- Peugeot 508 RXH
- В чому різниця? Від Peugeot 508
- У місті не диміти!
- згусток технологій
- режими трансмісії
- гібридний привод
- резюме
- Силовий агрегат і динаміка
- Фінанси і оснащення
- Загальні дані
- двигун
- Трансмісія
- Ходова частина
- експлуатаційні показники
- Ще по темі:
Наша сеть партнеров Banwar
В епоху масового захоплення кросоверами, екологічними технологіями і смартфонами французи створили автомобіль, який вписується в усі ці концепції одночасно. Але не перетворився чи Peugeot 508 RXH в гаджет, у якого 90% функцій ніколи не будуть задіяні?
Зовні відмінностей у дизель-гібридного Peugeot 508 RXH від універсалу 508 SW не так вже й багато: по три світлодіодні лінії денних ліхтарів, названих маркетологами «кігті лева», трохи інша решітка радіатора, пластикові накладки по периметру кузова, збільшений на 50 мм кліренс ... Зате з технічної точки зору, 508 RXH кардинально відрізняється від звичайного 508 SW з таким же типом кузова. Гібридний привод тут реалізований двома різними моторами, що працюють як незалежно один від одного, так і разом. Тому машина може бути як передньопривідна (коли працює тільки дизельний мотор), так і заднеприводная ( «тягне» електромотор) і навіть повнопривідна (працюють обидва двигуни). Все це управляється спеціальною системою з власною високовольтної акумуляторною батареєю. Такий привід в деяких випадках дозволяє перетворити звичайний на вигляд дизельний універсал в 100-відсотковий електромобіль.
Peugeot 508 RXH
2,0 HDi (163 л. С.) + Електро (37 л. С.)
Старт продажів: Європа - березень 2012, Україна - 2013
Вартість: Європа - 45600 євро, Україна - н. д.
В чому різниця? Від Peugeot 508
- Кузов - тільки універсал
- Дизель-електричний гібридний повний привід
- Позашляховий обвіс кузова
- На 50 мм збільшений кліренс
- РКП, максимальна комплектація
Гібрид активний?
Незвичайність універсала Peugeot 508 RXH помітна при першому ж знайомстві. Начебто все в салоні звично: панель приладів, великий центральний дисплей, селектор АКП, джойстик, схожий на «шайбу» вибору «вседорожних» режимів руху в сучасних преміум-SUV. Але в цих приладах є нюанси. Так, замість тахометра на 508 RXH стоїть вказівник витрачається потужності (від 0 до 100%) з зеленим і червоним секторами (рекуперація і витрата електроенергії). А «шайба» Hybryd4 вибирає не позашляхові режими руху.
Ставлю ногу на гальмо, тисну кнопку «Старт» - і ... нічого не відбувається. На дисплеї загоряється напис «Гібрид активний». Так ми не будемо заводити двигун? Навіщо? Якщо плавно рушати, досить буде і електромотора. Він беззвучно зрушує машину з місця, і ми їдемо на чистій електриці до швидкості 60-70 км / год. А якщо газануть порезче? Дизельний агрегат моментально заводиться і з помітним бурчанням допомагає прискорюватися двотонний універсалу. На водійському дисплейчик система показує провідні в даний момент колеса, на центральному великому екрані інформація набагато яскравіше і докладніше: в режимі реального часу видно, коли працює дизельний мотор, коли - електричний, куди направляється крутний момент і в який бік «поспішають» електрони.
Виїжджаємо на заміську трасу. У режимі Auto дизельний двигун вже не вимикається. Але де обіцяні 200 «коней»? Південь Франції, Прованс, звідси рукою подати до іспанського кордону, а значить, у місцевих водіїв теж гаряча кров. Тут вітається досить активний ритм руху, і щоб його дотримуватися, доводиться сильніше натискати на газ. При цьому в машині помітні ривки при зміні передач, відчувається брак крутного моменту при прискореннях. Рокот дизельного двигуна пробивається в салон при інтенсивному розгоні, а коли відпускаєш педаль, чується похмуре «у-у-у-у». Розумом розумієш: в роботу включився генератор і йде процес рекуперації - перетворення енергії накату в електричну. Це підтверджує і «мультик» на екрані. Однак серцем відчуваєш: цю енергію «заганяють» в батарею як би насильно. Я очікував від автомобіля, який претендує на преміум-сегмент, кілька більш активної динаміки і кращої шумоізоляції.
У місті не диміти!
В'їжджаємо в невелике містечко Екс-де-Прованс - стародавню столицю Провансу. За ідеєю, в режимі Auto система сама повинна переключитися в екологічно чистий режим. Але для чистоти експерименту вручну переводимо селектор вибору режимів руху в «чисто електричний» - ZEV. Благо високовольтна АКБ заряджена на 2/3. Тепер це справжній екологічно чистий і безшумний електромобіль з приводом коліс задньої осі. Чесно кажучи, в центрі міста з тисячолітньою історією не хочеться диміти навіть найдосконалішим дизелем ... Тому тут ми рухалися, як злодії вночі, - тихо і неспішно, хвилин двадцять простоявши в заторі через вивантажувати товар вантажівки. Подолавши таким чином 3,5 кілометра, дизель заводиться і вже не вимикається навіть на світлофорах. Підсів акумулятор - треба його зарядити. ДВС допомагає зробити це хвилин за двадцять-тридцять залежно від режиму руху.
За місто виїжджаємо з включеним режимом Sport. Подивимося, на що він здатний. Характер машини помітно змінюється - вона розганяється веселіше, кудись пропали ривки при перемиканнях, тепер отримуєш саме те, чого очікував від автомобіля такого класу. Звичайно, це не той «спортрежим», який зустрічається на багатьох преміум-седани з потужними моторами, коли стрілка тахометра постійно тримається в зоні високих оборотів. Але якщо є бажання «помучити» Peugeot 508 RXH в такому режимі, це можливо - за допомогою підрульових пелюсток передачі перемикаються в будь-який момент. При цьому переводити важіль 6-ступінчастою робтізірованной КП в окремий мануальний режим не треба - його тут просто немає.
Відчути роботу Peugeot в режимі 4WD мені вдалося тільки з інструктором, коли той демонстрував прохідність і позашляхові можливості 508 RXH. Так, при підйомі на 40-градусний схил в режимі Auto електромотори заднього моста активуються з деяким запізненням, через що на старті передок трохи відводить убік. З включеним 4WD старт відбувається чітко і рівно - ніби автомобіль рушив з рівній поверхні. Судячи по тестовому ділянці легкого бездоріжжя, при вмілому виборі траєкторії на Peugeot 508 RXH можна долати дороги, які підкоряються іншим автомобілям класу SUV. Повний привід підстрахує в відповідальний момент, а з кліренсом в 184 мм авто не буде «пороти черевом» при переїзді колії.
згусток технологій
Застосування оригінальної дизель-гібридної технології дозволило універсалу Peugeot 508 RXH стати в перші ряди прогресивних автомобілів світу. Через це машина стала більш складною, але зате і ще більш універсальною - в тому сенсі, що тепер може пройти будь-якими дорогами, навіть без твердого покриття. Наявність просунутих технологій і обладнання, яке зазвичай значиться в списку опцій, зробило Peugeot 508 RXH значно дорожче - в Європі за нього просять від 45,6 тис. Євро (на 7 тис. Євро більше, ніж за саму «упаковану» 508 SW). Нічого дивного в цьому немає, адже Peugeot 508 RXH - незвичайний автомобіль, а за ексклюзив завжди доводиться переплачувати. Шкода тільки, що «просунуті» українці зможуть придбати таку машину не раніше, ніж через рік.
режими трансмісії
Auto - в ньому в залежності від режиму руху автоматично вибирається використовуваний тип приводу. Може бути задіяний тільки дизельний мотор або тільки електричний або ж їх комбінація. Електроніка налаштована на економічність і мінімум шкідливих викидів, від чого страждають динамічні показники гібрида. У міському режимі електроніка намагається по мінімуму використовувати ДВС і частіше - електричний.
Sport - в цьому режимі змінюється реакція на натиснення педалі акселератора, коробка передач переходить в спортрежим, а електромотор постійно «допомагає» дизелю. В цьому випадку дизель видає максимальний момент в 300 Нм на передню вісь, електромотор - 100 Нм на задню, а сумарна потужність досягає 200 л. с. В даному режимі розгін з місця до «сотні» займає всього 8,8 с, а з 80 до 120 км / год - 6,6 с.
ZEV (Zero Emission Vehicle) - режим руху тільки на електротязі (задній привід) можливий лише в тому випадку, коли АКБ високої напруги заряджена на 50% і більше. У режимі електромобіля 508 RXH може їздити на швидкості до 70 км / год на відстань до 3-4 км. Більше заряду батареї не вистачає. Якщо натиснути на газ різкіше, машина заведе і підключить в допомогу до електромотора дизель.
4WD - примусове включення задньої осі, що приводиться в рух електромотором, призначений для поганих дорожніх умов (бруд, сніг). Задня вісь може підключитися навіть при розрядженому акумуляторі - електромотор в цьому випадку буде живити 8-кіловатний стартер-генератор.
гібридний привод
1. Дизельний двигун робочим Об'єм 1997 см куб.пріводіт в рух колеса передньої осі і при необхідності заряджає акумуляторну батарею електроприводу. Сучасний мотор з системою харчування Common Rail, з малоінерційний турбіною із змінною геометрією розвиває потужність 120 кВт (163 л. С.) При 3850 об / хв і момент в 300 Нм при 1750 об / хв.
2. Коробка передач - секвентальная роботизована швидкісна EGC. Може працювати як в автоматичному режимі, так і ручному. Передачі можуть перемикатися підрульовими пелюстками, при цьому важіль КП залишається в режимі D.
3. Система Stop / Start глушить мотор не тільки при зупинках на світлофорах, а й при переході машини в режим електромобіля. Стартер-генератор тут, як і на моделях з мікрогібридним технологією e-HDi, високовольтний (200 В) підвищеної потужності - 8 кВт. У деяких режимах (наприклад, на бездоріжжі або при різкому старті) він може підживлювати і електричний мотор.
4. Компактний електричний двигун, «захований» між задньою підвіскою, розвиває 20 кВт (27 л. С.) В стандартному режимі і до 27 кВт (37 л. С.) - в пікових. Крутний момент досягає 200 Нм на піку і 100 Нм - в звичайному режимі, що цілком достатньо для неспішної їзди по місту на чистій електротязі.
5. Електронний контролер розподіляє крутний момент в залежності від режиму поїздки і натискання педалі акселератора - підключає або відключає один з двигунів, регулює подачу струму на електромотор або на АКБ при гальмуванні або накаті. Працює з напругою від 150 до 270 В, але через трансформатор може віддавати енергію для бортової 12-вольтової мережі автомобіля.
6. Високовольтна нікель-металгідридна батарея розташована біля свого основного споживача - електромотора.
7. Інтерфейс «людина-машина». На 7-дюймовому екрані в реальному часі відображаються процеси, що відбуваються при русі Peugeot 508 RXH: робота тільки ДВС, електромотора, рекуперація, паралельна робота двох двигунів, статус високовольтної АКБ і т. Д. Частина інформації може дублюватися на дисплеї панелі приладів.
резюме
Кузов і комфорт
Просторий і зручний салон з великою кількістю електроприводів припаде до смаку навіть розпещеному преміум-моделями людині, яка має велику сім'ю. Комфортна підвіска, місткий багажник, великий кліренс і повний привід - саме те, що потрібно вітчизняному споживачеві. У салоні не вистачає відсіків для дрібних речей і очок.
Силовий агрегат і динаміка
Є можливість вибору декількох режимів руху в залежності від умов їзди. Низька витрата палива. У режимах прискорення і гальмування двигунами ДВС видає досить гучний настирливий звук.
Фінанси і оснащення
Всі Peugeot 508 RXH пропонуються в максимальній комплектації, що включає обладнання, яке зазвичай пропонується в якості опції. Вартість в 45,6 тисячі євро ставить даний автомобіль в один ряд з позашляховиками преміум-марок. Сьогодні поки що невідомо, як вітчизняні кліматичні умови і сервісне обслуговування зможуть «подружитися» з такою технічно складною машиною.
Peugeot 508 RXH
Загальні дані
Тип кузова
універсал
Дверей / місць
5/5
Габарити, Д / Ш / В, мм
4823/1864/1525
База, мм
2815
Колія передн. / Задн., Мм
1592/1564
Кліренс, мм
184
Маса споряджена / повна, кг
1770 / н. д.
Обсяг багажника, л
400
Обсяг бака, л
70
двигун
Тип
турбодіз. + електро
Роз. і к-ть цил. / кл. на цил.
R4 / 4
Обсяг, см куб.
1 997
Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв
120 (163) / 3850 + 27 (37) 2500
Макс. кр. мом., Нм / об / хв
300/1750 + 200/1290
Трансмісія
тип приводу
підключається повний
КП
6-ст. робот.
Ходова частина
Гальма передні / задні
диск. вент. / диск.
Підвіска передня / задня
независ. / независ.
Підсилювач керма
електро
Шини
225/55 R17, 245/45 R18
експлуатаційні показники
Максимальна швидкість, км / год
213
Розгін 0-100 км / ч, з
8,8
Расх. траса-місто, л / 100 км
4,0-4,2
Гарантія, років / км
н. д.
Мін. вартість
45 600 євро *
* У Франції
Сергій Матусяк
Фото автора і Peugeot
Ще по темі:
Peugeot 508: Новий друг краще старих двох
Peugeot 508 RXH: Дорого, потужно, екологічно
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Але не перетворився чи Peugeot 508 RXH в гаджет, у якого 90% функцій ніколи не будуть задіяні?В чому різниця?
Так ми не будемо заводити двигун?
Навіщо?
А якщо газануть порезче?
Але де обіцяні 200 «коней»?