Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв Jeep Grand Cherokee Trailhawk: дайте мені спокій

Наша сеть партнеров Banwar

Круїз-контроль, 130 км / год на спідометрі, попереду - важко навантажена фура. Зібравши волю в кулак, щосили змушую себе і не гальмувати, і не викручувати кермо. Jeep Grand Cherokee Trailhawk починає нервувати, включивши звуковий сигнал небезпечного зриву дистанції, але швидко зрозумівши, що водій на нього не реагує, починає верещати на весь голос, педаль гальма приходить в шалений рух, мало не відбиваючи ступню, а за лічені сантиметри до великовантажам автомобіль зупиняється поти колом, але дальнобой не зачеплено і жваво котить далі ...

Обливаюся холодним липким потом і шкодую, що не надів перед експериментом памперси. Однак без цього - цілком вдалого - випробування складно було до кінця повірити запевненням представників марки, які запевняють, що легкий фейсліфт, яких зазнав «Гранд», насправді цілком можна вважати як мінімум глибоким рестайлингом, а як максимум - наступним поколінням моделі. Оскільки, переконані вони, тепер з багатьма, в тому числі і критичними, ситуаціями машина впевнено справляється без допомоги водія - «керманич» просто не має їй заважати.

Тобто не оновлені бампера, що не мало змінену (але від цього не менш впізнавану) фальшрадиаторную грати і підретушовані оптику слід вважати головним підсумком роботи інженерів Jeep над оновленим Grand Cherokee .. Її суть і сіль в іншому: повністю перелопаченная начинка машини з новими алгоритмами роботи практично всіх систем і асистентів.

І перше, що відразу відчує досвідчений джіповодов - відмова від колишнього селектора «автомата», нечіткістю перемикань плутає свого власника при виборі потрібного режиму руху. Тепер він замінений на новий важіль коробки передач, чітко фіксує кожну дію господаря.

З більш серйозних (можна навіть сказати - епохальних для марки) новацій - новітня (тобто з повністю переписані алгоритмом роботи) система Selec-Terrain, блок управління якої традиційно розташувався на припливі торпедо відразу за селектором і підстаканниками. До її здібностям і вмінням ми ще повернемося, а поки зупинимося на їздових звичках авто в мирній, без бруду і важких грунтів, життя.

Гладенький польський автобан, по якому кореспонденту порталу «АвтоВзгляд» довелося добиратися з варшавського аеропорту до місця позашляхових покатушек, цілком передбачувано не доставили ні йому, ні Jeep Grand Cherokee Trailhawk ніяких проблем. Це без перебільшення максимально комфортна їзда на будь-яких швидкостях при завжди що залишається запасі тяги у 286-сильного V6 об'ємом 3,6 літра (максимальна потужність - 286 л. С., Розгін до сотні - 8,3 секунди).

Можливо, при динамічному прискоренні естетсвующую публіку буде злегка дратувати звук двигуна, але ось мене його басовите рикання наооборот - тонізувати, підкреслюючи серйозні амбіції цього Jeep. Втім, відволікатися на моторні шуми часу не було - дуже хотілося на ділі перевірити роботу всіх водійських помічників. Спочатку я довго намагався покинути смугу руху, не включаючи поворотник. І завжди зустрічав завзяте, якщо не сказати - нав'язливе опір машини цього негарному водійського поведінки. Інакше кажучи, система утримання американського позашляховика в смузі працює відмінно. Інша справа, чи зможе він у ній утримуватися самостійно в російських умовах, де розмітка зникає з дороги після першого снігопаду, якщо взагалі існує ...

Хоча, схоже, великої біди в цьому випадку не буде - здатність екстрено, аж до повної зупинки, гальмувати перед перешкодою без допомоги лажанувшегося або навіть заснув водії тут, як було сказано вище, працює просто незрівнянно навіть на вясокіх швидкостях. Як, зауважу, і система моніторингу сліпих зон: Jeep починає затято дзвеніти (не те, що задрімав шофера - мертвого розбудить) при небезпечному, з його точки зору, бічному зближенні з будь-яким об'єктом. Правда, на мій погляд, дещо перестраховується, роблячи це з аж надто великим запасом.

Фото: www.netcarshow.com

Що стосується комфорту, то тут поскаржитися просто нема на що: у машині підігрівається все, що тільки можна, є і двозонний клімат-контроль, і вентильовані крісла з широким діапазоном настройок, і вельми просунута мультимедійно-розважальна система Uconnect touch з 8,4- дюймовим екраном (взаємодіє вона з водієм швидше кулі, що вельми приємно). Одним словом - шкіра-рожа-всі справи.

По-початку дещо здивував апетит машини: мені не вдалося опуститися нижче 13,7 літрів на сотню. Але з огляду на вагу автомобіля, систему повного приводу і щосили працює кліматичну установку слід визнати, що витрата пального цілком прийнятний. Хоча фахівці російського офісу марки стверджують, що на трасі при вмілому керуванні можна вкластися навіть у 10 літрів.

Втім, для Jeep Grand Cherokee Trailhawk найвищий рівень комфорту нехай і важлива, але не головна складова. Здатність мало не граючи долати практично будь-яке бездоріжжя - ось його головна фішка. І найкраще свідчення того, що він не спасує ні на рскісшіх грунтах (а то і по черево в воді), ні на Богом і людьми забутих гірських серпантинах - отриманий ним на самому жорсткому (якщо не сказати - жорстокому) Невадського полігоні Nevada Automotive Test Center (NATC) знак Trail Rated. Він означає, якщо по-простому, що автомобіль пройде всюди . Але що найголовніше - навіть без допомоги водія.

Системи Quadra-Drive II і Selec-Terrain, пневматична підвіска Quadra Lift і двухскоростная роздавальна коробка, з'єднані разом, у важкій ситуації просять у водія одного - не мудрувати і не заважати їм працювати. Тобто піддав газку і дивись, як автомобіль вийде зі скрутного становища, спираючись тільки на власні сили.

Хоча про Quadra-Drive II та пневматики хочеться сказати окремо. Перша, що має і електронно-керовану блокування заднього диференціала, майже миттєво реагує на що почалася пробуксовку колеса і чітко распределяяет крутний момент між тими «катками», що впевнено чіпляються за землю. Друга ж дозволяє збільшити дорожній просвіт до 274 мм.

Втім, не дуже сильному в технічних нюансах водієві досконально розбиратися в нюансах роботи всіх асистентів не потрібно. Вибрав один з п'яти режимів руху ( «Авто», «Сніг», «Пісок», «Бруд», «Скелі») і насолоджуйся, як «Джип» грає моментами, не даючи собі ні забуксували, ні сісти на черево. Тут досить сказати, що в «скельному» діапазоні він здатний подолати саму Засадний засідку, подавши максимальний момент тільки на одне колесо - і воно вивезе, витягне.

... І все б добре було в цій машині, яка поєднувала преміальний, по суті, комфорт з просто тракторними здібностями подолання бездоріжжя, якщо не ціна. Вартість Jeep Grand Cherokee Trailhawk починається з позначки в 3 760 000 рублей.

39267

39267

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов