Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Toyota Land Cruiser 200: Toyota Land Cruiser 200

Наша сеть партнеров Banwar

Для початку розставимо всі крапки над «i» і остаточно розберемося в тому, що і чому приходить на зміну. У нинішній гамі повнорозмірних «пройдисвітів» Toyota присутній чотири автомобілі: FJ Cruiser , Land Cruiser Prado, Land Cruiser 200 і Sequoia . Останній побудований на платформі великого пікапа Tundra і мало популярний в Україні, хоча і перевершує за габаритами Land Cruiser. Prado має індекс кузова 120 і створений на власній платформі з FJ Cruiser. Переходячи до «двохсотці», зазначимо, що вона є найбільшим вседорожником не має прямих побратимів з іншими типами кузова. Крім того, важливо основне: Land Cruiser 200 - новий флагман позашляховиків Toyota, і змінив він на посаді 100-ю модель.

Tundra

Уявляєте собі зовнішність цього підкорювача сердець. Безсумнівно значна: великі блок-фари, монументальна фальшрадиаторная решітка, виділені бампери, м'язисті за рахунок опуклих колісних арок боковини ... Все виконано м'яко і лаконічно: ніяких гострих граней і неправильних пропорцій, еродінаміческі згладжені виступи, строгі обриси елементів і плавні переходи. Якщо ж уявити в пам'яті попередника, то і родові прикмети наявності: виникає питання навіть про те, чи не змінилися розміри, але хороша дизайнерська ідея дозволяє їх красти. А ось зростання помічений у всіх вимірах: довжина збільшилася на 6 см, ширина - на 3 см, а висота - на 1,5 см. Колісна база залишилася колишньою і становить 2850 мм. Кожен агрегат пережив модернізацію або замінений новим, але конструктивних змін глобального плану годі й шукати. Кузов звично встановлений на потужну лонжеронну раму, передня підвіска незалежна двохважіль, а задня - нерозрізний міст з п'ятьма важелями, включаючи тягу Панара. Силовий агрегат розташовується спереду, а привід постійний повний. На даний момент покупцям пропонується вибір з трьох моторів: двох бензинових (4,7 і 5,7 л) і одного дизельного (4,5 л). З знайомих агрегатів залишився один - бензиновий 4,7-літровий. V-подібна "вісімка" піддалася модернізації і тепер видає 288 л. с. при 5400 об / хв і крутний момент 445 Н · м при 3400 об / хв. Такі характеристики дозволяють досягати 100 км / год з місця за 9,2 с, а максимальна швидкість знаходиться на рівні 200 км / ч. Коробка передач теж вдосконалена - 5-ступінчаста автоматична з можливістю ручного вибору передачі. 5,7-літровий мотор розвиває потужність - 381 л. с. при 5600 об / хв і крутний момент - 544 Н · м при 3600 об / хв. Коробка передач - 6-ступінчастий "автомат". На машині, яка брала участь в тест-драйві, був встановлений новий турбодизель об'ємом 4,5 л, потужністю 232 л. с. при 3600 об / хв. Величина максимального крутного моменту дозволяє порівнювати позашляховик з вантажівками: 650 Н · м доступні в діапазоні 1600-2800 об / хв. З цим двигуном агрегатується 6-ступінчаста коробка, і на розгін до 100 км / год йде всього 8,6 с, а максимальна швидкість складає 210 км / ч.

З цим двигуном агрегатується 6-ступінчаста коробка, і на розгін до 100 км / год йде всього 8,6 с, а максимальна швидкість складає 210 км / ч

Перейдемо до трансмісії: як і раніше, в якості міжосьового диференціала був обраний агрегат підвищеного тертя типу Торсен. Причому в сучасній версії, при звичайних умовах їзди, велика частина крутного моменту передається на задні колеса, для зменшення недостатньої поворачиваемости. У водія є можливість примусового блокування. Також в арсеналі Toyota присутній знижує передача з відношенням 2,7: 1. Крім того, на допомогу, при вилазці в місця відсутності доріг з нормальним покриттям, прийде система Star Safety System, що включає активну антипробуксовочную систему A-TRAC, пригальмовує колеса, систему стабілізації VSA, Вседорожний Multi- Terrain ABS з EBD і Brake Assist. Система KDSS (Kinetic Dynamic Suspension System) автоматично управляє стабілізаторами поперечної стійкості, збільшуючи хід підвіски на серйозних нерівностях. Для їзди по дуже розбитих дорогах є спеціальний «повзе круїз-контроль» (Crawl Control) з трьома заданими швидкостями: 1, 3, і 5 км / год. Він доступний покупцям вибрали бензинові машини. При старті в гору допоможе противідкатна система HAС, а при спуску передбачено свій помічник - DAC.

Краш-тести і випробування пасивної безпеки не пройшли даром: в салоні встановлюється до 10 подушок безпеки, включаючи фронтальні, бічні і колінні для передніх пасажирів, бічні для пасажирів середнього ряду і надувні «фіранки» для трьох рядів сидінь. У водія і переднього пасажира встановлені активні підголовники, система, підтягує ремені в разі можливої ​​аварії, і місця для дитячих сидінь IsoFix в середньому ряду. Не забута і безпеку пішоходів: нова модель зробила в цьому плані помітний ривок вперед, незважаючи на спочатку «недружній» до людей високий передок і масивний бампер.

Оформлення просторого салону і раніше було якісним і дорогим. «Двохсотка» ж до всього іншого, може похвалитися проробленої стилістикою, створеної в дусі останніх легкових моделей компанії. Нікого не залишить безмовним ширина передньої панелі, а ще погляд пасажирів приковується до цікавого рішенням центральної консолі. У верхній її частині розташувався виділений і логічно сформований блок аудіосистеми, що розпізнає формати CD / МР3-дисків. У більш дорогих версіях на цьому місці можна виявити навігаційну систему з голосовим управлінням, а також борт-комп'ютер або екран камери заднього виду. Температуру бажаного повітря водій і передній пасажир встановлюють великими клавішами, розташованими окремо від загального блоку клімат-контролю. Інші налаштування здійснюються нижче - за допомогою лінії клавіш під невеликим монохромним дисплеєм, що показує режими і температуру. Двигун запускається кнопкою, а ключ навіть не потрібно діставати з кишені. Для того щоб потрапити в салон, досить лише натиснути на гумову кнопку дверної ручки або кнопку багажника - і замки будуть розблоковані. Трохи нижче кнопки стартера, поворотний важіль демультиплікатора, за допомогою якого включається знижена передача. Блокування міжосьового диференціала наводиться в дію непомітною з першого погляду клавішею праворуч від рульової колонки. Там же можна знайти кілька «заглушок», які в багатших версіях відповідають за відключення системи стабілізації і інші функції.

Варто було б ще звернути увагу на спеціальну кнопку включення режиму прогріву двигуна, встановлену зліва. Так як сучасні турбодизелі мають високий ККД, тепло у них виділяється значно менше, ніж в бензиновому моторі. Прогрівання в наших умовах можна прискорити, піднявши обороти холостого ходу, і цим ми, природно скористалися. До речі, незалежно від положення стрілки температури охолоджуючої рідини, просторий салон швидко прогрівається. Так само легко ліквідувати і запотівання вікон, а всього, за заявами виробника, в салоні устанавл 28 (!) Дефлекторів, що відповідають за мікроклімат. Широкий і зручний підлокітник між передніми сидіннями при детальному знайомстві виявляється також і холодильником для кількох пляшок, так що влітку улюблені напої можна буде сміливо вживати охолодженими. Біля селектора автоматичної трансмісії в дизельної версії розташовується лише кнопка вибору її режимів. Ящик для рукавичок розділений на дві невеликих вертикальних секції.

Приладова панель проста і інформативна. Зате крім традиційних покажчиків тут можна знайти вольтметр і температуру масла в двигуні. По центру - великі символи, що вказують обраний режим. У більш дорогих версіях панель - оптитронная, з м'якою бузкової підсвічуванням. Прилади розташовані в двох великих колодязях, а між ними - екран бортового комп'ютера (побільше розміром), вміє показувати графіки витрати палива і інші малюнки. Сидіння з велюрової оббивкою мають лише дві механічні регулювання, добре справляються з розподілом навантажень спини та попереку і встановлені в середньому по висоті положенні. В багатших комплектаціях зустрічається підігрів і електрорегулювання з пам'яттю положень. Забиратися в крісла найзручніше взявшись рукою за поручень, зроблений на стійці. Оглядовість для автомобіля такого розміру може заслуговувати похвали: встановлені великі бічні дзеркала заднього виду, а огляд вперед не перекривають відсунуті від очей стійки даху. Трохи звикнути доведеться лише до того, що за високим капотом непомітно низьких перешкод. Місце переднього пасажира можна відзначити ще оригінально встановленим вогнегасником: при кожній посадці він буде видно, що в разі пожежі допоможе заощадити час на його пошук.

На середньому ряду три повноцінних місця для дорослих пасажирів. Відсутність центрального тунелю і жорсткого підлокітника дозволяє зробити поїздку для середнього пасажира комфортною. До того ж його ступні знаходяться на просторому майданчику і майже не впираються в задню частину боксу, розташованого між передніми сидіннями. Задні пасажири можуть розраховувати і на власний блок вентиляції. У нашому випадку це був простий ползунковий регулятор інтенсивності обдування, а в багатших версіях встановлюють роздільний клімат-контроль. Крім того, середній ряд може бути оснащений підігрівом і переміщатися в поздовжньому напрямку на 105 мм. А в якості опції є DVD-система з 9-дюймовим монітором і бездротовими навушниками для задніх пасажирів. Для доступу на останній ряд не буде потрібно багато зусиль: частина середнього сидіння складається натисненням однієї ручки - спочатку опускається спинка, а потім подушка закидається вперед. За кількістю ременів безпеки слід зробити висновок, що «гальорка» тримісна, а для середнього підголівника є необхідні кріплення. Пасажири, яким там буде комфортно, повинні бути зростом менше 170 см, і бажано худенькими.

Переходячи до огляду багажного відділення, ми залишили машину готову прийняти на борт водія і сімох пасажирів. У такому варіанті обсяг вантажу, що перевозиться за паспортними характеристиками становить понад 400 л, отже, сюди поміститься дві великі валізи, причому строго вертикально. Задні сидіння складаються в співвідношенні 50:50 і встановлюються, як і раніше, уздовж бортів. У такому випадку обсяг багажника зростає до 1,2 кубометра. При бажанні можна скласти і середні сидіння, тоді теоретично сюди увійде 2313 л поклажі. З плюсів відзначимо: рівна підлога, широкий дверний отвір і петлі для фіксації багажу. Навантажувальна висота значна, також варто згадати, що під підлогою багажника встановлюється повнорозмірна «запаска». Двері багажника, як і раніше, двостулкова: одна частина відкривається вгору, друга - вниз. У нижній половині передбачено два закриваються відділення з інструментом, знаком аварійної зупинки і аптечкою.

У нижній половині передбачено два закриваються відділення з інструментом, знаком аварійної зупинки і аптечкою

З цікавих особливостей, помічених під капотом, - два акумулятора і вертикально встановлений проміжний охолоджувач повітря. До останнього прокладений спеціальний повітропровід, що починається біля грат радіатора. Сама часто відкривається ємність - заливна горловина рідини омивача, яка знаходиться в ближньому куті: проблем з її доливом виникати не повинно.

Сама часто відкривається ємність - заливна горловина рідини омивача, яка знаходиться в ближньому куті: проблем з її доливом виникати не повинно

Вирушаємо в дорогу - включивши двигун, ви відчуєте лише легкий поштовх під час роботи стартера, після чого в салоні знову запанує тиша і спокій. Звук мотора можна почути лише при інтенсивних розгонах, коли стрілка тахометра приймає вертикальне положення. А динаміка в подібних ситуаціях заворожує: машина з легковий спритністю спрямовується вперед, залишаючи далеко позаду сусідів по потоку. Та й звук роботи мотора навряд чи хтось з першої секунди визначить як дизельний - характерний рокіт помітний лише на холостих обертах, та й то, якщо відкрити двері або вікно ...

Та й звук роботи мотора навряд чи хтось з першої секунди визначить як дизельний - характерний рокіт помітний лише на холостих обертах, та й то, якщо відкрити двері або вікно

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов