- Тест-драйв Honda Civic 5D 2018 з більш потужним Мотря 1.5 Turbo Після того, як ми детально розібралися...
- Новий Сивик з варіатором
- Витрата палива 1.5 Turbo
- активна підвіска
- Тест-драйв Honda Civic 5D 2018 з більш потужним Мотря 1.5 Turbo
- Як їздить найпотужніший Civic
- Новий Сивик з варіатором
- Витрата палива 1.5 Turbo
- активна підвіска
- Тест-драйв Honda Civic 5D 2018 з більш потужним Мотря 1.5 Turbo
- Як їздить найпотужніший Civic
- Новий Сивик з варіатором
- Витрата палива 1.5 Turbo
- активна підвіска
Тест-драйв Honda Civic 5D 2018 з більш потужним Мотря 1.5 Turbo
Наша сеть партнеров Banwar
Після того, як ми детально розібралися в тому, чим відрізняються версії Honda Civic 5D 2018 у Україні зовні і по комплектації, прийшов час поговорити, як їздить перший в історії компанії Сивик з серійним бензиновим турбомотором.
Читайте також:
Їх для моделі запропоновано два, але обидва двигуни пропонуються в Україні з безступінчатими варіаторами. Втім, в якості альтернативи можна замовити і механіку.
Турбомотори для нових Honda Civic 5D 2018:
- 1.0 VTEC Turbo, 129 л.с.
- 1.5 VTEC Turbo, 182 к.с.
Як їздить найпотужніший Civic
Мотор Honda Civic 5D 2018 заводиться з приємним, але неголосним пирханням і сердито басить при невеликих підгазування на невисоких оборотах. Приємно ось так котитися на мінімальній швидкості, граючи педаллю газу і слухаючи, як бубонить вихлоп.
Інтер'єр Honda Civic 5D 2018 виглядає спортивним, але не в настільки агресивному стилі, як екстер'єр. Адже незважаючи на такий зовнішній вигляд, це в першу чергу зручний міський хетчбек.
Мабуть, він намагається задобрити нас, поки неголосним гарчанням поки знаходиться в турбоями і не дуже активно реагує на подачу палива. Коли ж він з неї вибирається, то змінює звук на звичайний і монотонний, зате демонструє помітно більш бадьорий характер.
Читайте також:
Всупереч скромним цифрам розгону до сотні, хетчбек стартує з місця досить жваво. І цей хондовській мотор вже не обов'язково крутити під 7000 об / хв, як раніше.
На Honda Civic 2017 Седан і Honda CR-V 2017 ми познайомилися з сенсорної смужкою гучності. Але в Сивик хетчбек її немає. Гучність міняю простим натисканням на відповідні краю клавіші.
Завдяки турбіні максимальні 220 Нм крутного моменту він розвиває в діапазоні від 1700 до 5500 об / хв. А завдяки безступінчатим трансмісії набирає хід дуже плавно і комфортно.
Читайте також:
В реальності найпотужніший хетчбек Хонда Сівік 2018 НЕ вженеться за візуальним ефектом. Автомобіль з такою зовнішністю розганяється до сотні за 8,2 с, що є досить скромним показником.
Щоб скористатися деякими функціями клімат-контролю слід зайти в спеціальний розділ за допомогою окремої кнопки Climate.
Якщо ви вирішите поліпшити ці дані, замовивши механічну коробку передач, що нічого, крім втрати часу, поки доставлять таку машину, не отримаєте. Динаміка у такого авто аналогічна.
Читайте також:
Втім, для тих, хто любить погарячіше, є Honda Civic Type-R. Він виглядає ще зліше, але головне - не обпечіться про його гарячий 2.0 VTEC Turbo, який розвиває потужність 320 л. с. і 400 Нм крутного моменту. Ось це реальний підкорювач гоночних трас .
Водієві нового Сивика хетчбека допомагають різні асистенти руху.
Тестований Honda Civic 5D 2018 1.5 Turbo автомобіль цивільний і максимально пристосований для щоденної їзди. І автоматична коробка передач - одна з умов забезпечення зручності.
Новий Сивик з варіатором
Варіатор кілька згладжує імпульсивність турбомотора. Зате він дуже зручний в міській штовханині і максимально оперативно відгукується на різке додавання газу на малій швидкості і після інтенсивного гальмування.
Головне місце на щитку приладів відведено тахометру. Втім, і показання електронного спідометра зчитуються легко.
А якщо його перевести в спортивний режим, то після зупинки або проїзду лежачого поліцейського наш турбо Сивик без зволікання вистрілює вперед. Адже коробка намагається тримати мотор в турбозони на середніх оборотах.
Читайте також:
Хоча і під монотонний звук. В такий момент варіатор демонструє відмінну чуйність на педаль газу. Але можна пограти в ручне перемикання віртуальних передач за допомогою підрульових «пелюсток».
Зручно користуватися телефонною книгою, оперуючи кнопками на кермі і поглядів на щиток приладів, куди виводиться необхідна інформація.
Причому, якщо таким чином починаєш перемикатися в спортивному режимі, то варіатор забуває про кикдаун і при різкому ударі по акселератора вниз вже не перемикається.
Читайте також:
Тут не зівай і роби це самостійно, щоб перед різким прискоренням встигнути відклацати передачі вниз. І адже навіть більш спокійний зовні Honda Civic 2017 Sedan з куди більш флегматичним атмосферним двигуном дарував найприємніші відчуття.
Вперше в історії моделі Сивик можна спостерігати за віддачею турбіни за спеціальним індикатором на щитку приладів
Що вже говорити про більш вибуховий характер турбомотора. Правда, він так само легко змінює свій апетит у відповідь на манеру їзди.
Витрата палива 1.5 Turbo
Реальний витрата палива турбо Civic
На порожніх вулицях у вихідні дні я цілком навчився в 7-7,5 л на 100 км. Але якщо вже їздити на Honda Civic 5D 2018 від душі, то, граючи, підбираюся до 12,5 л на сотню.
У десятому поколінні вперше хетчбек Хонда Сівік 2018 отримала бензинові турбовані мотори. На нашій машині - більш потужний з них: 1,5-літровий агрегат розвиває 182 к.с. і 220 Нм. Працює він в парі з безступінчатим варіатором. Механічна трансмісія - під замовлення.
І в результаті середній тестовий витрата за даними маршрутного комп'ютера наближається до 9 л. А з ранковими відігрівання машини, борсанням в снігу, зйомками і тягучками виростає ще на літр.
Читайте також:
Як і седан, хетчбек теж отримав задню підвіску. А в найдорожчому виконанні Sport Plus наш хетчбек Honda Civic 5D 2018 оснащений ще і активною підвіскою Active Damper System із змінною жорсткістю.
Характеристики Honda Civic 5D 2018 1.5 VTEC Turbo
Тип двигуна бенз. з непоср. впр. турбо Расп. і кво цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. 1 498 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 134 (182) / 6000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 220 / 1700-5500 Тип приводу передній КП бесступ. варіатор Максимальна швидкість, км / год 200 Розгін 0-100 км / ч, з 8,2 Расх. траса-місто, л / 100 км 5,0-7,9 Обсяг бака, л 46
* З урахуванням бічних дзеркал
активна підвіска
Навіть при комфортних налаштуваннях хетчбек демонструє дуже чуйні і точні реакції. Він з таким натхненням відгукується на поворот дуже гострого (трохи більше двох оборотів від упору до упору) керма, немов тільки цього і чекає.
Ось так часом катаєшся днями і не звертаєш увагу, що підвіска переведена в динамічний режим. А її жорсткість сприймаєш як належне в цій моделі.
Така Хонда Сівік 2018 дуже юркая і рухома. Вона точно реагує на кермо і хвацько маневрує. І тільки в кінцевій фазі маневру помітно, як припадає зовнішнє заднє колесо. Щось подібне демонструє і комфортний седан.
Читайте також:
Але як тільки перемикаєш підвіску в динамічний режим, то і ця невелика хиткість пропадає, а управляти машиною стає ще цікавіше. Адже її реакції тепер практично картингові.
Honda Civic 5D 2018 отримав нову задню підвіску. Такий дифузор і двостволки вихлопу відрізняють версії Sport і Sport Plus з 1,5-літровим бензиновим турбомотором.
Тож не дивно, що банальні об'їзди ям і люків, а також прості повороти я починаю виконувати різкіше, працюючи кермом. Але навіть на затиснутих амортизаторах Honda Civic 5D 2018 їде збито і тихо по нерівностях.
Читайте також:
Хоча і зросла жорсткість відчувається. Сильніше, докладніше і більше починаєш відчувати невеликі жорсткі виступаючі нерівності - шви, латки і дрібну гребінку.
На наших дорогах в такому стані машину частіше трусить, але настільки акуратно, що я навіть не звернув уваги на те, що кілька днів катаюсь в динамічному режимі шасі.
Читайте також:
Адже він так здорово відповідає новій зовнішності цього хетча і написи Turbo на кришці мотора.
Плюси і мінуси Honda Civic 5D
+ Незважаючи на відверто провокаційну зовнішність, в цій машині Спорт і Драйв здорово поєднується з Комфортом і Зручністю. Варіатор позбавлений затримки відгуку на різке додавання газу після інтенсивного гальмування або на малій швидкості, якої особливо грішать роботизовані коробки. - Обсяг багажника став менше.
фото автора
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Тест-драйв Honda Civic 5D 2018 з більш потужним Мотря 1.5 Turbo
Після того, як ми детально розібралися в тому, чим відрізняються версії Honda Civic 5D 2018 у Україні зовні і по комплектації, прийшов час поговорити, як їздить перший в історії компанії Сивик з серійним бензиновим турбомотором.
Читайте також:
Їх для моделі запропоновано два, але обидва двигуни пропонуються в Україні з безступінчатими варіаторами. Втім, в якості альтернативи можна замовити і механіку.
Турбомотори для нових Honda Civic 5D 2018:
- 1.0 VTEC Turbo, 129 л.с.
- 1.5 VTEC Turbo, 182 к.с.
Як їздить найпотужніший Civic
Мотор Honda Civic 5D 2018 заводиться з приємним, але неголосним пирханням і сердито басить при невеликих підгазування на невисоких оборотах. Приємно ось так котитися на мінімальній швидкості, граючи педаллю газу і слухаючи, як бубонить вихлоп.
Інтер'єр Honda Civic 5D 2018 виглядає спортивним, але не в настільки агресивному стилі, як екстер'єр. Адже незважаючи на такий зовнішній вигляд, це в першу чергу зручний міський хетчбек.
Мабуть, він намагається задобрити нас, поки неголосним гарчанням поки знаходиться в турбоями і не дуже активно реагує на подачу палива. Коли ж він з неї вибирається, то змінює звук на звичайний і монотонний, зате демонструє помітно більш бадьорий характер.
Читайте також:
Всупереч скромним цифрам розгону до сотні, хетчбек стартує з місця досить жваво. І цей хондовській мотор вже не обов'язково крутити під 7000 об / хв, як раніше.
На Honda Civic 2017 Седан і Honda CR-V 2017 ми познайомилися з сенсорної смужкою гучності. Але в Сивик хетчбек її немає. Гучність міняю простим натисканням на відповідні краю клавіші.
Завдяки турбіні максимальні 220 Нм крутного моменту він розвиває в діапазоні від 1700 до 5500 об / хв. А завдяки безступінчатим трансмісії набирає хід дуже плавно і комфортно.
Читайте також:
В реальності найпотужніший хетчбек Хонда Сівік 2018 НЕ вженеться за візуальним ефектом. Автомобіль з такою зовнішністю розганяється до сотні за 8,2 с, що є досить скромним показником.
Щоб скористатися деякими функціями клімат-контролю слід зайти в спеціальний розділ за допомогою окремої кнопки Climate.
Якщо ви вирішите поліпшити ці дані, замовивши механічну коробку передач, що нічого, крім втрати часу, поки доставлять таку машину, не отримаєте. Динаміка у такого авто аналогічна.
Читайте також:
Втім, для тих, хто любить погарячіше, є Honda Civic Type-R. Він виглядає ще зліше, але головне - не обпечіться про його гарячий 2.0 VTEC Turbo, який розвиває потужність 320 л. с. і 400 Нм крутного моменту. Ось це реальний підкорювач гоночних трас .
Водієві нового Сивика хетчбека допомагають різні асистенти руху.
Тестований Honda Civic 5D 2018 1.5 Turbo автомобіль цивільний і максимально пристосований для щоденної їзди. І автоматична коробка передач - одна з умов забезпечення зручності.
Новий Сивик з варіатором
Варіатор кілька згладжує імпульсивність турбомотора. Зате він дуже зручний в міській штовханині і максимально оперативно відгукується на різке додавання газу на малій швидкості і після інтенсивного гальмування.
Головне місце на щитку приладів відведено тахометру. Втім, і показання електронного спідометра зчитуються легко.
А якщо його перевести в спортивний режим, то після зупинки або проїзду лежачого поліцейського наш турбо Сивик без зволікання вистрілює вперед. Адже коробка намагається тримати мотор в турбозони на середніх оборотах.
Читайте також:
Хоча і під монотонний звук. В такий момент варіатор демонструє відмінну чуйність на педаль газу. Але можна пограти в ручне перемикання віртуальних передач за допомогою підрульових «пелюсток».
Зручно користуватися телефонною книгою, оперуючи кнопками на кермі і поглядів на щиток приладів, куди виводиться необхідна інформація.
Причому, якщо таким чином починаєш перемикатися в спортивному режимі, то варіатор забуває про кикдаун і при різкому ударі по акселератора вниз вже не перемикається.
Читайте також:
Тут не зівай і роби це самостійно, щоб перед різким прискоренням встигнути відклацати передачі вниз. І адже навіть більш спокійний зовні Honda Civic 2017 Sedan з куди більш флегматичним атмосферним двигуном дарував найприємніші відчуття.
Вперше в історії моделі Сивик можна спостерігати за віддачею турбіни за спеціальним індикатором на щитку приладів
Що вже говорити про більш вибуховий характер турбомотора. Правда, він так само легко змінює свій апетит у відповідь на манеру їзди.
Витрата палива 1.5 Turbo
Реальний витрата палива турбо Civic
На порожніх вулицях у вихідні дні я цілком навчився в 7-7,5 л на 100 км. Але якщо вже їздити на Honda Civic 5D 2018 від душі, то, граючи, підбираюся до 12,5 л на сотню.
У десятому поколінні вперше хетчбек Хонда Сівік 2018 отримала бензинові турбовані мотори. На нашій машині - більш потужний з них: 1,5-літровий агрегат розвиває 182 к.с. і 220 Нм. Працює він в парі з безступінчатим варіатором. Механічна трансмісія - під замовлення.
І в результаті середній тестовий витрата за даними маршрутного комп'ютера наближається до 9 л. А з ранковими відігрівання машини, борсанням в снігу, зйомками і тягучками виростає ще на літр.
Читайте також:
Як і седан, хетчбек теж отримав задню підвіску. А в найдорожчому виконанні Sport Plus наш хетчбек Honda Civic 5D 2018 оснащений ще і активною підвіскою Active Damper System із змінною жорсткістю.
Характеристики Honda Civic 5D 2018 1.5 VTEC Turbo
Тип двигуна бенз. з непоср. впр. турбо Расп. і кво цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. 1498 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 134 (182) / 6000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 220 / 1700-5500 Тип приводу передній КП бесступ. варіатор Максимальна швидкість, км / год 200 Розгін 0-100 км / ч, з 8,2 Расх. траса-місто, л / 100 км 5,0-7,9 Обсяг бака, л 46
* З урахуванням бічних дзеркал
активна підвіска
Навіть при комфортних налаштуваннях хетчбек демонструє дуже чуйні і точні реакції. Він з таким натхненням відгукується на поворот дуже гострого (трохи більше двох оборотів від упору до упору) керма, немов тільки цього і чекає.
Ось так часом катаєшся днями і не звертаєш увагу, що підвіска переведена в динамічний режим. А її жорсткість сприймаєш як належне в цій моделі.
Така Хонда Сівік 2018 дуже юркая і рухома. Вона точно реагує на кермо і хвацько маневрує. І тільки в кінцевій фазі маневру помітно, як припадає зовнішнє заднє колесо. Щось подібне демонструє і комфортний седан.
Читайте також:
Але як тільки перемикаєш підвіску в динамічний режим, то і ця невелика хиткість пропадає, а управляти машиною стає ще цікавіше. Адже її реакції тепер практично картингові.
Honda Civic 5D 2018 отримав нову задню підвіску. Такий дифузор і двостволки вихлопу відрізняють версії Sport і Sport Plus з 1,5-літровим бензиновим турбомотором.
Тож не дивно, що банальні об'їзди ям і люків, а також прості повороти я починаю виконувати різкіше, працюючи кермом. Але навіть на затиснутих амортизаторах Honda Civic 5D 2018 їде збито і тихо по нерівностях.
Читайте також:
Хоча і зросла жорсткість відчувається. Сильніше, докладніше і більше починаєш відчувати невеликі жорсткі виступаючі нерівності - шви, латки і дрібну гребінку.
На наших дорогах в такому стані машину частіше трусить, але настільки акуратно, що я навіть не звернув уваги на те, що кілька днів катаюсь в динамічному режимі шасі.
Читайте також:
Адже він так здорово відповідає новій зовнішності цього хетча і написи Turbo на кришці мотора.
Плюси і мінуси Honda Civic 5D
+ Незважаючи на відверто провокаційну зовнішність, в цій машині Спорт і Драйв здорово поєднується з Комфортом і Зручністю. Варіатор позбавлений затримки відгуку на різке додавання газу після інтенсивного гальмування або на малій швидкості, якої особливо грішать роботизовані коробки. - Обсяг багажника став менше.
фото автора
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Тест-драйв Honda Civic 5D 2018 з більш потужним Мотря 1.5 Turbo
Після того, як ми детально розібралися в тому, чим відрізняються версії Honda Civic 5D 2018 у Україні зовні і по комплектації, прийшов час поговорити, як їздить перший в історії компанії Сивик з серійним бензиновим турбомотором.
Читайте також:
Їх для моделі запропоновано два, але обидва двигуни пропонуються в Україні з безступінчатими варіаторами. Втім, в якості альтернативи можна замовити і механіку.
Турбомотори для нових Honda Civic 5D 2018:
- 1.0 VTEC Turbo, 129 л.с.
- 1.5 VTEC Turbo, 182 к.с.
Як їздить найпотужніший Civic
Мотор Honda Civic 5D 2018 заводиться з приємним, але неголосним пирханням і сердито басить при невеликих підгазування на невисоких оборотах. Приємно ось так котитися на мінімальній швидкості, граючи педаллю газу і слухаючи, як бубонить вихлоп.
Інтер'єр Honda Civic 5D 2018 виглядає спортивним, але не в настільки агресивному стилі, як екстер'єр. Адже незважаючи на такий зовнішній вигляд, це в першу чергу зручний міський хетчбек.
Мабуть, він намагається задобрити нас, поки неголосним гарчанням поки знаходиться в турбоями і не дуже активно реагує на подачу палива. Коли ж він з неї вибирається, то змінює звук на звичайний і монотонний, зате демонструє помітно більш бадьорий характер.
Читайте також:
Всупереч скромним цифрам розгону до сотні, хетчбек стартує з місця досить жваво. І цей хондовській мотор вже не обов'язково крутити під 7000 об / хв, як раніше.
На Honda Civic 2017 Седан і Honda CR-V 2017 ми познайомилися з сенсорної смужкою гучності. Але в Сивик хетчбек її немає. Гучність міняю простим натисканням на відповідні краю клавіші.
Завдяки турбіні максимальні 220 Нм крутного моменту він розвиває в діапазоні від 1700 до 5500 об / хв. А завдяки безступінчатим трансмісії набирає хід дуже плавно і комфортно.
Читайте також:
В реальності найпотужніший хетчбек Хонда Сівік 2018 НЕ вженеться за візуальним ефектом. Автомобіль з такою зовнішністю розганяється до сотні за 8,2 с, що є досить скромним показником.
Щоб скористатися деякими функціями клімат-контролю слід зайти в спеціальний розділ за допомогою окремої кнопки Climate.
Якщо ви вирішите поліпшити ці дані, замовивши механічну коробку передач, що нічого, крім втрати часу, поки доставлять таку машину, не отримаєте. Динаміка у такого авто аналогічна.
Читайте також:
Втім, для тих, хто любить погарячіше, є Honda Civic Type-R. Він виглядає ще зліше, але головне - не обпечіться про його гарячий 2.0 VTEC Turbo, який розвиває потужність 320 л. с. і 400 Нм крутного моменту. Ось це реальний підкорювач гоночних трас .
Водієві нового Сивика хетчбека допомагають різні асистенти руху.
Тестований Honda Civic 5D 2018 1.5 Turbo автомобіль цивільний і максимально пристосований для щоденної їзди. І автоматична коробка передач - одна з умов забезпечення зручності.
Новий Сивик з варіатором
Варіатор кілька згладжує імпульсивність турбомотора. Зате він дуже зручний в міській штовханині і максимально оперативно відгукується на різке додавання газу на малій швидкості і після інтенсивного гальмування.
Головне місце на щитку приладів відведено тахометру. Втім, і показання електронного спідометра зчитуються легко.
А якщо його перевести в спортивний режим, то після зупинки або проїзду лежачого поліцейського наш турбо Сивик без зволікання вистрілює вперед. Адже коробка намагається тримати мотор в турбозони на середніх оборотах.
Читайте також:
Хоча і під монотонний звук. В такий момент варіатор демонструє відмінну чуйність на педаль газу. Але можна пограти в ручне перемикання віртуальних передач за допомогою підрульових «пелюсток».
Зручно користуватися телефонною книгою, оперуючи кнопками на кермі і поглядів на щиток приладів, куди виводиться необхідна інформація.
Причому, якщо таким чином починаєш перемикатися в спортивному режимі, то варіатор забуває про кикдаун і при різкому ударі по акселератора вниз вже не перемикається.
Читайте також:
Тут не зівай і роби це самостійно, щоб перед різким прискоренням встигнути відклацати передачі вниз. І адже навіть більш спокійний зовні Honda Civic 2017 Sedan з куди більш флегматичним атмосферним двигуном дарував найприємніші відчуття.
Вперше в історії моделі Сивик можна спостерігати за віддачею турбіни за спеціальним індикатором на щитку приладів
Що вже говорити про більш вибуховий характер турбомотора. Правда, він так само легко змінює свій апетит у відповідь на манеру їзди.
Витрата палива 1.5 Turbo
Реальний витрата палива турбо Civic
На порожніх вулицях у вихідні дні я цілком навчився в 7-7,5 л на 100 км. Але якщо вже їздити на Honda Civic 5D 2018 від душі, то, граючи, підбираюся до 12,5 л на сотню.
У десятому поколінні вперше хетчбек Хонда Сівік 2018 отримала бензинові турбовані мотори. На нашій машині - більш потужний з них: 1,5-літровий агрегат розвиває 182 к.с. і 220 Нм. Працює він в парі з безступінчатим варіатором. Механічна трансмісія - під замовлення.
І в результаті середній тестовий витрата за даними маршрутного комп'ютера наближається до 9 л. А з ранковими відігрівання машини, борсанням в снігу, зйомками і тягучками виростає ще на літр.
Читайте також:
Як і седан, хетчбек теж отримав задню підвіску. А в найдорожчому виконанні Sport Plus наш хетчбек Honda Civic 5D 2018 оснащений ще і активною підвіскою Active Damper System із змінною жорсткістю.
Характеристики Honda Civic 5D 2018 1.5 VTEC Turbo
Тип двигуна бенз. з непоср. впр. турбо Расп. і кво цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. 1498 Потужність, кВт (к.с.) / Об / хв 134 (182) / 6000 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 220 / 1700-5500 Тип приводу передній КП бесступ. варіатор Максимальна швидкість, км / год 200 Розгін 0-100 км / ч, з 8,2 Расх. траса-місто, л / 100 км 5,0-7,9 Обсяг бака, л 46
* З урахуванням бічних дзеркал
активна підвіска
Навіть при комфортних налаштуваннях хетчбек демонструє дуже чуйні і точні реакції. Він з таким натхненням відгукується на поворот дуже гострого (трохи більше двох оборотів від упору до упору) керма, немов тільки цього і чекає.
Ось так часом катаєшся днями і не звертаєш увагу, що підвіска переведена в динамічний режим. А її жорсткість сприймаєш як належне в цій моделі.
Така Хонда Сівік 2018 дуже юркая і рухома. Вона точно реагує на кермо і хвацько маневрує. І тільки в кінцевій фазі маневру помітно, як припадає зовнішнє заднє колесо. Щось подібне демонструє і комфортний седан.
Читайте також:
Але як тільки перемикаєш підвіску в динамічний режим, то і ця невелика хиткість пропадає, а управляти машиною стає ще цікавіше. Адже її реакції тепер практично картингові.
Honda Civic 5D 2018 отримав нову задню підвіску. Такий дифузор і двостволки вихлопу відрізняють версії Sport і Sport Plus з 1,5-літровим бензиновим турбомотором.
Тож не дивно, що банальні об'їзди ям і люків, а також прості повороти я починаю виконувати різкіше, працюючи кермом. Але навіть на затиснутих амортизаторах Honda Civic 5D 2018 їде збито і тихо по нерівностях.
Читайте також:
Хоча і зросла жорсткість відчувається. Сильніше, докладніше і більше починаєш відчувати невеликі жорсткі виступаючі нерівності - шви, латки і дрібну гребінку.
На наших дорогах в такому стані машину частіше трусить, але настільки акуратно, що я навіть не звернув уваги на те, що кілька днів катаюсь в динамічному режимі шасі.
Читайте також:
Адже він так здорово відповідає новій зовнішності цього хетча і написи Turbo на кришці мотора.
Плюси і мінуси Honda Civic 5D
+ Незважаючи на відверто провокаційну зовнішність, в цій машині Спорт і Драйв здорово поєднується з Комфортом і Зручністю. Варіатор позбавлений затримки відгуку на різке додавання газу після інтенсивного гальмування або на малій швидкості, якої особливо грішать роботизовані коробки. - Обсяг багажника став менше.
фото автора
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.