Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тест-драйв дорожніх вантажівок «Урал Next»: в чужий город

Наша сеть партнеров Banwar

Вантажівки «Урал Next» знають, перш за все, як позашляховики з колісною формулою 6x6. І ось виробник великовантажних всюдиходів входить в новий для себе сегмент дорожніх вантажівок. Тобто тих, яким повний привід не потрібен. А це завжди була вотчина КамАЗа. Чи зможуть капотникі з Миасса з колісною формулою 6x4 відкусити шматок пирога у багаторічного лідера ринку?

вперше «Урал Next» з колісною формулою 6x4 показали на виставці «Комтранс-2017» І тільки зараз дали журналістам можливість спробувати машини в справі.

Сідельний тягач і самоскиди, що на фото, основа майбутньої лінійки вантажівок. Вони підійдуть для роботи в будівельному бізнесі, комунальному господарстві, вантажоперевезеннях.

Дорожники схожі на повнопривідні «Урали» лише зовні. У них нова рама з шириною в передній частині 950 мм і 770 мм в задній. Вона вийшла масивніше, ніж у повнопривідних машин і розрахована на повну масу автомобіля 27,5 т. Мости закуповують у китайської компанії Shaanxi Hande Axle. Але бояться слова «китайські» не варто. Агрегати ведуть родовід від продукції відомої компанії Steyer. А це визнаний лідер ринку у виробництві мостів для вантажівок.

Другий і третій провідні мости оснащені бортовими редукторами і блокуваннями межколесного і міжосьового диференціала. Передній незнаючим міст з вигином балки і потужним стабілізатором у самоскида і тягача конструктивно однаковий. До речі, такого вузла власної розробки у «Уралу» до сих пір немає.

В кабіні - багато! Крісло водія фірми Grammer з безліччю регулювань. Є кондиціонер, електросклопідйомники, обігрів лобового скла і дзеркал, круїз-контроль. Кермо регулюється за кутом нахилу. Але головне, тепер замість довгого важеля коробки передач, який є у повнопривідних машин, з'явився компактний джойстик з тросовим приводом управління трансмісією.

Виробник планує, що його капотникі до 2022 року займуть 15% сегмента. І це цілком посильна для «Уралов» завдання.

До речі, коробки передач тут від ZF. Самоскид оснащений дев'ятиступеневою механічною трансмісією. Тягач - шестнадцатіступенчатой. У коробки передач невеликі ходи, прямо як у легкового автомобіля, так що працювати їй одне задоволення.

Під капотом самоскида працює 328-сильний мотор ЯМЗ-536, а тягача прописали 420-сильний ЯМЗ-653. Останній більше відомий як Renault dCi11. Представники компанії заявили, що ресурс обох агрегатів доходить до 800 000 км.

На асфальтовій дорозі і при маневрах на грунтовці самоскид відмінно слухається керма. Всі дії прогнозовані і вантажівки швидко починаєш довіряти. Все тому, що кут повороту внутрішнього колеса збільшили до 50 градусів. І тепер по маневреності «Урал» можна порівняти з беськапотних вантажівкою.

Барабанні гальма з пневмоприводом точно осаджують вантажівка, а в підйом навантажена під зав'язку машина забирається досить легко - тяги мотора вистачає з лишком.

Тепер пару слів про трехостном тягачі, затягнувшись навантажений трал в восьмивідсотковий підйом так само цілком впевнено. Максимальні 2000 Н. м. Моменту доступні тут вже при 1215 об / хв. У кабіні машини встановили два крісла, а не три, як в самоскиді. Так зручніше заходити назад, на спальне місце. Але потрапити на нього можна і через задні двері.

У виробника з Миасса підучився вдалий дорожній вантажівка. Але навіщо, Уралу заїжджати в «Город» КамАЗа ? А потім, що ємність ринку шляховиків в три рази більше, ніж позашляховиків. А капотная компоновка «Уралов» дає ряд переваг. Скажімо, якщо зламався мотор - не треба піднімати кабіну. Та й пасажири будуть сидіти в теплі. Краще і пасивна безпека. Капот дає, як кажуть військові, «два метри життя».

47321

47321

Чи зможуть капотникі з Миасса з колісною формулою 6x4 відкусити шматок пирога у багаторічного лідера ринку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов