Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест зимових шин. ознака майстерності

  1. Vredestein Icetrac
  2. Hankook W404
  3. Wanli Winter Challenger
  4. Nankang Snow Viva SV-1

Наша сеть партнеров Banwar

Стаття з журналу Авторевю - жовтень 2005р Стаття з журналу "Авторевю" - жовтень 2005р.
Автор: Олег Растегаев

Наші супертест зимових шин «Великий» розмірності (на 15-16 дюймів) ми з кількома європейськими незалежними автомобільними журналами з року в рік проводимо на фінському заполярному полігоні Test World. Нинішній тест шин розмірності 205/55 R16 - «закріплення пройденого»: ми знову переконалися в тому, що розстановка сил на шинному фронті майже не змінилася. Лідери залишилися лідерами, а серед аутсайдерів з'явилися новачки - як нині модно, з Китаю ...

Незважаючи на те, що цей тест проводився дев'ять місяців тому (щоб встигнути опублікувати результати восени, ми відчуваємо шини на кінець попередньої зими, в лютому-березні), в число піддослідних моделей все-таки потрапили новинки сезону. По-перше, це Continental WinterViking 2 з так званими «діамантовими» шипами. Звичайно, ніяких діамантів в шипах немає. Просто форма їх твердосплавних вставок має огранювання, схожу на ювелірну, а в поперечнику ці вставки не цілу, а прямокутні - теоретично, це забезпечує краще зчеплення з льодом. А практично? Подивимося.

Ще один іменитий дебютант - нова модель Мichelin X-Ice North. Вона примітна тим, що створювалася з урахуванням специфіки російських доріг: фахівці компанії Michelin приїжджали в Росію, щоб вивчити особливості національної експлуатації шин. Вивчили, взяли до відома - і ось шини X-Ice North вже виробляються на підмосковному заводі в Давидове (в 13- і 14-дюймових размерностях). Але в нашому тесті взяли участь покришки на 16 дюймів, зроблені в Іспанії.

Інші шини, Nokian Hakkapeliitta 4, теж отримали російську прописку - їх роблять не тільки в Фінляндії, але і на щойно відкритому заводі у Всеволожську. Шипи у цій моделі теж «хитрі» - вони «квадратні»: саме з них почалася «гонка озброєнь» в області форми твердосплавних вставок.

Ще одна нова для нас тема - китайські шини. Адже і на нашому, і на європейському ринку слідом за автомобілями з Піднебесної стали з'являтися і покришки з клеймом Made in China. У нашому тесті взяли участь китайські шиповані шини Wanli Winter Challenger.

Решта учасників вже знайомі нам по торішнім тестів Решта учасників вже знайомі нам по торішнім тестів. У «шипованому» класі це Goodyear Ultra Grip 500, Pirelli Winter Carving, Gislaved Nord Frost 3, Hankook W404, Vredestein Icetrac. У класі нешипованних або, як їх ще називають, фрикційних шин всього один дебютант - тайванські шини Nankang Snow Viva SV-1. Решта покришки ми тестуємо фактично для контролю якості - адже всі вони брали участь в минулорічних тестах. Це Continental ContiVikingContact 3, Bridgestone Blizzak WS-50, Michelin X-Ice, Nokian Hakkapeliitta RSi. Особливу увагу шинам Continental - в минулому році випробувачі поставили під сумнів перемогу цих шин, оскільки вже після тестів виявили істотні відмінності від тих покришок, які продавалися в роздрібній мережі. В цьому році шини Continental були взяті у фінського імпортера з загального складу - так що ні про які спеціально підготовлених шинах мови бути не може.

До речі, під знайомою назвою моделі можуть ховатися змінені шини - адже великі фірми рік від року змінюють внутрішню конструкцію покришок і впроваджують нові матеріали. Все це приховано від очей покупців, і оцінити переваги нових шин можна лише в ході спеціальних випробувань - таких, як наші.

В цьому році, як і раніше, автомобілем- «агрегатоносітель» служила красуня Alfa Romeo 156. Принципово методика наших тестів не змінюється вже кілька років, вона лише вдосконалюється, слідуючи за технічним прогресом. Так, десять років тому заміри гальмівного шляху автомобіля на різних шинах виконувалися з блокуванням коліс. Пізніше, коли автомобілів з АБС в Європі стало значно більше, ніж без неї, стали робити «гальма» з AБС. Пару років тому перейшли від розгону з пробуксовкою до розгону з активованою системою Traction Control. Цього року експерти зробили ще один крок вперед - при оцінці керованості на льоду і на снігу вони їздили по звивистій трасі як з включеною системою стабілізації, так і з виключеною. Результати усереднювати. Нікуди не дінешся - шини сьогодні спочатку проектуються для роботи в тісній співпраці з електронними системами автомобіля.

Після обов'язкової обкатки залікових комплектів шин експерти приступили до роботи. Спочатку - гальмування на гладкому льоду з 50 км / ч. На перший погляд все просто - на кожному комплекті шин проводиться приблизно 20 спроб (для виключення випадковостей), заміри гальмівного шляху виконуються за допомогою професійного вимірювального комплексу Race Logic VBox третього покоління. По суті це високоточна система супутникової навігації, яка з точністю до сантиметра вимірює пройдений автомобілем шлях. Після обробки результатів стало ясно, що «діамантові» шипи працюють: на рахунку шин ContiWinterViking 2 найкоротший гальмівний шлях - 38 метрів. Втім, оснащені звичайними шипами шини Goodyear і Michelin відстали всього на півметра. А ось корейські покришки Hankook W404 подовжують гальмівний шлях на льоду до 49 метрів. Але це все одно краще, ніж результати нешипованних шин: кращі з них, моделі Michelin RSi, здатні зупинити автомобіль тільки через 53,5 м.

При розгоні на льоду лідер змінюється - швидше за все Alfa набирає швидкість на шинах Nokian Hakkapeliitta 4. Найповільніше - на фрикційних шинах Bridgestone Blizzak WS-50.

Наступний вид випробувань - оцінка поперечних зчіпних властивостей на крижаному колі діаметром 60 метрів Наступний вид випробувань - оцінка поперечних зчіпних властивостей на крижаному колі діаметром 60 метрів. Тут знову в лідери виходить Continental - відчувається, що «діамантові» шипи відмінно працюють не тільки в поздовжньому, а й в поперечному напрямку.

Потім експерти відправляються на трасу активної безпеки. Під колесами - гладкий як скло лід, і на такому покритті треба не тільки показати кращий час на кожному комплекті шин, але ще виставити суб'єктивну оцінку за надійність управління за десятибальною шкалою. Щоб виключити психологічний тиск, цей тест виконується «наосліп» - експерт не знає, на яких шинах він їздить. Кращий час - на рахунку шин Nokian Hakkapeliitta 4, та й за надійність управління вони отримують вищий бал. А ось китайські шиповані шини Wanli тут з тріском провалилися, пропустивши вперед три комплекти фрикційних моделей на чолі з покришками ContiVikingContact 3.

Тепер все повторюємо на битій снігу. Тут шиповані і нешиповані моделі перемішалися - адже на снігу шипи не працюють. Набагато важливіше малюнок протектора і склад гумової суміші. При «сніжному» гальмуванні з АБС найефективніше працюють шини Goodyear Ultra Grip 500, а найгірше - китайські Wanli. А при розгоні на снігу найкращий час показали відразу чотири комплекти шин.

Трасу сніжної керованості швидше за все вдалося пройти на шинах ContiVikingContact 3. Всього на 0,4 с від них відстали обидві моделі Nokian. Ці ж шини отримали високі експертні оцінки. Схоже, наш тест перетворюється в дуель шин Nokian і Continental - саме вони по черзі очолюють протоколи випробувань, лише зрідка пропускаючи вперед шини інших марок. Таку ж стабільність в зимових тестах демонструють і китайські шини - вони міцно влаштувалися в останніх рядках протоколів.

Для виконання наступного тесту експертам потрібно зробити невеликий пробіг по дорогах загального користування - перевірити, наскільки стійкий автомобіль на тих чи інших шинах, як він реагує на колії і неоднорідності покриття. Лідери - все ті ж: Nokian, Continental ...

Тепер потрібно перевірити, як шини поводяться на сніжно-водяній каші, як вони чинять опір слашпленінгу - зимового аналогу аквапланування Тепер потрібно перевірити, як шини поводяться на сніжно-водяній каші, як вони чинять опір слашпленінгу - зимового аналогу аквапланування. Для тестів була споруджена спеціальна ванна довжиною 50 м, в яку закладався мокрий сніг глибиною 4 см. Направляючи в ванну колеса одного боку, водій дає повний газ, а апаратура фіксує швидкість, при якій протектор більше не в змозі видаляти снігову кашу, «слеш» , з плями контакту - «спливання» шини відбивається початком пробуксовки і різким зростанням оборотів двигуна. Складність цих випробувань полягає в тому, що сніжно-водяну кашу доводиться рівняти після кожного заїзду. До того ж потрібно уважно стежити за температурою - на сонце сніг тане, при падінні температури вода підмерзає ... Методом проб і помилок експерти прийшли до висновку, що найкраще такі випробування проводити весняними ночами при невеликій плюсовій температурі. Дивно, але в цих «нічних» тестах найкраще виступили тайванські шини Nankang. А найгірше протистоять слашпленінгу шини Bridgestone Blizzak WS-50.

Наші випробування були б неповними без асфальтових дисциплін. для хороших зимових автошин це - найскладніше покриття. Їх протектор, порізаний дрібними прорізами-ламелями, і м'який склад гуми розраховані перш за все на сніг і лід, але набагато гірше працюють на асфальті. Між тим по слизькій дорозі все їдуть обережно і швидкості, як правило, невисокі. Наслідки аварій обмежуються «бляшанкою». Але коли зимовим погожим днем ​​вулиці очищаються від снігу і льоду, то водії радісно починають ганяти з «літніми» швидкостями, забуваючи про обмежені «асфальтових» можливостях зимових шин . І тут вже наслідки помилок можуть бути значно серйознішим ...

Закономірності тут чіткі - чим краще шини поводяться на слизьких покриттях, тим гірше вони виступають в асфальтових дисциплінах. І точно - китайські аутсайдери Wanli показують мінімальний гальмівний шлях на асфальті! А найгірший результат - на рахунку нешипованних шин Michelin X-Ice. Ще одне асфальтове вправу - «Лосиний тест», імітація об'їзду несподівано виниклої перешкоди. На цей раз правило не спрацювало - шиповані шини Continental, гідно виступали в зимових дисциплінах, і тут виявилися на висоті. Так само як і Michelin X-Ice, і Pirelli Winter Carving, і Vredestein Icetrac.

Наостанок - оцінка акустичного комфорту, тобто специфічного шуму від зимових шин . Тут знову простежується чіткий розподіл на класи - шиповані шини завжди голосніше, оскільки до протекторному гулу додається ще і характерний «цокіт». Найбільш «гучними» в нашому тесті опинилися шини Pirelli Winter Carving і Vredestein Icetrac. Найтихішими з шипованих - покришки Gislaved Nord Frost 3. Нешиповані ж шини шумлять менше. Але якщо прислухатися, то шини Bridgestone Blizzak WS-50 і Nokian RSi трохи «голосніше».

Після завершення випробувань ми, як завжди, переводимо все результати в бали за десятибальною шкалою - і складаємо з урахуванням вагомості окремих показників. Найбільшу вагу (45%) мають «крижані» показники. Сніг вносить 25% в підсумковий результат, ще 10% - на рахунку слашпленінгу. Решта 20% - «асфальтові» характеристики шин. Після нескладних підрахунків навпроти кожної моделі з'являється підсумковий бал. У цьому році він найвище у шин Michelin X-Ice North. Гідний дебют! Хоча говорити про переважну перевагу шин Michelin не доводиться - шиповані моделі ContiWinterViking 2, Gislaved Nord Frost 3 і Nokian Hakkapeliitta 4 відстали всього на 0,1 бала. Їх ми теж рекомендуємо для зимової експлуатації. До речі, «діамантові» шипи хоч і працюють, але, як з'ясувалося, вирішальних переваг над конкурентами не дають.

В аутсайдерах, як того і слід було очікувати, китайські шини. А ось тайванські покришки Nankang справили більш приємне враження - вони виявилися навіть краще шин Bridgestone Blizzak WS-50. В іншому в стані нешипованних шин повний застій - місця між чотирма учасниками розподілилися в такому самому порядку, що і рік тому. Краще за інших виступили шини Continental ContiVikingContact 3, за ними Nokian Hakkapeliitta RSi, Michelin X-Ice, а замикає список Bridgestone Blizzak WS-50. Хоча, якщо подивитися з іншого боку, то ніякий це не застій, а стабільність якості. Та сама стабільність, яка, згідно з приказкою, і є ознакою майстерності.

Країна-виробник - Іспанія
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - Q (160 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 9,5 мм
Висота робочої частини шипів - 1,18-1,47 мм

Зимові шини Michelin , Незважаючи на «північні» імена (Maxi-Ice, Ivalo), в наших тестах з року в рік поступалися конкурентам. Але нова модель X-Ice North вивела Michelin на вищий щабель нашого рейтингу в заліку шипованих шин.

На льоду експерти відзначили відмінний баланс характеристик. Повздовжні властивості підкріплені відмінними показниками керованості: невелика недостатня обертальність, властива автомобілю на шинах Michelin, робить його поведінку простим і зрозумілим. На снігу французькі шини теж на висоті - і гальмування, і розгін ефективні. Правда, в поворотах швидкість трохи нижче, ніж на шинах-конкурентах - в поперечному напрямку протектор шин X-Ice North працює трохи гірше, ніж в поздовжньому. Зате направлений малюнок допомагає добре відводити сніжно-водяну кашу з плями контакту. А ось на асфальті показники гірше - різких маневрів шипований Michelin не заохочує.

З цього року шини X-Ice North виробляють (і централізовано шипують) в Росії, на заводі в підмосковному Давидова. До речі, при розробці цієї моделі французькі шинники дуже уважно вивчали особливості зимових російських доріг. І ось результат - перемога по «зимовим» дисциплін!

+ Зчіпні властивості на льоду і на снігу
+ Керованість на льоду

- керованість на сухому асфальті

Загальна оцінка: 9,1

Країна-виробник - Німеччина
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - Q (160 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 9,1 мм
Висота робочої частини шипів - 1,15-1,38 мм

Нові «діамантові» шипи з прямокутною формою вставок на льоду працюють відмінно - WinterViking 2 забезпечив Альфі мінімальний гальмівний шлях. Та й крижаний коло автомобіль на цих шинах проходить швидше за все. На трасі керованості експерти відзначили невелику надлишкову обертальність, але відмінні зчіпні властивості шин дозволяють легко коректувати занесення.

Цікаво, що WinterViking 2 - перші шиповані шини з асиметричним малюнком протектора. Зовнішня частина тут «відповідає» за керованість - вона більш жорстка. А внутрішня, більш насичена ламелями і канавками, «завідує» зчіпними властивостями на снігу і опором слашпленінгу. На снігу і на сніжно-водяній каші Continental дійсно хороший, але міг би бути і краще - дев'ять балів з десяти.

Зате «асфальтові» характеристики - справжній сюрприз. Звичайно, WinterViking 2 - це не літні шини, але в критичній ситуації вони не «размажутся» по асфальту, а дійсно допоможуть різко загальмувати або без особливої ​​напруги об'їхати несподівано виникла. Так що шини Continental WinterViking 2 якнайкраще підходять для зимової експлуатації у великих містах - там, де часто доводиться їздити не тільки по снігу і крижаного накату, а й по чистому асфальту.

+ Зчіпні властивості на льоду
+ Керованість на льоду
+ Стабільні показники у всіх видах випробувань

Загальна оцінка: 9,0

Країна-виробник - Німеччина
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - Q (160 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 9,5 мм
Висота робочої частини шипів - 1,12-1,36 мм

Шини Gislaved Nord Frost 3 беруть участь в наших тестах уже шостий рік. Але ні вік, ні нові конкуренти їм не перешкода - Gislaved як і раніше демонструє пристойні зчіпні властивості на льоду (особливо при розгоні) і радує експертів збалансованими характеристиками керованості. Автомобіль дуже слухняний і продовжує реагувати на дії кермом навіть в складних ситуаціях - у разі помилок і затяжних ковзань. На снігу характер керованості схожий - відмінність лише в тому, що у відповідь на скидання газу Alfa активніше йде в занос.

На зимовому шосе Gislaved наділяє Альфу похвальною стійкістю - машина майже не реагує на колії. Та й на асфальті Nord Frost 3 поводиться гідно, хоч і «неспортивно» -при різких перебудуваннях реакції автомобіля не найточніші.

Ще один плюс - це самі тихі шиповані шини в нашому тесті. Так що можемо сміливо рекомендувати їх тим водіям, які при виборі зимових шин шукають компроміс між безпекою та комфортом. Крім того, Gislaved Nord Frost 3 - одні з найдешевших імпортних шин на нашому ринку.

+ Зчіпні властивості на льоду
+ Керованість на льоду
+ Низький рівень шуму в класі шипованих шин

- середні показники на асфальті

Загальна оцінка: 9,0

Країна-виробник - Фінляндія
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - Т (190 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 9,6 мм
Висота робочої частини шипів - 1,15-1,47 мм

Як і в минулому році, модель Hakkapeliitta 4 виступила дуже достойно, лише на 0,1 бала відставши від лідера нашого тесту. Можливо, ця «десятка» втрачена при гальмуванні на льоду. Протектор, озброєний «квадратними» шипами, забезпечує чудову розгінну динаміку, добре працює в поперечному напрямку. Але гальмівний шлях на льоду на шинах Hakkapeliitta 4 довше в порівнянні з кращим результатом на 6,5 метра. У минулому році, коли ми відчували шини розмірності 185/65 R15, такого пробілу в показниках Nokian відзначено не було.

Зате на звивистій трасі фінські шини допомогли експертам показати абсолютно кращий час кола - з відривом у дві секунди від найближчого конкурента. Прекрасна керованість! На снігу обійшлося без рекордів, але експерти все одно поставили шинам Nokian вищий бал за надійність управління. Таке враження, що водій лише злегка позначає напрямок руху, а далі автомобіль все робить сам. Ще одна перевага шин Hakkapeliitta 4 - вони попереджають про зрив в ковзання. Дуже надійна упраляемость!

А вісь гальмівний шлях на мокрому асфальті - один з Найдовший в класі шипованих шин. На «переставке» експертам теж довелося нелегко - автомобіль занадто ліниво реагує на різкі повороти керма. Так що шини Nokian Hakkapeliitta 4 з їх м'яким протектором як і раніше не претендують на звання універсальних або міських зимових шин - це варіант для тих, хто живе далеко від мегаполісів. Або для тих, хто взимку часто їздить на далекі відстані - на відміну від шин Continental або Gislaved, на шинах Nokian можна розганятися до 190 км / ч. До речі, модель Nokian Hakkapeliitta 4 трьох розмірностей тепер виробляють і в Росії, на заводі фірми Nokian у Всеволожську.

+ Керованість на льоду і на снігу
+ Розгінна динаміка на льоду і на снігу

- зчіпні властивості і керованість на асфальті

Загальна оцінка: 9,0

Країна-виробник - Німеччина
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - Т (190 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 9,7 мм
Висота робочої частини шипів - 1,20-1,49 мм

Шини Goodyear Ultra Grip 500 поступово здають позиції в наших тестах. Вони як і раніше хороші: агресивний протектор з поперечними блоками ефективно чіпляється за лід і особливо за сніг. На битій сніжному треку Alfa на шинах Goodyear показала абсолютно кращий результат при гальмуванні з 50 км / год - 55,5 метрів! Але ось при розгоні протектор працює вже не настільки ефективно. Та й по частині керованості є претензії. Так, на льоду автомобіль на шинах Ultra Grip 500 дуже добре поводиться до ковзань, поки шипи «тримають» лід. Початок ковзань теж добре відчувається, але ошібoк шини Goodyear не прощають: різке скидання газу - і автомобіль вже їде боком, коли цього зовсім не чекаєш.

На снігу Ultra Grip 500 більш передбачуваний - правда, не вистачає точності реакцій. На дорозі з неоднорідним покриттям ці покришки помітно знижують стійкість - автомобіль весь час нишпорить, вимагаючи постійних подруливаний. Та й на асфальті шини працюють погано: Alfa Romeo занадто повільно реагує на повороти керма, гальмівний шлях подовжується ... До речі, наш досвід говорить про те, що в глибокому снігу Goodyear Ultra Grip 500 «гребе» краще за багатьох конкурентів. Шини для путівця?

+ Гальмівні властивості на льоду і на снігу
+ Середні показники керованості на льоду і на снігу

- зчіпні властивості і керованість на асфальті
- недостатня стабільність при русі по зимовій дорозі

Загальна оцінка: 8,6

Країна-виробник - Німеччина
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - Т (190 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 9,4 мм
Висота робочої частини шипів - 1,18-1,56 мм

За малюнком протектора шини Pirelli Winter Carving дуже схожі на Gislaved Nord Frost 3. Але за характером вони абсолютно різні. Перш за все, шинам Pirelli не вистачає стабільності показників у всіх видах випробувань. На льоду вони забезпечують гідні зчіпні властивості і в поздовжньому, і в поперечному напрямках. Але на трасі керованості автомобіль зривається в ковзання частіше, ніж того очікуєш. Виручає тільки те, що шини Pirelli досить швидко відновлюють зчеплення з льодом.

На снігу ситуація схожа - непоганий запас по зчіпних властивостях затьмарюють діри в керованості. Неакуратно скинув газ - і Alfa готова встати поперек траси.

В активі шин Winter Carving - непогане опір слашпленінгу, висока стабільність руху по зимовій дорозі і хороші «асфальтові» манери. Це одні з небагатьох зимових шин, які своїми м'якими реакціями не псують керованість автомобіля на асфальті. Але з гальмуванням на мокрому асфальті - проблеми: найгірший результат серед шипованих шин. Дивне поєднання - непогана керованість і посередні гальмівні властивості ... Ще один мінус шин Pirelli - підвищений рівень шуму при коченні.

Що ж, як і всі італійське, шини Pirelli викликають масу емоцій. Позитивних, негативних ...

+ Зчіпні властивості на льоду і на снігу
+ Керованість на асфальті

- шум
- гальмівні властивості на асфальті

Загальна оцінка: 8,6

Vredestein Icetrac

Країна-виробник - Німеччина
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - Q (160 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 9,6 мм
Висота робочої частини шипів - 1,16-1,59 мм

Після того, як голландська компанія Vredestein увійшла до складу російського холдингу Aмтел, шини Vredestein формально можна називати російськими. Незабаром під цією маркою дійсно з'являться шини з клеймом Made in Russia, виробництво яких буде налагоджено на заводі в Кірові. Але поки в наших тестах беруть участь шини Icetrac, вироблені на заводі в Німеччині.

Шини гідно виступили на льоду, продемонструвавши хороші зчіпні властивості. На звивистій трасі експертам сподобалося, що Alfa Romeo активно і точно реагує на повороти керма - і не сподобалося, що автомобіль занадто різко, без попередження зривається в ковзання.

А ось на снігу шини Icetrac пасують - низькі зчіпні властивості, різкі і ранні зриви в ковзання змушують перед поворотами гальмувати заздалегідь, а потім довго розганятися. На зимовому шосе теж не вистачає стабільності - автомобіль нишпорить і вимагає постійних подруливаний. Зате на асфальті і гальмівні властивості, і керованість - одні з кращих в тесті!

Результати наших випробувань дозволяють говорити про шини Vredestein Icetrac як про міських зимових шинах. Вони непогано поводяться на голому льоду і на асфальті, а ось по засніженому шосе на них потрібно рухатися дуже акуратно.

+ Зчіпні властивості на льоду
+ Гальмівні властивості і керованість на асфальті

- зчіпні властивості і керованість на снігу
- шум

Загальна оцінка: 8,2

Hankook W404

Країна-виробник - Південна Корея
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - T (190 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 10,3 мм
Висота робочої частини шипів - 1,13-1,37 мм

Шини Hankook W404 як і раніше помітно поступаються європейським конкурентам. Властивості щеплення на льоду не витримують ніякої критики - при розгоні навіть нешиповані шини Nokian забезпечують кращу динаміку, а гальмівний шлях в порівнянні з кращими шипованими покришками подовжується на 11 метрів. З керованістю теж біда: трохи сильніше натиснув на газ або перекрутив кермо - і передні колеса тут же зриваються в ковзання.

На снігу ситуація не набагато краще: ті ж проблеми зі зчіпними властивостями, та ж складна керованість. Опір слашпленінгу - низька, незважаючи на протектор з направленим малюнком. Може, шини Hankook візьмуть реванш на асфальті? Дійсно, тут вони показують не найгірші результати. Але й не кращі ...

В результаті ми не можемо рекомендувати шини Hankook W404 для зимової експлуатації ні в місті, ні за його межами. І не треба заспокоювати себе тим, що корейські шини дешевше - заощадивши пару тисяч рублів на комплекті, але не загальмувавши вчасно через низькі зчіпних властивостей, ви можете втратити набагато більше.

+ Середні показники на асфальті

- зчіпні властивості і керованість на льоду
- зчіпні властивості і керованість на снігу
- низький опір слашпленінгу

Загальна оцінка: 7,7

Wanli Winter Challenger

Країна-виробник - Китай
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - Q (160 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 9,5 мм
Висота робочої частини шипів - 1,20-1,57 мм

Китайські шинники, схоже, йдуть тим же шляхом, що і китайські виробники автомобілів - протектор шин Wanli один в один змальований з шин Gislaved Nord Frost 3. Але перші ж тести змусили експертів згадати російські шини, які неодноразово брали участь у випробуваннях на заполярному полігоні Test World. Такий же рівень підсумкових оцінок, такі ж нерівні характеристики. Так, китайські шини дуже гідно виступили на льоду - гальмівний шлях виявився коротшим, ніж на шинах Gislaved Nord Frost 3 і Nokian Hakkapeliitta 4! Але, як з'ясувалося, шипи працюють тільки в поздовжньому напрямку - в поворотах крижаної траси автомобіль весь час знаходиться в стані нестійкої рівноваги. Таке враження, що навіть невеликий бічний вітерець здатний викликати знос передньої осі або занос задньої. Як наслідок - один з найгірших результатів на трасі крижаної керованості в абсолютному заліку. А на снігу китайські шини і зовсім безпорадні - з гальмівного шляху відставання від лідера склало 16,5 метрів!

Зате на мокрому асфальті шини Wanli раптом показали найкоротший гальмівний шлях. Швидше за все, китайські шини просто зроблені зі звичайної «літньої» гумової суміші. Остерігайтеся китайських підробок!

+ Гальмівні властивості на мокрому асфальті

- керованість на льоду
- зчіпні властивості і керованість на снігу
- керованість на асфальті

Загальна оцінка: 7,4

Країна-виробник - Німеччина
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - Q (160 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 8,2 мм

Як і в минулому році, шини ContiVikingContact 3 в багатьох тестах займають перші рядки протоколів - вони як і раніше кращі серед випробуваних нами нешипованних покришок!

На льоду фрикційний Continental забезпечує спокійні реакції і на межі ковзання, і за гранню. Правда, часом шинам не вистачає однозначності - в одному і тому ж повороті Alfa може зірватися або в знесення, тобто ковзання передка, або в занос. Але хороші зчіпні властивості німецьких покришок дозволяють дуже швидко впоратися з ситуацією.

На снігу шини просто чудові. На трасі «сніжної» керованості - найкращий час в «абсолюті»! Відчувається, що і асиметричний рисунок протектора, і гумова суміш підібрані ідеально. Непогано справляється протектор і з мокрим снігом. Оцінка стійкості на зимовій дорозі теж висока. Правда, на асфальті ContiVikingContact 3 забезпечує не найшвидші реакції: для різких маневрів, так само як і для різких гальмувань, м'який протектор - не найкращий варіант. Чи не ліпше, але прийнятний. До речі, шумить на асфальті Cоntinental досить помірковано.

Загалом, якщо ви принципово відмовляєтеся від шипів, то ContiVikingContact 3 буде вірним вибором.

+ Зчіпні властивості і керованість на снігу
+ Керованість на льоду (в класі нешипованних шин)
+ Відсутність шуму при коченні

- середні показники на асфальті

Загальна оцінка: 8,3

Країна-виробник - Фінляндія
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - R (170 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 8,6 мм

Шини Nokian RSi лише трохи поступилися лідеру в нешиповані класі. У ряді випробувань результати, показані шинами Nokian і Continental, збігаються до десятих часток секунди або метра.

За крижаний звивистій трасі автомобіль на шинах Nokian їде дуже впевнено. Керувати машиною просто: навіть в разі помилок ковзання не лякають - шини швидко відновлюють зчеплення з льодом.

На снігу зчіпні властивості шин Nokian теж хороші - нарікання викликали тільки вельми різкі зриви в ковзання. Зате до стабільності руху по зимовому шосе - ніяких претензій: Alfa практично не реагує на прокатані колії і снігові перемети.

А ось для швидкої їзди по асфальту шини Nokian підходять погано - різкі маневри виходять «уповільненими», гальмівний шлях не найкоротший. Втім, якщо порівнювати модель RSi з шинами попереднього покоління (Hakkapeliitta Q), то в «асфальтових» характеристиках спостерігається чималий прогрес.

+ Зчіпні властивості і керованість на снігу
+ Керованість на льоду (в класі нешипованних шин)

- зчіпні властивості на асфальті

Загальна оцінка: 8,1

Країна-виробник - Іспанія
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - Q (160 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 9,0 мм

В активі шин Michelin X-Ice - мінімальний гальмівний шлях на льоду і на битій снігу серед всіх випробуваних нами нешипованних моделей. Це забезпечує не тільки протектор з оптимальним малюнком з безліччю дрібних канавок, а й спеціальний склад гумової суміші, здатної до зчеплення з льодом на молекулярному рівні.

Розганяється автомобіль на шинах X-Ice теж добре. Та й в поперечному напрямку Michelin «тримає» не гірше, ніж Continental або Nokian. А ось по частині керованості є невеликі претензії - часом експертам не вистачало точності і швидкості реакцій. Що ж, спортивність - це не головне якість зимових шин ...

На мокрому асфальті модель X-Ice продемонструвала досить довгий гальмівний шлях. Зате порадувала на «переставке»: автомобіль по-котячому м'яко реагує на повороти керма. Інші плюси французьких шин - низький рівень шуму, висока стабільність при русі по зимовій дорозі і досить високий опір слашпленінгу. Так що шини Michelin непогано підготовлені для російської зими.

+ Гальмівні властивості на льоду і на снігу
+ Висока стійкість при русі по зимовому шосе

- гальмівні властивості на мокрому асфальті
- керованість на льоду

Загальна оцінка: 7,8

Nankang Snow Viva SV-1

Країна-виробник - Тайвань
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - Q (160 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 8,6 мм

Тайванська фірма Nankang Rubber Tire Corp. Ltd робить шини «за японськими технологіями» з 1940 року. І ось сюрприз - в підсумковому протоколі нашого тесту шини Nankang стоять вище, ніж японські шини Bridgestone Blizzak WS-50! А при гальмуванні на льоду тайванські шини програють лише двом нешипованим моделям, залишаючи позаду навіть фінські покришки Nokian RSi.

Правда, по керованості - програш: занадто яскраво виражена недостатня обертальність. Трохи перекрутив кермо або раніше натиснув на газ - і автомобіль тут же розпрямляє траєкторію. На снігу - непогане поведінку машини до початку ковзань. Але контролювати автомобіль після зриву в знос або занесення досить складно.

Ще одна приємна несподіванка - абсолютно кращий результат при перевірці опору слашпленінгу. Але на асфальті шини Nankang виступили посередньо. Це дозволяє припустити, що склад гумової суміші тут дійсно зимовий, а не «універсальний», як у випадку з китайськими шинами Wanli. Про це ж побічно свідчить і низький рівень шуму при коченні.

+ Високий опір слашпленінгу
+ Акустичний комфорт

- керованість на льоду і на снігу
- зчіпні властивості і керованість на асфальті

Загальна оцінка: 7,4

Країна-виробник - Японія
Розмірність - 205/55 R16
Індекс швидкості - Q (160 км / ч)
Глибина малюнка протектора - 9,4 мм

Модель Bridgestone Blizzak WS-50 явно затрималася на ринку. Якщо п'ять років тому ці шини були одними з кращих нешипованних покришок, то сьогодні поступаються навіть тайванської продукції. Гальмівний шлях на льоду зі швидкості 50 км / год - 69 метрів проти 53,5 у шин Michelin X-Ice. Динаміка «крижаного» розгону, поперечні зчіпні властивості - теж провальні. Їздити на таких шинах по крижаній звивистій трасі неприємно і навіть небезпечно - «посковзнутися» можна в будь-якому повороті.

На снігу ситуація лише трохи краща - зриви в ковзання менш різкі і більш передбачувані, водій хоч якось може керувати траєкторією. Але опір слашпленінгу - знову найгірше в тесті. Керованість на асфальті теж залишає бажати кращого. Особливо складно на цих шинах виконувати різкі маневри - м'який протектор «пливе», відмовляючись сприймати бічні перевантаження. Одна втіха - гальмівний шлях на мокрому асфальті виявився мінімальним в класі нешипованних шин. Але для того, щоб рекомендувати шини Bridgestone Blizzak WS-50 для зимової експлуатації, цього явно недостатньо ...

Втім, на японському ринку модель WS-50 давно поступилася місцем новим шинам Revo 1, які з цього року пропонуються і в деяких регіонах Росії - на Уралі, в Сибіру і на Далекому Сході. Але куди більший інтерес для нас представляють нові шиповані шини Bridgestone Ice Cruiser 5000, розроблені спеціально для Росії.

+ Зчіпні властивості на мокрому асфальті (в класі нешипованних шин)

- керованість на льоду і на снігу
- зчіпні властивості на льоду і на снігу
- низький опір слашпленінгу

Загальна оцінка: 6,3

результати випробувань

Суб'єктивні оцінки експертів

А практично?
Шини для путівця?
Може, шини Hankook візьмуть реванш на асфальті?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов