Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Volkswagen Golf 5-ти дверний: Еволюція чи революція? Golf 7

  1. Лінь читати тест-драйв? Дивіться детальний відео-тест Golf 7
  2. Подорож в минуле
  3. Екстер'єр
  4. Ціна
  5. Інтер'єр.
  6. Інтер'єр Golf 7 в комплектації Trendline
  7. Про задніх пасажирів
  8. Безпека.
  9. Прилади й мультимедіа.
  10. Багажник.
  11. Двигун, КПП, підвіска.
  12. драйв
  13. Drive Select?
  14. Старт-Стоп
  15. кермо
  16. підвіска
  17. XDS
  18. шумоізоляція
  19. витрата
  20. Висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Еволюція, але не революція

"Еволюція, але не революція!" - під таким девізом німці вже більше 30-ти років перевипускають саму продавану модель в Європі - Volkswagen Golf. Тому і від 7-го покоління легендарного хетча ми не чекали чогось революційного. Навіщо глибоко змінювати те, що і так розходиться по всьому світу мільйонними тиражами? З іншого боку цього покоління світ чекав навіть не 5 років, а всі 10! адже його попередник з'явившись в 2008 році злегка засмутив фанатів мало відрізняючись від 5-го покоління 2003 року. І новий Гольф просто зобов'язаний надолужити згаяне. Команда InfoCar.ua першої в Україні отримала цей автомобіль на тест-драйв, щоб з'ясувати, скільки все-таки в ньому еволюції і скільки революції ...


Лінь читати тест-драйв? Дивіться детальний відео-тест Golf 7

Дивіться детальний відео-тест Golf 7

Подорож в минуле

У світі не так багато моделей можуть похвалитися лідерством з продажу протягом десятиліть. На сьогодні по всьому світу продано близько 30 млн. Гольфів. Тому ми вирішили глибше, ніж зазвичай, зануритися в історію цієї моделі і навіть зняли про це невеликий відео-ролик:

Екстер'єр

Якщо говорити про зміни зовнішності Golf 7, то термін "еволюція" тут найбільш підходящий. Шанувальники можуть бути спокійні - Гольф очікувано залишився Гольфом і його як і раніше ні з ким і ні з чим не сплутаєш. Звичайно ж дизайн помітно освіжили і фанати-гольфоводи нарахують тут 1000 і одна відмінність. Але все-таки для інших водіїв в дорожньому потоці візитною карткою нового покоління буде лише його виразна оптика. І це в тому випадку, якщо власник на неї розщедриться. Адже супер-сучасні фари з біксенон і світлодіодами, як опція, тягнуть на 13.500 гривень. Правда варто відзначити, що вони тепер вміють повертатися слідом за кермом, а також, що в цю суму входить і омивач фар з індикатором рівня рідини.

Проте габарити автомобіля злегка змінилися. Машину ніби сплюснулі зверху. У підсумку маємо: мінус пару сантиметрів у висоту, плюс півтора в ширину і, що найважливіше, +56 мм в довжину. Останній показник помітно вплинув на споживчі характеристики машини - збільшився багажник, місце для ніг задніх пасажирів, ну і звичайно - колісна база (майже на 6 см).

До речі, на фотографіях машини у більшості викликає питання незрозуміле кругле пристрій в пластиковій решітці переднього бампера. Виявилося, що це радар адаптивного круїз-контролю. Так, в естетичності інсталяції цієї деталі можна засумніватися, але зате оточуючі вже здалеку помітять, що власник не пошкодував доплатити 6 тисяч гривень за цю преміальну функцію.


Ціна

Питання про те, на скільки ж подорожчав новий Гольф був найбільш популярним серед наших читачів. Тому відповісти на нього ми вирішили на початку статті: він практично не подорожчав! Якщо не брати до уваги акційна зниження цін на 6-покоління сьогодні, то видно, що стартові ціни на основні комплектації залишилися приблизно на тому ж рівні. А ось базове оснащення цих комплектацій розширилося. Тепер навіть в самій доступній версії Trendline при ціні в 189 тисяч грн (1.2 TSI, механіка) є:

  • 9 подушок безпеки (додалися бічні)
  • система Start-Stop (глушить двигун в пробках)
  • Mp3-магнітола з 4-ма динаміками, AUX- і SD-входами і сенсорним дисплеєм
  • ESP (включаючи XDS)
  • електромеханічний ручник (кнопка замість важеля)
  • кондиціонер
  • датчик тиску в шинах (підрахунок частоти обертання коліс)
  • дистанційне керування центральним замком

А ось можливості покупця по "озолоченію" автомобіля дійсно збільшилися. Нові додаткові опції здатні підняти ціну новинки аж до 50 тис. У.о. До речі, найдорожча з них - наворочена мультимедійна система Discover Pro (як в тестовому авто) за 25.000 грн. Детальніше з цінами на комплектації і опції можна ознайомитися в нашому каталозі або за допомогою конфігуратора VW .

Перш, ніж описати наші враження від тестової машини важливо відзначити, що компанія-імпортер, як зазвичай, вирішила "підкупити" :) українських журналістів розкішшю топової версії з купою додаткових опцій. У підсумку на тест-драйв до нас потрапив автомобіль за ... ви тільки не падайте! ... 41 тисячу доларів! Розуміючи, що в такій комплектації машина навряд чи зацікавить вітчизняних покупців, ми будемо намагатися більше уваги приділяти тим властивостям, які притаманні і більш "земних" версіями моделі. Для цього ми навіть спеціально відшукали у дилерів найпростішу версію, щоб особисто відчути різницю. З іншого боку тестуючи Гольф за ціною Пасату ми маємо можливість ближче познайомитися з додатковим обладнанням і зрозуміти чи варто воно своїх грошей.

Інтер'єр.

За 3 місяці з моменту офіційної прем'єри ми вже звикли до нової зовнішності Golf'а. А ось відчути атмосферу салону по фотографіях неможливо. Тому особистого знайомства з інтер'єром ми чекали найбільше.


Отже, принципово тут начебто нічого й не змінилося, все як і раніше на своїх місцях, зручно і практично. Злегка змінилася лише дуга з'єднання центрального тунелю з торпедо. Але от якість виконання всього цього значно зросла. Це стосується і якості матеріалів (в т.ч. в базовій версії), і ідеальної підгонки деталей, і ергономіки елементів управління, і опрацювання різноманітних ніш, скриньок і відділень. Приємно, що рідна магнітола з пристойним екраном присутня навіть в базі. А якщо говорити про нашу комплектації Highline, то тут взагалі все вже ближче до Ауді: гармонійне поєднання кольорів підсвічування і моніторів, обробка шкірою, хромом і "рояльним лаком", гумові килимки в усіх нішах і ємностях, діодні ліхтарики в стелі. Відчуваєш себе в автомобілі класом вище. Так, надмірностей люкс класу у вигляді дерева і шкіри всюди тут немає, але ось технологічності, ергономіки та дизайну можуть позаздрити навіть власники Туарегів і Пасатів. Навіть звук і відчуття від роботи важелем DSG змінилися - клацання і опір стали приємні і на слух, і тактильно.

Отже, влаштувалися за кермом. В нашій машині встановлені спортивні передні крісла ErgoActive з 14-ма напрямками регулювання і навіть масажем (: 3800 грн). Але ось електрорегулюванням наділили лише валик поперекової підтримки, який до речі і виконує роль масажиста. Решта настройка - ручні. Найбільше регулювань у сидушки - і кут можна поміняти, і висоту, і навіть довжину. Хоча остання функція через мінімальної амплітуда нам здалася марною. Але сісти комфортно вдалося і нашому двометровому оператору і людям невисокого зросту. При цьому простору над головою завжди з запасом, навіть незважаючи на наявність у нас панорамного люка. Варто відзначити, що і сидіння в базовій версії не особливо поступаються по комфорту, незважаючи на обмежені можливості регулювання. Та й тканину оббивки у них дуже навіть нічого.


Улюблений для всіх центральний підлокітник не втратила в діапазоні налаштувань і раніше зручний всім. Хіба що ніша під ним стала менш ємною. Доплатити за нього правда доведеться близько 1800 грн, але зате в цю опцію включені і повітроводи для задніх пасажирів.

А ось що разюче відрізняється між комплектаціями - так це рульове колесо. У базовій версії без кнопок, хромованих вставок і шкіряної оббивки воно виглядає дійсно сумно. А його апгрейд обійдеться не мало - близько 4600 грн. До речі, конструктори в цій моделі вирішили таки змінити приїлися компоновку кнопок на кермі. Їх стало більше за рахунок виносу сюди управління круїз-контролем. Для власників VW - незвично, зате зручніше, як нам здалося. Та й ергономіка самих клавіш чудова. Сам же кермо отримав більш спортивну форму зі зрізаним низом і тепер, здається, зручніше лежить в руках.

Інтер'єр Golf 7 в комплектації Trendline


оглядовість

Що стосується оглядовості, то бічні дзеркала на догоду дизайну все ж замалі, хоча водійське і має надлом. А ось кут огляду вперед істотно покращено за рахунок появи в передніх стійках віконець. Правда, на практиці виявилося, що проглядається лише віконце в правій стійці, через ліве ж нічого не видно. Цілком гідний огляд через салонне дзеркало доповнений наявністю в нашій версії оптичного парктроника. І він тут не простий, а "золотий". По-перше коштує майже 5000 грн, по-друге виводить на кольоровому центральному екрані картинку автомобіля з візуалізацією перешкод по всьому периметру, та ще й траєкторію ходу в залежності від повороту керма.

Доплативши ще 2400 гривень з'явилася можливість отримати функцію напівавтоматичного паркування. Так, це саме та функція, коли кермо крутиться сам по собі і автомобіль сам паркується як поздовжньо, так і паралельно. Водієві залишається лише відпускати педаль гальма. Колись ми навіть зняли відео про роботу цієї системи на прикладі Passat CC. В Гольфі ж за заявою виробника він стала ще точніше і надійніше.

Про задніх пасажирів


Комфортно потрапляти на задні сидіння можна лише доплативши 8500 гривень. Саме стільки коштує наявність задніх дверей в Гольфі. Смішно, але факт! Далі тільки про хороше ... Найбільше подовження колісної бази відчують задні пасажири. Номінально вони отримали додаткові півтора сантиметра для колін. Фактично ж тут дійсно стало більше місця. Навіть із зростанням більш 190 см можна сісти "сам за собою" на задній диван і запас місця для колін ще залишиться. Втрату кузова в висоті компенсували більш горизонтальної розслабленої посадкою. В результаті над головою, як і спереду, місця з запасом. Нахил і м'якість спинки дивана дуже комфортні, чого не вистачає багатьом конкурентам - можна сміливо вирушати в довгі поїздки. Але тільки вчотирьох. Третьому пасажирові буде заважати тут височенний центральний тунель - безпека адже понад усе.

Безпека.

Сьоме покоління гольфу претендує на звання самого безпечного автомобіля в класі. Уже в базі тут, крім 9-ти подушок, є ESP, система запобігання повторного зіткнення при ударі ззаду, система розпізнавання втоми водія. При різкому гальмуванні або занесенні автомобіль автоматично вміє закривати скла і люк, а також про всяк випадок натягувати ремені безпеки. У підсумку на тесті EuroNCap 7-мій Гольф знову отримав 5 зірок.

Прилади й мультимедіа.

Нещодавно маркетологи Volkswagen з акцентом на технологічність заявили, що їх бренд незабаром повинен стати свого роду Apple'ом в автомобільній сфері. І новий Golf по всій видимості - перший крок на цьому шляху. iGolf? :)

На догоду фірмовому стилю кольору підсвічування, та й зовнішній вигляд панелі приладів залишили без особливих змін. Зате за доплату по центру панелі може розташовуватися кольоровий дисплей та ще й з графікою і анімацією, гідними за рівнем сучасних мобільних телефонів. Крім звичних показників борт-компьютера тут тепер можуть виводитися і підказки круїз-контролю, і настройки радіо і управління телефоном. Красиво і зручно. Ось тільки мову інтерфейсу цього екрану у нас чомусь постійно збивався. Увечері машина прощалася з нами по-російськи, а вранці знову "Гутен Морген!" :)


Але справжнім обличчям інтер'єру в нашій комплектації звичайно ж є кольоровий сенсорний 20-сантиметровий дисплей мультимедійної системи Discover Pro. Він дуже чутливо і швидко реагує на тепло пальців (в рукавичках - руки геть), розуміє дотик і руху двома пальцями (збільшення об'єктів на карті, перегортання списків і т.д.) і навіть передчуває наближення вашої руки, свідомо збільшуючи кнопки на екрані або виводячи додаткові меню. Чудеса та й годі! Такий штуки ми ще не бачили, ні в фольксів, ні в інших авто. Незважаючи на те, що ця система встановлюється вперше вона дивує своєю продуманістю і зручністю. Працює все неймовірно швидко, дизайн меню і анімація також на висоті. Серед функцій ми відзначили можливість дивитися фото прямо з SD-картки (сподобається фотографам), відео з CD / DVD-дисків (з флешки або SD читати відмовляється), GPS-навігацію з відмінними інтерфейсом і розширеним функціями. Якщо бензобак порожніє, то система сама пропонує провести вас до найближчої заправки. І, що цікаво, вона схоже таки знає все заправки Києва на сьогодні. А ще мультимедіа навчилася непогано розуміти російські команди, чого не скажеш про інших моделях VW.


Але і покупці базової версії не побачать чорну діру на торпедо замість екрану. Там буде розташовано незвичайне рішення - магнітола з сенсорним, але! монохромним дисплеєм. Де ще такий зустрінеш? Але виглядає він не так сумно, як здається, та й тач-скрін цілком функціональний. У базі динаміків всього 4, зате їх звучання, як нам здалося, цілком пристойне, до того ж система читає Mp3 і має AUX і вхід для SD-карт.

Багажник.

Наші постійні читачі напевно знайомі з червоним валізою, який постійно фігурує в наших тестах. Так ось, його обсяг трохи більше 30 літрів. І рівно на стільки збільшився багажник в "сімці". Тепер туди поміщається 380 літрів багажу. Родзинкою тут виступає знімна жорстка полку-днище. Її можна розташовувати на двох рівнях. Верхній дозволить залишити під підлогою простір для постійно возить речей, щоб вони не заважали, а також гарантує отримання рівної підлоги без порога при складанні задніх сидінь. Під цим регульованим дном, як зазвичай, докатка (або повнорозмірна запаска, якщо доплатите) і набір інструментів. Розетка в стінці - теж приємно.


Двигун, КПП, підвіска.

З кожним новим поколінням Golf зростає і кількість пропонованих для нього двигунів. В цьому плані сьомого Гольфу можна було б сміливо дати приставку Turbo. Так, атмосферников ми більше не побачимо, майбутнє за турбінами. Потужно! Економно! Надійно?

В Україну будуть поставлятися бензинові 1.2TSI (105 к.с.), 1.4TSI (122 к.с.), 1.4TSI c інтеркулером (140 к.с.) і ... дизеля. А ось якого обсягу, потужності, коли і за скільки? Ще не відомо ... Все залежить від того, на скільки заводи задовольнять європейський попит. Все, що залишиться - до нас. Сумно, але факт. Швидше за все це буде турбований "двушка", а можливо і давно знайомий 1.6. Однак забігаючи наперед відзначимо, що з урахуванням зниження витрати бензинових моторів актуальність переплати за дизеля поступово втрачає актуальність.

Подивившись на характеристики агрегатів можна цілком логічно зробити висновок, що це ті ж мотори, які давно стоять на Jetta, Polo і Golf 6, на армії Сеат і Шкод. Однак все ж їх конструкція в дрібницях доопрацьована, адже бензинові, як мінімум, адаптовані для роботи з системою Start-Stop.

Цікаво, що європейцям буде доступний і 140-сильний 1.4TSI з відключаються другим і третім циліндрами. В Україні такі мотори швидше за все не доїдуть. Але ми б з цього приводу не засмучувалися. Адже за паспортом економія складе не більше 0.8 літрів, а ось надійність такої системи, як і комфорт пересування на 2-х циліндрах поки під питанням.

Тестований же автомобіль ми отримали з найпотужнішим двигуном внутрішнього згоряння 1.4TSI. Збільшення потужності на 18 к.с. (До 140 к.с.) тут вдалося добитися завдяки інтеркулеру (охолоджує надходить в систему повітря, за рахунок чого збільшується ефективність згоряння палива). Мотор цей вже знайомий нам по тесту VW Jetta і тоді його тяга нам дуже сподобалася. Подивимося, як він веде себе на Гольфі.

Будь-бензиновий двигун може йти в парі як з 6-ти ступінчастою механікою, так і з 7-ми ступінчастою DSG. Дизельні - з механікою або 6-ти ступінчастою DSG. Нам, як це зазвичай буває в тестових автомобілях, дістався робот 7DSG. Передбачаючи питання читачів, ми уточнили у імпортера, чи отримала коробка вдосконалення. Ні, це абсолютна та ж трансмісія, яка їздить по Україні на шосте гольф.

На відміну від передньої осі, де у всіх нових Гольфів варто підвіска Макферсона, задня вісь отримує або многоричажка або U-подібну балку (в машинах з двигуном 1.2TSI). Під час тесту ми насолоджувалися багаторичажка. Цікаво, на скільки комфортно їздити по нашим дорогам з балкою ззаду і як вона налаштована?

драйв

Отже, запускаємо двигун кнопкою. Після нетривалого прогріву він стихає і зрозуміти, заведена машина, можна лише по тахометру - ізоляція моторного відсіку на висоті. П'ять!

Рушаємо и відразу звертаємо Рамус на шлюб тяги и млявість при розгоні з місця. Аджея турбіна ще не включили и ми Фактично маємо дело з малолітражніх атмосферником. До того ж навч економіті коробка практично відразу Включає одному и відразу третю передачі. Хочеш руйнуються різкіше - переводи коробку в спорт-режим и доплачено за бензин! З півтори Тисячі обертів мотор прокідається и дает Достатньо для відчутного прискореного тягу. 140 к.с. - це зовсім НЕ багато, но ми ж маємо дело з турбіною, тому більш Показове тут буде крутний момент. 250 Нм при 1500 оборотів в хвилин - така тяга характерна зазвічай для атмосферников ОБСЯГИ НЕ менше 2.5 літрів. У підсумку до сотні наш Гольф розганяється за 8.5 секунд и це відчуваєш за кермом. При цьому двигун слабо чути навіть на високих оборотах. Для активного пересування по місту і обгонів на трасі Гольфу вистачає і двигуна в 122 л.с., а наш, на 140, вже дозволяє отримувати задоволення від драйву.

Drive Select?

Одне з найбільш корисних нововведень нового Гольфа - система, яка дозволяє вибирати режими роботи автомобіля. Це практично той же, що у Audi називається "Drive Select". Опція коштує 1300 грн і ми б рекомендували на неї не скупитися. Кнопкою біля важеля КПП можна викликати на монітор вибір режиму. У нас доступні: Еко, Звичайний, Спорт і Індивідуальний. У машинах з адаптивною підвіскою (і таке тепер буває у Гольфа!) Присутня ще й режим Комфорт. Вибираючи один з варіантів можна впливати на поведінку практично всієї машини: опір керма, чутливість газу, реакція коробки, економічність клімату, настройки фар і навіть круїз-контролю. А в індивідуальному режимі можна налаштувати кожен параметр в ручну.

Найбільш відчутними для водія стають зміни в чутливості педалі газу і поведінці коробки DSG. Режим "Еко" - під настрій, він дозволяє за нашими спостереженнями відсотків на 10% знизити витрату, коробка не поспішає включати передачу нижче при різкому натисканні газу (якщо це звичайно не "кикдаун"), при наборі швидкості вона поспішає підняти передачі і опустити обертів до півтори тисячі.

У режимі Спорт кермо важчає і суб'єктивно навіть здається нам гостріше, DSG переходить в свій режим S (звичайний для всіх коробок DSG) і постійно тримає передачу нижче, ніж потрібно в даний момент, щоб підтримувати високі обороти і заощадити частки секунди при бажанні водія різко прискоритися . Автомобіль стає нервовим, постійно "на взводі", витрата передбачувано підстрибує незалежно від такого "тиснете ви на курок" чи ні. Круїз контроль в такому режимі також не намагається економити, задану кнопками на кермі швидкість він намагається набрати якомога швидше. Але от чомусь система режимів не дружить з функцією Старт-Стоп - навіть в "Спорті" двигун все одно глухне на світлофорах, відбираючи таким чином секунди при старті. Хочете з ким-то позмагатися на світлофорі? Вимикайте систему в ручну.

Старт-Стоп

До системи Старт-Стоп це не єдине зауваження. Для початку про всяк випадок уточнимо, що ця функція має на увазі здатність для економії глушити двигун при зупинках на світлофорах або в пробках, вона встановлюється навіть на базових бензинових версіях. З системою ми вже давно знайомі по тестах BMW , Mazda , Citroen і ін., і на нашу думку в Гольфі налаштована вона не досить оптимально. По-перше, на світлофорі заглухлий двигун не вдається "розбудити" спробою повернути кермо. Тобто, з заглушених мотором електропідсилювачу не вистачає потужності, щоб повернути колеса і в цей момент в інших авто двигун зазвичай зводиться автоматично і колеса повертаються. В Гольфі ж - ні, спочатку потрібно рушити з місця, а потім повертати кермо. Крім цього в інших автомобілях нам сподобалася можливість водія інтенсивністю натискання гальма управляти системою Старт-Стоп: якщо зупиняєшся на жовте світло, знаєш, що ось-ось спалахне зелений і не хочеш щоб мотор ДЛМГ, можна не до кінця дотискати гальмо. Система це відчуває і все розуміє - агрегат не «засне". В Гольфі знову ж такої можливості немає, глухне мотор постійно. Це звичайно дрібниці, але все таки, претендуючи на лідерство, їх теж можна було б врахувати.

кермо

Якщо порівнювати роботу підсилювача керма з попереднім поколінням, то варто відзначити, що новий кермо в режимі "Звичайний" полегшав і це приємно на парковках і при неспішної їзди по місту. У режимі "Спорт" його опір приблизно таке ж, як в 6-м Гольфі за замовчуванням. Але при цьому пропало неприємне наростання опору при повороті на більший градус. Тобто, активна рулежка, скажімо, на змійці, буде простіше і приємніше.

підвіска

Як завжди, найбільш хвилюючий питання - що ж з підвіскою? І тут ми можемо порадувати фанатів бренду - нові її налаштування і конструкція зробили значний крок вперед. У самій конструкції тут, правда, мало що змінилося. Але амортизатори стали більш пружними. При цьому таке збільшення жорсткості позитивно позначилося, як на їзді по поганій дорозі, так і, звичайно ж, по трасі. На ямах і вибоїнах новий Гольф поводиться значно впевненіше і комфортніше за рахунок того, що кузов тепер менше розгойдується і крениться. В результаті не так страшно чиркнути днищем, та й пасажирів менше заколисує. До того ж все це відбувається досить тихо. Ну і, звичайно, збільшення жорсткості не могло позитивно не позначитися на поведінці машини на трасі. У повороти Golf входить тепер набагато чіткіше. Тобто, йому вдається впоратися з тією траєкторією, яку ти йому задаєш, навіть коли здається, що просиш занадто багато чого. Тобто в загальному керованість цієї машини - це великий і приємний сюрприз! У цьому німці - однозначно молодці!

XDS

У слухняності автомобіля в поворотах також чималу роль відіграє і електроніка. У всіх комплектаціях машина комплектується функцією XDS. Це система є особливою додаткової налаштуванням ESP і вперше з'явилася на версії GTI в 2011 році. Буквально це електронна імітація блокування міжосьового диференціала. На практиці відбувається наступне: в повороті XDS орієнтується на кут керма і додатково пригальмовує внутрішньо по відношенню до повороту переднє колесо. За рахунок цього автомобіль раніше і чіткіше входить у віраж. А це - безпека і приємні відчуття.

шумоізоляція

Ще одним моментом, який можна однозначно оцінити - це шумоізоляція. Вона також значно поліпшена. Особливо це стосується моторного відсіку. За рахунок доробок аеродинаміки кузова і бічних дзеркал вдалося знизити шуми зустрічного вітру. Єдиним слабким місцем в даний момент можна назвати колісні арки. Шум дороги - це головна акустична складова поїздки.

витрата

Чимала частина технічних нововведень в цьому автомобілі були зроблені з метою зменшення витрати палива. Це і система Старт-Стоп, і зниження ваги автомобіля майже на 100 кг, і відключаються циліндри, і перенастроювання "мізків" коробки, і поліпшення аеродинаміки і т.д., і т.п. У підсумку за словами виробника машина стала в середньому на 23% економічніше. За паспортом ж наш автомобіль обіцяв споживати від 5-ти літрів на трасі до 6-ти в місті, а найекономніший з двигуном 1.2TSI і того менше - від 4,8 до 5,5 літрів. Ці показники дійсно непогані, але ось представники організації GreenPeace з цим не згодні. Вони навіть пікетували презентацію Гольфа в Німеччині стверджуючи, що при бажанні можна було домогтися і витрати в 3 літри на 100 км.

Ми провели з новим Гольфом тиждень і можемо вже більш-менш адекватно оцінити його реальний витрата. За весь період тесту борт-комп'ютер показав середня витрата 9,5 літрів. Але за цей тиждень автомобіль не одну годину простояв з заведеним двигуном, не одна людина відчував його динаміку і не один день він проїздив в режимі "Спорт" :) Якщо абстрагуватися від усього цього, то в середньому витрата в місті у нас виходив близько 7- 7.5 літрів на 100 км. По трасі ж ми заміряли його при середній швидкості 90 км / год і цифра варіювалася в межах 5-5.5 літрів.

Висновок

Отже, давайте підводити підсумки. Чого ж все таки більше в новому Гольфі - еволюції або революції?

Якщо говорити про дизайн автомобіля, про його будову, двигунах, шасі, кузові, то тут дійсно немає принципових пертурбацій, лише серйозні вдосконалення і доопрацювання. Термін "еволюція" тут як ніколи до речі.

А ось революція ховається в іншому - в тому, що невеликий хетчбек С-класу сьогодні несподівано для всіх став флагманом німецького бренду, еталоном по економічності, технологій, безпеки та комфорту. І це не просто локальний переворот, це проходження нової глобальної світової тенденції, яка зародилася в Європі і поступово рухається у всіх напрямках. Чи готова Україна підтримати цю революцію? Чи готові власники бізнес-седанів і кросоверів пересісти на гольф-клас і пишатися цим? Сьогодні - навряд чи, а ось завтра - цілком можливо.

Гаразд, давайте "опустимося на землю" і спробуємо оцінити перспективи хетчбека на нашому ринку сьогодні. Ми провели багато годин копаючись в конфігураторі Volkswagen і порівнюючи ціни. У підсумку прийшли до висновку, що гольф як і раніше на кілька тисяч доларів дорожче аналогічних по комплектації найближчих популярних конкурентів, таких, як Ford Focus , Mazda 3 , Toyota Auris и Сirtroen C4 . Але при цьому він однозначно економічніше, а також безпечніше і свіже технічно. А ось чи готові наші співвітчизники переплатити за ці переваги, покажуть вже перші місяці продажів.

А кого з конкурентів виберете Ви?Натисніть на авто, яке вибрали, і дізнайтеся рейтинг!

15 грудня 2012 року. Павло Кащук , Спеціально для InfoCar.ua

Лінь читати тест-драйв?
Навіщо глибоко змінювати те, що і так розходиться по всьому світу мільйонними тиражами?
Лінь читати тест-драйв?
IGolf?
Де ще такий зустрінеш?
Надійно?
А ось якого обсягу, потужності, коли і за скільки?
Цікаво, на скільки комфортно їздити по нашим дорогам з балкою ззаду і як вона налаштована?
Drive Select?
Хочете з ким-то позмагатися на світлофорі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов