Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Toyota Highlander. Горець 3. Сиквел

Наша сеть партнеров Banwar

На дисплей між двома циферблатами приладової панелі можна вивести величезну кількість інформації - від мультимедіа до навігації

На дисплей між двома циферблатами приладової панелі можна вивести величезну кількість інформації - від мультимедіа до навігації
На дисплей між двома циферблатами приладової панелі можна вивести величезну кількість інформації - від мультимедіа до навігації. На фото, наприклад, екран, який ілюструє роботу системи повного приводу

Гордість інтер'єрників Toyota - відкрита панель з амбієнтної підсвічуванням майже на всю довжину передньої панелі
Гордість інтер'єрників Toyota - відкрита панель з амбієнтної підсвічуванням майже на всю довжину передньої панелі. Є навіть спеціальна проріз для проводів, наприклад, «зарядки». Дно ємності прогумований, телефон не їздить туди-сюди. Зручно!

Бокс із механізмом розсування, розташований між передніми сидіннями, має просто гігантськими розмірами
Бокс із механізмом розсування, розташований між передніми сидіннями, має просто гігантськими розмірами. Пара-трійка «дзеркалок» з «довгими» об'єктивами можуть поміститися!

Передні крісла оснащені електрорегулюванням, а також підігрівом і вентиляцією
Передні крісла оснащені електрорегулюванням, а також підігрівом і вентиляцією. «Американські» сидіння досить комфортні і широкі, здатні прийняти в обійми навіть вельми важкого людини

На другому ряду сидінь - королівський простір
На другому ряду сидінь - королівський простір. Дві частини (в пропорції 2: 3) можна пересувати в подовжньому напрямі на 150 мм, нахиляти (на 14 градусів) або складати спинки

Для пасажирів другого ряду передбачена окрема зона клімат-контролю, а також підігрів сидінь
Для пасажирів другого ряду передбачена окрема зона клімат-контролю, а також підігрів сидінь

Так виглядає прохід на третій ряд Highlander
Так виглядає прохід на третій ряд Highlander. Спинка сидіння нахиляється, а саме крісло зсувається вперед одним рухом

Дорослим ззаду робити нічого, а ось діти цілком помістяться
Дорослим ззаду робити нічого, а ось діти цілком помістяться. При бажанні можна посадити навіть трьох, але ремені безпеки передбачені тільки для двох

У разі використання третього ряду сидінь багажник Toyota Highlander стає зовсім невеликим - всього 195 л до лінії скління
У разі використання третього ряду сидінь багажник Toyota Highlander стає зовсім невеликим - всього 195 л до лінії скління

Обсяг багажника в місному варіанті становить 529 л
Обсяг багажника в місному варіанті становить 529 л

Якщо ж скласти сидіння другого і третього рядів, то можна буде покласти велосипед, навіть не знімаючи колеса
Якщо ж скласти сидіння другого і третього рядів, то можна буде покласти велосипед, навіть не знімаючи колеса. Максимальний корисний об'єм - значні 2480 л (1872 л до рівня скління)

І передньопривідна, і повнопривідна версії «Горця» оснащуються одним і тим же шестиступінчастим автоматом з можливістю перемикання в спортивний або ручний режими
І передньопривідна, і повнопривідна версії «Горця» оснащуються одним і тим же шестиступінчастим "автоматом" з можливістю перемикання в спортивний або ручний режими. Поруч з важелем АКП розташувалися «крутилки» підігріву / вентиляції сидінь, а також клавіші відключення ESP, активації зимового режиму і системи спуску з ухилу, а також кнопка блокування муфти

V-подібна шістка 2GR-FE надає кросоверу очікувану динаміку і не змушує жаліти про зниженою на догоду меншому податку потужності
V-подібна "шістка" 2GR-FE надає кросоверу очікувану динаміку і не змушує жаліти про зниженою на догоду меншому податку потужності

Передній привід для кросовера нині стає трендом і в Росії. Ось, наприклад, Highlander. Зараз це найбільший передньопривідний паркетник на нашому ринку. У США така версія «Хайлендер» була доступна і в попередніх двох поколіннях, правда, з тієї ж «шісткою», що і на повнопривідної модифікації. Ця версія є і зараз. У Росії ж автомобіль з приводом на передню вісь оснащується двигуном, як у Toyota Venza - 2,7 літровою "четвіркою" 1AR-FE (188 к.с., 252 Нм).

Навіщо компанії Toyota знадобився такий Highlander і чи потрібен він нам, покупцям? Цікавий такий варіант буде в першу чергу тим, хто проповідує американські цінності і використовує кросовер просто як дуже місткий автомобіль, щось на зразок мінівена. З огляду на, що у «Хайлендер» є і третій ряд сидінь, таке застосування варто визнати цілком логічним. Ще один плюс для покупця, рідко виїжджає на бездоріжжі, - можливість заощадити пару сотень тисяч рублів, відмовившись від повного приводу і потужного двигуна. Ну а для Toyota це можливість утримати початкову ціну на новий Highlander майже на рівні попередньої моделі (1 760 000 рублів) і тим самим розширити цільову аудиторію.

Новий Highlander став виглядати сміливіше і агресивніше
Новий Highlander став виглядати сміливіше і агресивніше. У боковин кузова з'явився рельєф, колісні арки тепер з явно вираженими «фасками», «лоб» став вищим, а фари збільшилися в розмірах і придбали не зовсім звичайну форму. При цьому «Хайлендер» залишився абсолютно пізнаваним

Наявність передньопривідною модифікації - далеко не єдине нововведення Highlander. У автомобіля тепер інша платформа. Якщо попередній «Горець» виріс з седана Camry з підвіскою у вигляді стійок Макферсон «по колу», то нинішній побудований на базі кросовера Lexus RX. Макферсон тепер залишився тільки спереду, а ззаду з'явилася підвіска (з подвійними поперечними і одним подовжнім важелем). До речі, саме використання нової задньої підвіски дозволило збільшити ширину третього ряду сидінь на цілих 110 мм. Правда, колісна база у нового Highlander і раніше як у Camry (2790 мм), а не як у RX (2740 мм).

Є оновлення і по частині повного приводу на автомобілях з колісною формулою 4х4. Раніше в активі «Хайлендер» був постійний повний привід, а тепер кросовер оснащують багатодискової електромагнітною муфтою, яка підключає задню вісь при пробуксовці передніх коліс. Муфта - теж від Lexus RX (JTEKT). На задню вісь вона може передавати до 50% крутного моменту. Також система запрограмована таким чином, що і при повороті рульового колеса перекидає назад 10% тяги. Подібні настройки ми вже зустрічали, наприклад, на Toyota RAV4 останнього покоління. Інформацію про розподіл моменту можна побачити на 4,2-дюймової кольоровому дисплеї на панелі приладів.

Попередній Highlander був відверто нудний ззаду - не було жодного елемента, за який зачепився б очей
Попередній Highlander був відверто нудний ззаду - не було жодного елемента, за який зачепився б очей. У нового «Горця» більше виразні ліхтарі, «важке» антикрило на кришці багажника і складної форми бампер

Не думаємо, що варто особливо шкодувати про те, що на зміну постійному повному приводу прийшов більш простий, легкий і економічний Torque On Demand. Сама концепція Highlander ніколи не дозволяла назвати його серйозним позашляховиком. Ну а для подолання легких перешкод цілком вистачить і звичайної муфти в поєднанні з майже 20-сантиметровим дорожнім просвітом.

Перерахувавши найважливіші технічні відмінності нового Highlander від попереднього, ми зовсім не торкнулися зовнішності і інтер'єру. Що вже тут говорити, новий Highlander здійснив якісний стрибок у порівнянні зі своєю попередньою генерацією. Автомобіль тепер виглядає благородніше і солідніше. Кузов став більш рельєфним, а «вираз обличчя» агресивнішим за рахунок нових фар і величезною прямовисній «стіни» решітки радіатора. У Toyota вважають, що така удавана «злість» припаде до душі покупцям «Хайлендер». За габаритами ж новий «Горець» залишився майже незмінним: у довжину автомобіль збільшився всього на 80 мм, а в ширину - на 15 мм.

При цьому кузов Highlander не тільки відмінно виглядає, але ще і аеродинамічний вивірений. Оптимізовано форми переднього бампера, накладок на колісних арках, передніх і задніх стійок, даху, заднього антикрила і блоків задніх ліхтарів. Є і не помітні оку зміни: на днище автомобіля встановлені спеціальні кожухи і накладки, а передні і задні обтічники знижують турбулентність потоку повітря в колісних арках.

Салон нового Highlander став виглядати багатшим і якісніше
Салон нового Highlander став виглядати багатшим і якісніше. Покращилися матеріали обробки, вставки «під дерево» стали виглядати більш натурально, а кольоровий дисплей переїхав трохи вище

Інтер'єр нового Highlander також виробляє відчуття продуманості і уваги до деталей. У порівнянні з моделлю попереднього покоління салон змінився. Матеріали обробки стали набагато якісніше, з'явилося більше шкіри і м'якого приємного пластику з прострочкою, її імітує (наприклад, в обробці верхній частині передньої панелі).

Семидюймовий дисплей - точно такий же, як і на Prado
Семидюймовий дисплей - точно такий же, як і на Prado. Аналогічна графіка і функціонал. Користуватися цілком зручно

Сидіння всіх рядів оновлені. Два перші ряди зміщені вперед на 50 мм, щоб полегшити посадку і висадку пасажирів. В салоні стало трохи просторіше «по ногах», а діапазон регулювання рульової колонки збільшився. До ергономіки і зручності нового Highlander практично немає ніяких претензій. Легко і водієві потрібну посадку знайти, і пасажирам затишно скрізь, крім, мабуть, третього ряду, який годиться тільки для дітей.

Як зазвичай буває в подібних авто, третій ряд сидінь в Highlander підійде хіба що для дітей
Як зазвичай буває в подібних авто, третій ряд сидінь в Highlander підійде хіба що для дітей

Так, всередині «Хайлендера» можна з комфортом розмістити дуже багато пасажирів. Причому вони будуть в захваті від чудової шумоізоляції. Новий Highlander став значно тихіше. Японці серйозно попрацювали над зменшенням вібрацій і шуму в салоні. Так, тепер шумопоглинальним матеріалом оброблений майже всю підлогу в салоні, тоді як на попередньому поколінні - трохи більше половини.

Але від такого великого кросовера очікуєш трохи більшою комфортабельності і плавності ходу. Для нашого ринку настройки підвісок були трохи пом'якшені. Так, дійсно, в порівнянні з минулим Highlander новий ступає обережніше, м'якше і менш шумно, але як і раніше нерівності дорожнього полотна відчуваються досить виразно. Налаштування, характерні скоріше для автомобілів європейського ринку, ніж для «американця». Що ж, ми готові пожертвувати трохи плавністю ходу, щоб не втратити в керованості.

І адже їде Highlander і справді досить непогано, враховуючи майже п'ять метрів довжини, високо розташований центр мас і дві тонни спорядженої ваги. Звичайно, кросовер не може порадувати миттєвими відгуками і негайними реакціями на дії кермом, як седан, але і поскаржитися особливо нема на що. Рульове управління (з перекалібрувати електропідсилювачем і зміненим передавальним відношенням) досить інформативно. Налаштування керма - золота середина. Те, що потрібно для подібного автомобіля.

Пам'ятається, Highlander попереднього покоління не міг похвалитися відмінною плавністю ходу, незважаючи на своє американське походження
Пам'ятається, Highlander попереднього покоління не міг похвалитися відмінною плавністю ходу, незважаючи на своє американське походження. Зараз справи йдуть краще, але «Горець» все одно не можна назвати суперкомфортні

Досить короткоходниє підвіски дозволяють їхати дуже агресивно в поворотах. Крен невеликі, вони не лякають ні водія, ні пасажирів. При переборі зі швидкістю у віражі слід невеликий знос, який потім нейтралізує система повного приводу. До речі, перебрати зі швидкістю на вході виявилося дуже легко. «Спасибі» гальмах: здалося, що на закручених серпантинах Грузії їх вистачало далеко не завжди.

У поворотах Highlander досить непоганий для такого великого автомобіля
У поворотах Highlander досить непоганий для такого великого автомобіля. Реакції на кермо цілком адекватні навіть на зимових шинах, а крен не лякають. Але ось при уповільненні перед віражем не завжди вистачає гальм. Все-таки цілих дві тонни спорядженої маси

Зворотною стороною подібної настройки підвісок є їх нелюбов до нерівних дорогах і позашляховим випробувань. На гравийке Highlander трусить досить відчутно, вибиваючи останні краплі комфорту, а на бездоріжжі «Горець» норовить задерти то одну, то іншу «лапу». Добре, що система повного приводу працює досить швидко і дозволяє впоратися з діагональним вивішуванням. Але тим, хто налаштований відчувати свій автомобіль в дійсно складних умовах, краще підійде, наприклад, кондовий Prado.

Highlander і раніше не дуже-то був налаштований на позашляхові подвиги
Highlander і раніше не дуже-то був налаштований на позашляхові подвиги. А тепер, коли в системі повного приводу працює звичайна вискомуфта, це і зовсім цілком звичайний паркетник, хоча і з кліренсом майже 20 см

За динамікою, природно, більше сподобалася 3,5-літрова модифікація. Хоч потужність мотора і знизили з 279 до 249 к.с. (Щоб зменшити податковий тягар майже в 2,5 рази), «Хайлендер» і цих сил цілком вистачає. Прискорення досить бадьорий у всіх режимах. Шестиступінчастий «автомат» працює в парі з двигуном злагоджено, вчасно підтикаючи потрібну передачу. Розплата за хорошу динаміку - витрата палива, який може досягати 16-17 літрів на 100 км.

Highlander c 2,7-літровою "четвіркою" - вибір меланхоліка. 188 сил - це далеко не 249, та й момент менше майже на 100 Нм. В результаті передньопривідний «Хайлендер», який легше повнопривідної модифікації приблизно на 120 кг, розганяється до «сотні» на півтори секунди повільніше. Але справа навіть не в сухих цифрах. Управляти розгоном на машині з «четвіркою» складніше. Потужності все ж не вистачає, а «автомат» спотикається набагато частіше, ніж на потужної версії. Чи варто подібна «кастрація» зекономлених 200 000 рублів - велике питання.

Резюме. Highlander зовсім не змінив своєї концепції. Це як і раніше великий сімейний автомобіль з досить непоганий керованістю, але вельми обмеженими можливостями на бездоріжжі. Він став новіше, солідніше, «правильніше» і багатше, а заодно і розширив свій вплив за допомогою «бюджетної» передньопривідною модифікації. Зроблено якщо не все, то дуже багато чого, щоб «Хайлендер» залишився одним з найпопулярніших і затребуваних великих кросоверів на нашому ринку.

Навіщо компанії Toyota знадобився такий Highlander і чи потрібен він нам, покупцям?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов