як «лисий крок». Може бути, якщо скласти танець «тёртлтрот», тобто «черепашачий крок», і постійно рухатися в його ритмі (причому не по бруду, а по асфальту!), У вас і вийде наблизитися до цих цифр.

Toyota Land Cruiser 200 Executive

Максимальна швидкість, км / год Розгін 0-100 км / ч, з Середня витрата палива, л / 100 км 195 8,6 13,9

Я ж, як не намагався не зловживати натисканням на педаль газу, як не намагався розганятися якомога плавнів і рівномірніше, як не терпів роботу настільки нервуючої мене системи автоматичного глушіння двигуна при зупинці, все одно отримав майже 20 літрів. І не я один. Оскільки в пам'яті бортового комп'ютера збереглися всі дані про витрату починаючи з березня, можу стверджувати: у всіх колег, тестировавших автомобіль до мене, витрата склала від 20 до 30 літрів на "сотню".

Ну а дизель краще ...

Загалом, «якщо б я була цариця», в сенсі, якби мої доходи дозволяли міркувати про покупку автомобіля за п'ять мільйонів рублів, я б однозначно зупинився на версії з 4,5-літровим турбодизелем. Тому що купував би я його, в першу чергу, для поїздок на великі відстані, причому в місця глухі, віддалені і тому цікаві. А в таких поїздках велика економічність дизельного двигуна означає перш за все велику автономність по паливу.

Що ж до престижності, то американці, звичайно, до сих пір вважають, що дизелі доречні тільки для «робочих конячок», а представницький автомобіль повинен бути оснащений багатолітровим двигуном на легкому паливі. Європа від цієї точки зору відійшла досить давно, та й Росія від неї потихеньку відмовляється, по крайней мере, стосовно автомобілів сімейства Land Cruiser. У всякому разі, статистика продажів «двухсоток» це підтверджує з усією визначеністю.

Що ж стосується майбутнього Land Cruiser 200 Executive, то немає ніяких підстав сумніватися в його ринковому успіху. Росія з її величезними відстанями, холодними зимами і екстремальними дорожніми умовами висуває особливі вимоги до витривалості і прохідності автомобілів, на яких пересуваються «сильні світу цього», особливо якщо їх діяльність пов'язана з поїздками на будмайданчики, траси газо- і нафтопроводів, кар'єри і тому подібні об'єкти. І ось тут у Executive з його приголомшливим поєднанням комфорту поїздки, прохідності і традиційної надійності, суперників, почитай, і немає.

ВАМ СПОДОБАЄТЬСЯ TOYOTA LAND CRUISER 200 EXECUTIVE, ЯКЩО:

  • По дорозі на об'єкти ви любите почитати біржові відомості;
  • У довгій дорозі ви звикли влаштовувати «пікніки на узбіччі»;
  • Ви вирішили відійти від справ, залишити компанію на керуючих і відправитися в «кругосветку» на автомобілі.

ВАМ НЕ СПОДОБАЄТЬСЯ TOYOTA LAND CRUISER EXECUTIVE, ЯКЩО:

  • Ваше улюблене розвага - прокотитися по гірському серпантину на граничній швидкості;
  • Ви до сих пір вірні своїй «восьмідесятке» з дизелем 2Н і повним набором блокувань;
  • Вас не цікавлять автомобілі, які споживають більше 10 літрів на 100 кілометрів.

Ваше улюблене розвага - прокотитися по гірському серпантину на граничній швидкості;   Ви до сих пір вірні своїй «восьмідесятке» з дизелем 2Н і повним набором блокувань;   Вас не цікавлять автомобілі, які споживають більше 10 літрів на 100 кілометрів

І як накажете поєднувати непоєднуване?
Що можна поліпшити?
Ну а чиста гідравліка?
Але що ж давало мені підстави для сумнівів?
Так навіщо тоді город городити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов